JohnGordon Hilley customer success

JohnGordon VIP klientų sėkmės linija

Paspauskite žemiau esantį mygtuką ir susisiekite tiesiogiai su JohnGordon.

JG darbo grafikas (EST, Niujorko laikas)
Pirmadienis: 9–17
Antradienis: 9–17
Trečiadienis: 9–17
Ketvirtadienis: 9–17
Penktadienis: 9–17

Susiję straipsniai suJohnGordon
Norite perkelti duomenis iš „Front“ į kitą sprendimą? Pažvelkite ką siūlo „LiveAgent“ ir sužinokite apie jo privalumus. Išbandykite nemokamai jau šiandien.

Keliatės iš „Front“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį ir reputaciją, palaikyti daug kalbų ir integraciją su populiariais socialiniais tinklais. Kaina - nuo 15$/agentui/mėn. Prisijunkite prie „LiveAgent“ ir gaukite geriausios kokybės aptarnavimą.

Norite perkelti savo duomenis iš „Drift“ kitur? Pažvelkite į „LiveAgent“ ir pamatykite naudą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją šiandien.

Pereinate iš „Drift“ į „LiveAgent“?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa su daugybe funkcijų, daug kalbų palaikymu ir integracijomis su socialiniais tinklais. Teikiama nemokama bandomoji versija.

Padidinkite konversijos santykį pagerinę klientų aptarnavimo strategiją, tokią kaip internetinių pokalbių pritaikymas ir pagalbos teikimas realiuoju laiku.

Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent

LiveAgent siūlo klientams įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemų ir kitų paslaugų alternatyvas. Teikiama gera klientų aptarnavimo patirtis padeda išlaikyti klientus ir padidina konversijos santykį.

Tiesiogiai susisiekite su Beata naudodami žemiau esantį mygtuką. Beatos darbo grafikas (CET, Vienos laiku) Pirmadienis: 11:00 - 19:00 Antradienis: 7:00 - 15:00 Trečiadienis: 11:00 - 19:00 Ketvirtadienis: 7:00 - 15:00 penktadienis: 7:00 - 15:00

Beata - LiveAgent

The given text describes software solutions for various customer service needs, including incoming call management, complaint management, email management, and VoIP phone systems. The company, LiveAgent, also provides sales contacts and social media channels for customers to subscribe and receive updates about their services. The text ends with a message thanking the reader for registering with LiveAgent and informing them about the status of their account creation process.

Šiuo metu mes priimame svečių įrašus ir labai juos mėgstame, tačiau nepamirškite, kad esame labai išrankūs dėl jų kokybės.

„LiveAgent“ svečių tinklaraščio rašymo gairės

Šiame tekste kalbama apie nuorodų talpinimo kontrolinį sąrašą ir rekomendacijas dėl nuorodų integravimo natūraliu ir tinkamu būdu. Taip pat pateikiamos gairės dėl tinklinio turinio kokybės ir informuojama, kad galutinis straipsnis gali būti atmestas dėl tam tikrų priežasčių. Į šį tinklarašį kviečiama prisidėti savo unikaliam turiniui.

Susisiekite su Andrej Saxon dėl VIP klientų aptarnavimo. Andrej darbo grafikas: pirmadienis: 09:00 - 17:00 antradienis: 09:00 - 17:00 ketvirtadienis: 09:00 - 17:00

Andrej - LiveAgent

Tekste pateikiamos informacijos apie LiveAgent programinę įrangą ir jos funkcijas, klientų aptarnavimą, telefonijos sistemas ir kitas programines įrangas. Taip pat siūloma susisiekti su pardavimų kontaktine informacija ir prenumeruoti naujienlaiškį. Galiausiai tekste pateikiamos instrukcijos kaip kurti savo LiveAgent skydelį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x