Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Extend“ alternatyva rinkoje.
Ar ieškote alternatyvos dabartinei klientų aptarnavimo programinei įrangai? „LiveAgent“ siūlo geriausią sprendimą.
„Extend“ yra puiku, bet galbūt norėsite išbandyti ką nors kita. Mūsų klientų aptarnavimo programinė įranga turi daugybę naudingų įrankių, funkcijų ir integracijų. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau!
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Pakelkite savo klientų aptarnavimą į kitą lygį su tinkama programine įranga.
„LiveAgent” yra „omnichannel” sprendimas jūsų programinei įrangai su daug ryšio kanalų, daugiau nei 175 funkcijomis ir daugiau nei 40 integracijų. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose, skambučių centre ar žinių bazėje.
Klientų aptarnavimas yra svarbi sėkmingo verslo dalis. „LiveAgent” gali padėti jūsų agentams palengvinti darbo eigą, padidinti investicijų grąžą ir tiesiog teikti geresnį aptarnavimą savo klientams.
Patikima bilietų sistema valdo visą jūsų bendravimą, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu ir sutaupyti laiko.
Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.
„LiveAgent” suteikia daug už prieinamą kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba išsirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte savo pagalbos centre.
Puiki klientų aptarnavimo programinė įranga neturi būti tokia brangi. „LiveAgent” yra klientų aptarnavimo programinė įranga priimtina kaina. Mes siūlome jums tris puikius mokamus planus, kuriuose gausu įrankių, funkcijų ir integracijų.
Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasiimti geriausią geriausią. Žiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau.
„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.
„Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas
Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas
„Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas
„Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas
„Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas
„Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga
„Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas
„Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Smalsu pamatyti, kaip mes atrodome, lyginant su kitais populiariais pagalbos centro sprendimais? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką turime pasiūlyti.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis