Atstūmimo laiškų šablonai

Nors kiekviena įmonė nori kiekvieną kartą patikti savo klientams, ne visada įmanoma pasakyti „taip“ visiems klientų prašymams. Pripažįstant, kad klientas visada teisus, sunkiau suprasti, kaip pasakyti „ne“ klientams jų nenuviliant ar neprarandant. Tačiau kai klientas reikalauja to, kas neįmanoma ar nepagrįsta, visi, tiesiogiai susiję su klientais, turėtų puikiai žinoti, kaip mandagiai pasakyti „ne“.

Kaip pasakyti „ne“ klientams jų neprarandant

Kaip pasakyti „ne“ klientų prašymams ar reikalavimams, nesukeliant klientų pykčio ar nusivylimo? Štai keletas pagrindinių dalykų, kuriuos reikia atsiminti, kai turite parašyti atstūmimo laišką savo klientams ar potencialiems klientams.

  • Žodį „ne“ pakartokite išlaikydami pozityvumą, nes tai yra svarbu rašant atstūmimo laišką.
  • Laikykitės paprasto atmetimo laiško formato: parodykite dėkingumą, papasakokite naujienas, paaiškinkite priežastį, pasiūlykite pagalbą, užbaikite pozityviai.
  • Naudokite empatiškus teiginius, kad parodytumėte, jog suprantate kliento jausmus (pvz. tikrai suprantu, kad…, žinau, kaip tai turi būti apmaudu… ir pan.)
  • Visada aiškiai paaiškinkite, kodėl negalite įvykdyti kliento prašymo (pvz. tai prieštarauja įmonės politikai).
  • Patvirtinkite savo atsisakymą, neteikdami klientams melagingų pažadų (pvz. nežadėkite artimiausiu metu įdiegti tam tikros funkcijos, jei to tikrai neplanuojate).
  • Jei įmanoma, raskite tinkamiausią alternatyvą. Net jei tai nepadės klientui, jie vis tiek įvertins jūsų pastangas.
  • Įsitikinkite, kad klientas supranta, jo sakote „ne“ jo prašymui, o ne jam, kaip asmeniui.
  • Jei kažkas pasikeis, susisiekite su klientu ir praneškite jam, kad dabar galite įvykdyti jo prašymą.

Kaip pasakyti „ne“ klientui: 7 atstūmimo laiškų šablonai

Atmesti klientų prašymus gali būti sudėtinga, jei nežinote, kaip tai padaryti profesionaliai. Nesvarbu, ar tai blogos reputacijos, sugadintų santykių su klientu, ar verslo praradimo baimė. Tiesą sakant, išmokti pasakyti „ne“ yra esminis įgūdis, ypač dirbantiems klientų aptarnavime. Žemiau yra keletas standartinių atstūmimo laiškų šablonų, kuriuos galite naudoti (ir suasmeninti) bendraudami su klientais.

Sukurkite atstūmimo laiško šabloną „LiveAgent“ programoje
Išsaugokite mūsų atstūmimo laiškų šablonus, kad sutaupytumėte laiko

Kaip pasakyti „ne“ kliento užklausai dėl funkcijų


Hi [NAME],
Thank you for emailing and bringing this feature to our attention. I could definitely understand how our customers would benefit from it.
Right now, we don’t have anything like that in place, however, we’ve actually heard that request quite a lot, so we’ll possibly implement it very soon. I’ll talk to our development team and find out if that could be added to a future release.
In the meantime, please let me know if there’s anything else that we can help you with and have a great rest of the week!
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Kaip pasakyti „ne“ klientui, prašančiam funkcijos, kuri buvo pašalinta


Hi [NAME],
Thanks for reaching out. This feature was removed from our product because it was slowing down the app loading time for most of our customers, including those who never used it. So we are not likely to bring it back any time soon.
I totally understand that it must be frustrating for you to lose a feature you relied on. But if needed, I could recommend you an alternative tool that has it. Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kaip pasakyti „ne“ klientui, prašančiam nuolaidos


Hi [NAME],
Thank you for choosing [COMPANY NAME]. We’re happy that you’ve decided to buy our product and we can’t wait to have you on board!
Regarding your discount request, unfortunately, we won’t be able to offer you a discount at the moment. We believe that our service offers more value for your money and besides, it would be unfair to our other customers if we make an exception.However, we do run promotions sometimes, you can find them on our website at [LINK], or you can subscribe to our monthly newsletter to be up-to-date with our future offerings.
Please let me know if you would like me to add your email to our mailing list.
Best,
[YOUR SIGNATURE]

Kaip pasakyti „ne“ klientui, prašančiam grąžinti pinigus/ grąžinti prekę/pakeisti prekę

Dear [NAME],
Unfortunately, I’m unable to process your refund/ return/ exchange request because the product has been damaged after the delivery.
I understand this is not the message you wanted to hear and it must be disappointing given that you didn’t get to use it much.
We do accept this damage was most likely caused unintentionally, so as a gesture of goodwill we’d be happy to provide you with a 20% discount off your future purchase. Simply use this code: [NAME] to redeem it.
If you have any questions, please let me know. I will always do whatever I can to assist you.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kaip pasakyti „ne“ klientui, prašančiam jūsų atlikti darbą už jį

Hi [NAME],
I have attached a short instruction that will walk you through the process of doing X. You can easily get this ready in less than no time.
In case you do face any difficulties, please don’t hesitate to reach me. We can get on a call and I will guide you step by step.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Kaip pasakyti „ne“ susitikimui su klientu

Hi [NAME],
I’m so glad you’re interested in cooperating with our company on your new project.
As much as I’d love to meet to personally, I’m unfortunately unavailable to travel this week due to existing commitments and can’t give you the time you deserve to discuss this further.
However, I’m happy to start the conversation now via email if that works for you?
[DETAILS YOU PLANNED ON DISCUSSING]
Would love to hear your thoughts on this. And if you’d prefer to discuss in person, I’m available [DATES] and would be happy to talk more about it then.
Thanks for understanding,
[YOUR SIGNATURE]

Kaip pasakyti „ne“ kliento projektui

Hi [NAME],
Thanks a lot for sending us the details of [PROJECT NAME], it really sounds like a great opportunity!
However, after reading through the proposal and having a discussion with my team, we’ve decided that unfortunately we won’t be able to take on this project.
Though we’d love to move forward with this, at this moment we simply don’t have enough resources that this project deserves.
Should things change in the nearest future, I will definitely be in tough and let you know.
Best regards,
[YOUR SIGNATURE]

Dažnai užduodami klausimai

Kas yra atstūmimo laiškas?

Atstūmimo laiškas yra oficialus laiškas, kuriuo pareiškėjas informuojamas, kad jis/ji nebus priimtas į darbą.

Ką rašyti atstūmimo laiške?

Laiške turėtų būti trumpai apibendrinta pagrindinė priežastis, dėl kurios nepriimtas kandidatas ir jis turėtų baigtis padėkos žodžiu. Be to, toks laiškas turėtų būti išsiųstas per savaitę nuo pokalbio.

Kaip parašyti gerą atstūmimo laišką?

Laiškas turi būti adresuotas pareiškėjui ir parašytas trečiuoju asmeniu. Jis turėtų būti profesionalus, mandagus ir trumpas.

Ready to put our rejection templates to the test?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra atstūmimo laiškas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atstūmimo laiškas yra oficialus laiškas, kuriuo pareiškėjas informuojamas, kad jis/ji nebus priimtas į darbą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką rašyti atstūmimo laiške?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Laiške turėtų būti trumpai apibendrinta pagrindinė priežastis, dėl kurios nepriimtas kandidatas ir jis turėtų baigtis padėkos žodžiu. Be to, toks laiškas turėtų būti išsiųstas per savaitę nuo pokalbio.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip parašyti gerą atstūmimo laišką?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Laiškas turi būti adresuotas pareiškėjui ir parašytas trečiuoju asmeniu. Jis turėtų būti profesionalus, mandagus ir trumpas.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    ×
    Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

    Esame prieinami keliomis datomis

    Prisiregistruoti demonstracijai