Puikustiesioginis pokalbis, skirtas „WordPress“ svetainėms.

Pilnai pritaikomas individualiems poreikiams, turintis daugybę funkcijų ir lengvai integruojamas į bet kurią „WordPress“ svetainę.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Sveiki, aš esu Džonas, kaip galiu jums padėti?

Norėčiau patikrinti savo užsakymo būseną.

Žinoma, pateikite man savo užsakymo ID.

Mano užsakymo ID yra GQ34566



Turtingas funkcijų, žaibiškas „WordPress“ tiesioginis pokalbis

Šiuolaikiniai vartotojai nori atsakymų nedelsiant – neskambindami klientų aptarnavimo tarnybai, nelaukdami daugybės valandų, kol gaus atsakymą el. paštu ir neieškodami savitarnos išteklių. Štai kodėl tiesioginis pokalbis internetu nebėra tik naudingas paslaugų teikimo kanalas, o tiesiog privalomas.

Naudodami „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį, skirtą „WordPress“, galite suteikti tiesioginį klientų aptarnavimą, pagerinti įsitraukimą ir padidinti klientų pasitenkinimą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Tiesioginių pokalbių programinės įrangos privalumai, kurių negalite nepastebėti

Tikimasi ir pageidaujama vartotojų

60% vartotojų nuo 18 iki 34 metų reguliariai naudojasi tiesioginiais pokalbiais klientų aptarnavimui. 53% pageidautų pasinaudoti internetiniu pokalbiu prieš skambindami įmonei ir prašydami pagalbos.

Ne tik klientų aptarnavimui

85% B2B ir 74% B2C įmonių naudoja tiesioginius pokalbius pardavimams, 54% B2B įmonių ir 31% B2C sektoriaus naudoja tiesioginius pokalbius rinkodarai.

Daugiau pakartotinių pardavimų klientams

Vartotojai perka daugiau iš prekių ženklų, siūlančių tiesioginį pokalbį. 52% klientų labiau linkę dar kartą pirkti iš bendrovės, teikiančios aptarnavimą tiesioginiu pokalbiu.

Ar „LiveAgent“ yra tinkamas tiesioginių pokalbių įskiepis mano „WordPress“ svetainei?

Ieškote geriausių tiesioginių pokalbių savo „WordPress“ svetainei? Nors yra šimtai pokalbiams skirtų įskiepių, manome, kad „LiveAgent“ tiesioginis „WordPress“ pokalbis gali būti puikus sprendimas jūsų verslui, aptarnavimo komandai ir klientams. Štai kodėl:

real-time typing view

Nustebinkite naudodami greičiausią pokalbių valdiklį rinkoje

Šiuolaikiniai vartotojai yra nekantrūs ir nemėgsta laukti. Štai kodėl mes sukūrėme greičiausią tiesioginio pokalbio valdiklį rinkoje, kuris jūsų svetainėje rodo pokalbius vos per 2,5 sekundės. Nustebinkite savo klientus aptarnaudami juos realiuoju laiku ir parodykite jiems, kad vertinate jų laiką.

cleverness of LiveAgent

Pagerinkite įsitraukimą ir konversijas naudodami aktyvų pokalbį

Padidinkite įsitraukimo rodiklius pakviesdami savo klientus ar potencialius klientus greitam pokalbiui, kai tik jie atsidurs jūsų svetainėje. Aktyvių pokalbių įgalinimas kainodaros ir atsiskaitymo puslapiuose pasirodė esąs labai efektyvus būdas skatinti pardavimus ir daugiau lankytojų paversti mokančiais klientais.

personalization features of LiveAgent

Įgalinkite išmanųjį pokalbių paskirstymą tarp galimų agentų

Pasinaudokite pažangiomis pokalbių nukreipimo ir skirstymo parinktimis. Nustatykite agentų prioritetus ir nustatykite didžiausią agentų pokalbių apkrovą. Geriausia dalis? „LiveAgent“ priskiria pokalbius agentams, kurie anksčiau bendravo su tais pačiais klientais, kad užtikrintų greitą, tikslų aptarnavimą iš savo srities žinovo.

provide help with LiveAgent

Prisijunkite ir kalbėkitės su kolegomis

„LiveAgent“ pokalbių įrankis skatina efektyvų komandos bendradarbiavimą. Nežinote, kaip padėti klientui, su kuriuo kalbatės? Peradresuokite pokalbį agentui, kuris yra labiau pasirengęs padėti, arba nedelsdami susisiekite su kolegomis per vidinį pokalbį, kad gautumėte pagalbą. Nereikia gaišti laiko prisijungiant prie trečiųjų šalių programų.

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Stebėkite lankytojų elgesį ir pradėkite pokalbį reikiamu laiku

Pagerinkite aptarnavimą stebėdami svetainę realiuoju laiku: peržiūrėkite visus savo interneto lankytojus, patikrinkite, kaip jie elgiasi jūsų svetainėje ir stebėkite, kiek laiko jie praleido kiekviename puslapyje. Turėdami po ranka tokio tipo kontekstinę informaciją, pvz., lankytojo persiuntėjo duomenis, šalį ar dabartinę laiko juostą, jūsų pokalbiai gali būti asmeniškesni.

Live chat - Proactive chat invitations

Išsiaiškinkite, ką rašo jūsų klientai

Matydami tekstą, rašomą realiuoju laiku, galite sužavėti savo klientus nepaprastai greitu aptarnavimu ir priversti juos jaustis taip, lyg jūs tiesiogine prasme skaitytumėte jų mintis. Pamatykite, ką klientai rašo dar jiems nepaspaudus mygtuko „Siųsti“, numatykite klientų poreikius ir paruoškite savo atsakymus prieš užduodant klausimus.

Integruokite su „WordPress“ per kelias sekundes

„LiveAgent“ buvo sukurtas siekiant sutaupyti jūsų brangaus laiko. Paprasta (tereikia nukopijuoti ir įklijuoti) integracija per kelias sekundes sujungia jus su klientais. „LiveAgent“ nukreipia naujus gaunamus pokalbius tinkamiems jūsų komandos nariams ir dinamiškai koreguoja pasiekiamumą jums agentams prisijungiant ir atsijungiant pamainos metu.

Daugiau nei tiesioginis pokalbis

„LiveAgent“ nėra tik tiesioginio pokalbio valdiklis. Tai – daugiafunkcis pagalbos centro sprendimas, kuriame yra daugiau nei 180 funkcijų, daugiau nei 40 integracijų ir begalės tinkinimo parinkčių.

Jums reikia galingos bilietų sistemos su automatika, virtualiu skambučių centru, socialinių tinklų palaikymo įrankiu ar klientų savitarnos portalo programine įranga? „LiveAgent“ turi viską.

Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview

Naudodami „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių programinę įrangą, pakelkite klientų aptarnavimą į aukštesnį lygį

Ieškote nemokamos tiesioginių pokalbių įrangos savo „WordPress“ svetainei? Pradėkite 14 dienų bandymą ir atidžiau susipažinkite, kaip visa tai veikia ir ar gali būti naudinga jūsų verslui.

Nereikia jokių atsisiuntimų, nes programinė įranga yra sukurta debesijos pagrindu. Taip pat galite paprašyti asmeninės demonstracijos, kad geriau suprastumėte, kodėl „LiveAgent“ buvo daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m.

LiveAgent rating live chat agent - gif

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kas yra tiesioginis pokalbis, skirtas „WordPress“?

Tiesioginis pokalbis, skirtas „WordPress“, yra tiesiog pokalbio mygtukas, rodomas jūsų „WordPress“ svetainėje. Jūs galite iškart suteikti klientų aptarnavimą savo svetainės lankytojams/potencialiems klientams.

Kaip įtraukti „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį į savo „WordPress“ svetainę?

Pritaikę/sukūrę pokalbio mygtuką „LiveAgent“, tiesiog nukopijuokite HTML kodą ir įklijuokite jį į savo „WordPress“ svetainę.

Ar „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių programinė įranga prieinama kitomis kalbomis?

Žinoma, „LiveAgent“ šiuo metu yra 43 kalbos. Išsamesnės informacijos ieškokite „LiveAgent“ funkcijose.

Related Articles to Tiesioginis pokalbis, skirtas „WordPress“
Tiesioginio pokalbio valdiklis įmonės svetainėje yra praktiškai būtinas bet kokio dydžio įmonėms. Sužinokite, kaip jį integruoti.

Kaip savo svetainėje patalpinti tiesioginio pokalbio internetu mygtuką

Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos. Nagrinėjamos internetinių pokalbių sistemos, pokalbių skaičius, klientų apleidimo priežastys, konversija, lojalumas, kaina, pokalbio valdiklių skaičius ir laikas. Taip pat kalbama apie atsakymų laikus, greitį, pirkimo įtaką, atsakyti pokalbiai ir likusios rodikliai. Pokalbis naršyklėje yra žmonių bendravimo internetu būdas. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga.

„LiveAgent“ yra pirmaujanti pagalbos tarnyba jūsų „WordPress“ svetainėms. Suderinkite geriausiai įvertintą pagalbos tarnybą su populiariausia TVS.

Ieškote pagalbos tarnybos „WordPress“ platformai?

Populiarumas bendravimui per pokalbių gyvai kanalą toliau auga. Tikimasi, kad iki 2023 m. pasaulinė pokalbių gyvai programinės įrangos rinka pasieks 997 mln. JAV dolerių. Tai yra didesnis pasitenkinimo lygis klientų aptarnavimo kanale nei el. pašte ar telefonu. Įmonės teigia, kad aptarnavimas per pokalbius gyvai turėjo teigiamą poveikį pardavimams, pajamoms ir klientų lojalumui. Todėl rekomenduojama siūlyti šį aptarnavimo kanalą savo klientams.

„LiveAgent“ yra puiki alternatyva, jei norite gauti daugiau bendravimo su klientais galimybių. Pereikite iš „CallPage“ į „LiveAgent“ jau dabar.

Ieškote „CallPage“ alternatyvos?

Vartotojai dalijasi patirtimis ir palyginimais tarp pagalbos tarnybų sistemų, kaip „LiveAgent“, „Zendesk“, „Freshdesk“. „LiveAgent“ gero kainos ir kokybės santykio, klientų aptarnavimo, mobiliųjų funkcijų, funkcionalumo pranašesnis už kitus. Vienoje paslaugoje yra kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais. Naudojant sistemą mobiliuoju įrenginiu, pastebėta stabilumo ir patogumo.

Tiesioginis pokalbis internetu vis dar yra populiariausias skaitmeninis klientų bendravimo kanalas. Peržiūrėkite nemokamus tiesioginių pokalbių šablonus ir nedelsdami juos naudokite.

Tiesioginių pokalbių šablonai

Šios tekstinės informacijos pagrindinis tikslas yra pritraukti naujų klientų ir pagerinti savo verslą. Atsiliepimų prašymo laiškas gali padėti geriau pažinti klientus, padidinti jų pasitenkinimą ir padėti išlaikyti jau esamus bei pritraukti naujus klientus. El. laiško šablonai padeda sukurti efektyvius atsiliepimų prašymo laiškus. Tekste pateikiamos informacijos apie bendravimo su klientais įvairiais būdais, apie verslo įrankius, o kiekvienas gali apžiūrėti LiveAgent demonstraciją nemokamai ir susipažinti su kitais pasirinktais funkcionalumais ir kainodara. Rašoma ir apie kontaktų programinės įrangos privalumus bei kaip tuo pasinaudoti.

LiveAgent yra viskas-viename sprendimas, kuris taip pat apima ir skambučių centrą. Mūsų perskambinimo sprendimas yra aprūpintas visomis reikalingomis funkcijomis. Išbandykite nemokamai.

Pagerinkite pasitenkinimą su perskambinimo programinė įranga

LiveAgent yra vertinama klientų įsitraukimo programinė įranga, kuri siūlo nemokamą 7 ar 30 dienų bandymą. Tai padeda valdyti ryšius su klientais įvairiais kanalais, palaiko daugiakanalį bendravimą, CRM sistemas, rengia ataskaitas ir personalizuoja rinkodaros strategijas. Verslui naudojant LiveAgent padidės pajamos, investicijų grąža ir klientų pasitenkinimas. Taip pat siūloma geriausia įeinančių skambučių centro programa. Galite gauti 14 dienų nemokamą bandymą su klientų aptarnavimu 24/7.

Ieškote alternatyvos „Dashly“? Sužinokite apie „LiveAgent“, palyginkite ir išbandykite nemokamai 14 dienų be jokių įsipareigojimų.

Ieškote „Dashly“ alternatyvos?

Įmonės, kurios išbandė „LiveAgent“, yra patenkintos kainomis ir puikia klientų aptarnavimo komanda. Jie paminėjo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę tvarkyti el. laiškus, automatizaciją ir integracijas su socialiniais tinklais. Dėl stabilumo ir mobilumo paslaugos gavo daug teigiamų atsiliepimų. Keletas klientų buvo nepatenkinti „Zendesk“ kaina ir funkcionalumu.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai