Kas yra robotizuotas rinkiklis?
Robotizuotas rinkiklis – tai programinės įrangos sistema, leidžianti vienu metu skambinti ir siųsti iš anksto įrašytas žinutes dideliam skaičiui žmonių. Robotizuoto rinkiklio įrankis automatiškai renka numerius iš duomenų bazės sąrašo ir paleidžia balso pranešimą, kai skambutį atsiliepia gyvas asmuo kitame gale. Robotizuoto rinkiklio sistema taip pat gali nustatyti, kada į skambutį atsiliepia balso pašto sistema arba atsakiklis, ir pateikti alternatyvią žinutę.
Robotizuotus rinkiklius galima sukonfigūruoti taip, kad jie leistų įrašytą balso pranešimą arba sistemos sukurtą teksto ir kalbos pranešimą iš jūsų teksto. Šiuos pranešimus taip pat galima suasmeninti pagal turimą informaciją apie klientą. Kai kurios kitos įprastos robotų rinkimo programinės įrangos sistemų funkcijos yra šios: realaus laiko ataskaitos ir išsamūs skambučių žurnalai, IVR integracija, skambučių kampanijų planavimas ir pritaikymas, rinkimo dažnio keitimas ir kt.
Pastaraisiais metais sukčiai plačiai naudojo skambučius robotais neteisėtiems tikslams. Pavyzdžiui, 2018 m. JAV mobiliųjų telefonų naudotojams buvo atlikta apie 48 mlrd. skambučių, o sukčiai sudarė apie 40 proc. visų skambučių, kaip teigia skambučių valdymo bendrovė „YouMail“. Štai kodėl robotizuoti skambučiai įgijo blogą reputaciją ir dažnai siejami su sukčių skambučiais. Nepaisant to, 60 proc. skambučių yra teisėti ir jais naudojasi daugelis organizacijų ir įmonių įvairiose pramonės šakose, pavyzdžiui, telekomunikacijų, bankininkystės, farmacijos, švietimo, politikos, taip pat labdaros ir ne pelno siekiančios organizacijos.
Robotizuotų skambučių paslauga gali supaprastinti procesą, kai reikia perduoti pranešimą dideliam skaičiui žmonių ir pranešti jiems svarbiausią informaciją apie savo paslaugą arba perspėti juos apie ekstremalią situaciją. Naudojant skambučus robotais tai galima padaryti greitai ir ekonomiškai. Paslauga gali perduoti jūsų pranešimą per kelias sekundes, o tai ypač naudinga tais atvejais, kai greitis yra labai svarbus veiksnys. Skambučių telefonu paslauga taip pat dažnai naudojama telefoninėms apklausoms vykdyti ir klientų atsiliepimams rinkti.
Frequently Asked Questions
Kuo skiriasi robotizuotas skambutis nuo įrašyto pranešimo?
Robotizuoti skambučiai – tai automatiniai skambučiai, kuriuos inicijuoja automatinio rinkimo programinės įrangos sistema, kad pasiektų didelę auditoriją ir atnaujintų jai svarbią informaciją. Užmezgus ryšį, sistema, užuot sujungusi skambutį su gyvu agentu, gavėjui transliuoja įrašytą pranešimą.
Kas yra robotizuotas rinkiklis?
Robotizuoto skambinimo paslauga gali automatiškai perduoti iš anksto įrašytus pranešimus tūkstančiams žmonių vienu metu. Tai daroma naudojant robotizuotus rinkiklius – programinės įrangos sistemas, kurios surenka reikiamus numerius iš iš anksto parengtų kontaktų sąrašų ir vietoj tikro gyvo agento leidžia įrašytus balso pranešimus, kai gavėjas atsiliepia į skambutį. Nepaisant ginčų dėl sukčių piktnaudžiavimo robotų rinkikliais, robotizuoto rinkimo paslaugą teisėtai naudoja įvairių pramonės šakų įmonės ir organizacijos tokiais atvejais, kaip priminimai apie susitikimus, svarbių perspėjimų atnaujinimai, viešųjų paslaugų skelbimai ir kt.
Ar robotizuotas rinkiklis yra „LiveAgent“ dalis?
Šiuo metu „LiveAgent“ kontaktų centro programinės įrangos sprendimas nepalaiko robotizuoto skambinimo. Tačiau jis turi daugybę funkcijų, įskaitant tiek įeinančių skambučių centro, tiek išeinančių skambučių centro funkcijas, leidžiančias įmonėms aktyviai susisiekti su savo klientais ir potencialiais klientais naudojant funkciją „click-to-call“.
Skambučių centro automatizavimas
Skambučių centrai vis dar yra neatsiejama klientų aptarnavimo dalis. Sužinokite, kaip padaryti savo centrą efektyvesnį pasitelkus LiveAgent skambučių centro automatizavimo funkcijas.
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Tiesioginis pokalbis leidžia klientams palikti komentarus, atsiliepimus, vertinti agento efektyvumą ir bendrą pasitenkinimą. Tai suteikia galimybę bendrinti pokalbio kopiją ir pagerinti klientų aptarnavimo kokybę. Tai taip pat leidžia stebėti internetinių lankytojų veiklą, stebėti kliento rašomą tekstą ir naudoti atsakymų šablonus. Be to, tiesioginis pokalbis gali būti integruotas į svetainę, o jo saugumas yra užtikrintas.
The text explains how to set up automation rules in LiveAgent, a customer service platform, which can save time and money by reducing human error and improving customer satisfaction. The advantages of automation rules include precise and faster service, higher customer satisfaction, and cost-effectiveness. The text also includes testimonials from satisfied LiveAgent users.