Naujienlaiškių šablonai, siunčiami el. paštu, vis dar yra svarbus rinkodaros kanalas, kuris gali padėti aktyvuoti klientus ir padidinti konversijų skaičių. Straipsnyje pateikiami patarimai, kaip kurti naujienlaiškius, kada juos siųsti ir kokius šablonus naudoti.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Daugelis vadinamųjų ekspertų per pastaruosius kelerius metus skelbia apie el. pašto rinkodaros pabaigą. Tačiau šis kanalas išlieka neatsiejama rinkodaros matricos dalimi.
Elektroniniai naujienlaiškiai, kurie yra specifinė el. pašto pranešimų forma, greitai neišnyks. Priešingai, jie įgauna vis didesnę svarbą daugelio įmonių skaitmeninėse strategijose. Dėl šios priežasties naujienlaiškis vis dar yra būtina komunikacijos priemonė, jei jo naudojimas yra pagrįstas ir tikslingas.
Naujienlaiškis yra skaitmeninis leidinys, kuris reguliariai (kasdien, kas savaitę, kas mėnesį, kas du mėnesius arba kas ketvirtį) platinamas el. paštu. Naujienlaiškius paprastai sudaro įvairūs straipsniai apie prekės ženklą, įmonę ar sektorių, kuriame ji veikia, kartu su pasiūlymu arba CTA (raginimu veikti).
Paprastai žmonės, gaunantys tokio tipo komunikaciją, yra prenumeratoriai, kurie anksčiau parodė susidomėjimą verslu ir jo produktais ar paslaugomis bei sutiko gauti šį naujienlaiškį. Tai labai svarbu, nes naujinius el. paštu turėtumėte siųsti tik tiems vartotojams, kurie sutiko juos gauti.
Be to, prieš siunčiant el. laiškus, įmonės turi apsvarstyti konkrečius teisinius reglamentus įvairiose pasaulio vietose, pavyzdžiui, BDAR Europoje. Šios taisyklės taikomos bet kuriai organizacijai, veikiančiai tam tikrame regione, taip pat bet kuriai organizacijai už to regiono ribų, kuri siūlo prekes ar paslaugas to regiono klientams ar įmonėms.
Nepamirškite visada įtraukti naujienlaiškio atsisakymo mygtuko arba nuorodos į naujienlaiškį, geriausia el. laiško šablono apačioje. Naujienlaiškių gavėjai visada turėtų turėti galimybę atsisakyti gauti jūsų el. laiškus.
91% vartotojų bent kartą per dieną tikrina el. paštą savo išmaniuosiuose telefonuose (šaltinis), todėl nepamirškite sukurti mobiliesiems pritaikytų naujienlaiškių!
Užsiregistravęs vartotojas, sutikęs gauti el. laišką iš jūsų įmonės, turėtų būti labai vertinamas. Jei turite aktyvių prenumeratorių sąrašą, yra daugybė priežasčių, kodėl naujienlaiškių siuntimas yra naudingas:
Naujienlaiškių siuntimas turi daug privalumų, tačiau vykdydami šią komunikacijos strategiją turite būti atsargūs. Visada pirmiausia pagalvokite apie vartotoją ir įsitikinkite, kad teikiate vertę, kad ir ką siunčiate.
Dabar pažvelkime į keletą naudingų naujienlaiškių šablonų.
Metai kupini ypatingų progų specialioms akcijoms, o jūsų klientai tikriausiai laukia, kol sužinos, ką jiems paruošėte. Žiemos ar vasaros išpardavimai ir komercinės datos, tokios kaip Juodasis penktadienis, Kibernetinis pirmadienis, Kalėdos, Eid al-Fitr, Eid al-Adha ir Epifanija (Ispanijoje), yra tik keletas pavyzdžių, kai turėtumėte pasinaudoti proga ir padidinti konversijų skaičių.
Peržiūrėkite kai kuriuos el. naujienlaiškių šablonus, kuriuos galite panaudoti kitoje kampanijoje. Nepamirškite į savo el. laiškų šablonus įtraukti viliojančio reklamuojamo daikto (-ų) nuotraukų.
It’s that special time of the year again – [Name of a season or holiday] is near, and we wanted to let you know all about the special offers that we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
Take advantage of these [discounts/offers/promotions] by clicking the button below.
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
Ar jums reikia el. naujienlaiškio šablono, susijusio būtent su jūsų pramonės šaka?
Naudokite žemiau esantį šabloną siųsdami pranešimus klientams, nepriklausomai nuo jūsų pramonės šakos – turizmo, automobilių pramonės, paslaugų, maitinimo ar nekilnojamojo turto sektoriaus.
You are an active subscriber of our mailing list [Name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated especially for those who subscribe to our newsletter.
[List of the resources with short descriptions with CTAs like “Read more”/ “Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Žemiau pateiktas šablonas tiks, jei norite išsiųsti aiškų ir tiesų pranešimą naujienlaiškio prenumeratoriams.
Taigi, kada galite naudoti šį el. naujienlaiškio šabloną? Kai norite informuoti gavėjus apie artėjantį įvykį, praneškite jiems, kad ketinate pristatyti naują produktą/paslaugą, arba praneškite jiems apie naują funkciją. Ir, kaip minėta anksčiau, nepamirškite naudoti vaizdų!
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below. We’ve prepared a special discount that is only available for the recipients of this message.
or:
Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts for you.
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Naujienlaiškiai turėtų būti siunčiami reguliariai, kad prenumeratoriai jūsų nepamirštų. Tačiau per dažnai siunčiant naujienlaiškius skaitytojai gali jaustis taip, lyg būtų siunčiamas brukalas.
Naujienlaiškių siuntimas kas mėnesį arba kas dvi savaites yra labai dažnas reiškinys, tačiau įprastas laiko tarpas yra nuo dviejų savaičių iki dviejų mėnesių. Vis dėlto būkite nuoseklūs – nesiųskite dviejų naujienlaiškių per tris savaites, jei po to du mėnesius neturėsite, ko pasakyti.
Naudingiausi duomenys naujienlaiškio poveikiui įvertinti yra pristatymo rodiklių procentas, atidarymo rodikliai, paspaudimų rodikliai ir atmetimo rodikliai. Visos patikimos rinkodaros agentūros ar el. pašto rinkodaros įrankiai pateiks šią statistiką.
Paprastai norima, kad būtų pasiekti šie rezultatai:
Tačiau šios normos ir gairės gali skirtis priklausomai nuo pramonės šakos. Svarbiausi elementai, turintys įtakos šiems rezultatams, yra kampanijos duomenų kokybė ir turinio vertė.
Turinys turėtų būti trumpas, aiškus ir suskirtytas į pastraipas. Paprastai vartotojai praleidžia tik kelias sekundes peržvelgdami el. laiškus, todėl pastebi tik bendrus raktinius žodžius ir temas. Jei ras ką nors svarbaus, jie sulėtins tempą ir atidžiau perskaitys jūsų pranešimą. Parašykite savo el. laišką, tada toliau redaguokite, kol pateiksite trumpiausią ir geriausią versiją.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip dažnai reikia siųsti naujienlaiškį?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Naujienlaiškiai turėtų būti siunčiami reguliariai, kad prenumeratoriai jūsų nepamirštų. Tačiau per dažnai siunčiant naujienlaiškius skaitytojai gali jaustis taip, lyg būtų siunčiamas brukalas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip galima įvertinti naujienlaiškio sėkmę?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Naudingiausi duomenys naujienlaiškio poveikiui įvertinti yra pristatymo rodiklių procentas, atidarymo rodikliai, paspaudimų rodikliai ir atmetimo rodikliai. Visos patikimos rinkodaros agentūros ar el. pašto rinkodaros įrankiai pateiks šią statistiką.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokio ilgio turėtų būti mano naujienlaiškis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turinys turėtų būti trumpas, aiškus ir suskirtytas į pastraipas. Paprastai vartotojai praleidžia tik kelias sekundes peržvelgdami el. laiškus ir pastebi tik bendrus raktinius žodžius ir temas.” } }] }Šiame straipsnyje apžvelgiama, kaip tinkamai parašyti svečio tinklaraščio įrašus ir kaip juos reklamuoti naudojant efektyvius el. laiškus. Pateikiami 10 pristatymo idėjų ir šablonai, kurie padės efektyviai pristatyti turinį potencialiems tinklaraščių priglaudėjams. Straipsnyje taip pat pateikiama informacija apie LiveAgent programinę įrangą ir jos funkcijas. Taip pat aptariama, kodėl turėtumėte siųsti dėkingumo klientams el. laiškus ir suteikiami 10 šablonų, kaip tai padaryti. Siunčiant tokio tipo laiškus, galima padidinti klientų pasitenkinimą, lojalumą ir padidinti klientų vertę.
Šiame tekste aptariama, kad rekomendacijų rinkodara yra efektyvus ir pigus būdas pritraukti klientus į elektroninę prekybos platformą. Taip pat pateikiama informacija apie internetinių pokalbių sistemų statistiką ir tendencijas, ir Šiame tekste siūloma LiveAgent klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia VoIP telefono sistemas, savitarnos programinius sprendimus bei skundų valdymo sistemas. Bendrovė siūlo nemokamas demonstracijas ir naujienlaiškius, kurie teikia informaciją apie atnaujinimus ir nuolaidas.
Šiame tekste aptariamos LiveAgent teikiamos paslaugos, kurios padeda pagerinti klientų aptarnavimą, įskaitant šablonus el. laiškams po renginio, kontakto su auditorija ir kvietimo į renginį el. laiškų šablonus. Taip pat siūlomi pavyzdiniai el. laiškų šablonai, kuriuos galima tinkinti. LiveAgent taip pat suteikia įvairias klientų aptarnavimo priemones, pvz., pokalbius internetu, telefono skambučius, elektroninį paštą ir socialinius tinklus. Be to, tekstas siūlo el. laiško šablonus kvietimui į konferenciją/internetinį seminarą ir kvietimui į apdovanojimų renginį.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis