Kas yra pranešimų šablonai?
Jei nuolat siunčiate tos pačios rūšies pranešimus, pranešimų šablonai – kaip tik jums. Jie leidžia parengti šablonus, kuriuos vėliau galėsite naudoti, užuot kaskart atlikę visą pranešimo kūrimo procesą. Taip jūs ir jūsų komandos nariai sutaupysite daug laiko bei energijos ir galėsite sutelkti dėmesį į kitas užduotis.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia pranešimų šablonai?
Pranešimų šablonai – tai šablonai, naudojami pakartotinai siųsti to paties tipo pranešimus. Jums nereikia kiekvieną kartą kurti pranešimų iš naujo.
Ar jūsų įmonei reikia pranešimų šablonų?
Pranešimų šablonai palengvina klientų aptarnavimo komandos darbą, todėl jūsų įmonei naudinga juos naudoti. Tai leidžia automatizuoti darbą ir taupyti laiką, todėl komanda gali sutelkti dėmesį į mažiau automatines užduotis.
Ar „LiveAgent“ teikia pranešimų šablonus?
„LiveAgent“ teikia pranešimų šablonus. Juos galite kurti ir pritaikyti pagal savo komandos poreikius. Juos rasite „LiveAgent“ skydelyje prie pranešimų nustatymų.
Žinučių šablonai (makrokomandos)
Žinučių šablonai (makrokomandos) yra iš anksto nustatyti tekstiniai atsakymai, kuriuos gali naudoti klientų aptarnavimo agentai, techninės pagalbos atstovai, pardavėjai ir rinkodaros specialistai. Jie leidžia greitai atsakyti į dažnai užduodamus klausimus, pagerinti efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. "LiveAgent" palaiko atsakymų šablonus visuose kanaluose, o šių šablonų kūrimas ir naudojimas gali būti naudingas visiems, kurie dažnai bendrauja internetu.
LiveAgent yra įrankių paketas klientų aptarnavimui, kuris automatiškai tvarko procesus, naudojant laiko taisykles. Šioje programinėje įrangoje yra žinios apie produktą ir gausu naudingos informacijos apie įmonės verslo taisykles. Tačiau, daugelis įmonių nepaiso klientų aptarnavimo el. laiškų siuntimo, kurie yra svarbūs sėkmingų pirkimo procesų pranešimams. LiveAgent taip pat siūlo produktus ir paslaugas, kurios padeda efektyviau tvarkyti klientų aptarnavimą ir teikti kokybišką paslaugą.