Kas yra pranešimų šablonai?
Jei nuolat siunčiate tos pačios rūšies pranešimus, pranešimų šablonai – kaip tik jums. Jie leidžia parengti šablonus, kuriuos vėliau galėsite naudoti, užuot kaskart atlikę visą pranešimo kūrimo procesą. Taip jūs ir jūsų komandos nariai sutaupysite daug laiko bei energijos ir galėsite sutelkti dėmesį į kitas užduotis.
Frequently asked questions
Ką reiškia pranešimų šablonai?
Pranešimų šablonai – tai šablonai, naudojami pakartotinai siųsti to paties tipo pranešimus. Jums nereikia kiekvieną kartą kurti pranešimų iš naujo.
Ar jūsų įmonei reikia pranešimų šablonų?
Pranešimų šablonai palengvina klientų aptarnavimo komandos darbą, todėl jūsų įmonei naudinga juos naudoti. Tai leidžia automatizuoti darbą ir taupyti laiką, todėl komanda gali sutelkti dėmesį į mažiau automatines užduotis.
Ar „LiveAgent“ teikia pranešimų šablonus?
„LiveAgent“ teikia pranešimų šablonus. Juos galite kurti ir pritaikyti pagal savo komandos poreikius. Juos rasite „LiveAgent“ skydelyje prie pranešimų nustatymų.
Expert note
Pranešimų šablonai - tai šablonai, kurie leidžia pakartotinai siųsti to paties tipo pranešimus ir sutaupyti laiko bei energijos.

Universali pašto dėžutė yra naudingas įrankis kokybiškam klientų aptarnavimo skyriui. Tai supaprastina pranešimų gavimą ir padeda sugrupuoti užklausų srautą. Pasinaudoti galima automatinių bilietų nukreipimu ir žymių naudojimu. LiveAgent yra populiarus klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų ir įrankių įvairiems reikalavimams.
Šiame tekste aptariama, kaip netolygumo buferis gali pagerinti garso kokybę VoIP skambučiuose. Taip pat aprašomas LiveAgent komunikacijos platformos funkcionalumas su VoIP telefono sistema, siūlomi kainodaros planai, integracijos ir nemokama demonstracinė versija. Tekste taip pat yra pateikta informacija apie tinklo uždelsimą ir jo poveikį garso kokybei.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo įrankis, kuris siūlo daugybę funkcijų, pvz., VoIP telefono sistemos ir įeinančių skambučių centro programinę įrangą. Aptarnavimo bilietas yra užklausa iš kliento apie įmonę, produktą ar paslaugą, kuriame kiekvienas sukurtas bilietas turi savo ID ir lieka atviras, kol jo pilnai neišsprendžia klientų aptarnavimo atstovas. Priskirtasis yra klientų atstovas, kuriam yra priskirtas bilietas ir kuris yra atsakingas už jį. LiveAgent siūlo pasirinktinę ir standartinę būsenas, o išspręstus bilietus galima rasti LiveAgent valdymo skydelio Bilietai skirtuke.
Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.