Kas yra pokalbiai vienoje vietoje?
Pokalbiai vienoje vietoje užtikrins, kad visa bendravimo su įmonės klientų aptarnavimo komanda istorija būtų matoma agentui, su kuriuo bendraujate. Jei iškilo problemų dėl iš tam tikros įmonės įsigyto produkto ir siekdami išspręsti kilusius nesklandumus skambinote jiems, pokalbių vienoje vietoje funkcija suteiks informaciją apie visus ankstesnius pokalbius su kitais klientų aptarnavimo agentais.
Ši funkcija yra naudinga dėl to, kad agentas mato visą pokalbių istoriją ir gali atitinkamai atsakyti į jūsų užklausas. Jam nebereikės bandyti surasti tam tikrus duomenis, nes juos matys priešais save.
Frequently Asked Questions
Kas yra pokalbiai vienoje vietoje?
Pokalbiai vienoje vietoje reiškia, kad visa bendravimo su klientų aptarnavimo komanda istorija bus matoma agentui, su kuriuo bendraujate.
Ar pokalbiai vienoje vietoje yra naudingi klientų aptarnavimo agentams?
Pokalbiai vienoje vietoje yra naudingi klientų aptarnavimo agentams, nes iš jų galima sužinoti apie problemas, su kuriomis klientas susidūrė anksčiau arba, ar jau kreipėsi dėl šios problemos, tačiau nesulaukė tinkamos pagalbos.
Ar įmanoma naudoti pokalbių vienoje vietoje funkciją „LiveAgent“ platformoje?
„LiveAgent“ gali naudotis pokalbių vienoje vietoje funkcija. Taip agentas bus informuotas apie kliento ankstesnę patirtį ir neturės klausti jau žinomos informacijos.
Tiesioginis pokalbis startuoliams ir mažoms įmonėms
Kalba, tonas ir atsakymų šablonai gali būti pritaikyti pokalbiams su išoriniais ir vidiniais klientais. Tiesioginiai pokalbiai yra saugus ir lengvai integruojami į svetainę.