Priglobtas skambučių centras

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system. Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

Why should you use a hosted call center?

Excellent phone support is the cornerstone of every successful business. Even though traditional call centers are slowly becoming obsolete and replaced by the likes of call center software or hosted call centers, phone support is still in high demand.

In fact, according to the CFI Group, 76% of all consumers prefer phone support over digital means such as emails, online contact forms, and social media. As such, it’s important to cater to the majority of your customers by providing quick, personalized, and knowledgeable phone service.

Pats paprasčiausias ir ekonomiškiausias būdas tai padaryti yra investuoti į priglobtą skambučių centro programinę įrangą.

How can you use a hosted call center?

A call center like LiveAgent offers its users tons of modern and professional call center features, including:

  • Įeinantys skambučiai
  • Išeinantys skambučiai
  • Vidiniai skambučiai
  • IVR (interaktyvaus atsakiklio) technologija
  • Skambučių eilė
  • Automatizuoti perskambinimai
  • Skambučių peradresavimai
  • Automatic call routing / automatic call distribution (ACD)
  • Vaizdo skambučiai
  • Neriboti skambučių įrašai
  • Daug palaikomų skambučių įtaisų, įskaitant programinius kompiuterius
Maketas-skambučių centro ryšys

Be to, daugelis priglobtų skambučių centrų taip pat teikia papildomų funkcijų, tokių kaip:

  • Įmontuota CRM programinė įranga
  • Multichannel ticketing
  • Vidaus/išorės žinių bazės
  • Patikimų ataskaitų teikimas, skambučių analizė ir laiko skaičiavimas
  • Ir daug daugiau!

The hosted call center is a modern type of technology that does not require any additional third-party app to function. In fact, call center solutions are built to maximize workflow efficiency and cost savings and thus include all the features and benefits of traditional help desk software.

skambučio peradresavimas

What are the benefits of using hosted call centers?

Improved customer satisfaction

Turėdami gerą priglobto skambučių centro programinę įrangą su IVR meniu, automatiniu perskambinimu ir skambučių peradresavimu, galite pagerinti klientų pasitenkinimą. Klientai nori pasirinkimų, kai reikia laukti. Jie taip pat nori būti informuoti apie tai, kur jie yra nukreipti, ir gauti pagalbą, net jei tas asmuo negali jiems padėti.

Having a comprehensive hosted call center like LiveAgent in your arsenal is the best thing you can do to keep your customers happy call after call.

Improved customer satisfaction - App - Uploads - 2020 - 08 - Customer Satisfaction Ratings By Channel.jpg
Klientai nėra patenkinti tradiciniais skambučių centrais. Vietoj jų naudokite virtualų skambučių centrą!

Faster resolution times

Having a hosted call center that’s equipped with an IVR system can help you improve your resolution times. By empowering your customers to choose which department they need to speak to, you’re eliminating the middle man that usually picks up a phone, listens to what the customer needs, and only then routes the caller to the appropriate department or representative.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Great cost savings

Hosted call centers cost a fraction of the price of a traditional call center. The only thing you need to pay for is your monthly subscription and your VOIP phone number. You pay for real-time usage only. There are no extra per-minute charges or hidden fees. 

Be to, nereikia mokėti už nuomą, brangią techninę įrangą, elektrą ir kt. Prie skambučių centro taip pat galima prisijungti iš bet kurio kompiuterio ar išmaniojo telefono su interneto prieiga.

Great cost savings - App - Uploads - 2020 - 03 - Analytics Reporting Customer Support Tool.png
Laikui bėgant pagerinkite savo priglobto skambučių centro našumą

Improved customer efficiency

Hosted call centers like LiveAgent are equipped with additional features and integrations that can improve agent efficiency. Because your agents can access all customer info from their call interface, they won’t have to waste any time looking for past conversations, contact details, and more.

Improved customer efficiency - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png

Greater flexibility

Hosted call centers give your agents freedom and flexibility. Working from home or remotely is a completely viable option. Your agents will no longer have to sit in the office or in front of the computer. They won’t even have to have a designated device. They can simply forward calls to their personal devices answer calls on the go. Doesn’t that sound great?

How can you set up a hosted call center in LiveAgent?

„LiveAgent“ priglobtą skambučių centrą galima nustatyti per kelias minutes.

1. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros ir spustelėkite Skambinimas

2. Spustelėkite Numeriai

3. Spustelėkite oranžinį mygtuką Sukurti

How can you set up a hosted call center in LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 03 - Numbers.png

4. Select your VOIP provider (the VOIP provider from which you’ve purchased your phone number)

How can you set up a hosted call center in LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 03 - Providers.png

5. Įveskite pavadinimą (jis gali būti bet koks, jums tik reikia prisiminti, kuris numeris tai yra)

6. Pasirinkite skyrių, į kurį bus nukreipiami įeinantys skambučiai šiuo telefono numeriu

7. Įveskite skambinimo priešdėlį

8. Pažymėkite žymimąjį laukelį Įrašyti skambučius, jei norite įrašyti visus įeinančius/išeinančius skambučius iš šio telefono numerio

9. Įveskite savo VOIP teikėjo kredencialus (pagrindinio kompiuterio vardą, naudotojo vardą, slaptažodį)

How can you set up a hosted call center in LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 03 - Call Info.png

10. Spustelėkite Pridėti

Jei telefono numeris buvo sėkmingai pridėtas ir yra aktyvus, šalia jo bus žalias taškas.

11. Tada spustelėkite mygtuką Redaguoti ir spustelėkite IVR.

IVR

Nustatykite savo IVR/pasisveikinimo pranešimus naudodami šį vadovą: IVR (pasisveikinimo/aptarnavimo neprisijungus pranešimai).

12. Po to, kai baigsite nustatyti IVR, spustelėkite Konfigūracija

13. Spustelėkite Skambinti

14. Spustelėkite Nustatymai

How can you set up a hosted call center in LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 03 - Settings Calls.png

15. Pakeiskite nustatymus pagal savo pageidavimus ir spustelėkite Išsaugoti

16. Naudokite šį vadovą norėdami įtraukti aparatinės ir programinės įrangos telefonus į įrenginių ekraną

17. Next, forward this guide to your agents so they can set up preferred devices for answering calls

How does it look like/work in practice?

„LiveAgent“ priglobta skambučių centro programinė įranga yra lanksti ir gali būti pasiekiama iš bet kurio kompiuterio ar telefono su interneto prieiga. Ją vienu metu gali naudoti keli vartotojai ir pritaikyti pagal jūsų verslo poreikius. Sistema yra prieinamomis kainomis, paprasta naudoti. Pažiūrėkite, kaip tai veikia žemiau esančiame vaizdo įraše.

Youtube video:

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings.

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai