Ieškote Pure Chat alternatyvos?

Sužinokite, kodėl LiveAgent yra geriausia Pure Chat alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar norėtumėte savo klientų aptarnavimui gauti daugiau nei tik tiesioginius pokalbius? LiveAgent yra tinkamas pasirinkimas jūsų verslui.

Suteikite savo klientams daugiau galimybių susisiekti su jūsų įmone. „LiveAgent“ siūlo aptarnavimą el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, socialiniuose tinkluose, skambučių centre ir žinių bazėje. Taigi galite aprėpti visus komunikacijos kanalus. Patikima bilietų sistema logiškai organizuoja jūsų komunikaciją, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į svarbų dalyką – padėti savo klientams.

  • Leader in issue tracking software badge

Sutaupykite daugiau su LiveAgent

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

Geresnė kaina

Taupykite pinigus! LiveAgent yra ekonomiškesnis, palyginti su kitais pagalbos centro sprendimais.

Turi daug funkcijų

Turint daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijas, aptarnavimas bus visai paprastas.

Laimingesni klientai

LiveAgent padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Pure Chat ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent
Try the best customer support alternative for free! No credit card required.
Pure Chat
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
Pure Chat doesn't offer ticketing.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
Pure Chat offers Live Chat.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Pure Chat doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can rePure Chater for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
Pure Chat doesn't offer Self-Service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
Pure Chat doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
Pure Chat doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Pure Chat doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Pure Chat doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
Pure Chat doesn't offer knowledge base.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
Pure Chat doesn't offer customer forum.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
Pure Chat doesn't offer automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
Pure Chat offers API functions.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Pure Chat doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Pure Chat doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
Pure Chat offers unlimited history.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
Pure Chat offers unlimited websites.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
Pure Chat doesn't offer unlimited chat buttons.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
Pure Chat offers unlimited tickets/mails.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Pure Chat doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
Pure Chat offers unlimited 24/7 support.
app installation - illustration

Galinga Pure Chat alternatyva

Tiesioginis pokalbis yra tik sėkmingos pagalbos tarnybos programinės įrangos, tokios kaip LiveAgent, pradžia. Naudodami patikimą bilietų sistemą lengvai padenkite įvairius ryšio kanalus. Bilietų sistema viską seka ir jūsų bendravimą paverčia bilietais, kad nieko nepraleistumėte.

Be visų naudingų įrankių, tokių kaip el. paštas, tiesioginiai pokalbiai, socialiniai tinklai, skambučių centras ir žinių bazė, „LiveAgent“ taip pat turi daugiau nei 175 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

Greičiausias tiesioginis pokalbis internetu

Tiesioginis pokalbis yra puiki priemonė greitai ir efektyviai teikti pagalbą klientams, todėl tiesioginio pokalbio valdiklis turėtų būti kuo greitesnis.

LiveAgent turi greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, o pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės. Atsakykite savo klientams žaibiškai!

Watch the website loading time
Savings illustration

Gaukite daugiau už mažesnę kainą

Taip, viską, ką minėjome, galite gauti pigiau, nei manote. „LiveAgent“ siūlo tris puikius mokamus planus, kuriuose yra naudingų įrankių, funkcijų ir integracijų, naudingų jūsų pagalbos centre. Puikus klientų aptarnavimas neturi nuskriausti jūsų biudžeto.

Peržiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau!

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į LiveAgent

man and woman winners-illustration

Ieškote geresnės pagalbos centro programinės įrangos?

LiveAgent yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvaertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami LiveAgent.

Palyginkite mus su kitais pokalbių tiekėjais

Norite sužinoti, kaip mes atrodome palyginus su kita populiaria pagalbos centro įranga? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką galime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai suPure chat alternatyva
    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

    "Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x