Kas yra CRM programinė įranga?
CRM programinė įranga yra speciali programinės įrangos rūšis, skirta verslo ryšiams. Ji leidžia vartotojams saugoti ir tvarkyti visą su klientais susijusią informaciją, o taip pat padeda stebėti potencialius klientus, sudaryti sutartis, aptarnauti klientus arba valdyti turtą ar išteklius.
„LiveAgent“ programoje galite saugoti klientų duomenis kontaktinės informacijos laukelyje ir taip pat galite integruoti CRM įrankius.

Frequently asked questions
Kas yra CRM programinė įranga?
CRM programinė įranga yra platforma, leidžianti susisiekti su įvairiais įmonės padaliniais. Dėl to kiekvienas įmonės darbuotojas turi lengvą prieigą prie duomenų, nepaisant to, ar jis dirba klientų aptarnavimo komandoje, rinkodaros ar pardavimų srityje.
Kokios turi būti CRM programinės įrangos funkcijos?
Yra keletas esminių CRM programinės įrangos funkcijų, kurios labai palengvina jūsų darbą. Pirmasis yra neabejotinai kontaktų valdymas, kurio dėka galime redaguoti kontaktus ir turėti prieigą prie jų. Be kontaktų valdymo, dokumentų ir pasiūlymų valdymo galimybės yra labai naudingos priemonės. El. pašto integravimas yra labai svarbi funkcija, kuri leidžia pasiekti spartesnę darbo eigą.
Kokie yra geriausi CRM programinės įrangos naudojimo patarimai?
Geriausi CRM programinės įrangos naudojimo patarimai apima tinkamos programinės įrangos pasirinkimą. CRM turėtų geriausiai atitikti prekės ženklo poreikius. Kitas svarbus momentas – darbuotojų mokymas. Efektyvus darbuotojas tam tikroje CRM sistemoje bus efektyvesnis ir jausis pasitikintis savimi. Taip pat gerai nusistatyti veiksmų ir bendradarbiavimo taisykles, kad kiekvienam darbuotojui būtų daugiau aiškumo. CRM taip pat yra automatizavimo galimybė, todėl svarbu ją tinkamai išnaudoti reikalingais momentais. Taip pat įsitikinkite, kad visi reikalingi duomenys ir informacija yra CRM sistemoje.
Skambučių stebėjimo programinė įranga
Skambučių stebėjimo programinė įranga suteikia daug pranašumų, tokių kaip geriau parengti agentus, sumažinti vidutinį apdorojimo laiką ir padidinti klientų lojalumą. Vidutinė kaina yra apie 50 USD vienam vartotojui per mėnesį. Siūlomi sprendimai, tokiu kaip „LiveAgent“, prasideda nuo 39 USD vienam vartotojui per mėnesį. Norint pasirinkti gerą skambučių stebėjimo programą, reikia kreiptis į trečiųjų šalių integracijas, tinkinimo funkcijas, nuspėjamojo rinkimo ir išplėstinės analizės teikimą.
Nemokama klientų valdymo programinė įranga
Tekste aptariama klientų valdymo programinė įranga, jos privalumai ir trūkumai bei geriausios praktikos. Siekiant užtikrinti efektyvų darbą su klientais, reikia suprasti potencialių klientų tapatybę ir laikytis griežtų privatumo įstatymų. Be to, svarbu apmokyti agentus, sukurti darbų srautus, automatizuoti procesus ir pasirinkti tinkamą programinę įrangą, atsižvelgiant į organizacijos tipą ir apimtį.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Įmonė taip pat siūlo mokymą ir turi partnerių programą. Gaukite naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas, prenumeruodami naujienlaiškį ar stebint LiveAgent socialinius kanalus.
Bilietų/klientų įžvalgos (CRM)
"LiveAgent" yra įvairių programinės įrangos produktų tiekėjas, skirtų klientų aptarnavimui, tokių kaip VoIP telefono sistemos, savitarnos programinė įranga, skundų valdymo sistema ir kt. Taip pat teikiamas klientų portalas ir el. pašto valdymo programinė įranga. Galite susisiekti su "LiveAgent" pardavimų kontaktais ir užsiregistruoti demonstracijai ar prenumeruoti naujienlaiškį, kad gautumėte naujausias naujienas ir nuolaidas.