Laura Luongova customer success

Lauros Luongovos VIP klientų sėkmės linija

Tiesiogiai susisiekite su Laura naudodami žemiau esantį mygtuką

Lauros darbo grafikas (CET, Vienos laikas)

Pirmadienis: 9:00 – 17:00
Antradienis: 11:00 – 19:00
Trečiadienis: 9:00 – 17:00
Ketvirtadienis: 11:00 – 19:00
Penktadienis: 9.00–17.00

Susiję straipsniai suLaura
Jei ieškote nemokamos žinių bazės, „LiveAgent“ gali ją nemokamai pasiūlyti Sužinokite daugiau apie mūsų pagalbos centrą.

Ieškote nemokamos žinių bazės programinės įrangos?

LiveAgent siūlo galingą žinių bazės įrankį su failų pridėjimo galimybe. Taip pat siūlo nemokamą paskyrą per 60 sekundžių ir aptarnavimo tarnybą su daugybe funkcijų.

Nemokama Tiesioginiu Pokalbiu Programine Iranga

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

„LiveAgent“ nemokama tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia bendrauti ir efektyviai paversti svetainės lankytojus klientais. Naudokite greičiausią pokalbių valdiklį.

Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?

"LiveAgent" yra daugiafunkcinė programa, suteikianti klientams greitą aptarnavimą ir lankstumą per įvairius kanalus. Tai vertinama geriausiai 2019 ir 2020 metais, o daugybė funkcijų padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais suteikia galimybę efektyviai valdyti klientų komunikaciją ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui.

Kaip susisiekti su "Lynda" klientų aptarnavimu el. paštu, internetiniais pokalbiais, telefonu, socialinėje žiniasklaidoje ir savitarnoje.

“Lynda” Pagalbos Tarnybos Kontaktai

"Lynda.com" yra internetinio mokymosi bendrovė, teikianti pagalbą verslo, technologijų ir kūrybinių įgūdžių įgyjimui, siekiant asmeninių ir profesinių tikslų. Siūloma pagalba el. paštu, telefonu, forumu ir savitarna. Susisiekite su jais el. paštu, telefonu ar socialiniuose tinkluose.

Norite pereiti iš „LiveChat“ į „LiveAgent“? Prisijunkite prie tokių kompanijų kaip „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir „O2“ teikdami pasaulinės klasės klientų aptarnavimą.

Norite pereiti iš „LiveChat“ į „LiveAgent“?

Pereikite iš „Kayako“ į „LiveAgent“ ir patirkite geriausios kokybės aptarnavimą, kurį naudoja „Huawei“, „BMW“ ir Oksfordo universitetas. Naudojant „LiveAgent“, galite pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais.

Susisiekite su Andrej Saxon dėl VIP klientų aptarnavimo. Andrej darbo grafikas: pirmadienis: 09:00 - 17:00 antradienis: 09:00 - 17:00 ketvirtadienis: 09:00 - 17:00

Andrej - LiveAgent

Tekste pateikiamos informacijos apie LiveAgent programinę įrangą ir jos funkcijas, klientų aptarnavimą, telefonijos sistemas ir kitas programines įrangas. Taip pat siūloma susisiekti su pardavimų kontaktine informacija ir prenumeruoti naujienlaiškį. Galiausiai tekste pateikiamos instrukcijos kaip kurti savo LiveAgent skydelį.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x