Išbandyti

Priglobtas skambučių centras

Priglobtas skambučių centras yra programinė įranga, kuri valdo įeinančius ir išeinančius skambučius, taip pat IVR per vieną sistemą. Priglobtųjų skambučių centrų sistemos yra puiki alternatyva tradiciniams skambučių centrams, nes jos yra internetinės ir ekonomiškos. Nereikia rūpintis serverių priežiūra, techninės įrangos pirkimu ar išorinės programinės įrangos diegimu.

Kodėl turėtumėte naudoti priglobtą skambučių centrą?

Puikus aptarnavimas telefonu yra kiekvieno sėkmingo verslo kertinis akmuo. Nors tradiciniai skambučių centrai pamažu pasensta ir pakeičiami skambučių centro programine įranga ar priglobtais skambučių centrais, aptarnavimas telefonu vis dar paklausus.

In fact, according to the CFI Group, 76% of all consumers prefer phone support over digital means such as emails, online contact forms, and social media. As such, it’s important to cater to the majority of your customers by providing quick, personalized, and knowledgeable phone service.

Pats paprasčiausias ir ekonomiškiausias būdas tai padaryti yra investuoti į priglobtą skambučių centro programinę įrangą.

Kaip galima naudotis priglobtuoju skambučių centru?

A call center like LiveAgent offers its users tons of modern and professional call center features, including:

  • Įeinantys skambučiai
  • Išeinantys skambučiai
  • Vidiniai skambučiai
  • IVR (interaktyvaus atsakiklio) technologija
  • Skambučių eilė
  • Automatizuoti perskambinimai
  • Skambučių peradresavimai
  • Automatinis skambučių nukreipimas/automatinis skambučių skirstymas (ACD)
  • Vaizdo skambučiai
  • Neriboti skambučių įrašai
  • Daug palaikomų skambučių įtaisų, įskaitant programinius kompiuterius
Maketas-skambučių centro ryšys

Be to, daugelis priglobtų skambučių centrų taip pat teikia papildomų funkcijų, tokių kaip:

  • Įmontuota CRM programinė įranga
  • Multichannel ticketing
  • Vidaus/išorės žinių bazės
  • Patikimų ataskaitų teikimas, skambučių analizė ir laiko skaičiavimas
  • Ir daug daugiau!

Priglobtas skambučių centras yra moderni technologija, kuriai veikti nereikia jokios papildomos trečiosios šalies programos. Skambučių centro sprendimai sukurti taip, kad maksimaliai padidintų darbo eigos efektyvumą ir sutaupytų pinigų, taigi, jie apima visas tradicinio pagalbos centro programinės įrangos funkcijas ir privalumus.

skambučio peradresavimas

Kokie yra naudingi priglobti skambučių centrai?

Aukštesnis klientų pasitenkinimas

Turėdami gerą priglobto skambučių centro programinę įrangą su IVR meniu, automatiniu perskambinimu ir skambučių peradresavimu, galite pagerinti klientų pasitenkinimą. Klientai nori pasirinkimų, kai reikia laukti. Jie taip pat nori būti informuoti apie tai, kur jie yra nukreipti, ir gauti pagalbą, net jei tas asmuo negali jiems padėti.

Having a comprehensive hosted call center like LiveAgent in your arsenal is the best thing you can do to keep your customers happy call after call.

Priglobtas skambučių centras
Klientai nėra patenkinti tradiciniais skambučių centrais. Vietoj jų naudokite virtualų skambučių centrą!

Greitesnis problemos sprendimo laikas

Having a hosted call center that’s equipped with an IVR system can help you improve your resolution times. By empowering your customers to choose which department they need to speak to, you’re eliminating the middle man that usually picks up a phone, listens to what the customer needs, and only then routes the caller to the appropriate department or representative.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Puikus išlaidų taupymas

Hosted call centers cost a fraction of the price of a traditional call center. The only thing you need to pay for is your monthly subscription and your VOIP phone number. You pay for real-time usage only. There are no extra per-minute charges or hidden fees. 

Be to, nereikia mokėti už nuomą, brangią techninę įrangą, elektrą ir kt. Prie skambučių centro taip pat galima prisijungti iš bet kurio kompiuterio ar išmaniojo telefono su interneto prieiga.

Priglobtas skambučių centras
Laikui bėgant pagerinkite savo priglobto skambučių centro našumą

Padidėjęs klientų efektyvumas

Hosted call centers like LiveAgent are equipped with additional features and integrations that can improve agent efficiency. Because your agents can access all customer info from their call interface, they won’t have to waste any time looking for past conversations, contact details, and more.

Priglobtas skambučių centras

Didesnis lankstumas

Priglobti skambučių centrai suteikia agentams laisvę ir lankstumą. Darbas namuose arba nuotoliniu būdu yra labai perspektyvus pasirinkimas. Jūsų agentams nebereikės sėdėti biure ar prie kompiuterio. Jiems net nereikės turėti tam skirto įrenginio. Jie gali tiesiog perkelti skambučius į savo asmeninius įrenginius, atsiliepti į skambučius iš bet kur. Argi tai neskamba puikiai?

Kaip „LiveAgent“ programoje galima nustatyti priglobtą skambučių centrą?

„LiveAgent“ priglobtą skambučių centrą galima nustatyti per kelias minutes.

1. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros ir spustelėkite Skambinimas

2. Spustelėkite Numeriai

3. Spustelėkite oranžinį mygtuką Sukurti

Priglobtas skambučių centras

4. Pasirinkite savo VoIP teikėją (iš kurio įsigijote savo telefono numerį)

Priglobtas skambučių centras

5. Įveskite pavadinimą (jis gali būti bet koks, jums tik reikia prisiminti, kuris numeris tai yra)

6. Pasirinkite skyrių, į kurį bus nukreipiami įeinantys skambučiai šiuo telefono numeriu

7. Įveskite skambinimo priešdėlį

8. Pažymėkite žymimąjį laukelį Įrašyti skambučius, jei norite įrašyti visus įeinančius/išeinančius skambučius iš šio telefono numerio

9. Įveskite savo VOIP teikėjo kredencialus (pagrindinio kompiuterio vardą, naudotojo vardą, slaptažodį)

Priglobtas skambučių centras

10. Spustelėkite Pridėti

Jei telefono numeris buvo sėkmingai pridėtas ir yra aktyvus, šalia jo bus žalias taškas.

11. Tada spustelėkite mygtuką Redaguoti ir spustelėkite IVR.

IVR

Nustatykite savo IVR/pasisveikinimo pranešimus naudodami šį vadovą: IVR (pasisveikinimo/aptarnavimo neprisijungus pranešimai).

12. Po to, kai baigsite nustatyti IVR, spustelėkite Konfigūracija

13. Spustelėkite Skambinti

14. Spustelėkite Nustatymai

Priglobtas skambučių centras

15. Pakeiskite nustatymus pagal savo pageidavimus ir spustelėkite Išsaugoti

16. Naudokite šį vadovą norėdami įtraukti aparatinės ir programinės įrangos telefonus į įrenginių ekraną

17. Tada persiųskite šį vadovą savo agentams, kad jie galėtų nustatyti pageidaujamus įrenginius atsiliepti į skambučius

Kaip tai atrodo/veikia praktiškai?

„LiveAgent“ priglobta skambučių centro programinė įranga yra lanksti ir gali būti pasiekiama iš bet kurio kompiuterio ar telefono su interneto prieiga. Ją vienu metu gali naudoti keli vartotojai ir pritaikyti pagal jūsų verslo poreikius. Sistema yra prieinamomis kainomis, paprasta naudoti. Pažiūrėkite, kaip tai veikia žemiau esančiame vaizdo įraše.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai