Partneris
Kas yra „DID Logic“?
Daugiau nei 10 metų rinkoje veikianti „DID Logic“ yra kokybiškos veiklos, į klientus orientuota tarptautinė VoIP produktų ir paslaugų teikėja. Ji teikia vietinius DID numerius iš daugiau nei 150 šalių, turi 12 interneto prieigos taškų visame pasaulyje ir SIP magistrales. „LiveAgent“ bendradarbiauja su „DID Logic“, todėl integracija itin sklandi, o savo skambučių centrą „LiveAgent“ sistemoje jūs galite išnaudoti visu potencialu.
Kiek kainuoja integruoti „DID Logic“ į „LiveAgent“?
„LiveAgent“ neima jokių papildomų mokesčių už „DID Logic“ VoIP integravimą. Bet atminkite, kad „DID Logic“ už paslaugas apmokestina savarankiškai.
Kaip integruoti „DID Logic“ į „LiveAgent“?
Gavę VoIP numerį iš savo teikėjo „DID Logic“, tiesiog įterpkite numerį į „LiveAgent“. VoIP numerį galite įterpti skiltyje Configurations > Call > Numbers > Create (+ mygtukas). Iš ten ieškosite DID Logic ir suradę įrašykite reikiamą informaciją.
Kokie yra VoIP privalumai?
- prieiga per skirtingus įrenginius
- lengva integracija
- sumažina išlaidas
- daug funkcijų
- galimybė naudoti kelis numerius
- didesnis produktyvumas
Norite sužinoti daugiau? Peržiūrėkite žemiau pateiktą skambučių centro programinės įrangos vaizdo įrašą.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
Frequently asked questions
Kas yra VoIP numeris?
VoIP yra santrumpa, reiškianti Voice over Internet Protocol (telefonija per interneto ryšį). VoIP numerį sudaro keli skaitmenys. Pagrindinis skirtumas tarp įprasto fiksuotojo ir VoIP numerio yra tas, kad galite skambinti ir priimti skambučius iš bet kurio įrenginio, turinčio interneto ryšį.
Kas yra „DID Logic“?
„DID Logic“ yra pasaulinė VoIP paslaugų teikėja, veikianti nuo 2007 metų.
Kiek kainuoja „DID Logic“ integravimas?
„DID Logic“ VoIP numerio integravimas į „LiveAgent“ yra nemokamas.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri apima VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą ir kt. Taip pat LiveAgent siūlo mokymosi šaltinius, sąveiką su socialiniais tinklais ir naujienų prenumeratą. Quality Unit, LLC yra bendrovė, kuri kurią LiveAgent. Registravus savo paskyrą, galima tiesiogiai pasiekti savo LiveAgent skydelį.
Priimamų skambučių centro programinė įranga
Įmonės gali didinti savo prekės ženklo lojalumą, naudodamos programinę įrangą, kad padidintų klientų pasitenkinimą ir pardavimus. Gaunamų skambučių centro programinė įranga leidžia valdyti įeinančius skambučius ir aptarnauti klientus keliais kanalais naudojant vieną įrankį. Omnikanalio įeinančių skambučių centro paslauga leidžia tam pačiam agentui aptarnauti klientus per kelis susisiekimo kanalus. Geriausios įmonės pasirinko LiveAgent, Call Center Studio, Ringcentral, Zendesk, Talkdesk, Zoho Desk, Cloudtalk, GoToConnect ir Salesforce Service Cloud kaip savo įeinančių skambučių centrų sprendimų teikėjus.
LiveAgent yra puikus internetinio pokalbio, bilietavimo ir automatizavimo įrankis, leidžiantis teikti išskirtinę klientų pagalbą. Aptarnavimo s ===================================================================================================== Summary: LiveAgent is a great tool for online chat, ticketing, and automation, providing exceptional customer support.
„Digital“ pagalbos centro kontaktai
"LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, integracijomis ir alternatyvomis. Pradėkite nemokamą bandymą."