Ieškote „HelpSpot“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „HelpSpot“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudojama
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso jūsų aptarnavimo tarnybos programinė įranga?

Pranokite klientų lūkesčius ir teikite geriausią klientų aptarnavimą visais populiariais ryšio kanalais. „LiveAgent“ sujungia el. laiškuspagalbą gyvaisocialinius tinklusskambučių centrą ir klientų portalą į vieną vietą, kur patogiai galite rūpintis visais klientų pokalbiais.

Pasaulinės klasės klientų aptarnavimas neturi būti brangus. „LiveAgent“ siūlo daugumai įmonių tinkančius planus už prieinamą kainą. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau arba asmeniškai patirkite „LiveAgent“ teikiamus privalumus 30 dienų išbandę mus nemokamai jau šiandien.

  • Leader in issue tracking software badge

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

„HelpSpot“ ir „LiveAgent“ palyginimas

FunkcijaLiveAgent„Help Scout“
Bilietų tvarkymas✅Taip✅Taip
Pokalbis gyvai✅Taip✅Taip
Skambučių centras✅Taip❌Ne
Savitarna✅Taip✅Taip
„Facebook“✅Taip✅Taip
„Twitter“✅Taip❌Ne
„Instagram“✅Taip❌Ne
„Viber“✅Taip❌Ne
„WhatsApp“✅Taip✅Taip
Žinių bazė✅Taip✅Taip
Klientų forumas✅Taip❌Ne
Automatizavimas ir taisyklės✅Taip✅Taip
API✅Taip✅Taip
Interaktyvus balso atsakiklis✅Taip❌Ne
Vaizdo skambučiai✅Taip❌Ne
Neribota istorija✅Taip✅Taip
Neribotas svetainių skaičius✅Taip✅Taip
Neriboti pokalbių mygtukai✅Taip✅Taip
Neriboti bilietai / el. laiškai✅Taip❌Ne
Neribotas skambučių įrašymas✅Taip❌Ne
Neribotas 24/7 aptarnavimas✅Taip❌Ne
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Universali pašto dėžutė visiems komunikacijų kanalams

Galinga klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų padėti jums teikti klientų aptarnavimą bet kuriuo jūsų klientų naudojamu kanalu. Štai kodėl „LiveAgent“ apima visus svarbius kanalus, įskaitant el. laiškų bilietų tvarkymą, pokalbį gyvai, skambučių centrą su„Viber“, klientų portalą ir socialinius tinklus – „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.

Tvarkykite visas klientų aptarnavimo užklausas vienoje vietoje

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gaukite greičiausią tiesioginio pokalbio valdiklį

Pokalbiai susirašinėjant yra greitas ir paprastas būdas leisti klientams susisiekti su jumis iš jūsų svetainės. Spręskite problemas greičiau naudodami greičiausią rinkoje valdiklį, kuriame pokalbiai parodomi vos po 2,5 sekundės.

Jį taip pat palaiko įvairios pažangios funkcijos, pavyzdžiui, realaus laiko rašymo rodinys, iniciatyvūs pokalbių kvietimai ir pasirinktiniai pokalbių mygtukai. Išbandykite jį ir sužinokite, kodėl mūsų klientai ją mėgsta.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Tinkamas įrankis klientų pasitenkinimui teikti

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Nustatykite savo darbo eigos taisykles naudodamiesi mūsų funkcijomis

Pažangios automatizavimo funkcijos ir filtravimas yra mūsų konfigūruojamo klientų aptarnavimo sprendimo dalis. Kiekvienas įrankis yra paremtas funkcijų rinkiniu, kuris palengvina jūsų darbo eigą ir suteikia jums vietos kvėpavimui, kai to prireikia.

Peržiūrėkite visą „LiveAgent“ funkcijų sąrašą ir sužinokite daugiau apie mūsų patikimą ir prieinamos kainos aptarnavimo tarnybos programinę įrangą.

Pirmaujanti programinė įranga

Ar žinojote?

Įkurtas 2006 m., „LiveAgent“ buvo pirmasis sprendimas rinkoje, siūlantis pokalbių gyvai ir aptarnavimo tarnybos galimybes. 2022 m. „LiveAgent“ yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai atsiliepimų turintis aptarnavimo tarnybų sprendimas rinkoje, aptarnaujantis daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Naudodamiesi geriausia socialine klientų aptarnavimo programine įranga galite visada palaikyti tvirčiausią ryšį su savo auditorija.

30 %

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną patirtį klientams, kuri padidins pajamas.

97 %

Pagerinkite pasitenkinimą

Džiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

× 16

Padidinkite klientų vertę

Padidinkite pardavimus užtikrindami klientų ištikimybę jūsų prekės ženklui.

Leiskite jums parodyti puikų klientų aptarnavimą

„LiveAgent“ vartotojai yra laimingi, nes į jų klausimus atsakome kaip įmanoma greičiau. Visa tai įmanoma dėl visą parą teikiamo klientų aptarnavimo. Parašykite mums arba susisiekite su mumis telefonu bet kada prireikus pagalbos. Perskaitykite atsiliepimus apie mus ir sužinokite, kodėl mūsų klientai iš kitų aptarnavimo tarnybos sprendimų perėjo prie „LiveAgent“.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

„LiveAgent“ sujungia puikų pokalbį gyvai, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, kas leidžia mums teikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pasirengę tai išbandyti?

Peržiūrėkite mūsų gerų kainų planus, kurie tinka visokių dydžių įmonėms. Peržiūrėkite mūsų pažintinį vaizdo įrašą ir sužinokite visas „LiveAgent“ siūlomas funkcijas arba nemokamai išbandykite mus 14 dienų ir pradėkite teikti puikų klientų aptarnavimą jau šiandien! Nereikia pateikti kreditinės kortelės informacijos ir nėra jokių papildomų sąlygų.

Palyginkite mus su kitais

    Susiję straipsniai su„HelpSpot“ alternatyva
    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

    "Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x