„DID Logic“ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas yra „DID Logic“?
Daugiau nei 10 metų rinkoje veikianti „DID Logic“ yra kokybiškos veiklos, į klientus orientuota tarptautinė VoIP produktų ir paslaugų teikėja. Ji teikia vietinius DID numerius iš daugiau nei 150 šalių, turi 12 interneto prieigos taškų visame pasaulyje ir SIP magistrales. „LiveAgent“ bendradarbiauja su „DID Logic“, todėl integracija itin sklandi, o savo skambučių centrą „LiveAgent“ sistemoje jūs galite išnaudoti visu potencialu.
Kiek kainuoja integruoti „DID Logic“ į „LiveAgent“?
„LiveAgent“ neima jokių papildomų mokesčių už „DID Logic“ VoIP integravimą. Bet atminkite, kad „DID Logic“ už paslaugas apmokestina savarankiškai.
Kaip integruoti „DID Logic“ į „LiveAgent“?
Gavę VoIP numerį iš savo teikėjo „DID Logic“, tiesiog įterpkite numerį į „LiveAgent“. VoIP numerį galite įterpti skiltyje Configurations > Call > Numbers > Create (+ mygtukas). Iš ten ieškosite DID Logic ir suradę įrašykite reikiamą informaciją.
Kokie yra VoIP privalumai?
- prieiga per skirtingus įrenginius
- lengva integracija
- sumažina išlaidas
- daug funkcijų
- galimybė naudoti kelis numerius
- didesnis produktyvumas
Norite sužinoti daugiau? Peržiūrėkite žemiau pateiktą skambučių centro programinės įrangos vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
Frequently Asked Questions
Kas yra VoIP numeris?
VoIP yra santrumpa, reiškianti Voice over Internet Protocol (telefonija per interneto ryšį). VoIP numerį sudaro keli skaitmenys. Pagrindinis skirtumas tarp įprasto fiksuotojo ir VoIP numerio yra tas, kad galite skambinti ir priimti skambučius iš bet kurio įrenginio, turinčio interneto ryšį.
Kas yra „DID Logic“?
„DID Logic“ yra pasaulinė VoIP paslaugų teikėja, veikianti nuo 2007 metų.
Kiek kainuoja „DID Logic“ integravimas?
„DID Logic“ VoIP numerio integravimas į „LiveAgent“ yra nemokamas.
Vidinis ir išorinis klientų aptarnavimas
Klientų aptarnavimo komandos gali būti vidinės arba išorinės. Vidinė komanda suteikia geresnę kontrolę, o išorinė gali būti ekonomiškesnė. Svarbu atsižvelgti į produktą ir poreikius.
Skambučių centro perkėlimo kontrolinis sąrašas
Integruotas CRM su skambučių nukreipimu ir personalizavimu didina agentų produktyvumą. Svarbu analizuoti dabartinį paslaugų teikėją ir sudaryti kriterijų sąrašą. Taip pat reikia atlikti bandomąjį paleidimą ir laikytis terminų.