Ieškote Pure Chat alternatyvos?

Sužinokite, kodėl LiveAgent yra geriausia Pure Chat alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar norėtumėte savo klientų aptarnavimui gauti daugiau nei tik tiesioginius pokalbius? LiveAgent yra tinkamas pasirinkimas jūsų verslui.

Suteikite savo klientams daugiau galimybių susisiekti su jūsų įmone. „LiveAgent“ siūlo aptarnavimą el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, socialiniuose tinkluose, skambučių centre ir žinių bazėje. Taigi galite aprėpti visus komunikacijos kanalus. Patikima bilietų sistema logiškai organizuoja jūsų komunikaciją, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į svarbų dalyką – padėti savo klientams.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Geresnė kaina

Taupykite pinigus! LiveAgent yra ekonomiškesnis, palyginti su kitais pagalbos centro sprendimais.

Turi daug funkcijų

Turint daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, aptarnavimas bus visai paprastas.

Laimingesni klientai

LiveAgent padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Pure Chat ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Pure Chat
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Pure Chat doesn't offer ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Pure Chat offers Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Pure Chat doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can rePure Chater for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Pure Chat doesn't offer Self-Service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Pure Chat doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Pure Chat doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Pure Chat doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Pure Chat doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Pure Chat doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Pure Chat doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
Pure Chat doesn't offer automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
Pure Chat offers API functions.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Pure Chat doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Pure Chat doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Pure Chat offers unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Pure Chat offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Pure Chat doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Pure Chat offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Pure Chat doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Pure Chat offers unlimited 24/7 support.
app installation - illustration

Galinga Pure Chat alternatyva

Tiesioginis pokalbis yra tik sėkmingos pagalbos tarnybos programinės įrangos, tokios kaip LiveAgent, pradžia. Naudodami patikimą bilietų sistemą lengvai padenkite įvairius ryšio kanalus. Bilietų sistema viską seka ir jūsų bendravimą paverčia bilietais, kad nieko nepraleistumėte.

Be visų naudingų įrankių, tokių kaip el. paštas, tiesioginiai pokalbiai, socialiniai tinklai, skambučių centras ir žinių bazė, „LiveAgent“ taip pat turi daugiau nei 175 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

Greičiausias tiesioginis pokalbis internetu

Tiesioginis pokalbis yra puiki priemonė greitai ir efektyviai teikti pagalbą klientams, todėl tiesioginio pokalbio valdiklis turėtų būti kuo greitesnis.

LiveAgent turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, o pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Atsakykite savo klientams žaibiškai!

Watch the website loading time
Savings illustration

Gaukite daugiau už mažesnę kainą

Taip, viską, ką minėjome, galite gauti pigiau, nei manote. „LiveAgent“ siūlo tris puikius mokamus planus, kuriuose yra naudingų įrankių, funkcijų ir integracijų, naudingų jūsų pagalbos centre. Puikus klientų aptarnavimas neturi nuskriausti jūsų biudžeto.

Peržiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau!

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

man and woman winners-illustration

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

LiveAgent yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvaertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami LiveAgent.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kokia yra Pure Chat alternatyva?

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią galima laikyti Pure Chat alternatyva. Tačiau tai nėra tik tiesioginių pokalbių programinė įranga, bet ir daug funkcijų turinti pagalbos centro įranga, apimanti bilietų sistemą, tiesioginius pokalbius, žinių bazę, forumą, klientų portalą, skambučių centrą, socialinių tinklų integracijas ir dar daugiau.

Kodėl turėtumėte pasirinkti LiveAgent?

LiveAgent pagalbos centro programinė įranga yra galinga, lanksti ir pritaikoma individualiems poreikiams. Jame yra visos būtinos sėkmingo pagalbos centro funkcijos, pvz., žinių bazė, bilietų sistema, tiesioginis pokalbis, IVR, atsakymų šablonai, automatinis bilietų paskirstymas ir pan.

Kokia LiveAgent“nauda verslui?

Kadangi LiveAgent siūlo visapusišką pagalbos centro įrangą, ji leidžia jūsų agentams teikti puikų klientų aptarnavimą. Be to, tai padidina klientų išlaikymą, klientų lojalumą ir pelną.

Related Articles to Pure chat alternatyva
Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

LiveAgent yra patikima ir konkurencinga pasirinkimo pagalbos tarnyba, kuri yra pranašesnė už kitas populiarias sistemas, tokias kaip Zendesk ar Freshdesk. Vartotojai teigia, kad ji turi stabilias mobiliasias platformas, gerą kainos ir kokybės santykį, paprastą naudojimą, didelį funkcijų pobūdį ir puikų aptarnavimą. Nors kartais reikalingas kokių nors derinimo ar konfigūravimo darbas, tačiau gyvųjų agentų atsakymas yra greitas, pavyzdžiui, per kelias minutes.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.

„LiveAgent“ yra puiki alternatyva, jei norite gauti daugiau bendravimo su klientais galimybių. Pereikite iš „CallPage“ į „LiveAgent“ jau dabar.

Ieškote „CallPage“ alternatyvos?

Šiame tekste pateikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Išanalizuotos funkcionalumas, vartotojų įvertinimai, kainos ir patogumas naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius. Taip pat pristatomas LiveAgent programinis sprendimas, kuriam registruodamiesi elektroniniu paštu bus išsiųstas prisijungimo informacija. Galima susitarti dėl demonstracijos ir pasinaudoti internetiniais pokalbiais. Prieš tai svarbu sutikti su slapukų politika.

Norite geresnio aptarnavimo skambučiais? Išbandykite „LiveAgent“, kuris gali daug daugiau nei tik skambinti. Sužinokite apie „LiveAgent“ pagalbos centro pranašumus ir pagrindines savybes.

Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?

Galinga „LiveCall“ alternatyva leidžia klientams susisiekti su jumis per el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus ir žinių bazę, o tai padeda paversti juos mokančiais klientais. Ši paslauga yra prieinama už nedidelę kainą. Kitas pasirinkimas yra „LiveAgent“, kuris turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje. Tai padeda padidinti konversijų skaičių ir efektyviai transformuoti puslapio lankytojus į mokančius klientus.

Geriausios tiesioginių pokalbių alternatyvos turi specifines funkcijas, kurios padeda sėkmingai siekti tikslų. Sužinokite šias funkcijas jau šiandien!

Atraskite geriausią pokalbių gyvai alternatyvą

Nurodoma, kad „LiveAgent“ padėjo įmonėms didinti pardavimus, pagerinti klientų patirtį ir padidinti pasitenkinimo lygį. Naudodami šią platformą, klientai gavo greitesnę ir tikslesnę pagalbą, o buvo teikiama tokių paslaugų kaip neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Pateikiami atsiliepimai iš įvairių įmonių, kurios teigia, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas ir kad jo panaudojimas padidino perkančių klientų konversijų rodiklį iki 325%. Tai laikoma ekonomišku sprendimu, padedančiu atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai