Kas yra pokalbiai vienoje vietoje?
Pokalbiai vienoje vietoje užtikrins, kad visa bendravimo su įmonės klientų aptarnavimo komanda istorija būtų matoma agentui, su kuriuo bendraujate. Jei iškilo problemų dėl iš tam tikros įmonės įsigyto produkto ir siekdami išspręsti kilusius nesklandumus skambinote jiems, pokalbių vienoje vietoje funkcija suteiks informaciją apie visus ankstesnius pokalbius su kitais klientų aptarnavimo agentais.
Ši funkcija yra naudinga dėl to, kad agentas mato visą pokalbių istoriją ir gali atitinkamai atsakyti į jūsų užklausas. Jam nebereikės bandyti surasti tam tikrus duomenis, nes juos matys priešais save.
Frequently Asked Questions
Kas yra pokalbiai vienoje vietoje?
Pokalbiai vienoje vietoje reiškia, kad visa bendravimo su klientų aptarnavimo komanda istorija bus matoma agentui, su kuriuo bendraujate.
Ar pokalbiai vienoje vietoje yra naudingi klientų aptarnavimo agentams?
Pokalbiai vienoje vietoje yra naudingi klientų aptarnavimo agentams, nes iš jų galima sužinoti apie problemas, su kuriomis klientas susidūrė anksčiau arba, ar jau kreipėsi dėl šios problemos, tačiau nesulaukė tinkamos pagalbos.
Ar įmanoma naudoti pokalbių vienoje vietoje funkciją „LiveAgent“ platformoje?
„LiveAgent“ gali naudotis pokalbių vienoje vietoje funkcija. Taip agentas bus informuotas apie kliento ankstesnę patirtį ir neturės klausti jau žinomos informacijos.
LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.
Pradėkite nemokamą išbandymą jau šiandien
The given text is promoting LiveAgent, a customer service software that offers various tools such as VoIP phone systems, inbound call center software, complaint management, and email management. The text provides information on the company's history, awards, and partnerships, as well as offering a free trial and demo. Contact options include a contact form, messenger, and WhatsApp chat. The text concludes with a request to accept the use of cookies before engaging in contact.