Kas yra agento skydelis?
Kai agentai prisijungia prie savo „LiveAgent“ paskyros, jie gali daug ką valdyti iš agento skydelio. Galima suaktyvinti įskiepį, sukurti ir tvarkyti bilietus, pakeisti numatytąjį „LiveAgent“ logotipą, sukurti naują vartotoją, keisti darbo organizavimą ir dar daugiau. Pokalbius lengva pradėti tiesiogiai iš agento skydelio, nes viskas yra vienoje vietoje. Agento skydelis yra kairėje „LiveAgent“ lango pusėje. Juo lengva naudotis, skydelis yra aiškus ir paprastas.
DUK
Kas yra agento skydelis?
Agento skydelį galima rasti „LiveAgent“ lango kairėje pusėje. Tai yra aiškus ir paprastas naudoti agentų komandų komponentas.
Ką galima padaryti agento skydelyje?
Agento skydelis leidžia jums valdyti viską, kas susiję su „LiveAgent“. Galite suaktyvinti įskiepį, surūšiuoti visus bilietus, atlikti pakeitimus avo versle. Kas dar? Galite lengvai rasti klientų el. laiškų šablonus ir agentų el. laiškų šablonus, kad galėtumėte pakoreguoti komunikaciją.
LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, suteikiantis galimybę gerinti klientų patirtį, padidinti pardavimus ir pagerinti atsakymo laiką. Šis ekonomiškas sprendimas susideda iš neribotų agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracijos. Įdiegus LiveAgent, konversijų rodiklis gali padidėti 325%.
Tekste paminėta įvairios klientų aptarnavimo programinės įrangos ir paslaugų, tokių kaip kontaktų centrai, pokalbių programos ir help desk programinė įranga. Taip pat kalbama apie lojalumą, KPI ir socialinį marketingą. Tekstas labiau sutelktas į šių programų/paslaugų ypatybes ir naudą, o ne suteikia išsamią apžvalgą. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, turinti daugiau nei 175 funkcijų, kuri padeda pagerinti klientų patirtis ir sumažinti sąnaudas. Programa turi nuspėjantį rinkiklį ir paruoštus pranešimus. LiveAgent taip pat siūlo el. laiško bilietais, VoIP telefono sistemomis ir skundų valdymo programine įranga. Galima išbandyti nemokamai 14 dienų.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.
LiveAgent yra galinga programinė įranga klientų aptarnavimui, kuri integruota su daugiau nei 175 funkcijų ir siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandomąjį laikotarpį. Platforma siūlo 24/7 klientų aptarnavimą, individualius agentų vaidmenis, pagerintą klientų patirtį ir nemokamą naudojimą su kredito kortele. Be to, teikiami kontakto numeriai ir socialiniai kanalai, o taisyklės ir sąlygos bei privatumo politika pateikiami svetainėje.