Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas

Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas

Socialinių tinklų valdymas gali būti nelengva užduotis bet kuriai įmonei. Kadangi yra daugybė socialinių tinklų, sunku žinoti, į kuriuos iš jų ir kaip reikėtų sutelkti dėmesį.

Tai paprastas naudoti kontrolinis sąrašas, skirtas visiems jūsų socialinės žiniasklaidos profiliams tvarkyti.

Socialinių tinklų valdymo kontrolinio sąrašo svarba

Pirmiausia svarbu turėti socialinių tinklų valdymo kontrolinį sąrašą, nes taip užtikrinama, kad būtų atsižvelgta į visas jūsų galimybes. Sudarę socialinių tinklų kontrolinį sąrašą ir jo laikydamiesi, nepamiršite jokių svarbiausių užduočių, susijusių su paskyrų valdymu.

Be to, jis supaprastina jūsų darbą ir leidžia sutelkti dėmesį į konkrečias užduotis, kurioms reikia skirti dėmesio. Tokiu būdu išvengsite laiko švaistymo veiklai, kuri nepadeda siekti tikslų.

Kam gali būti naudingas socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas?

Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas tinkamas įvairiems žmonėms, įskaitant:

  • socialinių tinklų vadybininkams
  • rinkodaros komandoms
  • verslo savininkams
  • pramonės ekspertams
  • socialinių tinklų komandoms

Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas gali būti naudingas jiems visiems, nes jis gali padėti jiems daug efektyviau valdyti ir tvarkyti verslo socialinės žiniasklaidos paskyras. Be to, kontrolinis sąrašas gali būti naudojamas pažangai stebėti ir rezultatams vertinti.

Ar norite, kad jūsų socialiniai tinklai žibėtų? Štai kaip tai padaryti.

Išnagrinėkite socialinių tinklų valdymo kontrolinį sąrašą, kuriame pateikiamos dienos, savaitės ir mėnesio užduotys.

Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas
Būdami socialinių tinklų vadybininkai turėtumėte pradėti dieną nuo visų savo profilių patikrinimo. Jūsų pareiga – kasdien apeiti šiuos „ratus“, kad žinotumėte, kas vyksta ir kam gali prireikti jūsų dėmesio.

Kodėl svarbu tikrinti visus savo socialinių tinklų profilius?

Socialinių tinklų paskyrų priežiūra yra gana akivaizdi būtinybė. Tai darydami visada būsite informuoti apie tai, kas vyksta.

Kaip tikrinti visus savo socialinių tinklų profilius?

Pirmiausia reikia sukurti rutiną. Socialinių tinklų profilių tikrinimas taps jūsų įpročiu, todėl dienos pradžioje skirkite laiko juos patikrinti prieš kitus darbus. Patarimas: jei įmanoma, pradėkite šį procesą anksti ryte, kad jis būtų baigtas iki dienos ir darbo krūvio pradžios. Kiekviena paskyra turi būti tikrinama atskirai, įskaitant komentarus, AŽ, bendrinimus ir pranešimus. Pasiruoškite tam tikrą šabloną, kad niekada nepraleistumėte nieko svarbaus.
Futurama Fry Facebook

Kokiais įrankiais tikrinti visus savo socialinių tinklų profilius?

  • socialinių tinklų valdymo įrankiais, pavyzdžiui, „Kontentino“, „Hootsuite“ arba „Sprout Social“
Jei kas nors skiria laiko parašyti komentarą jūsų socialinio tinklo puslapyje, būtinai skirkite laiko jam atsakyti. Parodykite, kad jums rūpi.

Kodėl svarbu atsakyti į visus komentarus?

Vienas iš pagrindinių socialinių tinklų rinkodaros tikslų – kurti prekės ženklo bendruomenę. Teigiami komentarai padeda kurti jūsų reputaciją ir palaikyti ryšį su auditorija. Įvaizdis, kurį susikuriate internete, turi tiesioginės įtakos bendram jūsų veiklos rezultatui. Jei niekas neatsako į klientų pastabas, tai nepriimtina ir gali pakenkti jūsų įmonės reputacijai.

Kaip geriausia atsakyti į visus komentarus?

Padėkokite klientams už teigiamus atsiliepimus. Net ir neutralūs komentarai suteikia galimybę užmegzti ryšį su klientais ir reklamuoti savo verslą. Atkreipkite dėmesį į neigiamus komentarus ir pabandykite išspręsti problemą. Net jei nesutinkate su nuomone, visada turėtumėte išlaikyti profesionalų požiūrį ir neleisti emocijoms užvaldyti jūsų.
Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Kokius įrankius naudoti atsakant į visus komentarus?

  • „LiveAgent“ socialinių tinklų aptarnavimo programinė įranga – tai omnikanalė pagalbos tarnyba, kuri surenka visas jūsų sekėjų sąveikas iš kelių paskyrų ir tvarko jas vienoje pašto dėžutėje.
Vienas iš svarbiausių socialinių tinklų valdymo aspektų yra pranešimų skelbimo planavimas. Taip užtikrinama, kad jūsų paskyros išliktų aktyvios ir nepraleistumėte progų kreiptis į savo auditoriją.

Kodėl svarbu įrašus planuoti kasdien?

Tai vienas geriausių būdų išlaikyti nuoseklų buvimą socialinėje erdvėje. Be to, tai gali padėti išvengti sąstingio jūsų paskyrose.

Kaip planuoti socialinių tinklų pranešimus?

Pirmas žingsnis – suprasti tikslinę auditoriją, o po to – kurti turinį, atitinkantį jos poreikius ir interesus. Tai reiškia, kad reikia rašyti įtraukiančius įrašus tokiu tonu ir stiliumi, kad žmonėms patiktų juos skaityti. Taip pat pridėkite nuotraukų / vaizdo įrašų / infografikos, kuri patrauktų jų dėmesį. Jei pritrūkote idėjų, temas galite kurti analizuodami socialinių tinklų tendencijas arba naudodamiesi tokiomis priemonėmis kaip „BuzzSumo“. Paskutinis žingsnis – suplanuoti turinį kalendoriuje, kad vėliau jį būtų galima paskelbti.
šaltinis: postplanner.com

Kokie įrankiai tinkami naudoti planuojant pranešimus?

  • planavimo įrankiai, pavyzdžiui, „Kontentino“, kurie skelbia suplanuotus įrašus jūsų vardu (masinis planavimas)
  • socialinės medijos kalendorius, kad visus juodraščius ir pranešimus būtų galima laikyti vienoje vietoje ir lengvai juos tvarkyti
  • socialinių tinklų šablonai, padedantys greitai kurti pranešimus įvairioms platformoms
  • „BuzzSumo“ turinio idėjoms rasti
Patikrinkite paminėjimus, kad sužinotumėte, kokias emocijas sukelia jūsų prekės ženklas, ir išsiaiškinkite, ar nėra gaisrų, kuriuos reikėtų gesinti.

Kodėl svarbu stebėti paminėjimus?

Tai vienas geriausių būdų gauti atsiliepimų apie savo prekės ženklą ir sužinoti, ką apie jus kalba žmonės. Tai taip pat padeda užkirsti kelią bet kokiai krizei ir greitai reaguoti į nepalankius įvykius. Dėl to galite užmegzti tvirtesnius santykius tiek su esamais, tiek su potencialiais klientais.

Kaip stebėti paminėjimus?

Geriausia šį procesą automatizuoti, nes kitu atveju tai gali užimti labai daug laiko (jei jūsų prekės ženklas turi daug reklamos, visų jų net neįmanoma patikrinti). Pasinaudokite stebėsenos priemone ir sukurkite reguliariai stebimas užklausas. Jei turite galimybę nustatyti perspėjimus realiuoju laiku, taip ir padarykite – galėsite greitai reaguoti į bet kokį paminėjimą ir užkirsti kelią situacijos paaštrėjimui. Taigi tikrinsite tik tuos pranešimus, kuriems reikia jūsų dėmesio.
Twitter monittoring mentions1
Paminėjimų valdymas per „LiveAgent“

Kokie įrankiai naudojami paminėjimų stebėsenai?

  • socialinių tinklų valdymo įrankiai
  • socialinių tinklų paieškos sistemos, pvz., „Google Alerts“
  • socialinių tinklų stebėsenos įrankiai, pvz., „Mediatoolkit“, kurie leidžia stebėti visus jūsų paminėjimus vienoje vietoje ir greitai reaguoti
Kita svarbi valdymo užduotis – perskaityti ir atsakyti į visas žinutes. Tai reiškia, kad į užklausas, skundus ir kitus pranešimus reikia atsakyti kuo greičiau.

Kodėl svarbu atsakyti į žinutes?

Socialiniai tinklai yra veiksmingas klientų aptarnavimo socialinis kanalas. Tačiau norint, kad klientų aptarnavimo patirtis būtų teigiama, tikimasi greitų atsakymų. Ilgainiui greiti atsakymai gali ne tik padėti užmegzti santykius, bet ir padidinti pardavimus. Kuo operatyviau reaguojate ir kuo labiau orientuojatės į klientus, tuo didesnė tikimybė, kad ateityje klientai vėl iš jūsų pirks.

Kaip elgtis atsakant į žinutes?

Jei žinučių gaunate per daug, apsvarstykite galimybę naudoti įrankius, kurie padės automatizuoti procesą. Pavyzdžiui, galite naudoti „LiveAgent“ universaliąją pašto dėžutę, kad visos jūsų žinutės iš skirtingų socialinių tinklų platformų patektų į vieną bendrą pašto dėžutę. Taip galėsite geriau kontroliuoti savo paskyras ir efektyviau valdyti atsakymus. Be to, taip įgyjate pranašumą prieš konkurentus, nes galėsite į pranešimus atsakyti greičiau nei jie.
LiveAgent support ticketing system

Kokie įrankiai naudojami atsakant į žinutes?

  • „LiveAgent“ – jos universali pašto dėžutė leidžia prijungti įvairius socialinės medijos kanalus ir tvarkyti visus pranešimus, el. laiškus, pokalbius ir kt. vienoje vietoje
Stebėkite, ką daro jūsų konkurentai, ir stenkitės iš jų pasimokyti. Žiūrėkite, kokį turinį jie skelbia, kaip dažnai jie tai daro ir kokios reakcijos sulaukia jų pranešimai.

Kodėl svarbu stebėti konkurentus?

Sužinoję, kas jiems padeda, galite pasisemti idėjų savo socialinių tinklų strategijai. Be to, tai gali padėti nustatyti konkurentų silpnąsias vietas ir rasti galimybių juos aplenkti.

Kaip stebėti konkurentus?

  • Sekite savo konkurentus visuose pagrindiniuose socialiniuose tinkluose, įskaitant „Twitter“, „Facebook“, „LinkedIn“, „Google+“ ir „Instagram“.
  • Stebėkite konkurentų veiklą socialinėje internetinėje erdvėje – naudodamiesi tokiomis priemonėmis kaip „Hootsuite“ ar „Sprout Social“ stebėkite raktažodžius ir grotažymes, kad sužinotumėte, apie ką jūsų konkurentai kalba internete.
  • Išanalizuokite jų turinį – išnagrinėkite jų skelbiamo turinio tipus (tinklaraščio įrašai, pranešimai, IG istorijos, reels’ai, vaizdo įrašai ir t. t.)
  • Sukurkite skaičiuoklę su konkurentų socialinių tinklų profiliais, kad galėtumėte rinkti duomenis ir reguliariai juos atnaujinti.
scrolling through social media - gif

Kokie įrankiai naudojami konkurentams stebėti?

  • socialinių tinklų stebėsenos įrankiai, pavyzdžiui, „Mediatoolkit“ arba „Mention“, leidžia stebėti visus konkurentų paminėjimus visuose kanaluose
  • skaičiuoklės, pavyzdžiui, „Google Sheets“ arba „Microsoft Excel“
Naudokite saitažodžius (dažnai žinomus grotažymėmis), kad atsižvelgtumėte į dabartines tendencijas ir populiarintumėte savo prekės ženklą. Suraskite su jūsų niša susijusias madingas grotažymes ir naudokite jas savo žinutėse.

Kodėl svarbu naudoti tendencingas grotažymes?

Šiuo metu ant bangos esančios grotažymės gali padėti pasiekti didesnę auditoriją ir tapti labiau matomiems internete. Jos taip pat gali padidinti įsitraukimą ir padėti auginti paskyrą.

Kaip rasti madingas grotažymes?

Yra keli skirtingi būdai, kaip rasti tendencingas grotažymes. Vienas iš jų – naudoti paieškos juostą „Instagram“ ar kitose socialinių tinklų platformose. Įveskite raktažodį ar frazę ir pamatysite visas grotažymes, kurias šiuo metu naudoja žmonės, pvz., „Instagram“ tinkle. Dar vienas būdas rasti tendencingus saitažodžius – patikrinti tokias svetaines kaip „Hashtagify“, kur galima įvesti raktažodį ar frazę ir parodyti visus susijusius saitažodžius pasirinktu laiku. Taip pat galite patikrinti „Twitter“ tendencijas, kad gautumėte bendresnės informacijos apie tai, kas šiuo metu populiaru.
šaltinis: pistonbroke.com

Kokie įrankiai naudojami ieškant tendencingų grotažymių?

  • „Hashtagify“ – leidžia rasti tendencingus bet kurios temos saitažodžius
  • „Twitter“, „Instagram“ ir kitos socialinės žiniasklaidos platformos
Galite matyti, kaip jie veikia laikui bėgant, ir atitinkamai koreguoti turinio strategiją.

Kodėl svarbu sekti raktinius žodžius ir frazes?

Stebėdami savo raktažodžių ir frazių našumą, galite sužinoti, kurie iš jų jums padeda, o kuriems reikia skirti daugiau dėmesio. Be to, tai gali padėti jums patikslinti turinio strategiją ir pasiekti geresnių rinkodaros pastangų rezultatų.

Kaip sekti raktinius žodžius ir frazes?

Yra nemažai nemokamų arba nebrangių internetinių įrankių, kuriais galima stebėti raktinius žodžius ir frazes. Jie pateikia duomenis apie kiekvieno raktažodžio ar frazės paieškos apimtį ir tokius duomenis kaip konkuruojančių puslapių skaičius ir vidutinė vieno paspaudimo kaina. Jei norite gauti išsamesnių duomenų arba jei norite stebėti raktinius žodžius ir frazes keliomis kalbomis, galite apsvarstyti galimybę pasinaudoti mokama paslauga. Jose paprastai pateikiami išsamesni duomenys, įskaitant informaciją apie paieškos sistemų pozicijas ir srautą.

Kokius įrankius naudoti raktiniams žodžiams ir frazėms sekti?

  • „SEMrush“ leidžia sekti raktažodžių ir frazių našumą laikui bėgant, taip pat matyti jų konkurencijos lygį ir savaitės paieškos apimtį.
Kiekvieną savaitę turėtumėte atlikti išsamią pagrindinių rodiklių ir statistikos analizę. Tada galėsite pamatyti, kokie aspektai jūsų socialinių tinklų paskyrose veikia ir ką reikia patobulinti.

Kodėl svarbu kas savaitę peržiūrėti savo statistiką?

Tai leidžia susidaryti bendrą veiklos rezultatų vaizdą ir padeda nustatyti neigiamas tendencijas, kol jos dar neišėjo iš kontrolės. Jei reguliariai neanalizuosite statistikos, negalėsite pastebėti jokių nukrypimų nuo normos.

Kaip peržiūrėti savo statistiką?

Yra daug įvairių įrankių ir platformų, kuriose galima išsamiai susipažinti su savo veiklos rezultatais. Tačiau ne visos jos vienodai geros. Geriausias būdas analizuoti statistiką – naudoti platformą, kurioje galima rasti ir ankstesnių, ir realaus laiko duomenų. Taip galėsite matyti, kaip jūsų paskyros veikė laikui bėgant, ir stebėti kampanijų pažangą realiuoju laiku.
Kaip peržiūrėti savo statistiką?

Kokius įrankius naudoti statistiniams duomenims peržiūrėti?

  • „Google Analytics“
  • „Hootsuite Insights“
Kartą per savaitę taip pat turėtumėte susitikti su savo komanda ir aptarti socialinių tinklų pažangą. Tai padės visiems judėti ta pačia kryptimi ir nustatyti galimas problemas ar tobulintinas sritis.

Kodėl svarbu rengti kassavaitinius susitikimus?

Susitikimai padeda bendrai kurti visą strategiją. Jų metu keičiamasi idėjomis ir abejonėmis, taip pat pateikiama naujausia informacija apie pažangą.

Kas turėtų būti aptariama tokių susitikimų metu?

  • bendra kampanijų pažanga
  • kiekvienos atskiros kampanijos rezultatai
  • pažanga siekiant konkrečių tikslų
  • klausimai ir iššūkiai, su kuriais teko susidurti per pastarąją savaitę
  • ateinančios savaitės planai

Kokie įrankiai naudojami susitikimams rengti?

  • „Google Hangouts“ arba bet kuri kita vaizdo konferencijų programinė įranga susitikimams rengti nuotoliniu būdu
  • „Slack“ bendravimui tarpusavyje
  • „Asana“ kasdienėms užduotims sekti
Jūsų pastangas galima sustiprinti pasitelkus turinio kūrėjų, kitaip vadinamų influencerių rinkodarą. Naudojant tokius būdus kaip „iš lūpų į lūpas“ ar socialinius įrodymus, žmonės labiau linkę pirkti jūsų produktus / naudotis jūsų paslaugomis.

Kodėl turėtumėte užmegzti ryšius su savo srities turinio kūrėjais?

Galite gauti prieigą prie jų sekėjų ir taip reklamuoti savo turinį platesnei, tikslinei auditorijai, taip pat padaryti savo prekės ženklą labiau matomą ir atpažįstamą. Žmonės, kurie seka influencerius, linkę jais pasitikėti, todėl tokie ryšiai gali turėti didelį poveikį jūsų pardavimams.

Kaip užmegzti ryšius su savo srities influenceriais?

Pirmiausia suraskite juos socialiniuose tinkluose ir pradėkite sekti jų paskyras. Kad pasiektumėte geriausių savo influencerių rinkodaros rezultatų, turite būti tikri, kad jie tinka jūsų prekės ženklui ir kartu sudarysite tikrai gerą duetą. Užmezgę su jais ryšį, paprašykite bendradarbiauti, aptarkite lūkesčius, nustatykite visas sąlygas ir palaikykite gerus ryšius. Aptarkite kampaniją ir suteikite jiems kūrybinę laisvę. Nenustatykite per daug gairių, nes jie geriausiai žino savo auditoriją ir žino, kaip ją pasiekti.
I have to use that to my advantage GIF

Kokie įrankiai naudojami norint užmegzti ryšį su turinio kūrėjais?

  • „Heepsy“ ir „NinjaOutreach“ yra įrankiai, kurie naudoja dirbtinį intelektą, kad suderintų jūsų prekės ženklą su geriausiais influenceriais (tačiau galutinį pasirinkimą visada turėtumėte atlikti patys)
  • susisiekti su jais per socialinius tinklus
Visada turėtumėte suteikti savo auditorijai galimybę įsitraukti – nesvarbu, ar tai būtų pranešimai, ar „Instagram“ istorijos, ar bet kuris kitas kanalas.

Kodėl svarbu bendrauti su klientais?

Gerindami dalyvavimą socialiniuose tinkluose stiprinate savo prekės ženklo ryšį su klientais ir kuriate bendruomenę. Tai savo ruožtu didina lojalumą prekės ženklui, rekomendacijas iš lūpų į lūpas ir pardavimus.

Kaip savo prekės ženklą paversti patrauklesniu?

  • Reguliariai stebėkite savo paskyras ir laiku atsakykite į komentarus
  • skelbkite įdomų, įtraukiantį turinį, kuris pritrauktų sekėjų dėmesį, juos pamokytų ir prajuokintų
  • dalyvaukite diskusijose ir atsakykite į sekėjų klausimus
  • sekite ir bendraukite su kitomis savo srities įmonėmis
a very polite hello to you madam

Kokie įrankiai naudojami klientams pritraukti?

  • įsitraukimo turinys, pvz., vaizdo įrašai ar filmukai
  • Klausimų ir atsakymų sesijos arba apklausos per „Instagram“ istorijas
  • tiesioginės transliacijos
Atėjo savaitės pabaiga? Sėskite ir sudarykite sąrašą užduočių, kurias pavyko atlikti.

Kodėl svarbu kas savaitę tikrinti tikslus?

Tai padeda susitelkti į kampanijas ir užtikrinti atskaitomybę. Matyti savo pažangą taip pat gali jus motyvuoti.

Kaip tikrinti savaitinius tikslus?

Savaitės tikslai turėtų būti konkretūs, išmatuojami ir pasiekiami. Jie taip pat turėtų būti suderinti su bendra strategija. Net ir mažiausi žingsneliai gali padėti suprasti, ką pavyko nuveikti per praėjusią savaitę ir prie ko reikia padirbėti per ateinančią.
Track goals on notepad

Kokie įrankiai naudojami savaitiniams tikslams tikrinti?

  • „Asana“ programinė įranga yra puiki priemonė tikslams sekti – ji suteikia galimybę kurti užduotis ir sekti jų vykdymo eigą, be to, galite nustatyti galutinius terminus ir įvertinti šių užduočių sėkmę.
Kampaniją turėtumėte planuoti kiekvieną mėnesį, kad susidarytumėte bendrą vaizdą apie tai, ką norite pasiekti.

Kodėl svarbu planuoti socialinių tinklų kampaniją?

Tai leidžia nustatyti tikslus ir įvertinti jų sėkmę. Neturėdami socialinių tinklų strategijos, galite nežinoti, ką matuoti ir kaip stebėti pažangą.

Ką reikėtų įtraukti į socialinių tinklų kampanijos planą?

Kampanijos plane turėtų būti nurodytas tikslas, tikslinė auditorija, biudžetas, tvarkaraštis ir strategija. Iš pirmo žvilgsnio tai gali atrodyti daug darbo, tačiau procesą suskirsčius į įveikiamus etapus bus lengviau. Yra keli pagrindiniai etapai:
  • apibrėžti kampanijos tikslus
  • nustatyti tikslinę auditoriją
  • kurti jai aktualų turinį
  • nustatyti biudžetą ir tvarkaraštį
  • sukurti strategiją, kaip pasieksite savo tikslus
Atlikę šiuos veiksmus, galite pradėti įgyvendinti kampanijos planą. Nepamirškite, kad svarbu reguliariai peržiūrėti ir patikslinti būsimas kampanijas, nes jūsų tikslai ir tikslinė auditorija gali keistis.
LiveAgent Facebook Christmas promo

Kokie įrankiai naudojami planuojant socialinių tinklų kampanijas?

  • socialinių tinklų valdymo įrankiai
  • skaičiuoklės
  • socialinių tinklų kampanijų šablonai
Turinio kalendorius gali padėti jūsų įmonei nuspręsti, kokį turinį bendrinti ir reklamuoti socialinių tinklų kanaluose. Jį galite naudoti ne tik pranešimams, bet ir tinklaraščio įrašams, el. pašto kampanijoms ir net tradicinei reklamai stebėti.

Kodėl svarbu sukurti turinio kalendorių?

Jis padeda tvarkyti visas turinio idėjas ir planuoti iš anksto. Turinio planas taip pat padeda įsitikinti, kad visų jūsų socialinių tinklų paskyrų turinys yra suderintas su bendra rinkodaros strategija.

Kaip sukurti turinio kalendorių?

Svarbiausia turėti tinkamą įrankį – rasti tokį, kuris padėtų supaprastinti, o ne sulėtinti visą procesą. Geriausiuose sprendimuose turėsite prieigą prie masinio planavimo bei „drag and drop“ galimybės, kad galėtumėte lengvai keisti datas ir pranešimų eiliškumą. Pasirinkę įrankį, atlikite turinio tyrimą, kad sugalvotumėte idėjų. Pasitelkite komandą ir kartu surenkite idėjų generavimo sesiją – tai geriausias būdas keistis idėjomis ir kurti įdomias koncepcijas.
šaltinis: planitpdq.com

Kokie įrankiai naudojami turinio kalendoriui kurti?

  • „Kontentino“ – jį lengva naudoti ir jis gali itin pagreitinti darbo eigą
Mokama reklama leidžia pasiekti auditoriją, kuri galbūt anksčiau nematė jūsų pranešimų, ir taip padidinti prekės ženklo žinomumą. Be to, mokama socialinė reklama yra puikus būdas, pvz., paskatinti papildomą srautą į jūsų svetainę. Vis dėlto, kad reklamos strategijos būtų veiksmingos, jos turi būti reguliariai atnaujinamos.

Kodėl svarbu atnaujinti socialinių tinklų reklamos strategiją?

Beveik neįmanoma sukurti reklamos, kuri iš karto turėtų efektą, nes norint nustatyti, kas veikia, o kas ne, reikia praeiti bandymų ir klaidų. Kol rasite tobulą skelbimo nustatymą, teks išbandyti kelis nustatymus, todėl daugybės metodų kūrimas ir nuolatinis jų keitimas užima laiko, tačiau yra būtinas sėkmei pasiekti.

Kaip atnaujinti socialinių tinklų reklamos strategiją?

Atnaujintoje socialinių tinklų reklamos strategijoje turėtų būti numatytas planas, kaip orientuotis į reikiamą auditoriją, pasirinkti tinkamus kanalus ir įvertinti kampanijų rezultatus.
  • naudoti skirtingus skelbimų tipus (vaizdo įrašus, karuseles ir kt.)
  • orientuotis į konkrečią auditoriją (pavyzdžiui, orientavimasis pagal vietą, orientavimasis pagal interesus)
  • pasirinkti tinkamus kanalus (pvz., „Facebook“ ir „LinkedIn“).
  • matuoti kampanijų rezultatus (naudojant tokius rodiklius kaip parodymai, paspaudimai ir konversijos)
Simpsons gif

Kokie įrankiai naudojami reklamos strategijai atnaujinti?

  • Facebook“ skelbimų tvarkyklė – kurkite ir stebėkite skelbimus, orientuokitės į konkrečias auditorijas ir vertinkite kampanijų rezultatus
  • „Google“ skelbimai
Vykdydami kasmėnesines pareigas taip pat turėtumėte atlikti išsamų socialinių tinklų auditą, kad galėtumėte stebėti savo pažangą ir nustatyti tobulintinas sritis.

Kodėl svarbu atlikti mėnesinį auditą?

Tai leidžia nustatyti stipriąsias ir silpnąsias jūsų socialinių tinklų strategijos puses. Reguliarumas padės jums lengviau aptikti trūkumus, kol jie neišaugo. Audito metu galite sužinoti, kaip jums sekasi, ką reikia keisti ir kokius prioritetus reikėtų perkelti į priekį. Taip pat galite pamatyti, kaip gerai esate pasirengę naudoti socialinius tinklus.

Kaip atlikti socialinių tinklų auditą?

Palyginkite dabartinius rodiklius su ankstesniais rezultatais, kad galėtumėte įvertinti, kaip jums sekasi. Ar kuris nors iš jūsų pranešimų ar kampanijų lenkia kitus, ir jei taip, kuo jie skiriasi? Gali būti, kad jūsų paskyros nesuderintos su bendra rinkodaros strategija. Be to, gali būti, kad nesiorientuojate į tinkamą auditoriją arba kad jūsų turinys nesusilaukia atgarsio.

Kokie pagrindiniai rodikliai turėtų būti stebimi?

  • įsitraukimo lygis
  • įspūdžiai ir pasiekiamumas
  • balso dalis
  • sekėjų įsitraukimas
  • rekomendacijos
  • konversijos koeficientas
  • atsakymų dažnis
šaltinis: sproutsocial.com

Kokie įrankiai naudojami atliekant socialinių tinklų auditą?

  • „Kontentino“ yra puikus socialinių tinklų paskyrų audito įrankis, leidžiantis stebėti paskyrų našumą ir nustatyti sritis, kurias reikia tobulinti
  • Socialinių tinklų audito šablonas palengvina audito atlikimą kiekvieną mėnesį
  • skaičiuoklės, pavyzdžiui, „Google Sheets“ arba „Excel“.
Atlikus auditą, laikas nustatyti būsimus tikslus.

Kodėl svarbu nustatyti tikslus?

To reikia, kad žinotumėte, kokią kryptį pasirinkti plėtojant savo buvimą internete ir kuriant sėkmingą socialinių tinklų strategiją.

Ką reikėtų įtraukti į tikslų nustatymo procesą?

Šis procesas turėtų apimti konkrečių, išmatuojamų, pasiekiamų, svarbių ir apibrėžtų laike tikslų nustatymą ir pagrindinių veiklos rodiklių (KPI), pagal kuriuos būtų vertinama jų sėkmė, nustatymą. Reguliariai tikrinkite tikslų įgyvendinimo pažangą, kad žinotumėte, ką reikia tobulinti ar keisti, ir motyvuokite savo komandą mažais žingsneliais.

Kokie įrankiai naudojami socialinių tinklų tikslams stebėti?

  • „Asana“ yra puikus įrankis užduotims priskirti ir tikslams stebėti
Norint plėsti savo buvimą internete ir verslą, reikia nuolat tobulėti, todėl kasdien būkite geresni.

Kodėl svarbu atlikti patobulinimus?

Socialinių tinklų valdymą svarbu tobulinti, nes tai padeda pasiekti naujų aukštumų ir sėkmės. Galite patobulinti savo strategiją, tai, kaip naudojate įvairias platformas, ir kuriamą turinį. Atlikę šiuos pakeitimus, galite geriau užmegzti ryšį su tiksline auditorija ir sukurti neišdildomą įspūdį.

Kaip tobulinti socialinius tinklus?

Stebėkite tendencijas ir sužinokite, ką žmonės daro socialiniuose tinkluose.
LiveAgent Dashboard Overview animation

Kokios priemonės naudojamos tobulinimams atlikti?

Tai priklauso nuo to, kur reikia atlikti pakeitimus. Tačiau gali būti naudingi šie įrankiai:
  • „LiveAgent“ aptarnavimo tarnybos programinė įranga, skirta pranešimams tvarkyti, atsakyti į komentarus ir stebėti kelias paskyras
  • „Kontentino“ arba kiti socialinių tinklų valdymo įrankiai, skirtai turinio kalendoriui
  • „Canva“ turinio kūrimui
  • „Google“ skelbimų ir „Facebook“ skelbimų tvarkyklė, skirta visiems skelbimams valdyti

Socialinių tinklų patarimai, kaip veiksmingiau valdyti paskyras

  • Naudokite darbo eigą supaprastinančius įrankius

Išvardijome daugybę puikių įrankių, kurie tikrai gali jums padėti, ir būtinai turėtumėte juos išbandyti. Daugelis įmonių daro vieną didelę klaidą – neinvestuoja į geras priemones, nes mano, kad taip sutaupys šiek tiek pinigų. Nieko negali būti toliau nuo tiesos, nes jūsų darbuotojai gali būti daug produktyvesni, jei turės įrankius, kurie gali palengvinti jų darbą.

Pažvelkime į „LiveAgent“ – be šio įrankio aptarnavimo tarnybos funkcijų, į kiekvieną „Facebook“ žinutę, AŽ, el. laišką ir t. t. reikia atsakinėti atskirai po vieną. Tai atima daug laiko, kurį kitu atveju galėtumėte skirti, pavyzdžiui, turinio kūrimui. Naudodami tinkamą įrankį, visus šiuos bilietus galėtumėte tvarkyti vienoje pašto dėžutėje, taip padidindami produktyvumą ir pagerindami atsakymo laiką.

  • Įdiekite pokalbių robotą

Kitas būdas pagreitinti atsakymo laiką – įdiegti pokalbių robotą. „Facebook Messenger“ ir „WhatsApp“ yra dvi populiariausios pokalbių robotų platformos, kuriose per mėnesį aktyviai naudojasi daugiau nei milijardas vartotojų. Pokalbių robotai puikūs tuo, kad jie gali padėti automatizuoti kai kurias klientų aptarnavimo užduotis, pavyzdžiui, teikti informaciją apie jūsų produktus ar paslaugas ir atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus. Tai ne tik pagreitins atsakymo laiką, bet ir atlaisvins dalį jūsų klientų aptarnavimo agentų laiko, kad jie galėtų susitelkti ties sudėtingesnėmis užduotimis.

  • Naudokite pranešimų planavimo įrankius

Įrašų planavimo įrankis gali būti labai naudingas valdant socialinių tinklų paskyras. Jis leidžia iš anksto suplanuoti visų arba kai kurių pasirinktų platformų pranešimus, o tai labai patogu, jei norite reguliariai skelbti turinį, bet neturite laiko tai daryti rankiniu būdu.

Du populiariausi įrankiai yra „Kontentino“ ir „Hootsuite“. Abu jie siūlo nemokamas demonstracines versijas, todėl galite juos išbandyti be jokių įsipareigojimų.

  • Naudokite išmanųjį automatizavimą

Išmanusis automatizavimas – puikus būdas sutaupyti laiko, išvengti rūpesčių ir padidinti našumą. Pavyzdžiui, naudodami „LiveAgent“ automatizavimo taisykles galite automatiškai perduoti bilietus kitiems skyriams, pridėti žymas, pažymėti juos kaip nepageidaujamus arba išspręsti.

Taip nereikės gaišti laiko užduotims, kurias galima lengvai automatizuoti, pavyzdžiui, pakartotinai atsakinėti į tuos pačius klausimus.

  • Venkite perteklinių įrašų

Valdydami socialinius tinklus, lengvai pakliūsite į spąstus, kai publikuojate per daug. Labai svarbu vengti perteklinio skelbimo, nes tai gali turėti neigiamą poveikį jūsų prekės ženklui.

Kas laikoma pertekliniu skelbimu? Tai priklauso nuo naudojamos socialinių tinklų platformos ir tikslinės auditorijos.

Pavyzdžiui, daugiau nei tris kartus per dieną „Twitter“ tinkle skelbti pranešimus gali būti laikoma pertekliniu skelbimu, o šešis kartus per dieną „Instagram“ tinkle pasidalinti istorija gali būti gerai. Geriausias būdas išsiaiškinti, kaip dažnai turėtumėte skelbti pranešimus, yra atlikti tyrimą ir sužinoti, kas jums tinka.

  • Sukelkite reakcijas

Vienas iš socialinių tinklų tikslų – sukelti sekėjų reakciją ir naudotis bendruomenės valdymo priemonėmis. Kurkite įdomų turinį ir įtraukite raginimo imtis veiksmų mygtukus, kad paskatintumėte sekėjus reaguoti į jūsų pranešimus.

Kalbant apie socialinius tinklus, labai svarbu sukurti savo prekės ženklo bendruomenę. Geras pavyzdys – teminės grupės, kurios sukuria neįtikėtinai aktyvias bendruomenes.

Socialinių tinklų valdymo kontrolinio sąrašo santrauka

Kasdien

  • Patikrinkite visus savo socialinių tinklų profilius
  • Atsakykite į visus komentarus
  • Planuokite įrašus
  • Stebėkite savo paminėjimus
  • Atsakykite į visas žinutes
  • Stebėkite savo konkurentus
  • Atraskite tendencingas grotažymes

Kas savaitę

  • Stebėkite raktinius žodžius ir frazes
  • Peržiūrėkite savo statistiką
  • Renkite susitikimus su savo komanda
  • Bendraukite su savo srities turinio kūrėjais
  • Bendraukite su klientais
  • Tikrinkite savaitės tikslus

Kas mėnesį

  • Planuokite socialinių tinklų kampaniją
  • Sukurkite turinio kalendorių
  • Atnaujinkite socialinių tinklų reklamos strategiją
  • Atlikite socialinių tinklų auditą
  • Nustatykite savo ateities tikslus
  • Atlikite visus būtinus patobulinimus

Socialinių tinklų patarimai, kaip veiksmingiau valdyti paskyras

  • Naudokite darbo eigą supaprastinančius įrankius
  • Įdiekite pokalbių robotą
  • Naudokite pranešimų planavimo įrankius
  • Naudokite išmanųjį automatizavimą
  • Venkite perteklinio skelbimo
  • Sukelkite reakcijas

Social media management checklist FAQs:

How much time does it take to manage social media?

It depends on how much content you have to manage and can vary depending on the size of your business and the number of accounts you have. It usually takes a few hours per day to manage social media accounts, so if you need to spend more then consider hiring a social media manager or somebody responsible for that particular task.

How do I schedule my day as a social media manager?

You can use a content calendar to plan your content in advance, helping to ensure that all of your accounts are aligned with your overall marketing strategy. More importantly, it allows you to drag & drop and schedule in bulk, making your job much easier.

How much time should a small business spend on social media in 2022?

It's impossible to put a specific number on the hours that a small business should spend on social media. Many different factors come into play, including the number of people involved in management. It is possible to reduce this time by using social media tools, like LiveAgent and its help desk software that enables you to manage all of your social media activities in one place.

Which social media platform is best for my audience?

This varies depending on your target audience, but we recommend using a mix of social media platforms to reach the most people. You can perform a thorough audience analysis to see which platforms will work best in your case. You can also use tools like Google Analytics to get audience insights, plus adjust the message and channel to them.

How can you improve your social media content?

Here are a few tips to follow: Make sure all of your posts are relevant and interesting to your target audience. Include valuable and unique content that is not found on other social media accounts. Post regularly, but not too often (you don’t want to overwhelm your followers). Use images and videos to break up your text and make your posts more engaging. Opt for a mix of promotional and non-promotional content. Make sure all of your links are working properly. Check for spelling and grammar mistakes before publishing your posts. Monitor comments and feedback from your followers, and respond to them. Keep track of your analytics to see how well your social media campaigns are performing.

Susiję Ištekliai

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai