Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Swan“

Kas yra „Swan“?

„Swan“ yra sparčiai besivystantis Slovakijos telekomunikacijų paslaugų teikėjas, pradėjęs veikti 1999 m. Bendrovės būstinė yra Slovakijoje, tačiau įmonė veikia visoje Europoje. Kadangi „Swan“ taip pat yra VoIP teikėjas, „LiveAgent“ bendradarbiavo su įmone, kad pagerintų vartotojų patirtį.

Kaip integruoti „Swan“ į „LiveAgent“?

Pirmiausia reikia susisiekti su „Swan“ ir gauti VoIP numerį. Antras žingsnis – prisijungti prie „LiveAgent“ paskyros. Po to vadovaukitės žemiau pateiktomis ekrano kopijų instrukcijomis.

Paskutinis žingsnis yra surasti „Swan“, įrašyti duomenis ir IŠSAUGOTI.

Kiek kainuoja integruoti „Swan“ į „LiveAgent“?

„Swan“ integravimui į „LiveAgent“ nėra papildomo mokesčio. Tiesiog prijunkite VoIP numerį į „LiveAgent“ pagal mūsų instrukcijas (veiksmus) ir tuo naudokitės nemokamai.

VoIP privalumai:

  • didelis produktyvumas
  • taupumas
  • prieiga iš skirtingų įrenginių
  • pagerinta patirtis klientams

Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!

Try it right now

DUK

Kas yra „Swan“?

„Swan“ yra telekomunikacijų įmonė, kuri rinkoje taip pat teikia VoIP paslaugas ir produktus.

Kiek kainuoja „Swan“ integracija?

Jei esate „LiveAgent“ klientas ir turite „viskas įskaičiuota“ prenumeratą, „Swan“ integracija yra nemokama. 

Kaip galima prijungti „Swan“ VoIP numerį prie „LiveAgent“ skambučių centro?

Kadangi „Swan“ jau yra įmontuota „LiveAgent“ platformoje, galite lengvai eiti į Configurations - Call - Numbers - (+ mygtukas) ir ten įdiegti savo „Swan“ VoIP numerį. 

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai