„O2 Business Services“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „O2 Business Services“?
„O2 Business Services“ šiuo metu yra didžiausia integruotų telekomunikacijų paslaugų teikėja Čekijoje ir Slovakijoje. Nuo 2015 m. bendrovė teikia paslaugas visoje Europoje. Be to, „ji siūlo kompleksinį balso ir duomenų perdavimo paslaugų bei profesionalių IRT sprendimų portfelį“.
Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?
Kaip galima integruoti „O2 Business Services“ į „LiveAgent“?
Štai trumpa instrukcija:
1. Gaukite VoIP numerį iš „O2 Business Services “
2. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
3. Eikite į Configurations > Call > Numbers > Create (+ mygtukas)
4. Suraskite O2 Business Services
5. Prijunkite savo VoIP numerį
6. Išsaugokite
Kiek man kainuos integruoti „O2 Business Services“?
Jokių papildomų mokesčių už VoIP numerio integravimą į „LiveAgent“ nėra. Tačiau „O2 Business Services“ gali apmokestinti už savo paslaugas, nes įmonė veikia savarankiškai.
Kokie yra privalumai?
- teikėjo patikimumas
- „LiveAgent“ integracija yra nemokama
- geresnė klientų patirtis
- rentabilumas
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra „O2 Business Services“?
„O2 Business Services“ yra Europoje paslaugas teikianti telekomunikacijų bendrovė.
Kaip galima prijungti „O2 Business Services“ VoIP „LiveAgent“ sistemoje?
Tiesiog prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros ir eikite į Configurations > Call > Numbers > Create. Po to suraskite „O2 Business Services“ ir iš karto pridėkite savo VoIP numerį.
Kiek kainuoja prijungti VoIP numerį prie „LiveAgent“?
„LiveAgent“ netaiko jokių papildomų mokesčių. Taigi, jei turite „LiveAgent“ prenumeratą, savo VoIP galite įdiegti nemokamai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apjungia daugybę funkcijų, tokių kaip voIP telefono sistemos, savitarnos ir skundų valdymo programos. Gali būti naudinga įmonėms, kurios siekia pagerinti savo klientų aptarnavimo kokybę. LiveAgent taip pat siūlo alternatyvas integracijai. Galite pradėti nemokamą bandomąją versiją ir gauti pagalbą naudojantis jų pagalbos portalu. Jie siūlo mokymąsi, tinklaraščius ir internetinius seminarus. Taip pat gausite naujausius naujienų apie „LiveAgent“ atnaujinimus ir nuolaidas.