Verslo taisyklės

Kas yra verslo taisyklės?

Venkite klientų atstovų nepasitenkinimo, atliekant labai nuobodų darbą. Leiskite kai kuriems procesams veikti automatiškai. Savo pagalbos tarnyboje nustatykite verslo taisykles. Taisyklės padeda jums atlikti iš anksto nustatytus veiksmus programinėje įrangoje. Nustatykite sąlygas ir kai jos bus pasiektos, įvyks veiksmas. Verslo taisyklės dažnai naudojamos bilieto perkėlimui, prioriteto pakeitimui, atsakymų siuntimui, SLA lygio keitimui, žymų pridėjimui ir pašalinimui bei kitiems veiksmams atlikti. Jos taupo laiką ir teikia daug naudų. Jos padeda agentams išlikti susikaupusiems.

Sužinoti daugiau apie LiveAgent Taisykles.

LiveAgent verslo taisyklių apžvalga
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra verslo taisyklės?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Verslo taisyklėse pateikiamos išsamios instrukcijos, kaip atlikti kasdienes užduotis. Jūs taip pat galite kurti taisykles LiveAgent skydelyje. Dėl to, jūs turėsite galimybę išpildyti daugiau automatizuotų veiklų. Verslo taisyklės dažniausiai naudojamos bilieto siuntimui, žymų pašalinimui ar pridėjimui (žymos), o taip pat ir PLS lygio pakeitimui.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip kurti verslo taisykles?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norėdami savo skydelyje sukurti verslo taisykles, turite eiti į “Konfigūracija”. Tuomet pasirinkti “Automatizacija” ir “Laiko Taisyklės” skirtukus. Taikant taisykles, jūs galite apibrėžti, kurie bilietai bus talpinami į konkretų departamentą, kurios žymos bus jiems priskirtos, kokius bilietus sistema turi žymėti kaip šlamštą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl verslo taisyklės yra svarbios?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Verslo taisyklės yra svarbios, nes jos palaiko darbo automatizavimą, kad jūsų agentams nereikėtų atlikti nereikalingo darbo ir jie galėtų dirbti dar efektyviau. Efektyvios taisyklės padeda suprasti, kaip turi būti atliekamas darbas.” } }] }

DUK

Kas yra verslo taisyklės?

Verslo taisyklėse pateikiamos išsamios instrukcijos, kaip atlikti kasdienes užduotis. Jūs taip pat galite kurti taisykles LiveAgent skydelyje. Dėl to, jūs turėsite galimybę išpildyti daugiau automatizuotų veiklų. Verslo taisyklės dažniausiai naudojamos bilieto siuntimui, žymų pašalinimui ar pridėjimui (žymos), o taip pat ir PLS lygio pakeitimui.

Kaip kurti verslo taisykles?

Norėdami savo skydelyje sukurti verslo taisykles, turite eiti į “Konfigūracija”. Tuomet pasirinkti “Automatizacija” ir “Laiko Taisyklės” skirtukus. Taikant taisykles, jūs galite apibrėžti, kurie bilietai bus talpinami į konkretų departamentą, kurios žymos bus jiems priskirtos, kokius bilietus sistema turi žymėti kaip šlamštą.

Kodėl verslo taisyklės yra svarbios?

Verslo taisyklės yra svarbios, nes jos palaiko darbo automatizavimą, kad jūsų agentams nereikėtų atlikti nereikalingo darbo ir jie galėtų dirbti dar efektyviau. Efektyvios taisyklės padeda suprasti, kaip turi būti atliekamas darbas.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai