Kas yra verslo taisyklės?
Venkite klientų atstovų nepasitenkinimo, atliekant labai nuobodų darbą. Leiskite kai kuriems procesams veikti automatiškai. Savo pagalbos tarnyboje nustatykite verslo taisykles. Taisyklės padeda jums atlikti iš anksto nustatytus veiksmus programinėje įrangoje. Nustatykite sąlygas ir kai jos bus pasiektos, įvyks veiksmas. Verslo taisyklės dažnai naudojamos bilieto perkėlimui, prioriteto pakeitimui, atsakymų siuntimui, SLA lygio keitimui, žymų pridėjimui ir pašalinimui bei kitiems veiksmams atlikti. Jos taupo laiką ir teikia daug naudų. Jos padeda agentams išlikti susikaupusiems.
Sužinoti daugiau apie LiveAgent Taisykles.

DUK
Kas yra verslo taisyklės?
Verslo taisyklėse pateikiamos išsamios instrukcijos, kaip atlikti kasdienes užduotis. Jūs taip pat galite kurti taisykles LiveAgent skydelyje. Dėl to, jūs turėsite galimybę išpildyti daugiau automatizuotų veiklų. Verslo taisyklės dažniausiai naudojamos bilieto siuntimui, žymų pašalinimui ar pridėjimui (žymos), o taip pat ir PLS lygio pakeitimui.
Kaip kurti verslo taisykles?
Norėdami savo skydelyje sukurti verslo taisykles, turite eiti į “Konfigūracija”. Tuomet pasirinkti “Automatizacija” ir “Laiko Taisyklės” skirtukus. Taikant taisykles, jūs galite apibrėžti, kurie bilietai bus talpinami į konkretų departamentą, kurios žymos bus jiems priskirtos, kokius bilietus sistema turi žymėti kaip šlamštą.
Kodėl verslo taisyklės yra svarbios?
Verslo taisyklės yra svarbios, nes jos palaiko darbo automatizavimą, kad jūsų agentams nereikėtų atlikti nereikalingo darbo ir jie galėtų dirbti dar efektyviau. Efektyvios taisyklės padeda suprasti, kaip turi būti atliekamas darbas.
Funkcijų užklausos atsakymo el. laiško šablonai
Straipsnyje kalbama apie įvairius klientų aptarnavimo aspektus, pvz., padėkos laiškus, paruoštus pranešimus, klientų aptarnavimo įgūdžius ir tolesnių laiškų šablonus. Klientų aptarnavimo įgūdžių raiška, empatija ir techninės žinios yra svarbiausi. Padėkos laiškai gali stiprinti ryšius su klientais ir humanizuoti prekės ženklą. Tolesnių laiškų šablonai gali padėti pagerinti aptarnavimo patirtį ir pasiekti, kad klientai jaustųsi vertinami.
LiveAgent yra aptarnavimo tarnybos programa, kuri leidžia automatizuoti procesus naudojant laiko taisykles, veiksmų ir SLA taisykles, taip pat sukurti paruoštus pranešimus. Verslo taisyklės leidžia darbuotojams efektyviau dirbti, o laiko taisyklės pagerina atsakymo laiką ir sumažina klaidų tikimybę. LiveAgent žinių bazėje gausu naudingos informacijos apie programą.
Verslo taisyklės yra instrukcijos, kurios padeda automatizuoti verslo procesus, taupo laiką ir efektyviau dirbti. Jas galima kurti LiveAgent skydelyje ir jomis dažnai naudojamasi bilietų siuntimui, prioriteto pakeitimui ir kitoms veiksmams. LiveAgent taip pat siūlo produktus ir paslaugas, kurios padeda efektyviau tvarkyti klientų aptarnavimą ir teikti kokybišką paslaugą.
Tolesnio klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai
Klientų aptarnavimo apžvalgos yra svarbios įmonėms, padedančios gerinti klientų aptarnavimą. Galima prašyti atsiliepimų per skirtingus kanalus. Svarbu nurodyti, kodėl tai svarbu jūsų įmonei ir kad klientų balsas jums yra svarbiausias. LiveAgent yra programinė įranga, įskaitant klientų aptarnavimo, VoIP ir kainodaros funkcijas, alternatyvas ir daugiau. Start a FREE trialPagalba Pagalbos portalas Duomenų migracija Sistemos būklė Pakeitimų istorija Prašyti pasiūlymoĮmonė Apie mus Apdovanojimai ir pažymėjimai Klientų atsiliepimai VoIP partneriai Partnerių programa Bendradarbiaukime Impressum.