Kas yra išmaniosios taisyklės?
Išmaniosios taisyklės yra taip vadinamų LiveAgent Taisyklių sinonimas. Taisyklės padeda automatizuoti jūsų darbo eigą, sumažina darbo apkrovą ir suteikia didesnį efektyvumą. Taisyklės yra aktyvuojamos, kai atitinkamos tam tikros sąlygos. Kiekvieną taisyklę sudaro sąlyga ir veiksmas.
Sužinokite daugiau apie Taisykles LiveAgent.
Frequently asked questions
Kas yra išmaniosios taisyklės?
Pažangios politikos, dar žinomos kaip taisyklės, padeda automatizuoti darbo eigą, sumažina darbo apkrovą ir padidina agento produktyvumą. Jie susideda iš konkrečių sąlygų ir veiksmų. Jas aktyvuoja konkretūs veiksmai.
Kaip galite panaudoti išmanias taisykles?
Pažangios taisyklės gali būti naudojamos tuomet, kai el. pašte yra sukuriamas bilietas, pasikeičia bilieto būklė, bilietas yra pažymimas kaip šlamštas, bilietas perleidžiamas iš vieno agento kitam ar agentas vertina pasikeitusias bilieto žymas.
Ar LiveAgent teikia išmaniąsias taisykles?
LiveAgent suteikia išmaniąsias taisykles. Visas taisykles ir galimybę jas sukurti galite rasti Taisyklės skirtuke.
Expert note
Išmaniosios taisyklės padeda automatizuoti darbą ir pagerina klientų aptarnavimo efektyvumą. Jos gali būti naudojamos pagal tam tikras sąlygas ir veiksmus.

Bendradarbiai yra žmonės, dirbantys su kitais konkretaus projekto ar tikslų pagrindu. Jie negali bendrauti su klientais, bet gali spręsti vidines problemas. "LiveAgent" programoje bendradarbių nustatymas yra panašus į kitų vaidmenų priskyrimą. Šioje programoje galima pamatyti bendradarbių sąrašą ir jų vaidmenis. Tam turi būti priskirta tinkama rolė.
GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.
LiveAgent yra platforma, kuri siūlo klientų aptarnavimą 24/7 be paruošimo mokesčio. Jie siūlo paruoštus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kurie padeda atsakyti į pasikartojančias klientų užklausas. LiveAgent prisitaiko prie skirtingų pramonės poreikių, o nemokamas bandymas siūlomas 7 arba 30 dienų. Turi įvairių būdų pagerinti klientų patirtį, sumažinti atsakymo laiką ir bilietų apimtį. Juos taip pat galima integruoti į kitas programinės įrangos sistemas.