Kas yra agento skydelis?
Kai agentai prisijungia prie savo „LiveAgent“ paskyros, jie gali daug ką valdyti iš agento skydelio. Galima suaktyvinti įskiepį, sukurti ir tvarkyti bilietus, pakeisti numatytąjį „LiveAgent“ logotipą, sukurti naują vartotoją, keisti darbo organizavimą ir dar daugiau. Pokalbius lengva pradėti tiesiogiai iš agento skydelio, nes viskas yra vienoje vietoje. Agento skydelis yra kairėje „LiveAgent“ lango pusėje. Juo lengva naudotis, skydelis yra aiškus ir paprastas.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra agento skydelis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento skydelį galima rasti „LiveAgent“ lango kairėje pusėje. Tai yra aiškus ir paprastas naudoti agentų komandų komponentas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką galima padaryti agento skydelyje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agento skydelis leidžia jums valdyti viską, kas susiję su „LiveAgent“. Galite suaktyvinti įskiepį, surūšiuoti visus bilietus, atlikti pakeitimus avo versle. Kas dar? Galite lengvai rasti klientų el. laiškų šablonus ir agentų el. laiškų šablonus, kad galėtumėte pakoreguoti komunikaciją.” } } ] }DUK
Kas yra agento skydelis?
Agento skydelį galima rasti „LiveAgent“ lango kairėje pusėje. Tai yra aiškus ir paprastas naudoti agentų komandų komponentas.
Ką galima padaryti agento skydelyje?
Agento skydelis leidžia jums valdyti viską, kas susiję su „LiveAgent“. Galite suaktyvinti įskiepį, surūšiuoti visus bilietus, atlikti pakeitimus avo versle. Kas dar? Galite lengvai rasti klientų el. laiškų šablonus ir agentų el. laiškų šablonus, kad galėtumėte pakoreguoti komunikaciją.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Pagalbos tarnybos programinė įranga sudėjo visą klientų aptarnavimo terminologiją vienoje vietoje. Tai apima nuo A iki Z, įskaitant agentus, bilietus, aptarnavimo kanalus, CRM ir daugiau.