Kas yra robotizuotas rinkiklis?
Robotizuotas rinkiklis – tai programinės įrangos sistema, leidžianti vienu metu skambinti ir siųsti iš anksto įrašytas žinutes dideliam skaičiui žmonių. Robotizuoto rinkiklio įrankis automatiškai renka numerius iš duomenų bazės sąrašo ir paleidžia balso pranešimą, kai skambutį atsiliepia gyvas asmuo kitame gale. Robotizuoto rinkiklio sistema taip pat gali nustatyti, kada į skambutį atsiliepia balso pašto sistema arba atsakiklis, ir pateikti alternatyvią žinutę.
Robotizuotus rinkiklius galima sukonfigūruoti taip, kad jie leistų įrašytą balso pranešimą arba sistemos sukurtą teksto ir kalbos pranešimą iš jūsų teksto. Šiuos pranešimus taip pat galima suasmeninti pagal turimą informaciją apie klientą. Kai kurios kitos įprastos robotų rinkimo programinės įrangos sistemų funkcijos yra šios: realaus laiko ataskaitos ir išsamūs skambučių žurnalai, IVR integracija, skambučių kampanijų planavimas ir pritaikymas, rinkimo dažnio keitimas ir kt.
Pastaraisiais metais sukčiai plačiai naudojo skambučius robotais neteisėtiems tikslams. Pavyzdžiui, 2018 m. JAV mobiliųjų telefonų naudotojams buvo atlikta apie 48 mlrd. skambučių, o sukčiai sudarė apie 40 proc. visų skambučių, kaip teigia skambučių valdymo bendrovė „YouMail“. Štai kodėl robotizuoti skambučiai įgijo blogą reputaciją ir dažnai siejami su sukčių skambučiais. Nepaisant to, 60 proc. skambučių yra teisėti ir jais naudojasi daugelis organizacijų ir įmonių įvairiose pramonės šakose, pavyzdžiui, telekomunikacijų, bankininkystės, farmacijos, švietimo, politikos, taip pat labdaros ir ne pelno siekiančios organizacijos.
Robotizuotų skambučių paslauga gali supaprastinti procesą, kai reikia perduoti pranešimą dideliam skaičiui žmonių ir pranešti jiems svarbiausią informaciją apie savo paslaugą arba perspėti juos apie ekstremalią situaciją. Naudojant skambučus robotais tai galima padaryti greitai ir ekonomiškai. Paslauga gali perduoti jūsų pranešimą per kelias sekundes, o tai ypač naudinga tais atvejais, kai greitis yra labai svarbus veiksnys. Skambučių telefonu paslauga taip pat dažnai naudojama telefoninėms apklausoms vykdyti ir klientų atsiliepimams rinkti.
Frequently asked questions
Kuo skiriasi robotizuotas skambutis nuo įrašyto pranešimo?
Robotizuoti skambučiai – tai automatiniai skambučiai, kuriuos inicijuoja automatinio rinkimo programinės įrangos sistema, kad pasiektų didelę auditoriją ir atnaujintų jai svarbią informaciją. Užmezgus ryšį, sistema, užuot sujungusi skambutį su gyvu agentu, gavėjui transliuoja įrašytą pranešimą.
Kas yra robotizuotas rinkiklis?
Robotizuoto skambinimo paslauga gali automatiškai perduoti iš anksto įrašytus pranešimus tūkstančiams žmonių vienu metu. Tai daroma naudojant robotizuotus rinkiklius – programinės įrangos sistemas, kurios surenka reikiamus numerius iš iš anksto parengtų kontaktų sąrašų ir vietoj tikro gyvo agento leidžia įrašytus balso pranešimus, kai gavėjas atsiliepia į skambutį. Nepaisant ginčų dėl sukčių piktnaudžiavimo robotų rinkikliais, robotizuoto rinkimo paslaugą teisėtai naudoja įvairių pramonės šakų įmonės ir organizacijos tokiais atvejais, kaip priminimai apie susitikimus, svarbių perspėjimų atnaujinimai, viešųjų paslaugų skelbimai ir kt.
Ar robotizuotas rinkiklis yra „LiveAgent“ dalis?
Šiuo metu „LiveAgent“ kontaktų centro programinės įrangos sprendimas nepalaiko robotizuoto skambinimo. Tačiau jis turi daugybę funkcijų, įskaitant tiek įeinančių skambučių centro, tiek išeinančių skambučių centro funkcijas, leidžiančias įmonėms aktyviai susisiekti su savo klientais ir potencialiais klientais naudojant funkciją „click-to-call“.
Skambučių stebėjimo programinė įranga
LiveAgent siūlo klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri leidžia sumažinti skambučių skaičių, pagerinti aptarnavimo kokybę ir teikti personalizuotas sprendimus. Pradėkite nemokamą bandymą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.