Audito žurnalas yra chronologinis įrašų rinkinys, suteikiantis dokumentinius įrodymus apie pagalbos agentų atliktus veiksmus.
Audito žurnalas automatiškai stebi tokius veiksmus, kaip:
- Vartotojas – Pakeista Būsena
- Vartotojas – Prisijungta
- Vartotojas – Atsijungta
- Bendras Veiksmas
- Vartotojas – Bilieto peržiūra
- Vartotojas – Paliktas bilietas
- Bilietas – Būklė
- Bilietas – Pranešimas
- Bilietas – Vidinis Pranešimas
- Bilietas – Failas
- Bilietas – Perkėlimas
- Bilietas – Sistemos pranešimas
- Bilietas – Pakeistos žymos
- Bilietas – Balso pranešimas
- Bilietas – Pastaba
- Bilietas – Reitingavimas
- Bilietas – Padalinti
- Bilietas – Kita
- Bilietas – Skambutis
- Bilietas – Pokalbis
- Bilietas – Facebook
- Bilietas – Persiųsti
- Bilietas – Žinių bazė
- Bilietas – Atsijungęs
- Bilietas – “Twitter” pranešimas
- Bilietas – Padalinti
- Bilietas – Tencent
- Bilietas – Weibo
Audito žurnalo pritaikytas Filtras
Naudokite pritaikytą filtrą, kad galėtumėte matyti tik konkrečius veiksmus ar pasirinkti agentą, departamentą, laikotarpį ir gauti konkrečią informaciją.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Žinių bazės ištekliai
LiveAgent ir Intercom yra dviejų klientų aptarnavimo platformų palyginimas. LiveAgent siūlo daug daugiau paslaugų negu Intercom, įskaitant bilietų sistemą, tiesioginį pokalbį internetu, skambučių centrą, savitarną, žinių bazę, klientų forumą ir daugiau integracijų. Be to, LiveAgent teikia gerą klientų aptarnavimą ir konkurencingą kainą, padarydamas jį puikiu pasirinkimu smulkiems ir dideliems verslams.
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga su daugiau nei 180 funkcijų, suteikiančių mokymosi galimybių ir klientų portalo programinę įrangą. Veiklos žurnalas arba audito žurnalas gali padėti suprasti, kaip agentai naudoja šias funkcijas, padidinti efektyvumą ir pagerinti savo klientų aptarnavimą. Tai taip pat yra svarbu, siekiant saugumo, nustatant piktnaudžiavimą arba atsakingą asmenį. Veiklos žurnalas rodo sukurtus arba redaguotus bilietus, leidžia peržiūrėti kiekvieno agento darbą ir pasiūlyti efektyvesnį darbo būdą. Tai yra puiki priemonė, užtikrinanti, kad darbuotojai laikytųsi įmonės planų.
Šio teksto turinys yra susijęs su klientų aptarnavimo programinėmis įrangomis, jų integracija ir funkcionalumu. Tekste minimi įvairūs būdai, kaip galima patogiai naudotis "LiveAgent" sistema. Taip pat pristatomos įmonės informacijos ir mokymosi skyriai. Galima užsiregistruoti demonstracijai ir gauti šviežiausias naujienas apie atnaujinimus ir nuolaidas.
LiveAgent is a customer service software with various features and integrations. It offers a free demo and supports clients with help and data migration. LiveAgent also has awards and customer reviews. Using the program's time-tracking tool can improve productivity and efficiency, especially for those paid hourly wages. Integrating a route finder can help understand customer actions, and using customer service software can communicate effectively with customers and improve sales.