Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Puikustiesioginis pokalbis, skirtas „WordPress“ svetainėms.

Pilnai pritaikomas individualiems poreikiams, turintis daugybę funkcijų ir lengvai integruojamas į bet kurią „WordPress“ svetainę.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc

Sveiki, aš esu Džonas, kaip galiu jums padėti?

Norėčiau patikrinti savo užsakymo būseną.

Žinoma, pateikite man savo užsakymo ID.

Mano užsakymo ID yra GQ34566



Turtingas funkcijų, žaibiškas „WordPress“ tiesioginis pokalbis

Šiuolaikiniai vartotojai nori atsakymų nedelsiant – neskambindami klientų aptarnavimo tarnybai, nelaukdami daugybės valandų, kol gaus atsakymą el. paštu ir neieškodami savitarnos išteklių. Štai kodėl tiesioginis pokalbis internetu nebėra tik naudingas paslaugų teikimo kanalas, o tiesiog privalomas.

Naudodami „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį, skirtą „WordPress“, galite suteikti tiesioginį klientų aptarnavimą, pagerinti įsitraukimą ir padidinti klientų pasitenkinimą.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Tiesioginių pokalbių programinės įrangos privalumai, kurių negalite nepastebėti

Talker icon

Tikimasi ir pageidaujama vartotojų

60% vartotojų nuo 18 iki 34 metų reguliariai naudojasi tiesioginiais pokalbiais klientų aptarnavimui. 53% pageidautų pasinaudoti internetiniu pokalbiu prieš skambindami įmonei ir prašydami pagalbos.

Thumb

Ne tik klientų aptarnavimui

85% B2B ir 74% B2C įmonių naudoja tiesioginius pokalbius pardavimams, 54% B2B įmonių ir 31% B2C sektoriaus naudoja tiesioginius pokalbius rinkodarai.

Increase icon

Daugiau pakartotinių pardavimų klientams

Vartotojai perka daugiau iš prekių ženklų, siūlančių tiesioginį pokalbį. 52% klientų labiau linkę dar kartą pirkti iš bendrovės, teikiančios aptarnavimą tiesioginiu pokalbiu.

Ar „LiveAgent“ yra tinkamas tiesioginių pokalbių įskiepis mano „WordPress“ svetainei?

Ieškote geriausių tiesioginių pokalbių savo „WordPress“ svetainei? Nors yra šimtai pokalbiams skirtų įskiepių, manome, kad „LiveAgent“ tiesioginis „WordPress“ pokalbis gali būti puikus sprendimas jūsų verslui, aptarnavimo komandai ir klientams. Štai kodėl:

real-time typing view

Nustebinkite naudodami greičiausią pokalbių valdiklį rinkoje

Šiuolaikiniai vartotojai yra nekantrūs ir nemėgsta laukti. Štai kodėl mes sukūrėme greičiausią tiesioginio pokalbio valdiklį rinkoje, kuris jūsų svetainėje rodo pokalbius vos per 2,5 sekundės. Nustebinkite savo klientus aptarnaudami juos realiuoju laiku ir parodykite jiems, kad vertinate jų laiką.

use case scenario cleverness of liveagent

Pagerinkite įsitraukimą ir konversijas naudodami aktyvų pokalbį

Padidinkite įsitraukimo rodiklius pakviesdami savo klientus ar potencialius klientus greitam pokalbiui, kai tik jie atsidurs jūsų svetainėje. Aktyvių pokalbių įgalinimas kainodaros ir atsiskaitymo puslapiuose pasirodė esąs labai efektyvus būdas skatinti pardavimus ir daugiau lankytojų paversti mokančiais klientais.

use case scenario personalization features of liveagent

Įgalinkite išmanųjį pokalbių paskirstymą tarp galimų agentų

Pasinaudokite pažangiomis pokalbių nukreipimo ir skirstymo parinktimis. Nustatykite agentų prioritetus ir nustatykite didžiausią agentų pokalbių apkrovą. Geriausia dalis? „LiveAgent“ priskiria pokalbius agentams, kurie anksčiau bendravo su tais pačiais klientais, kad užtikrintų greitą, tikslų aptarnavimą iš savo srities žinovo.

use case scenario provide help with liveagent

Prisijunkite ir kalbėkitės su kolegomis

„LiveAgent“ pokalbių įrankis skatina efektyvų komandos bendradarbiavimą. Nežinote, kaip padėti klientui, su kuriuo kalbatės? Peradresuokite pokalbį agentui, kuris yra labiau pasirengęs padėti, arba nedelsdami susisiekite su kolegomis per vidinį pokalbį, kad gautumėte pagalbą. Nereikia gaišti laiko prisijungiant prie trečiųjų šalių programų.

smart intelligent call routing

Stebėkite lankytojų elgesį ir pradėkite pokalbį reikiamu laiku

Pagerinkite aptarnavimą stebėdami svetainę realiuoju laiku: peržiūrėkite visus savo interneto lankytojus, patikrinkite, kaip jie elgiasi jūsų svetainėje ir stebėkite, kiek laiko jie praleido kiekviename puslapyje. Turėdami po ranka tokio tipo kontekstinę informaciją, pvz., lankytojo persiuntėjo duomenis, šalį ar dabartinę laiko juostą, jūsų pokalbiai gali būti asmeniškesni.

Live chat   Proactive chat invitations

Išsiaiškinkite, ką rašo jūsų klientai

Matydami tekstą, rašomą realiuoju laiku, galite sužavėti savo klientus nepaprastai greitu aptarnavimu ir priversti juos jaustis taip, lyg jūs tiesiogine prasme skaitytumėte jų mintis. Pamatykite, ką klientai rašo dar jiems nepaspaudus mygtuko „Siųsti“, numatykite klientų poreikius ir paruoškite savo atsakymus prieš užduodant klausimus.

Integruokite su „WordPress“ per kelias sekundes

„LiveAgent“ buvo sukurtas siekiant sutaupyti jūsų brangaus laiko. Paprasta (tereikia nukopijuoti ir įklijuoti) integracija per kelias sekundes sujungia jus su klientais. „LiveAgent“ nukreipia naujus gaunamus pokalbius tinkamiems jūsų komandos nariams ir dinamiškai koreguoja pasiekiamumą jums agentams prisijungiant ir atsijungiant pamainos metu.

Daugiau nei tiesioginis pokalbis

„LiveAgent“ nėra tik tiesioginio pokalbio valdiklis. Tai – daugiafunkcis pagalbos centro sprendimas, kuriame yra daugiau nei 180 funkcijų, daugiau nei 40 integracijų ir begalės tinkinimo parinkčių.

Jums reikia galingos bilietų sistemos su automatika, virtualiu skambučių centru, socialinių tinklų palaikymo įrankiu ar klientų savitarnos portalo programine įranga? „LiveAgent“ turi viską.

Naudodami „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių programinę įrangą, pakelkite klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį

Ieškote nemokamos tiesioginių pokalbių įrangos savo „WordPress“ svetainei? Pradėkite 14 dienų bandymą ir atidžiau susipažinkite, kaip visa tai veikia ir ar gali būti naudinga jūsų verslui.

Nereikia jokių atsisiuntimų, nes programinė įranga yra sukurta debesijos pagrindu. Taip pat galite paprašyti asmeninės demonstracijos, kad geriau suprastumėte, kodėl „LiveAgent“ buvo daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m.

livestat1 1

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kas yra tiesioginis pokalbis, skirtas „WordPress“?

Tiesioginis pokalbis, skirtas „WordPress“, yra tiesiog pokalbio mygtukas, rodomas jūsų „WordPress“ svetainėje. Jūs galite iškart suteikti klientų aptarnavimą savo svetainės lankytojams/potencialiems klientams.

Kaip įtraukti „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį į savo „WordPress“ svetainę?

Pritaikę/sukūrę pokalbio mygtuką „LiveAgent“, tiesiog nukopijuokite HTML kodą ir įklijuokite jį į savo „WordPress“ svetainę.

Ar „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių programinė įranga prieinama kitomis kalbomis?

Žinoma, „LiveAgent“ šiuo metu yra 43 kalbos. Išsamesnės informacijos ieškokite „LiveAgent“ funkcijose.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai