Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atstūmimo laiškų šablonai

Nors kiekviena įmonė nori kiekvieną kartą patikti savo klientams, ne visada įmanoma pasakyti „taip“ visiems klientų prašymams. Pripažįstant, kad klientas visada teisus, sunkiau suprasti, kaip pasakyti „ne“ klientams jų nenuviliant ar neprarandant. Tačiau kai klientas reikalauja to, kas neįmanoma ar nepagrįsta, visi, tiesiogiai susiję su klientais, turėtų puikiai žinoti, kaip mandagiai pasakyti „ne“.

Kaip pasakyti „ne“ klientams jų neprarandant

Kaip pasakyti „ne“ klientų prašymams ar reikalavimams, nesukeliant klientų pykčio ar nusivylimo? Štai keletas pagrindinių dalykų, kuriuos reikia atsiminti, kai turite parašyti atstūmimo laišką savo klientams ar potencialiems klientams.

  • Žodį „ne“ pakartokite išlaikydami pozityvumą, nes tai yra svarbu rašant atstūmimo laišką.
  • Laikykitės paprasto atmetimo laiško formato: parodykite dėkingumą, papasakokite naujienas, paaiškinkite priežastį, pasiūlykite pagalbą, užbaikite pozityviai.
  • Naudokite empatiškus teiginius, kad parodytumėte, jog suprantate kliento jausmus (pvz. tikrai suprantu, kad…, žinau, kaip tai turi būti apmaudu… ir pan.)
  • Visada aiškiai paaiškinkite, kodėl negalite įvykdyti kliento prašymo (pvz. tai prieštarauja įmonės politikai).
  • Patvirtinkite savo atsisakymą, neteikdami klientams melagingų pažadų (pvz. nežadėkite artimiausiu metu įdiegti tam tikros funkcijos, jei to tikrai neplanuojate).
  • Jei įmanoma, raskite tinkamiausią alternatyvą. Net jei tai nepadės klientui, jie vis tiek įvertins jūsų pastangas.
  • Įsitikinkite, kad klientas supranta, jo sakote „ne“ jo prašymui, o ne jam, kaip asmeniui.
  • Jei kažkas pasikeis, susisiekite su klientu ir praneškite jam, kad dabar galite įvykdyti jo prašymą.

Kaip pasakyti „ne“ klientui: 7 atstūmimo laiškų šablonai

Atmesti klientų prašymus gali būti sudėtinga, jei nežinote, kaip tai padaryti profesionaliai. Nesvarbu, ar tai blogos reputacijos, sugadintų santykių su klientu, ar verslo praradimo baimė. Tiesą sakant, išmokti pasakyti „ne“ yra esminis įgūdis, ypač dirbantiems klientų aptarnavime. Žemiau yra keletas standartinių atstūmimo laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti (ir suasmeninti) bendraudami su klientais.

Sukurkite atstūmimo laiško šabloną „LiveAgent“ programoje
Išsaugokite mūsų atstūmimo laiškų šablonus, kad sutaupytumėte laiko

Kaip pasakyti „ne“ kliento užklausai dėl funkcijų

Kaip pasakyti „ne“ klientui, prašančiam funkcijos, kuri buvo pašalinta

Kaip pasakyti „ne“ klientui, prašančiam nuolaidos

Kaip pasakyti „ne“ klientui, prašančiam grąžinti pinigus/ grąžinti prekę/pakeisti prekę

Kaip pasakyti „ne“ klientui, prašančiam jūsų atlikti darbą už jį

Kaip pasakyti „ne“ susitikimui su klientu

Kaip pasakyti „ne“ kliento projektui

Dažnai užduodami klausimai

Kas yra atstūmimo laiškas?

Atstūmimo laiškas yra oficialus laiškas, kuriuo pareiškėjas informuojamas, kad jis/ji nebus priimtas į darbą.

Ką rašyti atstūmimo laiške?

Laiške turėtų būti trumpai apibendrinta pagrindinė priežastis, dėl kurios nepriimtas kandidatas ir jis turėtų baigtis padėkos žodžiu. Be to, toks laiškas turėtų būti išsiųstas per savaitę nuo pokalbio.

Kaip parašyti gerą atstūmimo laišką?

Laiškas turi būti adresuotas pareiškėjui ir parašytas trečiuoju asmeniu. Jis turėtų būti profesionalus, mandagus ir trumpas.

Ready to put our rejection templates to the test?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra atstūmimo laiškas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atstūmimo laiškas yra oficialus laiškas, kuriuo pareiškėjas informuojamas, kad jis/ji nebus priimtas į darbą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką rašyti atstūmimo laiške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Laiške turėtų būti trumpai apibendrinta pagrindinė priežastis, dėl kurios nepriimtas kandidatas ir jis turėtų baigtis padėkos žodžiu. Be to, toks laiškas turėtų būti išsiųstas per savaitę nuo pokalbio.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip parašyti gerą atstūmimo laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Laiškas turi būti adresuotas pareiškėjui ir parašytas trečiuoju asmeniu. Jis turėtų būti profesionalus, mandagus ir trumpas.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai