„LiveAgent“ yra atitinkamas alternatyvus pasirinkimas „ZenDesk“, kurį renkasi daugelis vartotojų. „LiveAgent“ paslauga yra stabili, funkcionali ir gerai apgalvota, o klientų aptarnavimas yra puikus ir padeda 24/7. Vartotojai taip pat teigia, kad el. laiškų tvarkymas „LiveAgent“ yra patogesnis nei „Zendesk“, o pažangi integracija su socialiniais tinklais ir automatizavimas sukuria didesnę vertę vartotojams. Kainų santykis yra priimtinas ir paslauga yra lengvai valdoma.
„LiveAgent“ yra pripažintas kaip geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys. Jo kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. „LiveAgent“ turi puikią klientų aptarnavimo komandą ir daugybę integracijų, atsižvelgiant į visus vartotojų poreikius. Ateities klientai gali naudoti ketvirtosios kartos pagalbos tarnybų sistemas, kurios jau siūlo daug gerų funkcijų ir geriausiu įvertinimu pasirinko būtent „LiveAgent“ sistemą.
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Šiame tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Suteikiami palyginimai pagal funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Ieškote „osTicket“ alternatyvos?
Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.
Ieškote „CallPage“ alternatyvos?
Vartotojai dalijasi patirtimis ir palyginimais tarp pagalbos tarnybų sistemų, kaip „LiveAgent“, „Zendesk“, „Freshdesk“. „LiveAgent“ gero kainos ir kokybės santykio, klientų aptarnavimo, mobiliųjų funkcijų, funkcionalumo pranašesnis už kitus. Vienoje paslaugoje yra kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais. Naudojant sistemą mobiliuoju įrenginiu, pastebėta stabilumo ir patogumo.
Klientų aptarnavimo ir pardavimų skambučių centro alternatyva
LiveAgent internetinis skambučių centras yra taupus sprendimas vietiniams ir tarptautiniams skambučiams su neprilygstamai mažesnėmis išlaidomis aparatinei įrangai. Platforma nuolat tobulinama ir naujovėmis papildyta nemokamai, todėl jūsų virtualus skambučių centras visada bus aprūpintas naujausiomis technologijomis. Tai yra geriausia alternatyva tiesioginio pokalbio valdikliams, taip pat geriausias sprendimas mažinti bilietų kiekį ir didinti klientų pasitenkinimą bei pardavimus.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis