Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Extend“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote alternatyvos dabartinei klientų aptarnavimo programinei įrangai? „LiveAgent“ siūlo geriausią sprendimą.

„Extend“ yra puiku, bet galbūt norėsite išbandyti ką nors kita. Mūsų klientų aptarnavimo programinė įranga turi daugybę naudingų įrankių, funkcijų ir integracijų. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Skambučių centras yra tik viena funkcija.
Orientuokitės į klientą su „LiveAgent“.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Galinga „Extend“ alternatyva?

Pakelkite savo klientų aptarnavimą į kitą lygį su tinkama programine įranga.

„LiveAgent” yra „omnichannel” sprendimas jūsų programinei įrangai su daug ryšio kanalų, daugiau nei 175 funkcijomis ir daugiau nei 40 integracijų. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose, skambučių centre ar žinių bazėje.

Geresnis klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimas yra svarbi sėkmingo verslo dalis. „LiveAgent” gali padėti jūsų agentams palengvinti darbo eigą, padidinti investicijų grąžą ir tiesiog teikti geresnį aptarnavimą savo klientams.

Patikima bilietų sistema valdo visą jūsų bendravimą, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu ir sutaupyti laiko.

Memorable customer experience

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Padidėjęs produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Daugybė funkcijų

Daugiau nei 175 + funkcijos, kad jūsų darbo srautas būtų lengvesnis ir malonesnis.

Prieinamos kainos

„LiveAgent” suteikia daug už prieinamą kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba išsirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte savo pagalbos centre.

Do more customer support for less money

Tinkamos priemonės tinkamomis kainomis

Puiki klientų aptarnavimo programinė įranga neturi būti tokia brangi. „LiveAgent” yra klientų aptarnavimo programinė įranga priimtina kaina. Mes siūlome jums tris puikius mokamus planus, kuriuose gausu įrankių, funkcijų ir integracijų.

Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasiimti geriausią geriausią. Žiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau.

Pasirengę pereiti?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Ready to switch to LiveAgent

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Norite palyginti su kita programine įranga?

Smalsu pamatyti, kaip mes atrodome, lyginant su kitais populiariais pagalbos centro sprendimais? Peržiūrėkite mūsų palyginimo puslapius ir atraskite viską, ką turime pasiūlyti.

    Susiję straipsniai su„Extend“ alternatyva
    „LiveAgent“ yra puiki „Tidio“ alternatyva su itin greitu tiesioginiu pokalbiu ir kelių kanalų bilietų sistema už sąžiningą kainą.

    Ieškote „Tidio“ alternatyvos?

    „LiveAgent“, kuris įsteigtas 2006 m., yra geriausia įvertinta pagalbos centro įranga, aptarnaujanti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, didindami pajamas ir gerinant pasitenkinimą.

    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos? Jūsų paieška baigta, nes „LiveAgent“ siūlo daugiakanalį aptarnavimą ir daugybę funkcijų už puikią kainą.

    Ieškote „CallHub“ alternatyvos?

    "Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x