Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba?
Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba – tai programinė įranga, kuri siūlo bilietų valdymo sistemą. Ši programinė įranga turi iš anksto sukonfigūruotą versiją ir yra visiškai pritaikoma. Ji neturi jokių apribojimų ir yra visiškai funkcionali visiems naudotojams. Kai kurių tipų programinė įranga yra nemokama, tačiau už kitų tipų programos atsisiuntimą reikia mokėti.
Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba sukurta teikti pagalbą, todėl ji nukreipia klientų problemas ir klausimus, siunčiamus el. paštu, kontaktinėmis formomis arba tiesioginiais pokalbiais, į vieną platformą. Joje taip pat siūlomos įvairios pagalbos tarnybos funkcijos ir ypatybės, kad būtų galima greitai reaguoti į užklausas.
Frequently asked questions
Kas yra atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba?
Atvirojo kodo programinė įranga – tai programinė įranga, kurią gali kurti plati kūrėjų bendruomenė. Atvirojo kodo pagalbos tarnyba – tai programinė įranga, pagrįsta tik atviruoju kodu ir siūlanti bilietų valdymo sistemą. Ji leidžia teikti klientų aptarnavimo paslaugas ir nukreipia užklausas iš įvairių ryšių kanalų į platformą (el. paštas, kontaktinės formos, tiesioginis pokalbis), dėl to agentas gali viską tvarkyti vienoje vietoje.
Kokios yra svarbiausios atvirojo kodo aptarnavimo tarnybos funkcijos?
Svarbiausios vieno kodo aptarnavimo tarnybos funkcijos – galimybė bendrauti įvairiais kontaktiniais kanalais, taip pat atskirų bilietų valdymas ir galimybė analizuoti pagal surinktus duomenis ir ataskaitas. Ir visa tai galima atlikti vienoje vietoje, o tai neabejotinai palengvina ir supaprastina darbą.
Ar „LiveAgent“ yra atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba?
„LiveAgent“ yra atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba. Ji siūlo visas klientų aptarnavimo ir techninės pagalbos funkcijas.
Tekste aprašoma, kaip įmonė LiveAgent suteikia paslaugas klientų aptarnavimui ir skundų valdymui, taip pat pateikiami informacija apie partnerių programą ir mokymosi ir klientų aptarnavimo įrangą. Taip pat kalbama apie bilietų tvarkymo sistemą, kuri leidžia efektyviau tvarkyti aptarnavimo užklausų srautą ir sutaupyti lėšų. Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba siūlo programinę įrangą, kuri padeda spręsti problemas ir valdyti verslą. Tekstas pasibaigia informacija apie naujovišką internetinę programinę įrangą, kuri suteikia galimybę stebėti klientų užklausas.
Šiame tekste aptariamos skirtingos klientų aptarnavimo programos ir jų integracijos galimybės. Tai apima siūlomas nemokamas išbandymas su „LiveAgent“, klientų atsiliepimus, paslaugų valdymo programinę įrangą ir IT aptarnavimo tarnybą. Taip pat pateikiama informacija apie įmonės veiklą, apdovanojimus ir mokymosi bei tinklaraščių galimybes.
Žiniasklaida ir skambučių integracija su "LiveAgent" yra ekonomiškas sprendimas, leidžiantis efektyviai spręsti aptarnavimo užklausas skirtingais kanalais. Bilietų tvarkymo sistema suteikia daug privalumų, tokių kaip sklandi omnikanalė sąveika, bilietų prioritetų nustatymas ir geresnė aptarnavimo kokybė. "LiveAgent" siūlo nemokamą 14 dienų bandymą ir yra geriausia bilietų tvarkymo sistema rinkoje su 24/7 klientų aptarnavimu.
Šiuolaikiniai vartotojai nori naudoti įvairius komunikacijos kanalus, kad galėtų susisiekti su prekės ženklais ir patikima bilietų sistema turėtų galėti stebėti klientų užklausas iš kelių kanalų ir sujungti bilietus į vieną, taip pat teikti hibridinio bilietų srauto funkciją. Kiekviena tinkama bilietų stebėjimo programinė įranga turi darbo eigos automatizavimo funkcijas, o SLA politikos nustatymas ir taikymas yra būtina bet kurios puikios bilietų sistemos funkcija. Komandų bendradarbiavimo įrankių rinkinys ir atsakymų šablonai, taip pat yra būtini, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas. LiveAgent yra kokybiška pagalbos centro programinė įranga, turinti daugiau nei 180 funkcijų, kurios iš karto pagerina jūsų klientų aptarnavimą.