Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientų aptarnavimo konsultantas

Kas yra klientų aptarnavimo konsultantas?

Kai kuriose organizacijose klientų aptarnavimo konsultantai yra panašūs į vadybos konsultantus ir teikia pasiūlymus, kaip pagerinti klientų aptarnavimo efektyvumą. Klientų aptarnavimo konsultantai taip pat gali būti panašūs į klientų aptarnavimo atstovus. Pagrindinė jų užduotis – atsiliepti į telefono skambučius ir kalbėtis su klientais. Jie taip pat teikia informaciją bei sprendžia skundus. Jie atnaujina informaciją, dokumentuoja sąveiką su klientais ir atlieka pokyčius klientų paskyrose.

Klientų aptarnavimo konsultantų darbas reikalauja stiprių bendravimo įgūdžių, tarpasmeninių įgūdžių ir žinių apie kompiuterinę programinę įrangą. Jiems taip pat reikia pardavimo įgūdžių, kad galėtų rekomenduoti produktus.

DUK

Kas yra klientų aptarnavimo konsultantas?

Klientų aptarnavimo konsultantas – tai asmuo, atsakingas už kontaktą su klientu ir jo aptarnavimą teikiant skundus, užsakymų apdorojimą, informacijos apie įmonės produktus ir paslaugas teikimą. Jie skambina, rašo el. paštu arba susirašinėja.

Kokios yra klientų aptarnavimo konsultanto pareigos?

Klientų aptarnavimo konsultanto pareigos apima klientų rūpesčių išklausymą, taip pat pagalbą sprendžiant jų problemas ir informacijos teikimą. Kitas įsipareigojimas – priimti klientų prašymus. Taip pat labai svarbu gauti ir įrašyti informaciją apie klientus. Vienas iš svarbiausių elementų taip pat yra patenkinti klientų lūkesčius ir poreikius, susijusius su produktais ar paslaugomis bei klientų aptarnavimu.

Kaip pridėti klientų aptarnavimo konsultantą?

Jei norite pridėti klientų aptarnavimo konsultantą, eikite į „LiveAgent“ skydelį ir pridėkite naują asmenį. Pridėdami kitą agentą, turite apibrėžti jo vaidmenį sistemoje. Galite pasirinkti agento, administratoriaus ir savininko vaidmenis.

Grįžti į Žodyną Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai