Audito žurnalas yra chronologinis įrašų rinkinys, suteikiantis dokumentinius įrodymus apie pagalbos agentų atliktus veiksmus.
Audito žurnalas automatiškai stebi tokius veiksmus, kaip:
- Vartotojas – Pakeista Būsena
- Vartotojas – Prisijungta
- Vartotojas – Atsijungta
- Bendras Veiksmas
- Vartotojas – Bilieto peržiūra
- Vartotojas – Paliktas bilietas
- Bilietas – Būklė
- Bilietas – Pranešimas
- Bilietas – Vidinis Pranešimas
- Bilietas – Failas
- Bilietas – Perkėlimas
- Bilietas – Sistemos pranešimas
- Bilietas – Pakeistos žymos
- Bilietas – Balso pranešimas
- Bilietas – Pastaba
- Bilietas – Reitingavimas
- Bilietas – Padalinti
- Bilietas – Kita
- Bilietas – Skambutis
- Bilietas – Pokalbis
- Bilietas – Facebook
- Bilietas – Persiųsti
- Bilietas – Žinių bazė
- Bilietas – Atsijungęs
- Bilietas – “Twitter” pranešimas
- Bilietas – Padalinti
- Bilietas – Tencent
- Bilietas – Weibo
Audito žurnalo pritaikytas Filtras
Naudokite pritaikytą filtrą, kad galėtumėte matyti tik konkrečius veiksmus ar pasirinkti agentą, departamentą, laikotarpį ir gauti konkrečią informaciją.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.
„LiveAgent“ partnerių programos registracija
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą, klientų portalą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra kaimyninės partnerystės ir apdovanojimų laimėjimų. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų informacija ir užsiregistruoti demonstracijai.