Išbandyti

Nestabilumo buferis

Kas yra nestabilumo buferis?

Nestabilumo buferis yra būdas valdyti balso paketus VoIP skambučio metu. Kai procesas vyksta sklandžiai, VoIP srautas taip pat yra sklandus. Dauguma VoIP skambintojų niekada nepastebės nestabilumo buferio veikimo. Kartais, dėl tinklo apkrovų, nestabilumo buferis gali sukelti problemų. Nestabilumo buferio naudojimas yra puikus būdas pagerinti savo balso skambučius, VoIP skambučių metu. Skambučių atlikimas naudojant VoIP nestabilumo buferį reiškia, kad jūsų garso kokybė bus aukštesnė.

Ką daro nestabilumo buferis?

Geriausias būdas paaiškinti nestabilumo buferio vaidmenį yra naudojant pavyzdį. Kai vykdote VoIP skambutį, jūsų pokalbis yra konvertuojamas į daugybę smulkios apimties serijų, vadinamų “paketais”. Kai šie paketai yra gaunami kitame pokalbio gale, jie yra sudėliojami teisinga tvarka.

Įsivaizduokite, kad jūsų skambutis sudarytas iš 100 duomenų paketų. Jei 90 paketas atkeliautų anksčiau, nei 10 paketas, pokalbis būtų netvarkingas ir gluminantis. Galima tik numanyti, koks sudėtingas būtų pokalbis, jei žodžiai būtų gaunami visiškai kita tvarka! Tinkamas bendravimas realiuoju laiku su klientais yra neįmanomas, kai atsiranda perteklinis netolygumas.

Siekiant išvengti tokių problemų, netolygumo buferio funkcija naudoja laiko delsimą. Šio uždelsto laiko metu yra gaunami VoIP paketai ir tinkamai sutvarkomi, prieš jums kažką išgirstant. Sistema laikinai saugo paketus, kol jie visi yra tinkamai sutvarkomi. Pirmiausiai pradėkite nuo numatytųjų netolygumo buferio nustatymų ir įsitikinkite, ar jis padeda išspręsti jūsų problemą. Jei problema tęsiasi, kreipkitės į savo tinklo administratorių ir gaukite naudingų patarimų.

Kadangi tinklo perkrovos dienos eigoje labai smarkiai keičiasi, prisitaikančio netolygumo buferio naudojimas yra labai naudingas. Prisitaikančio netolygumų buferio naudojimas gali skirtingais būdais tvarkyti jūsų duomenis, kad būtų išvengta detalių buferio.

All-in-one communication platform

LiveAgent offers virtual call center that works with VoIP phone system.

Kur naudojamas netolygumo buferis?

Netolygumo buferis plačiai naudojamas gerinant garso kokybę VoIP sistemose. Yra keletas konkrečių situacijų, kuriose reikėtų naudoti netolygumo buferį. Prieš keisdami savo VoIP paslaugų teikėją dėl komunikacijos paslaugų pagerinimo, pirmiausiai pasinaudokite šiais patarimais.

  • Tinklo perkrova

Kai keletas vartotojų ir įrenginių naudojasi tuo pačiu tinklo prisijungimu, tinklui gali būti sudėtinga neatsilikti. Susidarius tokiai situacijai, netolygumo buferis gali pagerinti garso kokybę. Jei turite nuolatinį prastą interneto ryšį, apmąstykite galimybę pasigerinti savo interneto paslaugas. Jūs galite stebėti esamas tinklo sąlygas naudodami tokius nemokamus įrankius, kaip speedtest.net. Šis nemokamas įrankis išmatuos jūsų parsisiuntimo greitį, išsiuntimo greitį ir kitus rodiklius.

Iš LiveAgent pusės, agento pralaidumas yra naudojamas tik tuomet, kai jūsų pasirinktas VoIP teikėjas užmezga ryšį su mūsų serveriais. Paspauskite ant šios nuorodos, norėdami gauti daugiau informacijos.

  • Tinklo uždelsimas

Dar apibūdinamas kaip vėlavimas, tiklo uždelsimas gali įtakoti paketų praradimą ir nestabilumą. Siekiant geriausio našumo, didžiausias vėlavimas turėtų būti 150 milisekundžių, tačiau kalbant apie VoIP uždelsimą, kuo jis yra mažesnis, tuo geriau.

  • Vaizdo konferencija

Vaizdo konferencijos sesija naudoja didelį pralaidumo kiekį. Dėl to, net ir nedidelė tinklo perkrova gali sutrikdyti vaizdą. Pasidomėkite, ar jūsų vaizdo konferencijų teikėjas turi vaizdui pritaikyta nestabilumo buferį. Jei jūsų interneto greitis yra nepakankamas, gali nukentėti net ir pats nuostabiausias HD kokybės vaizdo konferencijų sprendimas.

  • Balso kokybės problemos

Jei pastebėjote, kad pralaidumo testo metu, jūsų parsisiuntimo greitis mažėja, nestabilumo buferis gali išspręsti balso kokybės problemas. Taip pat svarbu atliekant balso skambučius ar konferencijos pokalbius vengti nereikalingo pralaidumo naudojimo (pvz., vaizdo transliavimo).

Taip pat svarbu paminėti, kad yra ir kitų, prastos skambučių kokybės, priežasčių. Pavyzdžiui, jūsų garso kokybė gali nukentėti, jei naudojate belaidį ryšį. Tokiu atveju, naudodami tinklo kabelį, jūs galite ženkliai pagerinti vaizdo skambučių ir bendrą garso kokybę.

Completely browser-based video calling

Benefit from both chats and calls with LiveAgent's video call feature

Kaip nustatyti nestabilumo buferį?

Nestabilumo buferio įdiegimas yra nesudėtingas veiksmas. Iš pradžių, susisiekite su savo VoIP teikėju ir paprašykite jų įjungti nestabilumo buferį. Daugeliu atvejų, VoIP teikėjas už jus sutvarkys visus techninius aspektus.

Kai kuriais atvejais, norint įgalinti nestabilumo buferio funkcionalumą, gali prireikti atlikti papildomų žingsnių. Pavyzdžiui, jūsų įmonė gali paprašyti prieigos prie VoIP tinklų. Jei daug žmonių jūsų įmonėje skambindami naudoja VoIP paslaugą, oficialios užklausos pateikimas tinklo administratoriui yra sumani idėja. Pirmą kartą nustačius nestabilumo buferį, kitiems vartotojams gali trumpam suprastėti interneto ryšys.

Provide a fantastic call center experience using VoIP services

LiveAgent offers over 50 integrations with a leading VoIP providers.

Frequently asked questions

Kas yra nestabilumo buferis?

Nestabilumo buferis yra būdas išvengti netolygaus garso ir pagerinti VoIP skambučių garso kokybę. Nestabilumo buferio technologija veikia pridedant minimalų užlaikymą jūsų įeinantiems ir išeinantiems skambučių paketams. Naudojant šią technologiją, jūs išvengsite paketų praradimo problemų. Atkreipkite dėmesį, kad nestabilumo buferis būna įvairių formų, pavyzdžiui statiniai nestabilumo buferiai ir dinaminiai buferiai. Siekiant išvengti problemų, palaikykite nestabilumo buferį priimtiname lygmenyje (pvz. 30 milisekundžių). Privatiems VoIP naudotojams priimtinas nestabilumas gali viršyti 30 milisekundžių, jei jie turi nebrangų interneto ryšį.

Ką daro nestabilumo buferis?

Nestabilumo buferis apsaugo nuo paketų praradimo garso skambučių metu. Kiekviena jūsų garso pokalbio transliacijos dalis yra trumpam patalpinama buferyje. Dėl to, konkretaus paketo gavimo laikas neįtakoja jūsų garso kokybės. Naudojant šią technologiją, paketų praradimas gali sutrikdyti jūsų pokalbį. Jūs galite atlikti nestabilumo duomenų analizę ir pagerinti VoIP skambučių efektyvumą.

Kur naudojamas nestabilumo buferis?

Jūsų tinklo administratorius gali pasiūlyti naudoti nestabilumo buferį keliems lygiams. Pavyzdžiui, galbūt jūs neturite galimybės naudoti tinklo kabelio. Tuo atveju, jei WiFi signalas yra silpnas, gali nukentėti jūsų kokybė. Naudodami nestabilumo buferį, jūs galite išvengti kokybės pablogėjimo problemų. Jei realaus bendravimo metu kiti naudoja vaizdo transliavimą, jums gali padėti nestabilumo buferio naudojimas. Nestabilumo buferis jums gali padėti išlaikyti skambučio kokybę, jei laikui bėgant kinta tinklo našumas.

Kaip sukurti nestabilumo buferį?

Yra keletas momentų, kada siekiant išvengti problemų, galite naudoti nestabilumo buferio mechanizmą. Jei dirbate įmonėje, galite paprašyti bendradarbių, kad jie darbo metu nenaudotų pagrindinių nestabilumą sukeliančių šaltinių, tokių kaip internetiniai žaidimai, vaizdo transliavimas ir didelies apimties bylų siuntimas. Taip pat turėtumėte susisiekti su savo tinklo administratoriumi ir papasakoti apie skambučių metu patiriamas balso kokybės problemas. Kai tik tinklo administratorius išsiaiškins jūsų padėtį, galite pasiūlyti naudoti nestabilumo buferio funkciją.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai