Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Extend“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar ieškote alternatyvos dabartinei klientų aptarnavimo programinei įrangai? „LiveAgent“ siūlo geriausią sprendimą.

„Extend“ yra puiku, bet galbūt norėsite išbandyti ką nors kita. Mūsų klientų aptarnavimo programinė įranga turi daugybę naudingų įrankių, funkcijų ir integracijų. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Skambučių centras yra tik viena funkcija.
Orientuokitės į klientą su „LiveAgent“.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Galinga „Extend“ alternatyva?

Pakelkite savo klientų aptarnavimą į kitą lygį su tinkama programine įranga.

„LiveAgent” yra „omnichannel” sprendimas jūsų programinei įrangai su daug ryšio kanalų, daugiau nei 175 funkcijomis ir daugiau nei 40 integracijų. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose, skambučių centre ar žinių bazėje.

Geresnis klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimas yra svarbi sėkmingo verslo dalis. „LiveAgent” gali padėti jūsų agentams palengvinti darbo eigą, padidinti investicijų grąžą ir tiesiog teikti geresnį aptarnavimą savo klientams.

Patikima bilietų sistema valdo visą jūsų bendravimą, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu ir sutaupyti laiko.

Memorable customer experience

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Padidėjęs produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Daugybė funkcijų

Daugiau nei 175 + funkcijos, kad jūsų darbo srautas būtų lengvesnis ir malonesnis.

Prieinamos kainos

„LiveAgent” suteikia daug už prieinamą kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba išsirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte savo pagalbos centre.

Do more customer support for less money

Tinkamos priemonės tinkamomis kainomis

Puiki klientų aptarnavimo programinė įranga neturi būti tokia brangi. „LiveAgent” yra klientų aptarnavimo programinė įranga priimtina kaina. Mes siūlome jums tris puikius mokamus planus, kuriuose gausu įrankių, funkcijų ir integracijų.

Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasiimti geriausią geriausią. Žiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau.

Pasirengę pereiti?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Ready to switch to LiveAgent

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Related Articles to „Extend“ alternatyva
„LiveAgent“ yra pagalbos centrro sprendimas, leidžiantis pagerinti klientų aptarnavimą. El. paštas, tiesioginiai pokalbiai internetu, socialiniai tinklai („Facebook“, „Instagram“ ir dar daugiau).

Ieškote „Front“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra atitinkamas alternatyvus pasirinkimas „ZenDesk“, kurį renkasi daugelis vartotojų. „LiveAgent“ paslauga yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota, o klientų aptarnavimas yra puikus ir padeda 24/7. Vartotojai taip pat teigia, kad el. laiškų tvarkymas „LiveAgent“ yra patogesnis nei „Zendesk“, o pažangi integracija su socialiniais tinklais ir automatizavimas sukuria didesnę vertę vartotojams. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.

Pakelkite pagalbos centrą į aukštesnį lygį naudodami el. paštą, tiesioginius pokalbius, socialinius tinklus, skambučių centrą ir žinių bazę vienoje programinėje įrangoje.

Ieškote „Lucep“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra pripažintas kaip geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys. Jo kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. „LiveAgent“ turi puikią klientų aptarnavimo komandą ir daugybę integracijų, atsižvelgiant į visus vartotojų poreikius. Ateities klientai gali naudoti ketvirtosios kartos pagalbos tarnybų sistemas, kurios jau siūlo daug gerų funkcijų ir geriausiu įvertinimu pasirinko būtent „LiveAgent“ sistemą.

Puikus klientų aptarnavimas prasideda nuo tinkamo aptarnavimo tarnybų programinių įrangų palyginimo. Išbandykite „LiveAgent“ platformą 14 dienų nemokamai. Kurkite santykius ir skatinkite pardavimus.

Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?

Šiame tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Suteikiami palyginimai pagal funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.

Ieškote tinkamos „osTicket“ alternatyvos? Palyginkite „LiveAgent“ ir „osTicket“ dabar ir gaukite geresnę klientų aptarnavimo programinę įrangą jau šiandien.

Ieškote „osTicket“ alternatyvos?

Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.

„LiveAgent“ yra puiki alternatyva, jei norite gauti daugiau bendravimo su klientais galimybių. Pereikite iš „CallPage“ į „LiveAgent“ jau dabar.

Ieškote „CallPage“ alternatyvos?

Vartotojai dalijasi patirtimis ir palyginimais tarp pagalbos tarnybų sistemų, kaip „LiveAgent“, „Zendesk“, „Freshdesk“. „LiveAgent“ gero kainos ir kokybės santykio, klientų aptarnavimo, mobiliųjų funkcijų, funkcionalumo pranašesnis už kitus. Vienoje paslaugoje yra kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais. Naudojant sistemą mobiliuoju įrenginiu, pastebėta stabilumo ir patogumo.

Peržiūrėkite geriausią 2021 m. skambučių centro programų palyginimą pagal kainą, funkcijas, funkcionalumą ir klientų atsiliepimus iš „Captterra“, „G2“ ir kitų!

Klientų aptarnavimo ir pardavimų skambučių centro alternatyva

LiveAgent internetinis skambučių centras yra taupus sprendimas vietiniams ir tarptautiniams skambučiams su neprilygstamai mažesnėmis išlaidomis aparatinei įrangai. Platforma nuolat tobulinama ir naujovėmis papildyta nemokamai, todėl jūsų virtualus skambučių centras visada bus aprūpintas naujausiomis technologijomis. Tai yra geriausia alternatyva tiesioginio pokalbio valdikliams, taip pat geriausias sprendimas mažinti bilietų kiekį ir didinti klientų pasitenkinimą bei pardavimus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai