Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontaktų centro programinė įranga

Kas yra kontaktų centro programinė įranga?

Kontaktų centro programinė įranga yra technologija, kuri siunčia klientų kontaktus iš įvairių kanalų (pvz. el. pašto, internetinių pokalbių, socialinės žiniasklaidos ir daugiau) klientų aptarnavimo atstovams. Ji padidina kontaktų centro efektyvumą ir produktyvumą

Kontaktų centras yra organizacijos dalis, kuri dėmesį sutelkia į bendravimą su klientais. Kontaktų centras taip pat teikia pagrindinių rodiklių ataskaitas. Vartotojai gali nustatyti taisykles, kurios pagelbės agentams valdyti konkrečių tipų užklausas ir problemas.

DUK

Kas yra kontaktų centro programinė įranga?

Kontaktų centro programinė įranga yra technologinis įrankis, kuris padidina klientų aptarnavimo komandos efektyvumą. Dėl tokios programinės įrangos naudojimo, kontaktas tarp kliento ir klientų aptarnavimo agento yra daug lengvesnis ir efektyvesnis.

Ar LiveAgent teikia kontaktų centro programinę įrangą?

LiveAgent yra pagrindinė kontaktų centro programinė įranga. Ji suteikia kontaktų centrams skirtą daugiakanalį sprendimą, Ji siūlo tokias funkcijas, kaip telefono skambučiai, pašto dėžutės, pokalbiai ir socialinė žiniasklaida. Ji suteikia daug privalumų, kurie padeda sukurti geresnį kontaktą su klientu.

Kokios yra reikalingiausia kontaktų centro programinė įranga?

Būtinoji klientų aptarnavimo centro programinė įranga turi turėti automatinį skambučių paskirstymą. Dėl šio funkcionalumo, klientas gali greitai surasti tinkamą agentą. Kita svarbi funkcija yra kelių lygių IVR, kuris skambintojams suteikia galimybę nesudėtingai pasirinkti savo tikslą. Kita naudinga funkcija yra klientų nukreipimas agentams, atsižvelgiant į jų įgūdžius ir pritaikytos laukimo eilės, kurios leidžia susijungti su reikiamu agentu. Neabejotinas klientų aptarnavimo centro programinės įrangos privalumas yra galimybė sinchronizuoti su CRM ir kitais verslo įrankiais.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai