Pranokite klientų lūkesčius ir teikite geriausią klientų aptarnavimą visais populiariais ryšio kanalais. „LiveAgent“ sujungia el. laiškus, pagalbą gyvai, socialinius tinklus, skambučių centrą ir klientų portalą į vieną vietą, kur patogiai galite rūpintis visais klientų pokalbiais.
Pasaulinės klasės klientų aptarnavimas neturi būti brangus. „LiveAgent“ siūlo daugumai įmonių tinkančius planus už prieinamą kainą. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau arba asmeniškai patirkite „LiveAgent“ teikiamus privalumus 14 dienų išbandę mus nemokamai jau šiandien.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„HelpSpot“
|
---|---|---|
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
|
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo bilietų tvarkymą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
|
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai.
|
„HelpSpot“ nesiūlo pokalbio gyvai.
|
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
|
„HelpSpot“ nesiūlo skambučių centro.
|
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
|
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo savitarnos portalą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
|
„HelpSpot“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
|
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
|
„HelpSpot“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
|
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų aptarnavimo programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
|
„HelpSpot“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
|
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programos.
|
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
|
„HelpSpot“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
|
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
|
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo žinių bazę su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
|
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo klientų forumą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
|
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
|
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo API funkcijas su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
|
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
|
„HelpSpot“ nesiūlo IVR funkcijų.
|
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
|
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
|
„HelpSpot“ nesiūlo vaizdo skambučių.
|
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo neribotą istoriją su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo neribotas svetaines su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
|
„HelpSpot“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
|
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
|
„HelpSpot“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
|
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
|
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
|
„HelpSpot“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą su planu už maždaug $41,5/mėnesiui.
|
Galinga klientų aptarnavimo programinė įranga turėtų padėti jums teikti klientų aptarnavimą bet kuriuo jūsų klientų naudojamu kanalu. Štai kodėl „LiveAgent“ apima visus svarbius kanalus, įskaitant el. laiškų bilietų tvarkymą, pokalbį gyvai, skambučių centrą su„Viber“, klientų portalą ir socialinius tinklus – „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.
Pokalbiai yra greitas ir paprastas būdas leisti klientams pasiekti jus tiesiai iš jūsų svetainės. Užklausas spręskite greičiau su sparčiausiu rinkoje vos per 2,5 sekundės užsikraunančiu pokalbių valdikliu.
Jis taip pat pripildytas įvairiomis funkcijomis, tokiomis kaip tiesioginis rašymo matymas, iniciatyvūs kvietimai pradėti pokalbį ir pritinkinti pokalbio mygtukai. Išbandykite jį ir sužinokite, kodėl juo taip džiaugiasi mūsų klientai.
Pažangios automatizavimo funkcijos ir filtravimas yra mūsų konfigūruojamo klientų aptarnavimo sprendimo dalis. Kiekvienas įrankis yra paremtas funkcijų rinkiniu, kuris palengvina jūsų darbo eigą ir suteikia jums vietos kvėpavimui, kai to prireikia.
Peržiūrėkite visą „LiveAgent“ funkcijų sąrašą ir sužinokite daugiau apie mūsų patikimą ir prieinamos kainos aptarnavimo tarnybos programinę įrangą.
Pirmaujanti programinė įranga
Įkurtas 2006 m., „LiveAgent“ buvo pirmasis sprendimas rinkoje, siūlantis pokalbių gyvai ir aptarnavimo tarnybos galimybes. 2022 m. „LiveAgent“ yra geriausiai įvertintas ir daugiausiai atsiliepimų turintis aptarnavimo tarnybų sprendimas rinkoje, aptarnaujantis daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Naudodamiesi geriausia socialine klientų aptarnavimo programine įranga galite visada palaikyti tvirčiausią ryšį su savo auditorija.
Sukurkite įsimintiną patirtį klientams, kuri padidins pajamas.
Džiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.
Padidinkite pardavimus užtikrindami klientų ištikimybę jūsų prekės ženklui.
„LiveAgent“ vartotojai yra laimingi, nes į jų klausimus atsakome kaip įmanoma greičiau. Visa tai įmanoma dėl visą parą teikiamo klientų aptarnavimo. Parašykite mums arba susisiekite su mumis telefonu bet kada prireikus pagalbos. Perskaitykite atsiliepimus apie mus ir sužinokite, kodėl mūsų klientai iš kitų aptarnavimo tarnybos sprendimų perėjo prie „LiveAgent“.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
„LiveAgent“ sujungia puikų pokalbį gyvai, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, kas leidžia mums teikti nepriekaištingą pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Peržiūrėkite mūsų gerų kainų planus, kurie tinka visokių dydžių įmonėms. Peržiūrėkite mūsų pažintinį vaizdo įrašą ir sužinokite visas „LiveAgent“ siūlomas funkcijas arba nemokamai išbandykite mus 14 dienų ir pradėkite teikti puikų klientų aptarnavimą jau šiandien! Nereikia pateikti kreditinės kortelės informacijos ir nėra jokių papildomų sąlygų.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
"Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."
Ieškote „Groove“ alternatyvos?
„LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis