Susipažinkite su mūsų klientų sėkmės agentais

Michaela

Klientų sėkmės vadybininkė

Michaelos darbo grafikas (CET, Vienos laikas)

Pirmadienis: 9:00 – 17:00
Antradienis: 11:00 – 19:00
Trečiadienis: 9:00 – 17:00
Ketvirtadienis: 11:00 – 19:00
Penktadienis: 9:00 – 17:00

Andrejus

Klientų sėkmės vadybininkas

Andrejaus darbo grafikas (CET, Vienos laikas)

Pirmadienis: 11:00 – 19:00
Antradienis: 7:00 – 15:00
Trečiadienis: 11:00 – 19:00
Ketvirtadienis: 7:00 – 15:00
Penktadienis: 7:00 – 15:00

Laura

Klientų sėkmės vadybininkė

Lauros darbo grafikas (CET, Vienos laikas)

Pirmadienis: 9:00 – 17:00
Antradienis: 11:00 – 19:00
Trečiadienis: 9:00 – 17:00
Ketvirtadienis: 11:00 – 19:00
Penktadienis: 9:00 – 17:00

Džonas Gordonas

Klientų sėkmės vadybininkas

Dž. G. darbo grafikas (EST, Niujorko laikas)

Pirmadienis: 9–17 val
Antradienis: 9–17 val
Trečiadienis: 9–17 val
Ketvirtadienis: 9–17 val
Penktadienis: 9–17 val

Beata

Klientų sėkmės vadybininkė

Beatos darbo grafikas (CET, Vienos laikas)

Pirmadienis: 11:00 – 19:00
Antradienis: 7:00 – 15:00
Trečiadienis: 11:00 – 19:00
Ketvirtadienis: 7:00 – 15:00
Penktadienis: 7:00 – 15:00

Susiję straipsniai suKlientų sėkmė
Sužinokite visas smulkmenas apie klientų pa(si)tenkinimą. Kodėl tai svarbu. Kaip teisingai elgtis ir kokia yra geriausia praktika.

Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika

Sužinokite, kaip klientų pasitenkinimas skatina lojalumą ir augina jūsų verslą. Atraskite geriausias praktikas, kaip būti proaktyviems, personalizuoti patirtį ir valdyti neigiamus atsiliepimus. Pagerinkite savo klientų patirtį ir padidinkite jų pasitenkinimą naudodami omni-kanalų strategijas ir skaitmeninius sprendimus.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

Atsisveikinkite su „Outlook“ bendrinama pašto dėžute ir kelkitės į „LiveAgent“ – pagrindinį pagalbos tarnybos sprendimą. Sujunkite el. pašto paskyras, paspartinkite klientų užklausų sprendimą ir padidinkite pasitenkinimą. Sužinokite daugiau apie mūsų bilietų tvarkymo sistemą, integracijas ir 24/7 klientų aptarnavimą. Pradėkite nemokamą 30 dienų bandymą be kreditinės kortelės!

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą, naudodami pažangias pagalbos tarnybos funkcijas, kurios padeda suasmeninti bendravimą ir klientams pateikti greitus atsakymus.

Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?

Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!

Visą bendravimą, kurį klientai patiria su įmone ir jos paslaugomis bei produktais galima pavadinti klientų patirtimi. Sužinokite daugiau apie klientų patirtį

Klientų patirtis

Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start a Free Trial x