„Monday“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „Monday“?
„Monday“ yra daugialypis sprendimas verslui. Jį galite naudoti projektų, ryšių su klientais ar reklaminių kampanijų valdymui, klaidų sekimui ir dar daugiau.
Kam tai skirta?
Su šia integracija galite nuveikti daug, tiesiai iš „LiveAgent“. Integravę „Monday“, galėsite stebėti naujus klientus, stulpelių verčių pokyčius, lentos elementus, naujus naujinimus, elementus ir vartotojus. Pakeitimus taip pat galite atlikti ir patys. Drąsiai archyvuokite elementus, grupes ar lentas, tvarkykite el. pašto stulpelių vertes, kurkite elementus ir dar daugiau.
Privalumai
- Sekite „LiveAgent“ naujienas
- Archyvuokite, kurkite elementus ir atlikite darbus naudodami vieną sprendimą
- Daugiau jokių klaidžiojimų tarp programų
Frequently Asked Questions
Kas yra „Monday“?
„Monday“ yra projektų valdymo įrankis, kuris padeda jūsų įmonei planuoti, organizuoti ir sekti komandos darbą.
Kaip galite praktiškai panaudoti „Monday“ integraciją į „LiveAgent“?
„Monday“ integracija turi keletą privalumų. Visų pirma, nereikia persijunginėti tarp sąsajų. Be to, „Monday“ padeda komandoms veikti dar efektyviau sekant „LiveAgent“ atnaujinimus ir naujienas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sistema, kuri kombinuoja bilietų palaikymą, pokalbius, garso ir vaizdo skambučius, socialinius tinklus ir savitarnos įrankius. Platformą naudoja daugiau kaip 30 000 kompanijų klientų aptarnavimui. Tai gali būti pritaikyta skirtingoms pramonės sritims ir yra gavusi geriausius atsiliepimus už savo programinę įrangą. Jums taip pat suteikiama nemokama bandomoji versija 7 arba 30 dienų pagal el. paštą.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti įeinančius skambučius ir skundus, valdyti el. paštą ir susieti su VoIP telefono sistema. Jis taip pat siūlo savitarnos ir klientų portalo programinę įrangą, demonstracijas ir nemokamus bandymus. Programinė įranga gali sumažinti bilietų apkrovas, padidinti agentų produktyvumą ir mažinti laukimo laikus klientams. LiveAgent siūlo integruotą kainodarą ir gerą, nuolatinę klientų paramą. Galite susisiekti su jais per jų svetainę ir socialinius tinklus.