Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais

Kas yra programinė įranga, skirta susisiekti su klientais?

Kontaktų su klientais programinė įranga yra programa, kuri padidina kontaktų centro efektyvumą. Vartotojai gali nustatyti tam tikras taisykles, kad galėtų organizuoti kontaktus su klientų atstovais. Pagalbos tarnybos programinė įranga taip pat gali būti internetinė, pasiekiama per žiniatinklio naršyklę. Ja paprasta naudotis ir ji yra saugi, nes visi duomenys saugomi serveryje.

Kai kuri programinė įranga leidžia vartotojams kurti klientų portalus, kuriuose klientams teikiama pagalba, kai agentai yra neprisijungę. Klientai gali skaityti žinių bazės straipsnius, forumus ir ten rasti savo problemų sprendimą.

DUK

Kas yra programinė įranga, skirta susisiekti su klientais?

Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais, yra sistema, gerinanti klientų aptarnavimo kokybę ir kontaktų centro efektyvumą. Jos dėka klientas gali lengvai susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, kai jam to reikia, o klientų aptarnavimo agentui lengviau atsakyti klientams per įvairius komunikacijos kanalus.

Kokios yra svarbiausios, programinės įrangos, skirtos susisiekti su klientais, savybės?

Svarbiausia programinės įrangos, skirtos susisiekti su klientais, funkcija yra galimybė vienoje žiniatinklio vietoje turėti prieigą prie įvairių komunikacijos kanalų (telefono skambučiai, socialiniai tinklai, pokalbiai internetu, el. laiškai). Taip pat nepaprastai svarbu kurti taisykles ir tvarkyti kontaktus. Kita funkcija – klientų aptarnavimo tarnyba gali saugiai rasti ir saugoti klientų duomenis vienoje vietoje.

Kokie yra kontaktų su klientais programinės įrangos tipai?

Yra 6 pagrindiniai klientų aptarnavimo programinės įrangos tipai.

 

 

Pirmasis – bendrinama pašto dėžutė ir klientų aptarnavimo programinė įranga. Paprastai prie vienos paskyros gali prisijungti keli žmonės. Antrasis pavyzdys yra aptarnavimo centro programinė įranga, paprastai naudojama IT paslaugų valdymo funkcijose. Kitas yra pranešimų ir pokalbių sistema, dėl kurios pokalbiai su klientu techniškai paprasti abiem pusėms. Kitas yra pagalbos teikimo telefonu įrankis. Tai tradiciškiausias bendravimo su klientu kanalas. Penktoji sistema yra CRM, t.y. ryšių su klientais valdymo programinė įranga. Ši sistema skirta ryšiams stiprinti. Paskutinis yra žinių bazės programinė įranga, leidžianti keistis pagrindine informacija.

 

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai