Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų pagalbos tarnybos programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „HelpSpot“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudojama
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote „HelpSpot“ alternatyos?

Pranokite klientų lūkesčius ir teikite geriausią klientų aptarnavimą visais populiariais ryšio kanalais. „LiveAgent“ sujungia el. laiškuspagalbą gyvaisocialinę žiniasklaidąskambučių centrą ir klientų portalą į vieną vietą, kur patogiai galite rūpintis visais klientų pokalbiais.

Pasaulinės klasės klientų aptarnavimas neturi būti brangus. „LiveAgent“ siūlo daugumai įmonių tinkančius planus už prieinamą kainą. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau arba asmeniškai patirkite „LiveAgent“ teikiamus privalumus 14 dienų išbandę mus nemokamai jau šiandien.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

„HelpSpot“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „HelpSpot“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„HelpSpot“ nesiūlo pokalbio gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„HelpSpot“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo savitarnos portalą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„HelpSpot“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„HelpSpot“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„HelpSpot“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„HelpSpot“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo žinių bazę su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo klientų forumą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo API funkcijas su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„HelpSpot“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„HelpSpot“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo neribotą istoriją su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo neribotas svetaines su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„HelpSpot“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„HelpSpot“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Universali pašto dėžutė visiems komunikacijų kanalams

Galinga klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų padėti jums teikti klientų aptarnavimą bet kuriuo jūsų klientų naudojamu kanalu. Štai kodėl „LiveAgent“ apima visus svarbius kanalus, įskaitant el. laiškų bilietų tvarkymą, pagalbą gyvai, skambučių centrą su „Viber“, klientų portalą ir socialinę mediją„Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

Tvarkykite visas klientų aptarnavimo užklausas vienoje vietoje

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gaukite greičiausią pagalbos gyvai valdiklį

Pokalbiai yra greitas ir paprastas būdas leisti klientams pasiekti jus tiesiai iš jūsų svetainės. Užklausas spręskite greičiau su sparčiausiu rinkoje vos per 2,5 sekundės užsikraunančiu pokalbių valdikliu. Jis taip pat pripildytas įvairių funkcijų, tokių kaip tiesioginis rašymo matymas, iniciatyvūs kvietimai pradėti pokalbį ir pritinkinti pokalbio mygtukai. Išbandykite jį ir sužinokite, kodėl juo taip džiaugiasi mūsų klientai.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Tinkamas įrankis klientų pasitenkinimui teikti

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Nustatykite savo darbo eigos taisykles naudodamiesi mūsų funkcijomis

Pažangios automatizavimo funkcijos ir filtravimas yra mūsų konfigūruojamo klientų aptarnavimo sprendimo dalis. Kiekvienas įrankis yra paremtas funkcijų rinkiniu, kuris palengvina jūsų darbo eigą ir suteikia jums vietos kvėpavimui, kai to prireikia.

Peržiūrėkite visą „LiveAgent“ funkcijų sąrašą ir sužinokite daugiau apie mūsų patikimą ir prieinamos kainos pagalbos tarnybos programinę įrangą.

Pirmaujanti programinė įranga

Ar žinojote?

Įkurtas 2006 m., „LiveAgent“ buvo pirmasis sprendimas rinkoje, siūlantis pokalbių gyvai ir pagalbos tarnybos galimybes. Nuo 2021 m. „LiveAgent“ yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai atsiliepimų turintis pagalbos tarnybų sprendimas rinkoje, aptarnaujantis daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje.

„HelpSpot“ alternatyva
30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną patirtį klientams, kuri padidins pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Džiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientų vertę

Padidinkite pardavimus užtikrindami klientų ištikimybę jūsų prekės ženklui.

Leiskite jums parodyti puikų klientų aptarnavimą

„LiveAgent“ vartotojai yra laimingi, nes į jų klausimus atsakome kaip įmanoma greičiau. Visa tai įmanoma dėl visą parą teikiamo klientų aptarnavimo. Parašykite mums arba susisiekite su mumis telefonu bet kada prireikus pagalbos. Perskaitykite atsiliepimus apie mus ir sužinokite, kodėl mūsų klientai iš kitų pagalbos tarnybos sprendimų perėjo prie „LiveAgent“.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Peter Komornik

„LiveAgent“ sujungia puikų pokalbį gyvai, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, kas leidžia mums teikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ar jūs pasirengę tai išbandyti?

Peržiūrėkite mūsų gerų kainų planus, kurie tinka visokių dydžių įmonėms. Peržiūrėkite mūsų pažintinį vaizdo įrašą ir sužinokite visas „LiveAgent“ siūlomas funkcijas arba nemokamai išbandykite mus 14 dienų ir pradėkite teikti puikų klientų aptarnavimą jau šiandien! Nereikia pateikti kreditinės kortelės informacijos ir nėra jokių papildomų sąlygų.

Jūs būsite gerose rankose!

Ar žinote, ką bendro turi „Huawei“, „BMW“, „Yamaha“ ir „O2“? Teisingai, tai – „LiveAgent“!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai