Kas yra CRM programinė įranga?
CRM programinė įranga yra speciali programinės įrangos rūšis, skirta verslo ryšiams. Ji leidžia vartotojams saugoti ir tvarkyti visą su klientais susijusią informaciją, o taip pat padeda stebėti potencialius klientus, sudaryti sutartis, aptarnauti klientus arba valdyti turtą ar išteklius.
„LiveAgent“ programoje galite saugoti klientų duomenis kontaktinės informacijos laukelyje ir taip pat galite integruoti CRM įrankius.

Frequently Asked Questions
Kas yra CRM programinė įranga?
CRM programinė įranga yra platforma, leidžianti susisiekti su įvairiais įmonės padaliniais. Dėl to kiekvienas įmonės darbuotojas turi lengvą prieigą prie duomenų, nepaisant to, ar jis dirba klientų aptarnavimo komandoje, rinkodaros ar pardavimų srityje.
Kokios turi būti CRM programinės įrangos funkcijos?
Yra keletas esminių CRM programinės įrangos funkcijų, kurios labai palengvina jūsų darbą. Pirmasis yra neabejotinai kontaktų valdymas, kurio dėka galime redaguoti kontaktus ir turėti prieigą prie jų. Be kontaktų valdymo, dokumentų ir pasiūlymų valdymo galimybės yra labai naudingos priemonės. El. pašto integravimas yra labai svarbi funkcija, kuri leidžia pasiekti spartesnę darbo eigą.
Kokie yra geriausi CRM programinės įrangos naudojimo patarimai?
Geriausi CRM programinės įrangos naudojimo patarimai apima tinkamos programinės įrangos pasirinkimą. CRM turėtų geriausiai atitikti prekės ženklo poreikius. Kitas svarbus momentas – darbuotojų mokymas. Efektyvus darbuotojas tam tikroje CRM sistemoje bus efektyvesnis ir jausis pasitikintis savimi. Taip pat gerai nusistatyti veiksmų ir bendradarbiavimo taisykles, kad kiekvienam darbuotojui būtų daugiau aiškumo. CRM taip pat yra automatizavimo galimybė, todėl svarbu ją tinkamai išnaudoti reikalingais momentais. Taip pat įsitikinkite, kad visi reikalingi duomenys ir informacija yra CRM sistemoje.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Manage and sort your business contacts in an easy way. Create and setup Contact groups in your LiveAgent. Watch our video setup and follow instructions.
Custom roles available permissions
Additionally to the 3 default roles, there is an option to create 3 new custom roles for your agents. In this article you can find a list and a description of all available permissions that can be attributed to custom roles.