„Swan“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „Swan“?
„Swan“ yra sparčiai besivystantis Slovakijos telekomunikacijų paslaugų teikėjas, pradėjęs veikti 1999 m. Bendrovės būstinė yra Slovakijoje, tačiau įmonė veikia visoje Europoje. Kadangi „Swan“ taip pat yra VoIP teikėjas, „LiveAgent“ bendradarbiavo su įmone, kad pagerintų vartotojų patirtį.
Kaip integruoti „Swan“ į „LiveAgent“?
Pirmiausia reikia susisiekti su „Swan“ ir gauti VoIP numerį. Antras žingsnis – prisijungti prie „LiveAgent“ paskyros. Po to vadovaukitės žemiau pateiktomis ekrano kopijų instrukcijomis.
Paskutinis žingsnis yra surasti „Swan“, įrašyti duomenis ir IŠSAUGOTI.
Kiek kainuoja integruoti „Swan“ į „LiveAgent“?
„Swan“ integravimui į „LiveAgent“ nėra papildomo mokesčio. Tiesiog prijunkite VoIP numerį į „LiveAgent“ pagal mūsų instrukcijas (veiksmus) ir tuo naudokitės nemokamai.
VoIP privalumai:
- didelis produktyvumas
- taupumas
- prieiga iš skirtingų įrenginių
- pagerinta patirtis klientams
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „Swan“?
„Swan“ yra telekomunikacijų įmonė, kuri rinkoje taip pat teikia VoIP paslaugas ir produktus.
Kiek kainuoja „Swan“ integracija?
Jei esate „LiveAgent“ klientas ir turite „viskas įskaičiuota“ prenumeratą, „Swan“ integracija yra nemokama.
Kaip galima prijungti „Swan“ VoIP numerį prie „LiveAgent“ skambučių centro?
Kadangi „Swan“ jau yra įmontuota „LiveAgent“ platformoje, galite lengvai eiti į Configurations - Call - Numbers - (+ mygtukas) ir ten įdiegti savo „Swan“ VoIP numerį.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apjungia daugybę funkcijų, tokių kaip voIP telefono sistemos, savitarnos ir skundų valdymo programos. Gali būti naudinga įmonėms, kurios siekia pagerinti savo klientų aptarnavimo kokybę. LiveAgent taip pat siūlo alternatyvas integracijai. Galite pradėti nemokamą bandomąją versiją ir gauti pagalbą naudojantis jų pagalbos portalu. Jie siūlo mokymąsi, tinklaraščius ir internetinius seminarus. Taip pat gausite naujausius naujienų apie „LiveAgent“ atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent yra populiari klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri suteikia tiesioginius pokalbius internetu ir padeda padidinti klientų patirtį bei pajamas. Taip pat, įmonė siūlo integraciją su „GoTrunk“ VoIP paslaugų teikėju, kuris aptarnauja daugiau nei 60 šalių.„GoTrunk“ gali būti įtrauktas į „LiveAgent“ platformą nemokamai, jei pasirenkate „Viskas įskaičiuota“ planą.