Atstūmimo laiškų šablonai - kaip profesionaliai ir mandagiai pasakyti "ne" klientams, esant skirtingoms situacijoms. Siūlomi patarimai, pavyzdžiai ir el. laiškų šablonai.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Nors kiekviena įmonė nori kiekvieną kartą patikti savo klientams, ne visada įmanoma pasakyti „taip“ visiems klientų prašymams. Pripažįstant, kad klientas visada teisus, sunkiau suprasti, kaip pasakyti „ne“ klientams jų nenuviliant ar neprarandant. Tačiau kai klientas reikalauja to, kas neįmanoma ar nepagrįsta, visi, tiesiogiai susiję su klientais, turėtų puikiai žinoti, kaip mandagiai pasakyti „ne“.
Kaip pasakyti „ne“ klientų prašymams ar reikalavimams, nesukeliant klientų pykčio ar nusivylimo? Štai keletas pagrindinių dalykų, kuriuos reikia atsiminti, kai turite parašyti atstūmimo laišką savo klientams ar potencialiems klientams.
Atmesti klientų prašymus gali būti sudėtinga, jei nežinote, kaip tai padaryti profesionaliai. Nesvarbu, ar tai blogos reputacijos, sugadintų santykių su klientu, ar verslo praradimo baimė. Tiesą sakant, išmokti pasakyti „ne“ yra esminis įgūdis, ypač dirbantiems klientų aptarnavime. Žemiau yra keletas standartinių atstūmimo laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti (ir suasmeninti) bendraudami su klientais.
Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]
Atstūmimo laiškas yra oficialus laiškas, kuriuo pareiškėjas informuojamas, kad jis/ji nebus priimtas į darbą.
Laiške turėtų būti trumpai apibendrinta pagrindinė priežastis, dėl kurios nepriimtas kandidatas ir jis turėtų baigtis padėkos žodžiu. Be to, toks laiškas turėtų būti išsiųstas per savaitę nuo pokalbio.
Laiškas turi būti adresuotas pareiškėjui ir parašytas trečiuoju asmeniu. Jis turėtų būti profesionalus, mandagus ir trumpas.
Ready to put our rejection templates to the test?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Kaip sukurti atsiliepimų ir pasiūlymų lentą
Įmonė LiveAgent siūlo klientams atsiliepimų sistema ir grįžtamąjį ryšį elektroniniu paštu, kad pritrauktų naujus klientus. Klientams siūloma galimybė palikti atsiliepimus ir pasiūlymus.
Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?
LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis