„RingCentral“

Kas yra „RingCentral“?

„RingCentral“ yra skambučių centro programinė įranga, turinti daugybę funkcijų. Ji siūlo balso, fakso, teksto, konferencijų ir internetinių susitikimų paslaugas. Ji padeda verslui tvarkyti viską – nuo skambučių centro valdymo iki kasdienių susitikimų.

Kam galima naudoti „RingCentral“?

„RingCentral“ galima naudoti kaip specialų „LiveAgent“ skambučių centro VoIP paslaugų teikėją. Jų teikiamos patikimos paslaugos gali užtikrinti sklandų ryšį su programiniais telefonais ar skambinimo įrenginiais. Kartu su „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos galimybėmis galite teikti nuostabų klientų aptarnavimą visais svarbiais klientų kanalais.

„LiveAgent“ skambučių centras gali palaikyti ir programinius ir fizinius telefonus, užtikrindamas sklandžią darbo eigą ir naudodamas įvairias produktyvumo funkcijas. Pasinaudokite tokiomis funkcijomis, kaip interaktyvus balso atsakiklis, kuris gali padėti jūsų klientams pasiekti reikiamą skyrių. Bet kuriuo metu turėkite prieigą prie neriboto skaičiaus skambučių įrašų, kad galėtumėte peržiūrėti ankstesnius skambučius, arba pritaikykite skambučių mygtukus, kad jie atitiktų jūsų įmonės prekės ženklą.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A

Kokie yra „RingCentral“ integracijos privalumai?

  • Skambučių centro sprendimas ir VoIP paslaugų teikėjas viename
  • Atsiliepimas į skambučius iš „LiveAgent“
  • Paprastas integravimas su „Zapier“
  • Įvairios integracijos parinktys

Improve your call support

Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.

Kaip integruoti „RingCentral“ su „LiveAgent“ per „Zapier“?

„LiveAgent“ galima integruoti su „RingCentral“ naudojant „Zapier“ paslaugą – trečiosios šalies sprendimą, kuriuo galima integruoti daugybę programų. „LiveAgent“ leidžia naudotojams kurti pasirinktines integracijas, todėl jie gali pasirinkti, ką nori, kad integracija atliktų. Jei neturite „Zapier“ paskyros, sukurkite ją čia. Tada pereikite į „LiveAgent“ ir „RingCentral“ integracijai skirtą „Zapier“ puslapį.

  • Pasirinkite paleidiklį ir veiksmą. Vienoje programoje esantis paleidiklis aktyvuos veiksmą antroje programoje, taip sukurdamas pasirinktinę integraciją. Galite pasirinkti savo parinktis, todėl pagalvokite, ką norite, kad programos atliktų. Pasirinkę paleidiklį ir veiksmą, spustelėkite mėlyną mygtuką, kad tęstumėte.
„LiveAgent“ ir „RingCentral“ integracijos puslapis per „Zapier“
„LiveAgent“ + „RingCentral“ per „Zapier“
  • Dabar reikės abi programas prijungti prie „Zapier“. Paslauga padės jums pateikti įrankių užrašus ir kitą informaciją. Prijungę programėles prie „Zapier“, galite išbandyti integraciją arba įjungti „Zap“, kad ją aktyvuotumėte.
„Zapier“ puslapis su integracijos procesu
„Zapier“ integracijos procesas

Štai ir viskas. Nesikuklinkite grįžti į „Zapier“ ir susikurti daugiau integracijų su įvairia programine įranga. Paeksperimentuokite ir išsiaiškinkite, kurios iš jų jums tinka geriausiai. Norite sužinoti daugiau apie skambučių centrų programinę įrangą ir skambučių aptarnavimą? Peržiūrėkite mūsų akademijos straipsnius ir sužinokite daugiau šiomis temomis.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas yra „RingCentral“?

„RingCentral“ yra nuo 2003 metų veikianti vieningos komunikacijos paslaugų teikėja, teikianti skambučių centro paslaugas įmonėms visame pasaulyje.  

Kokie „RingCentral“ naudojimosi privalumai?

– pranešimų gavimas viduje „LiveAgent“ sistemos

– klientų valdymas iš vienos sąsajos

– efektyvesnis klientų aptarnavimas

Grįžti prie Integracijų Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai