Partneris
Kas yra „O2 Business Services“?
„O2 Business Services“ šiuo metu yra didžiausia integruotų telekomunikacijų paslaugų teikėja Čekijoje ir Slovakijoje. Nuo 2015 m. bendrovė teikia paslaugas visoje Europoje. Be to, „ji siūlo kompleksinį balso ir duomenų perdavimo paslaugų bei profesionalių IRT sprendimų portfelį“.
Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?
Kaip galima integruoti „O2 Business Services“ į „LiveAgent“?
Štai trumpa instrukcija:
1. Gaukite VoIP numerį iš „O2 Business Services “
2. Prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros
3. Eikite į Configurations > Call > Numbers > Create (+ mygtukas)
4. Suraskite O2 Business Services
5. Prijunkite savo VoIP numerį
6. Išsaugokite
Kiek man kainuos integruoti „O2 Business Services“?
Jokių papildomų mokesčių už VoIP numerio integravimą į „LiveAgent“ nėra. Tačiau „O2 Business Services“ gali apmokestinti už savo paslaugas, nes įmonė veikia savarankiškai.
Kokie yra privalumai?
- teikėjo patikimumas
- „LiveAgent“ integracija yra nemokama
- geresnė klientų patirtis
- rentabilumas
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga, peržiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently asked questions
Kas yra „O2 Business Services“?
„O2 Business Services“ yra Europoje paslaugas teikianti telekomunikacijų bendrovė.
Kaip galima prijungti „O2 Business Services“ VoIP „LiveAgent“ sistemoje?
Tiesiog prisijunkite prie savo „LiveAgent“ paskyros ir eikite į Configurations > Call > Numbers > Create. Po to suraskite „O2 Business Services“ ir iš karto pridėkite savo VoIP numerį.
Kiek kainuoja prijungti VoIP numerį prie „LiveAgent“?
„LiveAgent“ netaiko jokių papildomų mokesčių. Taigi, jei turite „LiveAgent“ prenumeratą, savo VoIP galite įdiegti nemokamai.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo sprendimus, tokius kaip VoIP telefono sistemos ir el. pašto valdymo programinė įranga. Įmonė taip pat teikia mokymo išteklius ir šablonus vartotojams. Naudodami šią įrangą galite sukurti skyrius ir atlikti platus ataskaitų analizę. Tai padeda gerinti klientų aptarnavimą ir mažinti klientų nepasitenkinimą.
LiveAgent yra įmonė, kuri siūlo bilietų tvarkymo sistemą klientų aptarnavimui ir skundų valdymui, taip pat programinę įrangą, kurios funkcijos apima VoIP telefonų sistemas ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent turi daugiau nei 180 funkcijų, kurios pagerina klientų aptarnavimo efektyvumą. Patikima bilietų sistema turėtų gebėti stebėti klientų užklausas ir sujungti bilietus iš skirtingų komunikacijos kanalų. Būtina SLA politika ir darbo eigos automatizavimas, o ataskaitos teikimo galimybės suteikia įžvalgų vadovams ir komandų lyderiams.
“Sedo” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo ir komunikacijos platforma, kuri siūlo daugybę programinės įrangos ir įrankių. LiveAgent taip pat moko ir teikia internetinių seminarų. Sumažinus prekybos kontaktus, gali būti gautas naujienlaiškis su naujienomis apie LiveAgent. LiveAgent gali būti naudingas verslo savininkams, ieškantems klientų aptarnavimo programinės įrangos.
Paslaugų valdymo programinė įranga
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo multifunkcinį ir aukštos kokybės aptarnavimą. Jie taip pat siūlo mokymų ir naujienlaiškį, padeda klientams spręsti problemas ir suteikia išskirtinę patirtį.