Kas yra klientų sąrašai?
Klientų sąrašas yra jūsų klientų dalis pagal apibrėžtus kriterijus. Tai gali būti jūsų ankstesnių pirkėjų sąrašas arba dabartinių pirkėjų sąrašas. Klientų sąrašai gali būti naudojami reklamai arba norint susisiekti su klientais.
„LiveAgent“ galite sukurti savo klientų sąrašus pagal savo kriterijų rinkinį.
Frequently asked questions
Kas yra klientų sąrašai?
Klientų sąrašas yra klientų grupė, kuri buvo apibrėžta pagal konkrečius kriterijus. Tokie kriterijai gali būti, pavyzdžiui, esami pirkėjai arba klientai, kurie pirko per tam tikrą laikotarpį. „LiveAgent“ galite sukurti savo klientų sąrašus.
Kaip pasiekti klientų sąrašus „LiveAgent“?
Agentai, turintys atitinkamus leidimus, turi prieigą prie konkrečių „LiveAgent“ klientų sąrašų. Jei esate nuolatinis agentas, turite prieigą prie savo klientų sąrašų. Jei turite daugiau leidimų, galite patikrinti ir kitus sąrašus. Viską galite rasti agento skydelio skirtuke Klientai.
Ar galima redaguoti klientų sąrašus „LiveAgent“?
Jei reikia, galite redaguoti klientų, prie kurių turite prieigą, sąrašus per „LiveAgent“. Svarbu juos koreguoti ir atnaujinti, nes tai palengvina jūsų darbą.
Expert note
Efektyvių klientų sąrašų kūrimas yra svarbus klientų aptarnavimo elementas. Jie padeda aptarnauti klientus individualiau ir suteikia naudingą informaciją reklamos sprendimų formavimui.

Šis tekstas apie klientų aptarnavimą ir jo priemones. Svarbu ugdyti žmogiškuosius įgūdžius ir turėti išsamias žinias apie produktus, paslaugas ir įmonę. Populiariausios klientų aptarnavimo priemonės šiuo metu yra internetinės bendruomenės, diskusijų forumai, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai ir mobiliosios programėlės. „LiveAgent“ teikia visus reikalingus įrankius, reikalingus klientų aptarnavimui.
Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Straipsnyje aptariamos priemonės, kurios padės užtikrinti sėkmingą perėjimą į naująją programinę įrangą skambučių centre. Rekomenduojama naudoti įvairias priemones, pvz., laiko juostą, bandomąjį paleidimą, reguliarų patikrinimą, peržiūros susitikimus su agentais, kad būtų galima stebėti ir patobulinti sistemą. Pabrėžiama reguliarumo ir organizacijos svarba.
Tekste nagrinėjama svarba ir praktikos geriausio klientų aptarnavimo srityje. Pateikiami patarimai, kaip suteikti puikų klientų aptarnavimą ir pavyzdžiai iš gerai žinomų prekių ženklų. Taip pat siūloma naudoti programinę įrangą, kad sukurti efektyvesnę aptarnavimo aplinką. Klientų aptarnavimo įgūdžiai apima elgesio normų, bendravimo, empatijos, kantrybės ir techninių žinių aspektus. Komunikacija, empatija ir specialios žinios yra naudingiausi klientų aptarnavimo įgūdžiai.
Klientai dažniausiai renkasi el. paštą kaip pagalbos kanalą, o aktyvus klientų aptarnavimas daro teigiamą įtaką prekės ženklo suvokimui. Klientams svarbu greiti atsakymai, jie tikisi sulaukti įmonių atsakymų greičiau nei per valandą, o daugiau nei pusė tikisi atsakymo per mažiau nei 4 valandas. Pageidaujami klientų aptarnavimo kanalai yra el. paštas, telefonas, svetainė, tekstas ir asmeninis bendravimas.