Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai

Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai

El. pašto rinkodara yra vienas iš seniausių rinkodaros komunikacijos kanalų. Sąvoka „senas“ reiškia, kad ji egzistuoja gana ilgą laiką. Viena iš pirmųjų el. pašto programų buvo sukurta MIT (Masačusetso technologijos institute) 1965 m. Ir nors kai kurie rinkodaros ekspertai ir verslo guru skelbia el. pašto, kaip rinkodaros kanalo, pabaigą, toks bendravimas vis dar yra dažnai naudojamas praėjus dešimtmečiams po pirmojo el. laiško išsiuntimo.

El. pašto paskyrų sujungimas
Susiekite savo el. paštą su „LiveAgent“ ir lengvai išsiųskite padėkos laiškus

Kodėl neturėtumėte atsisakyti el. pašto?

El. laiškai yra puiki komunikacijos priemonė, galinti sujungti jus su vartotojais, užmegzti ryšius su jais ir sukurti pasitikėjimą bei lojalumą. Tai gali būti ekonomiškiausias būdas pirmą kartą perkančius žmones paversti lojaliais klientais. Kaip rinkodaros specialistai, jūs galite daug daugiau laimėti puoselėdami esamus klientus, o ne sutelkdami visas pastangas į naujų klientų pritraukimą.

Žinoma, visi kartotiniai klientai kažkada buvo nauji pirkėjai, todėl negalime sakyti, kad neturėtumėte skirti laiko naujų klientų pritraukimui. Tačiau būtų naudinga, jei prisimintumėte, kad daugelio tyrimų (pvz., „BAIN & COMPANY“ tyrimo) duomenimis, grįžtantys klientai išleidžia maždaug 33% daugiau nei pirmą kartą perkantys klientai. Šios koreliacijos poveikis yra akivaizdus ir neturėtų būti nuvertintas įvairių pramonės šakų įmonėse.

Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai
Paveikslėlis priklauso „Bain & Company“

Taigi, kur tiksliai el. laiškai įsilieja į šią visumą? El. pašto, kaip kanalo, skirto klientams išlaikyti, raktas yra kiekvieno pirkimo traktavimas kaip galimybė iš naujo sudominti klientą. Tai reiškia, jog siųsite el. laiškus po pirkimo, kad klientai nedingtų visam laikui. Padėkos el. laiškai yra pirmoji strategijos dalis.

El. laiškų šablonų tinkinimas
Lengvai tinkinkite/suasmeninkite el. laiškų šablonus

Pagrindiniai dalykai, kuriuos reikia atsiminti

Pagrindinis el. pašto rinkodaros strategijų tikslas yra sukurti lojalumą tarp tų, kurie jau yra jūsų duomenų bazėje ir sutinka gauti rinkodaros pranešimus. Sukūrus lojalumą, lengviau paversti savo prenumeratorius klientais, siunčiant įdomias žinutes laiku.

Padėkos el. laiškai yra svarbi komunikacijos rūšis lojalumo fazėje. Tai taip pat labai svarbus šaltinis, naudojamas stiprinti esamų klientų lojalumą, pelnyti daugiau pasitikėjimo ir paskatinti juos vėl apsipirkti pas jus. Pažvelkime atidžiau į padėkos el. laiškų funkciją el. prekyboje.

Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai
Padėkos el. laiškas nuo Keit Speid

Padėkos el. laiškų vaidmuo rinkodaroje ir el. prekyboje

Planuodami bet kokią internetinės rinkodaros kampaniją, įskaitant padėkos el. laiškus, visada turėkite omenyje savo tikslą. Padėkos el. laiškas gali būti pateiktas keliais skirtingais formatais, tačiau jis visada turi bendrą tikslą – parodyti jūsų pranešimo gavėjams, kokie jie svarbūs jūsų verslui.

Pavyzdžiui, galite išsiųsti padėkos el. laiškus, kad parodytumėte savo dėkingumą tiems, kurie užsiprenumeravo jūsų naujienlaiškį, susidomėjo tam tikru pasiūlymu ar įsigijo tam tikrą produktą ar paslaugą.

Kaip jau minėta, yra keletas skirtingų padėkos el. laiškų tipų.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Elektroninės komercijos padėkos el. laiškai

Pirmasis padėkos el. laiškas

Pirmasis padėkos el. laiškas siunčiamas po to, kai kas nors užsiprenumeruoja naujienlaiškį ar yra įtraukiamas į adresatų sąrašą. Jis patvirtina prenumeratą ir pristato turinio tipą, be to, kad parodo dėkingumą užsiprenumeravusiam asmeniui.

Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai

Padėkos už pirkimą el. laiškas

Šis padėkos el. laiškas siunčiamas po to, kai kas nors kažką įsigyja ir tampa jūsų klientu. Toks pranešimas atitinka klientų lojalumo didinimo tikslą ir tuo pačiu galima pasiūlyti kitų susijusių produktų, kurie gali sudominti klientą.

Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai
„Tarte“ padėkos el. laiškas

Padėkos už dalyvavimą el. laiškas

Kaip akivaizdu, tokio tipo el. laiškais siekiama padėkoti vartotojui už dalyvavimą renginyje (tiek internetiniame, tiek gyvame). Jo funkcija yra paprašyti atsiliepimų apie renginį, leidžiant vartotojams pasidalyti savo nuomone ir priversti juos jaustis išgirstiems.

Šiame straipsnyje pateikti šablonai yra padėkos el. laiškų pavyzdžiai, kuriuos galima išsiųsti klientams po to, kai jie pateikia užsakymą internetu.

Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai
„CSSConf“ padėkos el. laiškas

El. prekybos padėkos el. laiško šablono temos

  • Dėkojame, kad apsipirkote [internetinės parduotuvės pavadinimas]
  • Mes jus tikrai vertiname!
  • Sveiki atvykę į [internetinės parduotuvės pavadinimas] šeimą
  • Jūsų pirmasis užsakymas mus nudžiugino
  • Džiaugiamės matydami jus čia
  • Dėkojame už pirkinį!
  • Dėkojame, kad palaikote [el. parduotuvės pavadinimą], [kliento vardas]
  • Norime padėkoti už palaikymą, [kliento vardas]
  • [kliento vardas], ačiū, kad apsipirkote pas mus!
  • Ačiū, kad esate mūsų bendruomenės dalis!
  • Ačiū už [x] puikius [metus/mėnesius]

Elektroninės prekybos padėkos el. laiško šablonai

Padėkos el. laiško šablonas nr. 1 – prašome kliento nuomonės

Padėkos el. laiško šablonas nr. 2 – kryžminiai ir papildomi pardavimai

Padėkos el. laiško šablonas nr. 3 – pranešimas grįžtančiam klientui

Padėkos el. laiško šablonas nr. 4 – naujam klientui

Padėkos el. laiško šablonas nr. 5 – po pirmo ir vėlesnio pirkimo (-ų)

Padėkos el. laiško šablonas nr. 6 – padėka už lojalumą

Atkreipkite dėmesį: tokio pobūdžio el. laiškas turėtų būti išsiųstas pakartotiniam klientui praėjus maždaug metams po pirmojo pirkimo.

Dažnai užduodami klausimai

Kokie dažniausiai naudojami padėkos el. laiškų tipai?

Yra įvairių tipų padėkos el. laiškų, kuriuos galite siųsti savo klientams, ir tik jūs turite nuspręsti, kurį iš jų pasirinkti. Tačiau prieš siųsdami pirmąjį padėkos laišką atsiminkite, kad šie el. laiškai yra apie jūsų klientus, o ne apie jus.

Taigi, padėkos el. laiškų tipai gali būti:

  • El. laiškas „Dėkojame už pirmą pirkinį“.
  • El. laiškas „Dėkojame už apmokėjimą“.
  • „Dėkojame už susidomėjimą“ el. laiškas klientui, kuris parduotuvėje ieško kažko naujo, bet jau yra pirkęs pas jus anksčiau.
  • Padėkos el. laiškas nuolatiniams ar pasikartojantiems klientams.
  • Gimtadienio linkėjimai el. paštu su padėka.

Ar po kiekvieno pirkimo klientams turėtų būti išsiųstas padėkos el. laiškas?

Taip, trumpas padėkos el. laiškas turėtų būti siunčiamas kiekvieną kartą, kai kas nors pateikia užsakymą jūsų internetinėje parduotuvėje. Šiais laikais klientai gauna įvairių tipų el. laiškus: patvirtinimo el. laiškus, padėkos el. laiškus, el. laiškus, informuojančius apie produktų siuntimą ir kt. Jie yra įpratę prie tokio bendravimo ir gali būti susirūpinę, jei ką nors užsisako ir negauna jokio el. laiško.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Ženkleliai

Kokio ilgumo turėtų būti padėkos el. laiškas?

Bet kurio padėkos el. laiško tikslas yra parodyti dėkingumą. Štai kodėl šis pranešimas neturi būti ilgas arba užpildytas daugybe informacijos ir daugybe CTA mygtukų (raginimų veikti). Tiesą sakant, turėtų būti priešingai – padėkos el. laiškas turėtų būti trumpas, glaustas ir jame turėtų būti tik naudinga informacija, pvz., numatoma pristatymo data, informacija apie klientų lojalumo programą ar būsimi išpardavimai.

Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai

Taip pat galite naudoti padėkos el. laiškus norėdami alikti kryžminius ir papildomus savo produktų pardavimus ar paslaugas, tačiau bet kokia su pardavimais susijusi padėkos el. laiško skiltis turėtų būti gana trumpa ir aiški.

Ar turiu išsiųsti padėkos laišką kiekvieną kartą, kai kas nors pateikia užsakymą mano parduotuvėje?

Paprastai taip. Padėkos el. laiškai yra tam tikras mandagus pranešimas, kurį jūsų įmonė siunčia klientams patvirtindama jų veiksmus ir pranešdama, kad vertina jų susidomėjimą savo produktais ar paslaugomis. Akivaizdu, kad padėkos el. laiškai gali turėti ir kitų tikslų, pavyzdžiui, papildomi pardavimai, kryžminiai pardavimai ar srauto pritraukimas į tinklaraštį. Naudodami padėkos el. laiškus šiems verslo tikslams pasiekti neturėtumėte pamiršti apie pagrindinį tikslą – kurti ir stiprinti gerus ryšius su esamais klientais.

Patartina išsiųsti padėkos laišką kiekvieną kartą, kai kas nors ką nors perka iš jūsų parduotuvės. Šį procesą galite lengvai automatizuoti naudodami el. pašto automatizavimo įrankius. Tačiau nepamirškite suteikti savo klientams galimybės atsisakyti tolesnio rinkodaros pranešimo. Prenumeratos atsisakymo nuorodą geriausia įtraukti kiekvieno laiško viršuje arba poraštėje.

Elektroninės komercijos el. laiškų šablonai, skirti padėkai
Sukurkite bet kokio tipo automatizavimo taisykles, kad išsiųstumėte automatinius el. laiškų atnaujinimus

Ar vizualinė padėkos el. laiško pusė yra svarbi?

Taip, vizualinė padėkos laiško pusė yra svarbi. Padėkos el. laiško šablonas turėtų atitikti jūsų prekės ženklo gaires, įskaitant šriftus ir prekės ženklo spalvas. Akivaizdu, kad galite kurti žaismingus padėkos el. laiškus, tačiau jie turėtų būti panašūs į kitą turinį, kurį siunčiate klientams arba skelbiate savo tinklaraštyje, svetainėje ar socialiniame tinkle. Jei įprastai siunčiate paprastus tekstinius el. laiškus, laikykitės to paties stiliaus su padėkos el. laiškais.

Nesvarbu, ar siunčiate HTML koduotą, spalvingą ar paprastą tekstinį el. laišką, nepamirškite apie tai, kad žmonėms internete svarbiausias turinys. Dauguma jūsų klientų neskaitys ilgo padėkos pranešimo, pateikto kaip dideli teksto blokai. Sukurkite savo el. laišką taip, kad gavėjai galėtų lengvai jį peržiūrėti. Priešingu atveju jie nustos atidaryti jūsų padėkos el. laiškus ir tai greičiausiai pakenks jūsų el. laiškų atidarymo ir pristatymo rodikliams bei jūsų domeno siuntėjo reputacijai.

Ar padėkos laiškai yra rinkodaros komunikacijos rūšis?

Padėkos el. laiškai yra rinkodaros komunikacijos rūšis. Nors pavadinimas to ir nenurodo, tai vis tiek yra tam tikra komunikacijos rūšis, kurią jūsų klientai turi sutikti gauti. Paprastai sutikimas gauti įvairių tipų rinkodaros pranešimus turėtų būti duotas, kai kas nors sukuria paskyrą jūsų internetinėje parduotuvėje. Būtent tada jie turėtų pažymėti langelį, kuriame sakoma, kad leidžia siųsti jiems el. laiškus.

Kadangi padėkos el. laiškai yra tam tikra rinkodaros komunikacijos rūšis, jūsų klientai visada gali jų atsisakyti arba visam laikui atsisakyti prenumeratos jūsų adresatų sąraše. Kaip minėta ankstesniame atsakyme, prenumeratos atsisakymo nuoroda arba mygtukas turėtų būti įtraukti į kiekvieną el. laišką, išsiųstą iš jūsų duomenų bazės, ir tai pat pat galioja padėkos el. laiškams.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar turiu išsiųsti padėkos laišką kiekvieną kartą, kai kas nors pateikia užsakymą mano parduotuvėje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Paprastai taip. Padėkos el. laiškai yra tam tikras mandagus pranešimas, kurį jūsų įmonė siunčia klientams patvirtindama jų veiksmus ir pranešdama, kad vertina jų susidomėjimą savo produktais ar paslaugomis.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar vizualinė padėkos el. laiško pusė yra svarbi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Taip, vizualinė padėkos laiško pusė yra svarbi. Padėkos el. laiško šablonas turėtų atitikti jūsų prekės ženklo gaires, įskaitant šriftus ir prekės ženklo spalvas. Akivaizdu, kad galite kurti žaismingus padėkos el. laiškus, tačiau jie turėtų būti panašūs į kitą turinį, kurį siunčiate klientams arba skelbiate savo tinklaraštyje, svetainėje ar socialiniame tinkle.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar padėkos laiškai yra rinkodaros komunikacijos rūšis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Padėkos el. laiškai yra rinkodaros komunikacijos rūšis. Nors pavadinimas to ir nenurodo, tai vis tiek yra tam tikra komunikacijos rūšis, kurią jūsų klientai turi sutikti gauti. Paprastai sutikimas gauti įvairių tipų rinkodaros pranešimus turėtų būti duotas, kai kas nors sukuria paskyrą jūsų internetinėje parduotuvėje.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai