Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
LiveAgent yra patikima ir konkurencinga pasirinkimo pagalbos tarnyba, kuri yra pranašesnė už kitas populiarias sistemas, tokias kaip Zendesk ar Freshdesk. Vartotojai teigia, kad ji turi stabilias mobiliasias platformas, gerą kainos ir kokybės santykį, paprastą naudojimą, didelį funkcijų pobūdį ir puikų aptarnavimą. Nors kartais reikalingas kokių nors derinimo ar konfigūravimo darbas, tačiau gyvųjų agentų atsakymas yra greitas, pavyzdžiui, per kelias minutes.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.
Ieškote „CallPage“ alternatyvos?
Šiame tekste pateikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Išanalizuotos funkcionalumas, vartotojų įvertinimai, kainos ir patogumas naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius. Taip pat pristatomas LiveAgent programinis sprendimas, kuriam registruodamiesi elektroniniu paštu bus išsiųstas prisijungimo informacija. Galima susitarti dėl demonstracijos ir pasinaudoti internetiniais pokalbiais. Prieš tai svarbu sutikti su slapukų politika.
Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?
Galinga „LiveCall“ alternatyva leidžia klientams susisiekti su jumis per el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir žinių bazę, o tai padeda paversti juos mokančiais klientais. Ši paslauga yra prieinama už nedidelę kainą. Kitas pasirinkimas yra „LiveAgent“, kuris turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje. Tai padeda padidinti konversijų skaičių ir efektyviai transformuoti puslapio lankytojus į mokančius klientus.
Atraskite geriausią pokalbių gyvai alternatyvą
Nurodoma, kad „LiveAgent“ padėjo įmonėms didinti pardavimus, pagerinti klientų patirtį ir padidinti pasitenkinimo lygį. Naudodami šią platformą, klientai gavo greitesnę ir tikslesnę pagalbą, o buvo teikiama tokių paslaugų kaip neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Pateikiami atsiliepimai iš įvairių įmonių, kurios teigia, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas ir kad jo panaudojimas padidino perkančių klientų konversijų rodiklį iki 325%. Tai laikoma ekonomišku sprendimu, padedančiu atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis