LiveAgent laikosi privatumo, saugumo, atitikties ir skaidrumo. Toks požiūris padeda užtikrinti klientų palaikymą, laikantis ES duomenų apsaugos reikalavimų, įskaitant ir nustatytus Bendrame Duomenų Apsaugos Reglamente (“BDAR”), kuris įsigaliojo 2018 metų Gegužės 25 dieną.
Skaityti daugiau apie LiveAgent BDAR Atitiktis.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
"LiveAgent" yra programinė įranga, kuri padeda efektyviai bendrauti su klientais ir didinti pardavimus, teikiant visus reikalingus įrankius klientų aptarnavimui. Tai gali pagerinti reputaciją ir paskatinti pirkimus, o mobilioji programėlė leidžia aptarnauti klientus bet kur. Integracijos su kitomis programomis taip pat yra prieinamos. Try it today for free!
Pereinate iš „Vision“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugybe funkcijų, kurios padeda organizuoti pardavimus ir klientų aptarnavimą, teikiant aukštą klientų pasitenkinimą ir pardavimų padidėjimą. Prisijunkite prie geriausios kokybės aptarnavimo pasaulinėms kompanijoms. (160 characters)