Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Naujienlaiškio, siunčiamo el. paštu, šablonai

Naujienlaiškio, siunčiamo el. paštu, šablonai

Daugelis vadinamųjų ekspertų per pastaruosius kelerius metus skelbia apie el. pašto rinkodaros pabaigą. Tačiau šis kanalas išlieka neatsiejama rinkodaros matricos dalimi.

Elektroniniai naujienlaiškiai, kurie yra specifinė el. pašto pranešimų forma, greitai neišnyks. Priešingai, jie įgauna vis didesnę svarbą daugelio įmonių skaitmeninėse strategijose. Dėl šios priežasties naujienlaiškis vis dar yra būtina komunikacijos priemonė, jei jo naudojimas yra pagrįstas ir tikslingas.

Kas yra naujienlaiškis, siunčiamas el. paštu?

Naujienlaiškis yra skaitmeninis leidinys, kuris reguliariai (kasdien, kas savaitę, kas mėnesį, kas du mėnesius arba kas ketvirtį) platinamas el. paštu. Naujienlaiškius paprastai sudaro įvairūs straipsniai apie prekės ženklą, įmonę ar sektorių, kuriame ji veikia, kartu su pasiūlymu arba CTA (raginimu veikti).

Paprastai žmonės, gaunantys tokio tipo komunikaciją, yra prenumeratoriai, kurie anksčiau parodė susidomėjimą verslu ir jo produktais ar paslaugomis bei sutiko gauti šį naujienlaiškį. Tai labai svarbu, nes naujinius el. paštu turėtumėte siųsti tik tiems vartotojams, kurie sutiko juos gauti.

„LiveAgent“ el. laiškas, siunčiamas tapus klientu
Naujienlaiškio pavyzdys

Be to, prieš siunčiant el. laiškus, įmonės turi apsvarstyti konkrečius teisinius reglamentus įvairiose pasaulio vietose, pavyzdžiui, BDAR Europoje. Šios taisyklės taikomos bet kuriai organizacijai, veikiančiai tam tikrame regione, taip pat bet kuriai organizacijai už to regiono ribų, kuri siūlo prekes ar paslaugas to regiono klientams ar įmonėms.

Nepamirškite visada įtraukti naujienlaiškio atsisakymo mygtuko arba nuorodos į naujienlaiškį, geriausia el. laiško šablono apačioje. Naujienlaiškių gavėjai visada turėtų turėti galimybę atsisakyti gauti jūsų el. laiškus.

91% vartotojų bent kartą per dieną tikrina el. paštą savo išmaniuosiuose telefonuose (šaltinis), todėl nepamirškite sukurti mobiliesiems pritaikytų naujienlaiškių!

Kodėl rinkodaros strategijoje turėtumėte naudoti naujienlaiškį?

Užsiregistravęs vartotojas, sutikęs gauti el. laišką iš jūsų įmonės, turėtų būti labai vertinamas. Jei turite aktyvių prenumeratorių sąrašą, yra daugybė priežasčių, kodėl naujienlaiškių siuntimas yra naudingas:

  • El. laiško gyvavimo ciklas yra daug ilgesnis nei turinio, paskelbto socialiniuose tinkluose.
  • 91% vartotojų bent kartą per dieną tikrina el. paštą savo išmaniuosiuose telefonuose (šaltinis), todėl nepamirškite sukurti mobiliesiems pritaikytų naujienlaiškių!
  • 89% rinkodaros specialistų mano, kad el. paštas yra pagrindinis potencialių klientų pritraukimo kanalas (šaltinis).
  • 80% vartotojų renkasi el. paštą kaip rinkodaros komunikacijos kanalą (šaltinį).
  • El. pašto rinkodara turi daug didesnę IG (4 300%) nei kiti skaitmeninio ryšio kanalai (šaltinis).
  • Tai gana pigus rinkodaros kanalas, palyginti su PPC (angl. pay per click), ir nereikalauja jokių išankstinių finansinių investicijų.
  • Auditorija, kuri iš jūsų gauna naujienlaiškius el. paštu, sutiko gauti jūsų turinį, todėl jiems įdomu išgirsti jūsų naujienas.
  • Tai duoda rezultatų greičiau nei SEO.
  • Tai leidžia pritraukti daugiau srauto į jūsų svetainę.

Naujienlaiškių siuntimas turi daug privalumų, tačiau vykdydami šią komunikacijos strategiją turite būti atsargūs. Visada pirmiausia pagalvokite apie vartotoją ir įsitikinkite, kad teikiate vertę, kad ir ką siunčiate.

3 naujienlaiškio, siunčiamo el. paštu, šablono idėjos

Dabar pažvelkime į keletą naudingų naujienlaiškių šablonų.

Naujienlaiškių šablonai pasiūlymams išsiųsti

Metai kupini ypatingų progų specialioms akcijoms, o jūsų klientai tikriausiai laukia, kol sužinos, ką jiems paruošėte. Žiemos ar vasaros išpardavimai ir komercinės datos, tokios kaip Juodasis penktadienis, Kibernetinis pirmadienis, Kalėdos, Eid al-Fitr, Eid al-Adha ir Epifanija (Ispanijoje), yra tik keletas pavyzdžių, kai turėtumėte pasinaudoti proga ir padidinti konversijų skaičių.

Peržiūrėkite kai kuriuos el. naujienlaiškių šablonus, kuriuos galite panaudoti kitoje kampanijoje. Nepamirškite į savo el. laiškų šablonus įtraukti viliojančio reklamuojamo daikto (-ų) nuotraukų.

El. naujienlaiškio šablonas skirtingoms pramonės šakoms

Ar jums reikia el. naujienlaiškio šablono, susijusio būtent su jūsų pramonės šaka?

Naudokite žemiau esantį šabloną siųsdami pranešimus klientams, nepriklausomai nuo jūsų pramonės šakos – turizmo, automobilių pramonės, paslaugų, maitinimo ar nekilnojamojo turto sektoriaus.

Informacinių pranešimų el. naujienlaiškio šablonas

Žemiau pateiktas šablonas tiks, jei norite išsiųsti aiškų ir tiesų pranešimą naujienlaiškio prenumeratoriams.

Taigi, kada galite naudoti šį el. naujienlaiškio šabloną? Kai norite informuoti gavėjus apie artėjantį įvykį, praneškite jiems, kad ketinate pristatyti naują produktą/paslaugą, arba praneškite jiems apie naują funkciją. Ir, kaip minėta anksčiau, nepamirškite naudoti vaizdų!

14 el. naujienlaiškių temų pavyzdžių

  • [įmonė]: [Prenumeratoriaus vardas], išbandykite mūsų naują produktą
  • Nepamirškite pasinaudoti [nuolaidos suma]% nuolaida!
  • Dozė [įmonės] naujienų, specialiai jums, [vardas]
  • [Prenumeratoriaus vardas], peržiūrėkite šiuos [įmonės] pasirinktus įvaizdžius
  • [Prenumeratoriaus vardas], tai paskutinė galimybė daug sutaupyti šį [šventės/sezono pavadinimas]
  • [Įmonė]: tik [šiandien/šiąnakt/šią savaitę/šį mėnesį]. Sutaupykite [nuolaidos suma] kito užsakymo metu
  • Gaukite nemokamą [produktą/paslaugą] tiesiog perskaitę šį el. laišką
  • Ar kada susimąstėte, kaip [tam tikra kompetencijos sritis] veikia [„Fortune 500“ įmonėje/bet kuriame kitame sėkmingų/žinomų įmonių sąraše]?
  • Ar esate [tam tikros profesijos pavadinimas] ir norite [norimas rezultatas]
  • Ką kiekvienas [tam tikros profesijos pavadinimas] turi žinoti apie [konkrečią žinių sritį]
  • [Veiklos pavadinimas] entuziastui: 8 [pramonės šakos pavadinimas] patarimai [tam tikrai veiklai]
  • Skaitmeninės rinkodaros specialistui: kaip [įmonės pavadinimas] sukuria [įspūdingus verslo rezultatus]
  • Skirta [tam tikros profesijos pavadinimas], kuris nekenčia [skausmo taškas]
  • Konfidenciali žinutė [produkto] savininkams

DUK: naujienlaiškio, siunčiamo el. paštu, šablonas

Kaip dažnai reikia siųsti naujienlaiškį?

Sprendimo laikas

Naujienlaiškiai turėtų būti siunčiami reguliariai, kad prenumeratoriai jūsų nepamirštų. Tačiau per dažnai siunčiant naujienlaiškius skaitytojai gali jaustis taip, lyg būtų siunčiamas brukalas.

Naujienlaiškių siuntimas kas mėnesį arba kas dvi savaites yra labai dažnas reiškinys, tačiau įprastas laiko tarpas yra nuo dviejų savaičių iki dviejų mėnesių. Vis dėlto būkite nuoseklūs – nesiųskite dviejų naujienlaiškių per tris savaites, jei po to du mėnesius neturėsite, ko pasakyti.

Kaip galima įvertinti naujienlaiškio sėkmę?

Atsakytas bilietas

Naudingiausi duomenys naujienlaiškio poveikiui įvertinti yra pristatymo rodiklių procentas, atidarymo rodikliai, paspaudimų rodikliai ir atmetimo rodikliai. Visos patikimos rinkodaros agentūros ar el. pašto rinkodaros įrankiai pateiks šią statistiką.

  • Pristatymo rodiklis yra negautų el. laiškų ir išsiųstų el. laiškų skaičiaus santykis.
  • Atidarymo rodiklis yra jūsų naujienlaiškį atidariusių prenumeratorių ir pristatytų el. laiškų skaičiaus santykis.
  • Paspaudimų rodiklis yra žmonių, spustelėjusių el. laiške esančias nuorodas ir pristatytų el. laiškų skaičiaus santykis.
  • Atmetimo rodiklis yra el. pašto adresų, esančių naujienlaiškių sąraše, bet negavusių jūsų pranešimo ir visų sąraše esančių el. pašto adresų santykis. Klientai gali negauti el. laiško, kai jų pašto serveriai juos grąžina.

Paprastai norima, kad būtų pasiekti šie rezultatai:

  • 95% ar aukštesnis pristatymo rodiklis
  • 30% atidarymo rodiklis
  • Didesnis nei 10% paspaudimų rodiklis
  • Mažesnis nei 2% atmetimo rodiklis

Tačiau šios normos ir gairės gali skirtis priklausomai nuo pramonės šakos. Svarbiausi elementai, turintys įtakos šiems rezultatams, yra kampanijos duomenų kokybė ir turinio vertė.

Kokio ilgio turėtų būti mano naujienlaiškis?

Naujienlaiškio, siunčiamo el. paštu, šablonai

Turinys turėtų būti trumpas, aiškus ir suskirtytas į pastraipas. Paprastai vartotojai praleidžia tik kelias sekundes peržvelgdami el. laiškus, todėl pastebi tik bendrus raktinius žodžius ir temas. Jei ras ką nors svarbaus, jie sulėtins tempą ir atidžiau perskaitys jūsų pranešimą. Parašykite savo el. laišką, tada toliau redaguokite, kol pateiksite trumpiausią ir geriausią versiją.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip dažnai reikia siųsti naujienlaiškį?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Naujienlaiškiai turėtų būti siunčiami reguliariai, kad prenumeratoriai jūsų nepamirštų. Tačiau per dažnai siunčiant naujienlaiškius skaitytojai gali jaustis taip, lyg būtų siunčiamas brukalas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip galima įvertinti naujienlaiškio sėkmę?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Naudingiausi duomenys naujienlaiškio poveikiui įvertinti yra pristatymo rodiklių procentas, atidarymo rodikliai, paspaudimų rodikliai ir atmetimo rodikliai. Visos patikimos rinkodaros agentūros ar el. pašto rinkodaros įrankiai pateiks šią statistiką.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokio ilgio turėtų būti mano naujienlaiškis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Turinys turėtų būti trumpas, aiškus ir suskirtytas į pastraipas. Paprastai vartotojai praleidžia tik kelias sekundes peržvelgdami el. laiškus ir pastebi tik bendrus raktinius žodžius ir temas.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai