Partneris
Kas yra „Swan“?
„Swan“ yra sparčiai besivystantis Slovakijos telekomunikacijų paslaugų teikėjas, pradėjęs veikti 1999 m. Bendrovės būstinė yra Slovakijoje, tačiau įmonė veikia visoje Europoje. Kadangi „Swan“ taip pat yra VoIP teikėjas, „LiveAgent“ bendradarbiavo su įmone, kad pagerintų vartotojų patirtį.

Kaip integruoti „Swan“ į „LiveAgent“?
Pirmiausia reikia susisiekti su „Swan“ ir gauti VoIP numerį. Antras žingsnis – prisijungti prie „LiveAgent“ paskyros. Po to vadovaukitės žemiau pateiktomis ekrano kopijų instrukcijomis.


Paskutinis žingsnis yra surasti „Swan“, įrašyti duomenis ir IŠSAUGOTI.
Kiek kainuoja integruoti „Swan“ į „LiveAgent“?
„Swan“ integravimui į „LiveAgent“ nėra papildomo mokesčio. Tiesiog prijunkite VoIP numerį į „LiveAgent“ pagal mūsų instrukcijas (veiksmus) ir tuo naudokitės nemokamai.
VoIP privalumai:
- didelis produktyvumas
- taupumas
- prieiga iš skirtingų įrenginių
- pagerinta patirtis klientams
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Frequently asked questions
Kas yra „Swan“?
„Swan“ yra telekomunikacijų įmonė, kuri rinkoje taip pat teikia VoIP paslaugas ir produktus.
Kiek kainuoja „Swan“ integracija?
Jei esate „LiveAgent“ klientas ir turite „viskas įskaičiuota“ prenumeratą, „Swan“ integracija yra nemokama.
Kaip galima prijungti „Swan“ VoIP numerį prie „LiveAgent“ skambučių centro?
Kadangi „Swan“ jau yra įmontuota „LiveAgent“ platformoje, galite lengvai eiti į Configurations - Call - Numbers - (+ mygtukas) ir ten įdiegti savo „Swan“ VoIP numerį.
Puikus klientų aptarnavimas svarbus pelningumui ilgalaikėje perspektyvoje. Tinkinimas yra būdas prisitaikyti prie konkrečių klientų poreikių. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo individualizuotą klientų aptarnavimą. Svetainėje taip pat galite gauti daugiau informacijos ir susisiekti su komanda. Taip pat svetainėje yra naudojami slapukai.
Šiame tekste pateikiama informacija apie LiveAgent įmonės klientų aptarnavimo programinės įrangos sprendimus. Jie taip pat turi mokymų, tinklaraščių ir akademijos skyrius, o klientai gaus prisijungimo informaciją į savo paštą po LiveAgent įrengimo proceso. Tekste kaip alternatyvą pasiūlytas LiveAgent programinis sprendimas, kuris yra efektyvus ir ekonomiškas, padedantis tvarkyti didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi įvairių funkcijų, pvz. VoIP telefono sistemos, įeinančių skambučių centro programinė įranga ir kt. Jų svetainė siūlo pamokas, seminarus ir kainų skaičiuoklę. Å iuo metu jie kuria skydelius savo klientams ir siūlo naujienlaiškius apie jų paslaugų atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, kurios padės pagerinti klientų aptarnavimą ir padidins pardavimus. Jie siūlo skambinimo mygtuką, kelionės žemėlapį, nuspėjantį rinkiklį ir rekomenduoja naudoti profesionalias strategijas komunikacijai su klientais. Po registracijos savo paskyros ir įdiegimo, prisijungimo informacija bus išsiųsta elektroniniu paštu. Taip pat siūloma susitarti dėl skambučio ir sužinoti, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui. Svetainė naudoja slapukus, kurie aprašyti mūsų privatumo ir slapukų politikoje.