Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM programinė įranga

Kas yra CRM programinė įranga?

CRM programinė įranga yra speciali programinės įrangos rūšis, skirta verslo ryšiams. Ji leidžia vartotojams saugoti ir tvarkyti visą su klientais susijusią informaciją, o taip pat padeda stebėti potencialius klientus, sudaryti sutartis, aptarnauti klientus arba valdyti turtą ar išteklius.

„LiveAgent“ programoje galite saugoti klientų duomenis kontaktinės informacijos laukelyje ir taip pat galite integruoti CRM įrankius.

CRM programinė įranga
Santykių su klientais valdymas – vektoriaus iliustracija

DUK

Kas yra CRM programinė įranga?

CRM programinė įranga yra platforma, leidžianti susisiekti su įvairiais įmonės padaliniais. Dėl to kiekvienas įmonės darbuotojas turi lengvą prieigą prie duomenų, nepaisant to, ar jis dirba klientų aptarnavimo komandoje, rinkodaros ar pardavimų srityje.

Kokios turi būti CRM programinės įrangos funkcijos?

Yra keletas esminių CRM programinės įrangos funkcijų, kurios labai palengvina jūsų darbą. Pirmasis yra neabejotinai kontaktų valdymas, kurio dėka galime redaguoti kontaktus ir turėti prieigą prie jų. Be kontaktų valdymo, dokumentų ir pasiūlymų valdymo galimybės yra labai naudingos priemonės. El. pašto integravimas yra labai svarbi funkcija, kuri leidžia pasiekti spartesnę darbo eigą.

Kokie yra geriausi CRM programinės įrangos naudojimo patarimai?

Geriausi CRM programinės įrangos naudojimo patarimai apima tinkamos programinės įrangos pasirinkimą. CRM turėtų geriausiai atitikti prekės ženklo poreikius. Kitas svarbus momentas – darbuotojų mokymas. Efektyvus darbuotojas tam tikroje CRM sistemoje bus efektyvesnis ir jausis pasitikintis savimi. Taip pat gerai nusistatyti veiksmų ir bendradarbiavimo taisykles, kad kiekvienam darbuotojui būtų daugiau aiškumo. CRM taip pat yra automatizavimo galimybė, todėl svarbu ją tinkamai išnaudoti reikalingais momentais. Taip pat įsitikinkite, kad visi reikalingi duomenys ir informacija yra CRM sistemoje.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai