Kas yra subdomenas?
Subdomenas yra domenas, kuris yra didesnio domeno, vadinamo šakniniu domenu, dalis. Kadangi LiveAgent yra debesimis paremta aplikacija, kiekvienas LiveAgent paskyros klientas turi turėti savo specifinį subdomeną. Paprasčiau tariant, visos paskyros yra įdiegtos kaip pagrindinio šakninio domeno www.ladesk.com subdomenai.
Galutinis subdomenas atrodo taip: jūsųpaskyra.ladesk.com
Jei nesate patenkinti savo dabartiniu domenu, jūs visada galite paprašyti mūsų pagalbos perkelti jūsų paskyrą į skirtingą domeną. Jūs taip pat galite patalpinti savo LiveAgent paskyrą jūsų pačių domene.
Frequently asked questions
Kas yra subdomenas?
Subdomenas yra šakninio domeno dalis - tai yra papildoma pagrindinio domeno pavadinimo skiltis. Savo pagrindiniame domene galite turėti keletą subdomenų su skirtingais ištekliais. Subdomenai neturi būti prijungti prie tos pačios prieglobos, kaip pagrindinis domenas.
Kodėl LiveAgent jums reikia naudoti subdomeną?
LiveAgent yra debesų pagrindu sukurta aplikacija, todėl kiekvienas LiveAgent klientas privalo turėti savo subdomeną. Praktiškai, tai reiškia, kad visos paskyros yra įdiegiamos kaip pagrindinio domeno ladesk.com subdomenai.
Ar LiveAgent galite pakeisti savo subdomeną?
Jei LiveAgent norite pakeisti subdomeną, jūs galite pateikti prašymą, savo paskyrą perkelti į kitą prieigą. Jūs taip pat galite priskirti savo LiveAgent paskyrą prie nuosavo domeno.
- Papildomi tvarkytojai | LiveAgent
- Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas – nuo įrengimo iki įdarbinimo ir įgyvendinimo
- "NetCrunch" - LiveAgent
- „GoDaddy“ | „LiveAgent“
- „Drift“ alternatyva - LiveAgent
- Perėjimas iš „Freshdesk“ - LiveAgent
- Kas yra aptarnavimo tarnybos įmonės? (+ nemokamas išbandymas) | „LiveAgent“
- „FrëschKëscht“ - LiveAgent