Partneris
Kas yra „PayPal“?
„PayPal“ yra internetinių finansinių paslaugų tiekėjas, leidžiantis saugiai pervesti pinigus visame pasaulyje. Jūsų sąskaitoje saugomi pinigai, kuriuos vėliau galite pervesti į savo banko sąskaitą arba naudoti juos mokant už paslaugas ir produktus.
Kaip galite tuo naudotis?
Pranešimai rodo informaciją apie naujus klientus, sėkmingus pardavimus, operacijas ir grąžinimus. Taip pat galite kurti pokalbius, valdyti klientus arba įtraukti juos į sistemą.
Privalumai
- Registruoja jūsų pardavimus, grąžinimus ir kitą informaciją
- Galima tvarkyti klientus per prietaisų skydelį
Kaip integruoti „PayPal“ su „LiveAgent“ per „Zapier“

„Zapier“ yra integracijos platforma, kuri gali padėti jums lengvai sujungti dvi programas su specialia pritinkinta integracija. Tai patogu ir intuityvu, o sąranka užtruks vos kelias minutes.
Štai paprastas vadovas, kaip prijungti „PayPal“ prie „LiveAgent“. Visų pirma jums reikės „Zapier“ paskyros. Jei jau turite ją, prisijunkite. Jei ne, galite susikurti ją per šią nuorodą. Viskas, ko reikia, yra jūsų el. pašto adresas.
Kai tai padarysite, eikite į „LiveAgent“ ir „PayPal“ integracijos puslapį.

Paslinkite šiek tiek žemyn ir raskite skyrių „Connect LiveAgent + PayPal in minutes“. Čia galite pasirinkti paleidiklį ir veiksmą. Tokiu atveju „PayPal“ paleidiklis aktyvuos veiksmą „LiveAgent“ platformoje. Pasirinkite jums tinkantį.
Pavyzdžiui susiejome paleidiklį „Successful Sale“ (lt. sėkmingas pardavimas) su veiksmu „Create conversation“ (lt. sukurti pokalbį). Kai juos pasirinksite, norėdami tęsti spustelėkite mėlyną mygtuką.

Šiame skyriuje turite pasirinkti savo „PayPal“ paskyrą ir sukonfigūruoti paleidiklį. „Zapier“ padės jums atlikti šį procesą.

Turėsite redaguoti momentinio mokėjimo pranešimo (angl. Instant Payment Notification (IPN)) nustatymus. Juos galite pasiekti savo „PayPal“ paskyroje.

Kai baigsite, rekomenduojame išbandyti paleidiklį ir patikrinti jo veikimą.

Kitas žingsnis – sukonfigūruoti „LiveAgent“ veiksmus. Būtinai užpildykite visus privalomus laukus. Norint geriau nurodyti veiksmą, galima užpildyti nereikalingus laukus. Mūsų atveju galime pridėti daugiau informacijos apie mūsų naują pokalbio veiksmą.

Po to atlikite paskutinį integracijos testą ir patikrinkite jo veikimą

Dabar patikrinkite „LiveAgent“ prietaisų skydelį ir pažvelkite į bilietų sąrašą. Iš karto po testo turėtumėte pamatyti naują pokalbį.

Viskas – jūs sėkmingai integravote „PayPal“ į „LiveAgent“. Jei norite atlikti dar vieną pasirinktinę integraciją, grįžkite į puslapio nuorodą ir išbandykite kitas integracijas.
Frequently asked questions
Kam naudojamas „PayPal“?
„PayPal“ leidžia saugiai atlikti ir gauti mokėjimus visame pasaulyje nuo 1998 m.
Kokie yra „PayPal“ tvarkymo per „LiveAgent“ privalumai?
Iš „LiveAgent“ galite lengvai tvarkyti klientų informaciją, gauti pranešimus apie grąžinamas sumas, pardavimus ir naujus klientus, padidinti klientų aptarnavimo efektyvumą.
Tekstą sudaro kelios dalys, kuriose kalbama apie klientų aptarnavimo programinę įrangą, tinklaraščių rašymo el. laiškų šablonus ir "Zentyal" elektroninio pašto serverio sprendimą. Suteikiama informacija apie daugiakalbę aptarnavimo įrangą ir rekomendacijų rinkodarą. Taip pat pateikiami LiveAgent klientų aptarnavimo el. laiškų šablonai ir aprašymas, kaip integruoti "Zentyal" į LiveAgent bilietų tvarkymo sistemą.
„PayScale“ pagalbos centro kontaktai
PayScale.com yra internetinis portalas, teikiantis informaciją apie atlyginimus. Jų klientų aptarnavimo komanda siūlo aptarnavimą socialiniuose tinkluose ir savitarnoje. Bendrovė yra prieinama keliomis datomis, bei siūlo nemokamą demonstraciją savo paslaugų. Nepateikiama informacija apie tiesioginius pokalbius per internetą. Taip pat teikiamos teisinės ir kitos nuorodos.
Ar jums reikia nemokamos tiesioginių pokalbių programinės įrangos?
Šiame tekste aptariama internetinių pokalbių statistika ir tendencijos, klientų aptarnavimo programinė įranga LiveAgent, kuri yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas ir gali padėti įmonėms pagerinti klientų patirtį bei padidinti pardavimus. Taip pat pateikiamos rekomendacijos dėl iniciatyvių kvietimų pokalbiui klientams ir galimybė naudoti paslaugą nemokamai 7 arba 30 dienų.
„PayPal“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent yra programinė įranga klientų aptarnavimui ir VoIP telefono sistemoms, taip pat yra siūloma įvairi funkcinija, tokių kaip savitarnos programos ir skundų valdymo sistema. Jie taip pat turi duomenų migracijos ir pagalbos portalus verslui, o kadangi jie yra prieinami keliomis datomis, galite susitarti dėl demonstracijos. Prenumeruokite naujienlaiškį, kad gautumėte naujausias atnaujinimus ir nuolaidas.