Partneris
Kas yra „Braintree“?
„Braintree“ yra įmonė, kuri specializuojasi internetinių ir mobiliųjų mokėjimų el. prekybos segmente. Ji savo vartotojams suteikia mokėjimo platformą ir prekybininkų paskyras. „Braintree“ yra populiarios „PayPal“ paslaugos skyrius.
Kaip galite tai naudoti?
Naudokite „Braintree“, kad galėtumėte stebėti savo operacijas iš „LiveAgent“ paskyros.
Privalumai
- Mokėjimų atšaukimas
- Išmokų grąžinimas
- Stebėkite naujas operacijas ar naujus klientus
Kaip integruoti „Braintree“ su „LiveAgent“
„LiveAgent“ turi savają „Braintree“ integraciją. Norėdami ją suaktyvinti, atidarykite „LiveAgent“ prietaisų skydelį ir eikite į Konfigūracija> Sistema> Įskiepiai. Sąraše raskite „Braintree“ integraciją ir spustelėkite jungiklį Aktyvuoti.

Kai įskiepis yra aktyvus, spustelėkite krumpliaračio piktogramą šalia jungiklio, kad atidarytumėte konfigūraciją.

Šiame lange turėsite įvesti prekybininko ID, viešąjį raktą ir privatų raktą. Juos galite rasti „Braintree“ skiltyje „Sandbox“ raktai ir konfigūracija“.

Įveskite duomenis į laukus ir spustelėkite Išsaugoti. Atidarykite bet kurį bilietą ir raskite „Braintree“ piktogramą. Jūsų integracija dabar aktyvi.

Kaip integruoti „Braintree“ su „LiveAgent“ per „Zapier“
„Braintree“ ir „LiveAgent“ galima sujungti per „Zapier“. Jei norite sukurti „Zapier“ integraciją, pirmiausia turite turėti „Zapier“ paskyrą.
Sukurkite ją čia. Jei jau turite, tiesiog prisijunkite ir eikite į „Braintree + LiveAgent“ integracijos puslapį, esantį „Zapier“.

Slinkite žemyn, kol pamatysite skyrių Sujunkite „Braintree“ + „LiveAgent“ per keletą minučių. Čia galite pasirinkti trigerį ir veiksmą. Pagalvokite, kokios integracijos norite ir pasirinkite ją.
Pavyzdžiui, pasirinkome „Braintree“ trigerį Naujas klientas ir „LiveAgent“ veiksmą Pridėti naują klientą. Kai baigsite, spustelėkite mėlyną mygtuką.

Dabar reikia atlikti trigerio konfigūraciją. Prisijunkite prie „Braintree“ naudodami „Zapier“ ir tęskite paprastą procesą.

Rekomenduojame išbandyti trigerį, kai baigsite, bet galite praleisti šį veiksmą.

Tęskite „LiveAgent“ veiksmo konfigūravimą. Kaip ir anksčiau, prisijunkite prie „LiveAgent“ naudodami „Zapier“ ir kitame žingsnyje užpildykite laukus.
El. pašto lauke pasirinkite 1. El. paštą, kaip ir paveikslėlyje žemiau. Tai užtikrins, kad el. pašto adresas bus pridėtas prie „LiveAgent“, kai „Braintree“ atsiras naujas klientas.
Užpildykite likusius laukus taip, kaip pageidaujate arba kaip parodyta paveikslėlyje žemiau.

Atlikite paskutinį integracijos testą.

Štai ir viskas. Klientas visada bus įtrauktas, kai tik atsiras „Braintree“.

Galite grįžti į svetainę ir sukurti daugiau integracijų.
Frequently asked questions
Kas tai yra „Braintree“ integracija?
„Braintree“ yra „Paypal“ paslauga. Integracija leidžia vos keliais paspaudimais grąžinti arba atšaukti mokėjimus iš „LiveAgent“.
Kaip integruoti „Braintree“ su „LiveAgent“?
Pirmasis žingsnis yra eiti į konfigūracijas iš „LiveAgent“ informacijos suvestinės. Antrasis žingsnis yra spustelėti Sistema -& gt; Įskiepiai. Paskutinis žingsnis yra surasti „Braintree“ ir jį suaktyvinti.
Tekstas aprašo „LiveAgent“ paslaugas, įskaitant klientų aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefone sistemas ir kitus įrankius. Tekste pateiktas ir įvairių programų kontaktai bei mokymosi galimybės. Galimos sutarties sąlygos ir saugumo politika taip pat yra pateiktos. Tekstas baigiasi informacija apie tai, kad vartotojų sąskaitos būna kuriuojamos ir informacija apie prisijungimus yra siunčiama el. paštu.
Puikus klientų aptarnavimas svarbus pelningumui ilgalaikėje perspektyvoje. Tinkinimas yra būdas prisitaikyti prie konkrečių klientų poreikių. LiveAgent yra platforma, kuri siūlo individualizuotą klientų aptarnavimą. Svetainėje taip pat galite gauti daugiau informacijos ir susisiekti su komanda. Taip pat svetainėje yra naudojami slapukai.
„uKit“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent offers a variety of software for customer service, including VoIP telephone systems, inbound call center software, and email management. The company also provides a help center, data migration, and integration options, as well as a free trial. LiveAgent's award-winning services are available through sales contacts and social media channels, and customers can subscribe to newsletters for updates and discounts.
Šiame tekste kalbama apie svarbą suteikti klientams integracijų galimybę ir atsakyti į jų užklausas dėl integracijos, kadangi tai gali padėti padidinti produktų ar paslaugų produktyvumą. Taip pat pateikiama informacija apie populiarų savitarnos programinės įrangos sprendimą „Zapier“, kuris padeda sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų aptarnavimo patenkinimą. Programinės įrangos LiveAgent integracija per „Zapier“ leidžia efektyviai valdyti savo el. pašto kampanijas, pasiūlyti 24/7 klientų aptarnavimą be paruošimo mokesčių, ir teikia daug kitas apie el. paštą ir el. pašto valdymą susijusias funkcijas.