Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Įgriso jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Extend“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote „Extend“ alternatyvos?

Ar ieškote alternatyvos dabartinei klientų aptarnavimo programinei įrangai? „LiveAgent“ siūlo geriausią sprendimą.

„Extend“ yra puiku, bet galbūt norėsite išbandyti ką nors kita. Mūsų klientų aptarnavimo programinė įranga turi daugybę naudingų įrankių, funkcijų ir integracijų. Skaitykite toliau ir sužinokite daugiau!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Skambučių centras yra tik viena funkcija.
Orientuokitės į klientą su „LiveAgent“.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Galinga „Extend“ alternatyva?

Pakelkite savo klientų aptarnavimą į kitą lygį su tinkama programine įranga.

„LiveAgent” yra „omnichannel” sprendimas jūsų programinei įrangai su daug ryšio kanalų, daugiau nei 175 funkcijomis ir daugiau nei 40 integracijų. Teikite aptarnavimą elektroniniu paštu, tiesioginiu pokalbiu, socialiniuose tinkluose, skambučių centre ar žinių bazėje.

Geresnis klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimas yra svarbi sėkmingo verslo dalis. „LiveAgent” gali padėti jūsų agentams palengvinti darbo eigą, padidinti investicijų grąžą ir tiesiog teikti geresnį aptarnavimą savo klientams.

Patikima bilietų sistema valdo visą jūsų bendravimą, todėl galite sutelkti dėmesį į tai, kas svarbu ir sutaupyti laiko.

Memorable customer experience

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Increase icon

Padidėjęs produktyvumas

Sumažinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų mūsų universalios pašto dėžutės dėka.

Statistic icon

Daugybė funkcijų

Daugiau nei 175 + funkcijos, kad jūsų darbo srautas būtų lengvesnis ir malonesnis.

Money Bag

Prieinamos kainos

„LiveAgent” suteikia daug už prieinamą kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba išsirinkite atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte savo pagalbos centre.

Do more customer support for less money

Tinkamos priemonės tinkamomis kainomis

Puiki klientų aptarnavimo programinė įranga neturi būti tokia brangi. „LiveAgent” yra klientų aptarnavimo programinė įranga priimtina kaina. Mes siūlome jums tris puikius mokamus planus, kuriuose gausu įrankių, funkcijų ir integracijų.

Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pasiimti geriausią geriausią. Žiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau.

Pasirengę pereiti?

„LiveAgent“ yra daugiausiai apžvalgų turinti ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programinė įranga 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau su „LiveAgent“.

Ready to switch to LiveAgent

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai