Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Maksimalus eilės ilgis

Ar dažnai sulaukiate didelio kiekio klientų užklausų? Ar dėl laukimo laiko, jūsų klientai dažnai būna nepatenkinti aptarnavimu?

Klientų pasitenkinimas dar niekada nebuvo svarbesnis. Patenkinti klientai gali tapti lojaliais, o tai yra pagrindinis tikslas. Net ir toks veiksnys, kaip internetinių pokalbių laukimo laikas, gali prisidėti prie bendro pasitenkinimo. Jei jūs nekreipsite į tai dėmesio, galite greitai prarasti klientus prieš savo konkurentus.

Apytiksliai 73% klientų teigia, kad jų laiko taupymas yra pats svarbiausias dalykas, kokį gali suteikti įmonės, siekdamos užtikrinti gerą klientų aptarnavimą.

Pripažinkime, niekas nenori laukti eilėje. Todėl norėdami pagerinti klientų pasitenkinimą, LiveAgentsukūrė Internetinių Pokalbių funkciją pavadinimu maksimalus eilės ilgis. Dar daugiau, jūsų įmonė gali lengviau valdyti agentų pamainas ir jų dienos darbų srautą.

Privalumai verslui:

  • Taupomas laikas
  • Efektyvus darbų srautas
  • Pagerintas klientų pasitenkinimas
  • Geresnis CX
  • Taupomi pinigai

Kaip tai veikia?

Jūs galite nustatyti maksimalias eilės ribas, internetinių pokalbių mygtuko nustatymuose. 

Kai pasiekiamas eilės limitas, pokalbių mygtukas automatiškai pakeičia savo būseną į “neprisijungęs” arba tampa visiškai paslėptas jūsų svetainėje.

Savaime suprantama, kai eilė vėl pasiekia leistiną ribą, pokalbių mygtuko būsena tampa “prisijungęs”.

Kaip jau minėjome, jei laukiančiųjų eilėje yra per daug lankytojų / klientų, internetinių pokalbių mygtuko būsena gali pasikeisti į “neprisijungęs”. Tai leidžia pašalinti klientų nusivylimą, kai pokalbių eilė yra per ilga.

Jei pokalbių mygtuką nustatote į “neprisijungęs” būseną, lankytojams rodoma išankstinio pokalbio forma. Tačiau jie vis tiek gali su jumis susisiekti, pateikdami savo elektroninio pašto adresą, kuriuo jūs galėsite su jais vėliau susisiekti.

Tai sukuria tinkamus lūkesčius ir taupo įmonės bei klientų laiką.

Papildomi patarimai:

Sukurkite kelis pokalbių mygtukus

LiveAgent suteikia galimybę sukurti keletą internetinių pokalbių mygtukų, skirtų konkretiems departamentams, tokiems kaip klientų pagalba ir klientų aptarnavimas. Jūs taip pat galite nustatyti konkretiems URL adresams skirtus internetinių pokalbių mygtukus. Kiekvienam mygtukui jūs galite nustatyti skirtingus didžiausius laukimo eilės ilgius. Tokiu būdu užtikrinsite efektyvų darbų srautą ir suteiksite klientams puikią patirtį.

Norėdami sužinoti daugiau, skaitykite LiveAgent – Internetiniai Pokalbiai.

Sudėtingus pokalbius patikėkite patyrusiems agentams

Siekdami taupyti savo įmonės ir klientų išteklius, turite užtikrinti efektyvumą. Neleiskite klientams per ilgai laukti eilėje. Yra naudinga kai kuriems savo agentams suteikti galimybę, sudėtingus pokalbius perkelti labiau patyrusiems agentams. Tokiu būdu efektingai išnaudosite agentų laiką ir sumažinsite laukimo eilėje trukmę.

Naudokite atsakymų šablonus

Jei nusprendėte išbandyti LiveAgent, pasinaudokite atsakymų šablonais ir sumažinkite laukimo eilėje laiką. Tai gali sutaupyti daug jūsų agentų laiko, ypatingai atsakant į pasikartojančias užklausas. Tačiau jas naudokite atsakingai bei stenkitės suasmeninti. Juk niekas nenori kalbėtis su robotu.

Jei norėtumėte sužinoti daugiau, skaitykite LiveAgent – Atsakymų šablonai.

Žinių bazės ištekliai

Ar norėtumėte sužinoti, kaip savo svetainei paruošti internetinių pokalbių mygtuką?

Skaitykite, kaip nesudėtingai LiveAgent galite sukurti pokalbių mygtuką.

Norite LiveAgent nustatyti laukimo laiką?

Štai išsamus vadovas, kaip LiveAgent nustatyti maksimalų eilė ilgį.

Ready to give it a go?

Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai