Ieškote „HelpSpot“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „HelpSpot“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudojama
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų aptarnavimo tarnybos programinė įranga?

Pranokite klientų lūkesčius ir teikite geriausią klientų aptarnavimą visais populiariais ryšio kanalais. „LiveAgent“ sujungia el. laiškuspagalbą gyvaisocialinius tinklusskambučių centrą ir klientų portalą į vieną vietą, kur patogiai galite rūpintis visais klientų pokalbiais.

Pasaulinės klasės klientų aptarnavimas neturi būti brangus. „LiveAgent“ siūlo daugumai įmonių tinkančius planus už prieinamą kainą. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau arba asmeniškai patirkite „LiveAgent“ teikiamus privalumus 14 dienų išbandę mus nemokamai jau šiandien.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

„HelpSpot“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“ „HelpSpot“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
„HelpSpot“ nesiūlo pokalbio gyvai.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„HelpSpot“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo savitarnos portalą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
„Facebook“
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„HelpSpot“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„HelpSpot“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų aptarnavimo programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„HelpSpot“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„HelpSpot“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo žinių bazę su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo klientų forumą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo API funkcijas su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„HelpSpot“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„HelpSpot“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo neribotą istoriją su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo neribotas svetaines su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„HelpSpot“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„HelpSpot“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„HelpSpot“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Universali pašto dėžutė visiems komunikacijų kanalams

Galinga klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų padėti jums teikti klientų aptarnavimą bet kuriuo jūsų klientų naudojamu kanalu. Štai kodėl „LiveAgent“ apima visus svarbius kanalus, įskaitant el. laiškų bilietų tvarkymą, pokalbį gyvai, skambučių centrą su„Viber“, klientų portalą ir socialinius tinklus – „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

Tvarkykite visas klientų aptarnavimo užklausas vienoje vietoje

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gaukite greičiausią pokalbių gyvai valdiklį

Pokalbiai yra greitas ir paprastas būdas leisti klientams pasiekti jus tiesiai iš jūsų svetainės. Užklausas spręskite greičiau su sparčiausiu rinkoje vos per 2,5 sekundės užsikraunančiu pokalbių valdikliu.

Jis taip pat pripildytas įvairiomis funkcijomis, tokiomis kaip tiesioginis rašymo matymas, iniciatyvūs kvietimai pradėti pokalbį ir pritinkinti pokalbio mygtukai. Išbandykite jį ir sužinokite, kodėl juo taip džiaugiasi mūsų klientai.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Tinkamas įrankis klientų pasitenkinimui teikti

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Nustatykite savo darbo eigos taisykles naudodamiesi mūsų funkcijomis

Pažangios automatizavimo funkcijos ir filtravimas yra mūsų konfigūruojamo klientų aptarnavimo sprendimo dalis. Kiekvienas įrankis yra paremtas funkcijų rinkiniu, kuris palengvina jūsų darbo eigą ir suteikia jums vietos kvėpavimui, kai to prireikia.

Peržiūrėkite visą „LiveAgent“ funkcijų sąrašą ir sužinokite daugiau apie mūsų patikimą ir prieinamos kainos aptarnavimo tarnybos programinę įrangą.

Pirmaujanti programinė įranga

Ar žinojote?

Įkurtas 2006 m., „LiveAgent“ buvo pirmasis sprendimas rinkoje, siūlantis pokalbių gyvai ir aptarnavimo tarnybos galimybes. 2022 m. „LiveAgent“ yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai atsiliepimų turintis aptarnavimo tarnybų sprendimas rinkoje, aptarnaujantis daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Naudodamiesi geriausia socialine klientų aptarnavimo programine įranga galite visada palaikyti tvirčiausią ryšį su savo auditorija.

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną patirtį klientams, kuri padidins pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Džiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientų vertę

Padidinkite pardavimus užtikrindami klientų ištikimybę jūsų prekės ženklui.

Leiskite jums parodyti puikų klientų aptarnavimą

„LiveAgent“ vartotojai yra laimingi, nes į jų klausimus atsakome kaip įmanoma greičiau. Visa tai įmanoma dėl visą parą teikiamo klientų aptarnavimo. Parašykite mums arba susisiekite su mumis telefonu bet kada prireikus pagalbos. Perskaitykite atsiliepimus apie mus ir sužinokite, kodėl mūsų klientai iš kitų aptarnavimo tarnybos sprendimų perėjo prie „LiveAgent“.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Peter Komornik

„LiveAgent“ sujungia puikų pokalbį gyvai, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, kas leidžia mums teikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pasirengę tai išbandyti?

Peržiūrėkite mūsų gerų kainų planus, kurie tinka visokių dydžių įmonėms. Peržiūrėkite mūsų pažintinį vaizdo įrašą ir sužinokite visas „LiveAgent“ siūlomas funkcijas arba nemokamai išbandykite mus 14 dienų ir pradėkite teikti puikų klientų aptarnavimą jau šiandien! Nereikia pateikti kreditinės kortelės informacijos ir nėra jokių papildomų sąlygų.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Related Articles to „HelpSpot“ alternatyva
Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" siūlo greitus, patikimus ir pritaikomus tiesioginius pokalbius, pritaikytus jūsų įmonės prekės ženklui. Jų pokalbių rodymo greitis yra greičiausias rinkoje - tik 2,5 sekundės. Be to, jie turi tris puikius mokamus planus, palengvinančius jūsų darbo eigą. Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą ir suteikite savo klientams daugiau galimybių.

Ieškote alternatyvos „Dashly“? Sužinokite apie „LiveAgent“, palyginkite ir išbandykite nemokamai 14 dienų be jokių įsipareigojimų.

Ieškote „Dashly“ alternatyvos?

Įmonės, kurios išbandė „LiveAgent“, yra patenkintos kainomis ir puikia klientų aptarnavimo komanda. Jie paminėjo daugybę funkcijų, įskaitant galimybę tvarkyti el. laiškus, automatizaciją ir integracijas su socialiniais tinklais. Dėl stabilumo ir mobilumo paslaugos gavo daug teigiamų atsiliepimų. Keletas klientų buvo nepatenkinti „Zendesk“ kaina ir funkcionalumu.

„LiveAgent“ yra ekonomiškesnis, palyginti su kita pagalbos centro įranga. Jame yra daugiau nei 175 pagalbos centro funkcijos ir daugiau nei 40 integracijų. Sužinokite daugiau.

Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?

Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

Įdiegus ir naudojant LiveAgent, klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%. Vartotojai teigia, kad LiveAgent yra geriausias tiesioginių pokalbių sprendimas, dėl neribotų agentų ir skirtingų kanalų integracijos. Tai ne tik ekonomiškas, bet ir padeda pagerinti klientų patirtį, atsakomybę ir sąlygoja didesnį pasitenkinimą.

„LiveAgent“ yra pagalbos centrro sprendimas, leidžiantis pagerinti klientų aptarnavimą. El. paštas, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai („Facebook“, „Instagram“ ir dar daugiau).

Ieškote „Front“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra atitinkamas alternatyvus pasirinkimas „ZenDesk“, kurį renkasi daugelis vartotojų. „LiveAgent“ paslauga yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota, o klientų aptarnavimas yra puikus ir padeda 24/7. Vartotojai taip pat teigia, kad el. laiškų tvarkymas „LiveAgent“ yra patogesnis nei „Zendesk“, o pažangi integracija su socialiniais tinklais ir automatizavimas sukuria didesnę vertę vartotojams. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.

„Liveagent“ yra geriausias klientų aptarnavimo sprendimas, aprėpiantis visus svarbius kanalus bei turintis patikimą bilietų sistemą už teisingą kainą. Be galingo tiesioginio pokalbio internetu, „liveagent“ siūlo ir kitų puikių įrankių, daugiau nei 175 funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų, padedančių jums suteikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą. „Liveagent“ turi tris puikius mokamus planus už prieinamą kainą.

Ieškote „Zopim“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos, su daugybe integracijų ir papildomų funkcijų, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys, turintis puikią klientų aptarnavimo komandą. Kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. LiveAgent siūlo papildomų pranašumų palyginus su konkurencijos pasirinkimu „Channels“. Tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai