Kas yra robotizuotas rinkiklis?
Robotizuotas rinkiklis – tai programinės įrangos sistema, leidžianti vienu metu skambinti ir siųsti iš anksto įrašytas žinutes dideliam skaičiui žmonių. Robotizuoto rinkiklio įrankis automatiškai renka numerius iš duomenų bazės sąrašo ir paleidžia balso pranešimą, kai skambutį atsiliepia gyvas asmuo kitame gale. Robotizuoto rinkiklio sistema taip pat gali nustatyti, kada į skambutį atsiliepia balso pašto sistema arba atsakiklis, ir pateikti alternatyvią žinutę.
Robotizuotus rinkiklius galima sukonfigūruoti taip, kad jie leistų įrašytą balso pranešimą arba sistemos sukurtą teksto ir kalbos pranešimą iš jūsų teksto. Šiuos pranešimus taip pat galima suasmeninti pagal turimą informaciją apie klientą. Kai kurios kitos įprastos robotų rinkimo programinės įrangos sistemų funkcijos yra šios: realaus laiko ataskaitos ir išsamūs skambučių žurnalai, IVR integracija, skambučių kampanijų planavimas ir pritaikymas, rinkimo dažnio keitimas ir kt.
Pastaraisiais metais sukčiai plačiai naudojo skambučius robotais neteisėtiems tikslams. Pavyzdžiui, 2018 m. JAV mobiliųjų telefonų naudotojams buvo atlikta apie 48 mlrd. skambučių, o sukčiai sudarė apie 40 proc. visų skambučių, kaip teigia skambučių valdymo bendrovė „YouMail“. Štai kodėl robotizuoti skambučiai įgijo blogą reputaciją ir dažnai siejami su sukčių skambučiais. Nepaisant to, 60 proc. skambučių yra teisėti ir jais naudojasi daugelis organizacijų ir įmonių įvairiose pramonės šakose, pavyzdžiui, telekomunikacijų, bankininkystės, farmacijos, švietimo, politikos, taip pat labdaros ir ne pelno siekiančios organizacijos.
Robotizuotų skambučių paslauga gali supaprastinti procesą, kai reikia perduoti pranešimą dideliam skaičiui žmonių ir pranešti jiems svarbiausią informaciją apie savo paslaugą arba perspėti juos apie ekstremalią situaciją. Naudojant skambučus robotais tai galima padaryti greitai ir ekonomiškai. Paslauga gali perduoti jūsų pranešimą per kelias sekundes, o tai ypač naudinga tais atvejais, kai greitis yra labai svarbus veiksnys. Skambučių telefonu paslauga taip pat dažnai naudojama telefoninėms apklausoms vykdyti ir klientų atsiliepimams rinkti.
Frequently asked questions
Kuo skiriasi robotizuotas skambutis nuo įrašyto pranešimo?
Robotizuoti skambučiai – tai automatiniai skambučiai, kuriuos inicijuoja automatinio rinkimo programinės įrangos sistema, kad pasiektų didelę auditoriją ir atnaujintų jai svarbią informaciją. Užmezgus ryšį, sistema, užuot sujungusi skambutį su gyvu agentu, gavėjui transliuoja įrašytą pranešimą.
Kas yra robotizuotas rinkiklis?
Robotizuoto skambinimo paslauga gali automatiškai perduoti iš anksto įrašytus pranešimus tūkstančiams žmonių vienu metu. Tai daroma naudojant robotizuotus rinkiklius – programinės įrangos sistemas, kurios surenka reikiamus numerius iš iš anksto parengtų kontaktų sąrašų ir vietoj tikro gyvo agento leidžia įrašytus balso pranešimus, kai gavėjas atsiliepia į skambutį. Nepaisant ginčų dėl sukčių piktnaudžiavimo robotų rinkikliais, robotizuoto rinkimo paslaugą teisėtai naudoja įvairių pramonės šakų įmonės ir organizacijos tokiais atvejais, kaip priminimai apie susitikimus, svarbių perspėjimų atnaujinimai, viešųjų paslaugų skelbimai ir kt.
Ar robotizuotas rinkiklis yra „LiveAgent“ dalis?
Šiuo metu „LiveAgent“ kontaktų centro programinės įrangos sprendimas nepalaiko robotizuoto skambinimo. Tačiau jis turi daugybę funkcijų, įskaitant tiek įeinančių skambučių centro, tiek išeinančių skambučių centro funkcijas, leidžiančias įmonėms aktyviai susisiekti su savo klientais ir potencialiais klientais naudojant funkciją „click-to-call“.
LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri apima skambučių centrus, savitarnos ir el. pašto valdymo sistemas bei nuspėjantįjį rinkiklį. Ši įranga padeda padobulinti klientų aptarnavimą, didinti pajamas ir lojalumą, o skambinimo mygtukas pagerina klientų patirtį ir padeda didinti pardavimus. Nuspėjantis rinkiklis automatiškai renka telefono numerius ir nukreipia jį laisvam agentui. Tai sumažina laukimo laiką ir padidina agento produktyvumą.
Automatinis atgalinis skambutis
Tekste aptariami klientų aptarnavimo funkcijų privalumai, tokių kaip perskambinimas ir skambinimo mygtukas. Šios funkcijos padeda pagerinti klientų patirtį, sumažinti pastangas ir didinti pardavimus. LiveAgent siūlo galimybę sukurti pasirinktinius skambinimo mygtukus ir perskambinimo scenarijus. Taip pat tekste kalbama apie LiveAgent kainodarą, integracijas ir alternatyvas, bendradarbiavimo galimybes su VoIP partneriais bei klientų aptarnavimo programinę įrangą.
Šiame tekste aptariama klientų aptarnavimo programinė įranga LiveAgent ir jos privalumai, tokiuose aspektuose kaip pranešimų šablonų panaudojimas, nuspėjantis rinkiklis, paruošti pranešimai ir kelionės žemėlapio sudarymas. Įranga padeda sumažinti laukimo laiką, didinti agentų produktyvumą, supaprastinti klientų kelionę ir pagerinti bendravimo procesus. Dienoraščio pabaigoje pateiktas sąrašas su „LiveAgent“ žinių baze, kuriame gausu naudingos informacijos apie šią programą.
Automatinio rinkiklio sistema yra naudinga įmonėms, leidžiantiems padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą ir suteikiantiems vertingos informacijos apie klientus. Automatizavus bilietų paskirstymą ir atgalinį skambutį, galima pagerinti klientų patirtį. Automatiniai rinkikliai yra naudojami įvairių pramonės šakų įmonėse. Ši sistema padeda agentams išvengti rankinio numerių rinkimo, padidinti skambučių dažnį ir agento pokalbio laiką, taip padidinant produktyvumą.