Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba?
Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba – tai programinė įranga, kuri siūlo bilietų valdymo sistemą. Ši programinė įranga turi iš anksto sukonfigūruotą versiją ir yra visiškai pritaikoma. Ji neturi jokių apribojimų ir yra visiškai funkcionali visiems naudotojams. Kai kurių tipų programinė įranga yra nemokama, tačiau už kitų tipų programos atsisiuntimą reikia mokėti.
Atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba sukurta teikti pagalbą, todėl ji nukreipia klientų problemas ir klausimus, siunčiamus el. paštu, kontaktinėmis formomis arba tiesioginiais pokalbiais, į vieną platformą. Joje taip pat siūlomos įvairios pagalbos tarnybos funkcijos ir ypatybės, kad būtų galima greitai reaguoti į užklausas.
Frequently Asked Questions
Kas yra atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba?
Atvirojo kodo programinė įranga – tai programinė įranga, kurią gali kurti plati kūrėjų bendruomenė. Atvirojo kodo pagalbos tarnyba – tai programinė įranga, pagrįsta tik atviruoju kodu ir siūlanti bilietų valdymo sistemą. Ji leidžia teikti klientų aptarnavimo paslaugas ir nukreipia užklausas iš įvairių ryšių kanalų į platformą (el. paštas, kontaktinės formos, tiesioginis pokalbis), dėl to agentas gali viską tvarkyti vienoje vietoje.
Kokios yra svarbiausios atvirojo kodo aptarnavimo tarnybos funkcijos?
Svarbiausios vieno kodo aptarnavimo tarnybos funkcijos – galimybė bendrauti įvairiais kontaktiniais kanalais, taip pat atskirų bilietų valdymas ir galimybė analizuoti pagal surinktus duomenis ir ataskaitas. Ir visa tai galima atlikti vienoje vietoje, o tai neabejotinai palengvina ir supaprastina darbą.
Ar „LiveAgent“ yra atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba?
„LiveAgent“ yra atvirojo kodo aptarnavimo tarnyba. Ji siūlo visas klientų aptarnavimo ir techninės pagalbos funkcijas.
Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?
"LiveAgent" yra daugiafunkcinė programa, suteikianti klientams greitą aptarnavimą ir lankstumą per įvairius kanalus. Tai vertinama geriausiai 2019 ir 2020 metais, o daugybė funkcijų padeda pagerinti klientų patirtį ir reputaciją. Integracija su populiariais socialiniais tinklais suteikia galimybę efektyviai valdyti klientų komunikaciją ir laikyti juos ištikimais prekės ženklui.
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Paslaugų teikimas socialiniuose tinkluose ir klientų aptarnavimas yra svarbu verslui. LiveAgent teikia įrankius klientų aptarnavimui, o darbo valandos turėtų būti nurodytos profilyje.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Sukurkite savo įmonės įvaizdžiui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. LiveAgent siūlo IVR dizaino įrankį, neribotus skambučių įrašus ir virtualų telefoną. Taip pat teikia analitinę apžvalgą, žinių bazę, forumus ir kontaktines formas.
LiveAgent siūlo nemokamą paskyrą, kurios galima susikurti per 60 sekundžių. Galima pasirinkti LigeAgent subdomeno pavadinimą ir gauti produktų naujienų ir reklaminių pasiūlymų. Po registracijos elektroniniu paštu yra siunčiama prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai, o prisijungimo informacija yra siunčiama į pašto dėžutę. LiveAgent siūlo susitarti dėl skambučio ir išbandyti realią demonstraciją. Tinklalapyje galima naudoti internetinius pokalbius.