Kas yra programinė įranga, skirta susisiekti su klientais?
Kontaktų su klientais programinė įranga yra programa, kuri padidina kontaktų centro efektyvumą. Vartotojai gali nustatyti tam tikras taisykles, kad galėtų organizuoti kontaktus su klientų atstovais. Pagalbos tarnybos programinė įranga taip pat gali būti internetinė, pasiekiama per žiniatinklio naršyklę. Ja paprasta naudotis ir ji yra saugi, nes visi duomenys saugomi serveryje.
Kai kuri programinė įranga leidžia vartotojams kurti klientų portalus, kuriuose klientams teikiama pagalba, kai agentai yra neprisijungę. Klientai gali skaityti žinių bazės straipsnius, forumus ir ten rasti savo problemų sprendimą.
Frequently asked questions
Kas yra programinė įranga, skirta susisiekti su klientais?
Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais, yra sistema, gerinanti klientų aptarnavimo kokybę ir kontaktų centro efektyvumą. Jos dėka klientas gali lengvai susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, kai jam to reikia, o klientų aptarnavimo agentui lengviau atsakyti klientams per įvairius komunikacijos kanalus.
Kokios yra svarbiausios, programinės įrangos, skirtos susisiekti su klientais, savybės?
Svarbiausia programinės įrangos, skirtos susisiekti su klientais, funkcija yra galimybė vienoje žiniatinklio vietoje turėti prieigą prie įvairių komunikacijos kanalų (telefono skambučiai, socialiniai tinklai, pokalbiai internetu, el. laiškai). Taip pat nepaprastai svarbu kurti taisykles ir tvarkyti kontaktus. Kita funkcija – klientų aptarnavimo tarnyba gali saugiai rasti ir saugoti klientų duomenis vienoje vietoje.
Kokie yra kontaktų su klientais programinės įrangos tipai?
Yra 6 pagrindiniai klientų aptarnavimo programinės įrangos tipai.
Pirmasis – bendrinama pašto dėžutė ir klientų aptarnavimo programinė įranga. Paprastai prie vienos paskyros gali prisijungti keli žmonės. Antrasis pavyzdys yra aptarnavimo centro programinė įranga, paprastai naudojama IT paslaugų valdymo funkcijose. Kitas yra pranešimų ir pokalbių sistema, dėl kurios pokalbiai su klientu techniškai paprasti abiem pusėms. Kitas yra pagalbos teikimo telefonu įrankis. Tai tradiciškiausias bendravimo su klientu kanalas. Penktoji sistema yra CRM, t.y. ryšių su klientais valdymo programinė įranga. Ši sistema skirta ryšiams stiprinti. Paskutinis yra žinių bazės programinė įranga, leidžianti keistis pagrindine informacija.
Jūsų komunikacijos su klientais valdymo programinės įrangos apžvalga.
CCM įranga leidžia įmonėms sukurti ir valdyti turinio elementus savo komunikacijoje, suteikia galingus kūrimo įrankius ir leidžia atnaujinti ryšius be kompromisų. Duomenų analizė yra svarbi įrangos funkcija, nes suteikia įmonėms naudingų įžvalgų padedančių padidinti pajamas ir pelningumą. Ryšių su klientais valdymo programinė įranga yra naudinga įmonėms.
Bendravimas su klientais yra būdas keistis informacija tarp prekės ženklo/verslo ir kliento. Norint užtikrinti efektyvų ir aukštos kokybės klientų aptarnavimą, reikia turėti tinkamus bendravimo su klientais įgūdžius. Komunikacija su klientais turi būti veiksminga ir asmeniška, siekiant patikrinti teikiamo produkto kokybę ir išlaikyti klientų pasitenkinimą. Tiesioginis pokalbis su klientais gali būti sudėtingas, todėl pateikiami patarimai, kaip profesionaliai bendrauti su klientais internete. Tai padeda išlaikyti lojalius klientus ir padidinti prekės ženklo žinomumą.
Tapkite pasiekiami su kontaktų centro programine įranga.
LiveAgent teikia tiesioginę pagalbą su daugybe įvairių funkcijų, įskaitant kelias pokalbių nukreipimo parinktis, kvietimus pokalbiui jūsų iniciatyva, lankytojų stebėjimą internete, rašymo realiuoju laiku rodinį ir vaizdo/balso skambučių priėjimo galimybę per debesijos skambučių centrą. LiveAgent taip pat leidžia apibrėžti skambučių nukreipimo ir skambučių peradresavimo automatizavimo taisykles, neribotą skambučių įrašymą ir daug daugiau.
Skambučių centro scenarijų kūrimas yra svarbia klientų aptarnavimo dalis. Gerai parašyti scenarijai padeda sumažinti mokymo laiką ir užtikrina greitą ir efektyvų pagalbos suteikimą klientams. LiveAgent aptarnavimo centro programinė įranga yra gera pasirinkimo galimybė, kad pagerintumėte savo klientų patirtį.