Kaip savo svetainėje patalpinti tiesioginio pokalbio internetu mygtuką
Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos. Nagrinėjamos internetinių pokalbių sistemos, pokalbių skaičius, klientų apleidimo priežastys, konversija, lojalumas, kaina, pokalbio valdiklių skaičius ir laikas. Taip pat kalbama apie atsakymų laikus, greitį, pirkimo įtaką, atsakyti pokalbiai ir likusios rodikliai. Pokalbis naršyklėje yra žmonių bendravimo internetu būdas. LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga.
Ieškote pagalbos tarnybos „WordPress“ platformai?
Populiarumas bendravimui per pokalbių gyvai kanalą toliau auga. Tikimasi, kad iki 2023 m. pasaulinė pokalbių gyvai programinės įrangos rinka pasieks 997 mln. JAV dolerių. Tai yra didesnis pasitenkinimo lygis klientų aptarnavimo kanale nei el. pašte ar telefonu. Įmonės teigia, kad aptarnavimas per pokalbius gyvai turėjo teigiamą poveikį pardavimams, pajamoms ir klientų lojalumui. Todėl rekomenduojama siūlyti šį aptarnavimo kanalą savo klientams.
Ieškote „CallPage“ alternatyvos?
Vartotojai dalijasi patirtimis ir palyginimais tarp pagalbos tarnybų sistemų, kaip „LiveAgent“, „Zendesk“, „Freshdesk“. „LiveAgent“ gero kainos ir kokybės santykio, klientų aptarnavimo, mobiliųjų funkcijų, funkcionalumo pranašesnis už kitus. Vienoje paslaugoje yra kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais. Naudojant sistemą mobiliuoju įrenginiu, pastebėta stabilumo ir patogumo.
Šios tekstinės informacijos pagrindinis tikslas yra pritraukti naujų klientų ir pagerinti savo verslą. Atsiliepimų prašymo laiškas gali padėti geriau pažinti klientus, padidinti jų pasitenkinimą ir padėti išlaikyti jau esamus bei pritraukti naujus klientus. El. laiško šablonai padeda sukurti efektyvius atsiliepimų prašymo laiškus. Tekste pateikiamos informacijos apie bendravimo su klientais įvairiais būdais, apie verslo įrankius, o kiekvienas gali apžiūrėti LiveAgent demonstraciją nemokamai ir susipažinti su kitais pasirinktais funkcionalumais ir kainodara. Rašoma ir apie kontaktų programinės įrangos privalumus bei kaip tuo pasinaudoti.
Pagerinkite pasitenkinimą su perskambinimo programinė įranga
LiveAgent yra vertinama klientų įsitraukimo programinė įranga, kuri siūlo nemokamą 7 ar 30 dienų bandymą. Tai padeda valdyti ryšius su klientais įvairiais kanalais, palaiko daugiakanalį bendravimą, CRM sistemas, rengia ataskaitas ir personalizuoja rinkodaros strategijas. Verslui naudojant LiveAgent padidės pajamos, investicijų grąža ir klientų pasitenkinimas. Taip pat siūloma geriausia įeinančių skambučių centro programa. Galite gauti 14 dienų nemokamą bandymą su klientų aptarnavimu 24/7.
Ieškote „Dashly“ alternatyvos?
Įmonės, kurios išbandė „LiveAgent“, yra patenkintos kainomis ir puikia klientų aptarnavimo komanda. Jie paminėjo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę tvarkyti el. laiškus, automatizaciją ir integracijas su socialiniais tinklais. Dėl stabilumo ir mobilumo paslaugos gavo daug teigiamų atsiliepimų. Keletas klientų buvo nepatenkinti „Zendesk“ kaina ir funkcionalumu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis