“Sinch”

Kas yra “Sinch”?

“Sinch” yra pasaulinis VoIP teikėjas, siūlantis klientų bendravimo galimybes. Jis teikia klientų balso skambučius, duomenų skambučius ir net vaizdo skambučius. Apgalvota ir apie susirašinėjimą tekstu. Per API jūs galite valdyti teksto pranešimus, trumpąsias SMS žinutes ir net “Facebook Messenger” bei “Instagram“.

“Sinch” jums leidžia pasirinkti iš įvairių numerių tipų, tokių kaip virtualūs ilgieji numeriai, trumpieji kodai ir nemokami numeriai. “Snich” taip pat siūlo papildomas puikias funkcijas, tokias kaip žaibiški skambučiai, balso ar SMS patvirtinimas. Siūlomas sprendimas yra pritaikomas įvairiose verslo šakose – sveikatos apsaugos, finansų, prekybos, kelionių, žiniasklaidos ir daugelyje kitų.

Kaip galite naudoti “Sinch”?

Naudokite “Sinch” kaip savo VoIP paslaugų teikėją ir aptarnaukite savo klientus iš vieningos daugiakanalės bilietavimo sistemos, kurioje galite stebėti kiekvieną bendravimo kanalą. “Sinch” gali puikiai papildyti jūsų LiveAgent skambučių centrą. Naudokite “Rest API” integraciją su LiveAgent ir perkelkite visus jūsų “Sinch” numeriu gaunamus skambučius į LiveAgent skambučių centrą.

LiveAgent gali padėti valdyti pokalbius su klientais ir teikti geriausią klientų aptarnavimą. Mūsų skambučių centras yra sujungtas su kitais kanalais, o tai reiškia, kad jūs galite valdyti visas klientų užklausas vienoje vietoje.

Skambučių centrą palaiko tokios puikios funkcijos, kaip IVR medžiai, pritaikyti pokalbių mygtukai, neriboti skambučių įrašai ar automatiniai perskambinimai. Peržiūrėkite visą skambučių centro funkcijų sąrašą.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kokia yra “Sinch” teikiama nauda?

  • Įvairios naudingos funkcijos
  • Išsamūs tekstiniai pranešimai ir vaizdo skambučiai
  • Naudinga įvairiose pramonės šakose
  • Patvirtinimo API parinktys

Set up your call center today

Provide great customer support over phone with LiveAgent

Ar LiveAgent ir “Sinch” integracija yra nemokama?

“Sinch” integracija yra įtraukta į vieną iš mūsų planų, todėl nėra jokio papildomo mokesčio. Jūs galite paprasčiausiai prijungti savo “Sinch” numerį prie LiveAgent ir pradėti klientų skambučių valdymą.

Kaip integruoti “Sinch” į LiveAgent?

Dėka įdiegto įskiepio, “Sinch” integracija yra nesudėtinga. Viskas ką jums reikia atlikti, tai pateikti informaciją LiveAgent. Sekite žemiau pateiktą vadovą ir sužinokite, kaip tai padaryti.

  • Sekantis žingsnis yra eiti į savo “Sinch” paskyrą ir atidaryti kairiame skydelyje esančią Aplikacijų skiltį. Paspauskite Sukurti naują aplikaciją. Užvardinkite ją ir pateikite trumpą aplikacijos aprašymą. Kai baigsite, aplikacijų sąraše galėsite matyti naują aplikaciją.
"Sinch" nustatymai su galimybe sukurti naują aplikaciją
Sukurkite naują aplikaciją “Sinch”
  • Paspauskite ant aplikacijos, kad sukonfigūruotumėte ją, tuomet spauskite Balsas ir Vaizdas skiltį. Pasirinkite Perskambinimo URL SIP persiuntimui ir įveskite Pagrindinio kompiuterio duomenis iš pirmojo žingsnio, šiuo formatu: ” sip:{number}@your.asterisk.host “. Priskirkite šiai aplikacijai turimą “Sinch” numerį ir paspauskite Atnaujinti Balso ir Vaizdo Nustatymus. Jei dar neturite “Sinch” numerio, yra galimybė jį išsinuomoti.
"Sinch" balso ir vaizdo nustatymai naujos aplikacijos konfigūracijoje su pasirinktu SIP persiuntimu
“Sinch” balso ir vaizdo nustatymai
  • Dabar sukurkite kitą aplikaciją ir ją užvardinkite. SIP autentifikavimui LiveAgent, naudokite šios aplikacijos Raktą ir Paslaptį. Sekančiame žingsnyje jums taip pat bus reikalingas jūsų “Sinch” vartotojo vardas ir slaptažodis.
"Sinch" aplikacijos Raktas ir Paslaptis antroje aplikacijoje
“Sinch” Raktas ir Paslaptis
  • Atidarykite LiveAgent ir eikite Konfigūracija > Skambutis > Numeriai. Paspauskite ant oranžinio mygtuko ir Sukurkite naują numerį. Naujame lange suraskite ir VoIP tiekėjų sąraše pasirinkite “Sinch”.
Naujo numerio sukūrimo parinktis LiveAgent konfigūracijoje
Numerio sukūrimas LiveAgent
  • Paskutinis žingsnis yra integracijos konfigūravimas. Pateikite savo “Sinch” vartotojo vardą, slaptažodį ir telefono numerį, o taip pat ir raktą bei paslaptį iš antrojo žingsnio. Jūs taip pat galite pasirinkti departamentą, į kurį bus nukreipti skambučiai, suteikti numeriui pavadinimą ir įvesti priešdėlį. Kai baigsite, paspauskite Pridėti ir jūsų “Sinch” numeris bus prijungtas prie LiveAgent
"Sinch" numerio konfogūravimas LiveAgent
“Sinch” numerio konfigūravimas

Jūs sėkmingai atlikote “Sinch” integraciją į LiveAgent. Nesivaržykite ir apsižvalgykite mūsų skambučių funkcijų puslapyje bei sužinokite, kaip naudoti LiveAgent skambučių centrą. Būtinai peržiūrėkite mūsų Akademijos puslapį ir sužinokite su telefono pagalba susijusius patarimus ir triukus.

LiveAgent Product Tour

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kiek kainuoja "Sinch"?

"Sinch" integracija į LiveAgent yra įtraukta į vieną iš planų, todėl nėra jokio papildomo mokesčio ir jūs galite pradėti laisvai ją naudoti. 

Kas yra "Sinch"?

"Sinch" yra VoIP tiekėjas su pasauliniais klientų balso skambučiais, duomenų skambučiais ir net vaizdo pokalbiais. Jie teikia paslaugas visame pasaulyje.

Kaip galiu naudoti "Sinch" su LiveAgent?

Naudokite jį prijungdami savo "Sinch" numerį prie LiveAgent ir paruoškite savo klientų skambučių centrą. 

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai