Partneris
Kas yra „RingCentral“?
„RingCentral“ yra skambučių centro programinė įranga, turinti daugybę funkcijų. Ji siūlo balso, fakso, teksto, konferencijų ir internetinių susitikimų paslaugas. Ji padeda verslui tvarkyti viską – nuo skambučių centro valdymo iki kasdienių susitikimų.
Kam galima naudoti „RingCentral“?
„RingCentral“ galima naudoti kaip specialų „LiveAgent“ skambučių centro VoIP paslaugų teikėją. Jų teikiamos patikimos paslaugos gali užtikrinti sklandų ryšį su programiniais telefonais ar skambinimo įrenginiais. Kartu su „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos galimybėmis galite teikti nuostabų klientų aptarnavimą visais svarbiais klientų kanalais.
„LiveAgent“ skambučių centras gali palaikyti ir programinius ir fizinius telefonus, užtikrindamas sklandžią darbo eigą ir naudodamas įvairias produktyvumo funkcijas. Pasinaudokite tokiomis funkcijomis, kaip interaktyvus balso atsakiklis, kuris gali padėti jūsų klientams pasiekti reikiamą skyrių. Bet kuriuo metu turėkite prieigą prie neriboto skaičiaus skambučių įrašų, kad galėtumėte peržiūrėti ankstesnius skambučius, arba pritaikykite skambučių mygtukus, kad jie atitiktų jūsų įmonės prekės ženklą.
Kokie yra „RingCentral“ integracijos privalumai?
- Skambučių centro sprendimas ir VoIP paslaugų teikėjas viename
- Atsiliepimas į skambučius iš „LiveAgent“
- Paprastas integravimas su „Zapier“
- Įvairios integracijos parinktys
Improve your call support
Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.
Kaip integruoti „RingCentral“ su „LiveAgent“ per „Zapier“?
„LiveAgent“ galima integruoti su „RingCentral“ naudojant „Zapier“ paslaugą – trečiosios šalies sprendimą, kuriuo galima integruoti daugybę programų. „LiveAgent“ leidžia naudotojams kurti pasirinktines integracijas, todėl jie gali pasirinkti, ką nori, kad integracija atliktų. Jei neturite „Zapier“ paskyros, sukurkite ją čia. Tada pereikite į „LiveAgent“ ir „RingCentral“ integracijai skirtą „Zapier“ puslapį.
- Pasirinkite paleidiklį ir veiksmą. Vienoje programoje esantis paleidiklis aktyvuos veiksmą antroje programoje, taip sukurdamas pasirinktinę integraciją. Galite pasirinkti savo parinktis, todėl pagalvokite, ką norite, kad programos atliktų. Pasirinkę paleidiklį ir veiksmą, spustelėkite mėlyną mygtuką, kad tęstumėte.

- Dabar reikės abi programas prijungti prie „Zapier“. Paslauga padės jums pateikti įrankių užrašus ir kitą informaciją. Prijungę programėles prie „Zapier“, galite išbandyti integraciją arba įjungti „Zap“, kad ją aktyvuotumėte.

Štai ir viskas. Nesikuklinkite grįžti į „Zapier“ ir susikurti daugiau integracijų su įvairia programine įranga. Paeksperimentuokite ir išsiaiškinkite, kurios iš jų jums tinka geriausiai. Norite sužinoti daugiau apie skambučių centrų programinę įrangą ir skambučių aptarnavimą? Peržiūrėkite mūsų akademijos straipsnius ir sužinokite daugiau šiomis temomis.
Frequently asked questions
Kas yra „RingCentral“?
„RingCentral“ yra nuo 2003 metų veikianti vieningos komunikacijos paslaugų teikėja, teikianti skambučių centro paslaugas įmonėms visame pasaulyje.
Kokie „RingCentral“ naudojimosi privalumai?
Privalumai: pranešimų gavimas viduje „LiveAgent“ sistemos, klientų valdymas iš vienos sąsajos, efektyvesnis klientų aptarnavimas.
LiveAgent yra alternatyva Customerly. Tai klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų ir integracijų. LiveAgent yra prieinamas 24/7 ir suteikia puikų aptarnavimą ir įdiegimo pagalbą. Daugelis klientų jį laiko geriausia aptarnavimo priemone. Be to, LiveAgent siūlo mokymus, tinklaraščius, internetinius seminarus ir kainų skaičiuokles.
LiveAgent yra organizacijoms skirtas įrankis, padedantis gerinti klientų aptarnavimą ir suteikiantis daugybę funkcijų. Įmonės gali naudoti įeinančių skambučių centrą, savitarnos programinę įrangą, klientų portalus ir skundų valdymo sistemas. Pirmojo kontakto skambučių centro šablonai padeda aukščiausio lygio aptarnavimo užtikrinimo ir klientų pasitenkinimo siekiuose. Įdiegus LiveAgent, bus išsiųsta žinutė su prisijungimo informacija. Mūsų svetainėje naudojami slapukai (slapukų politika).
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daugybę funkcijų, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Įmonė taip pat siūlo mokymą ir turi partnerių programą. LiveAgent teikia mokymo paslaugas, turi akademiją, tinklaraštį ir internetinius seminarus. Įranga yra naudinga verslui ir užtikrinti klientų privatumą. Tpay taip pat siūlo įvairias paslaugas, kurios gali būti naudingos verslui, tokią kaip VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą ir skundų valdymo sistemą.