Partneris
„Vanilla Telecoms“ yra pirmaujanti interneto paslaugų ir aukštos kokybės SIP paslaugų teikėja Maltoje. Įmonė veikia nuo 2007 m. ir bėgant metams labai išaugo. „Vanilla Telecoms“ vertina lankstumą, paprastumą, rūpestingumą ir patikimumą. Ji taip pat yra „oficialus apdovanojimus pelniusių „Grandstream“ produktų platintojas“. „LiveAgent“ bendradarbiauja su „Vanilla Telecoms“ teikdama VoIP paslaugas. Dėl to „LiveAgent“ klientai dabar gali lengvai prijungti savo „Vanilla Telecoms“ VoIP numerį savo skambučių centre.


Kiek kainuoja integruoti „Vanilla Telecoms“ į „LiveAgent“?
Integracijos mokesčio nėra, nes „Vanilla Telecoms“ yra integruota „LiveAgent“ platformoje.
„Vanilla Telecoms“ prijungimo prie „LiveAgent“ instrukcijos:
1. Gaukite „Vanilla Telecoms“ VoIP numerį
2. Prisijunkite į „LiveAgent“ paskyrą
3. Vadovaukitės ekrano nuotrauka

4. Įrašykite prašomą informaciją
5. Pridėkite ir naudokite!
Privalumai:
- maža kaina
- itin patikimas
- geresnė klientų patirtis
- padidėjęs produktyvumas
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently asked questions
Kas yra „Vanilla Telecoms“?
„Vanilla Telecoms“ yra telekomunikacijų bendrovė, taip pat teikianti VoIP paslaugas. VoIP reiškia „Voice over Internet Protocol“ (balsas per interneto protokolą, arba kitaip žinoma – interneto telefonija). Tai reiškia, kad galite skambinti ir priimti skambučius naudodamiesi interneto ryšiu.
Kas yra „Vanilla Telecoms“ integracija?
„LiveAgent“ siūlo klientams galimybę prijungti savo VoIP numerius per skirtingus paslaugų teikėjus. Vienas iš jų yra „Vanilla Telecoms“.
Kokie yra VoIP numerio privalumai?
VoIP numerio turėjimas turi daug privalumų. Pagrindinis iš jų – pasiekiamumas iš bet kurios vietos. Kadangi galite naudotis įvairiais įrenginiais, galite nuolat palaikyti ryšį. Pavyzdžiui, jūsų klientų aptarnavimo tarnyba gali padidinti savo produktyvumą ir galiausiai pagerinti CX, nes tampa pasiekiama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
LiveAgent yra alternatyva Customerly. Tai klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų ir integracijų. LiveAgent yra prieinamas 24/7 ir suteikia puikų aptarnavimą ir įdiegimo pagalbą. Daugelis klientų jį laiko geriausia aptarnavimo priemone. Be to, LiveAgent siūlo mokymus, tinklaraščius, internetinius seminarus ir kainų skaičiuokles.
Šiame tekste pateikiama informacija apie LiveAgent įmonės klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimus. Jie taip pat turi mokymų, tinklaraščių ir akademijos skyrius, o klientai gaus prisijungimo informaciją į savo paštą po LiveAgent įrengimo proceso. Tekste kaip alternatyvą pasiūlytas LiveAgent programinis sprendimas, kuris yra efektyvus ir ekonomiškas, padedantis tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus. Jie siūlo skambinimo mygtuką, kelionės žemėlapį, nuspėjantį rinkiklį ir rekomenduoja naudoti profesionalias strategijas komunikacijai su klientais. Po registracijos savo paskyros ir įdiegimo, prisijungimo informacija bus išsiųsta elektroniniu paštu. Taip pat siūloma susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui. Svetainė naudoja slapukus, kurie aprašyti mūsų privatumo ir slapukų politikoje.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas ir kitas funkcijas. Jie turi nemokamą demonstraciją, kainodaros planus ir mokymo funkcijas. VoIP tiekėjas "VoIP.ms" integruojasi su LiveAgent, leidžiant suteikti gerą klientų patirtį. Galima naudoti nemokamą 14 dienų bandomąją versiją. Tekstas skirtas žmonėms, ieškantiems informacijos apie klientų aptarnavimo įrankius.