Teisingas pasirinkimas agentūrų verslui

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga agentūroms

Patraukite savo kliento dėmesį smarkiai sumažindami jų veiklos užduotis su „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčia ir geriausiai įvertinta SVĮ pagalbos centro programine įranga 2019 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman looking at her watch

Plėskite verslą be problemų

Rinkodaros, žmogiškųjų išteklių ar interneto svetainių kūrimo agentūros dažniausiai yra labiausiai paplitusios internete. Dėl to labai paprasta apskaičiuoti supaprastintos klientų aptarnavimo programinės įrangos investicijų pelningumo rodiklį. Agentūros aktyviai naudoja „LiveAgent“ savo verslo plėtrai, todėl labai paprasta ir greita atsakyti į pasiūlymo užklausą. Jos taip pat naudoja šią įrangą dėl savo klientų ir, kaip rodo mūsų patirtis, džiaugiasi, kaip greitai galima įdiegti „LiveAgent“.

Naudokite tiesioginius pokalbius internetu

Tiesioginis pokalbis dažnai buvo naudojmas tik didelėse įmonėse, turinčiose daug užklausų. Jau nebe. Mes gyvename epochoje, kai visi iš karto reikalauja atsakymų ir dėl to tiesioginių pokalbių programinės įrangos įdiegimas jūsų įmonei gali atnešti sėkmę.

Sužinoti daugiau
Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Apjunkite savo klientų aptarnavimą

Pakelkite ranką, jei jums patinka „Gmail“. Aha, visos rankos pakeltos? Skirkite šiek tiek vietos universaliai „LiveAgent“ pašto dėžutei ir atraskite centralizuoto jūsų komunikacijos centro galią. Viskas tvarkingai surūšiuota pagal prioritetą ir turi savo ID bei pateikiama papildoma informacija apie klientą. Taigi, kam patinka universali pašto dėžutė?

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kuo jūsų agentūrai bus naudinga įdiegti „LiveAgent“?

Organizuokite klientų užklausas

Tvarkykite savo universalią pašto dėžutę automatiškai nukreipdami klientų užklausas atitinkamiems skyriams ir agentams.

Taupykite laiką ir pinigus

Sutaupykite laiko ir pinigų, sumažindami įrankių, kuriuos naudojate puikiam klientų aptarnavimui, skaičių.

Išlaikykite aukštą pasitenkinimą

Užtikrinkite, kad jūsų klientai būtų patenkinti jūsų paslauga, reguliariai analizuodami agentų darbo reitingavimą.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Stebėkite kelis klientus vienu metu

„LiveAgent“ dažnai naudoja agentūros, kurios bendrauja su klientais esamuose skyriuose, tačiau jos taip mėgsta naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą. Įdiegus daugiakanalę lengviau susidoroti su užklausomis ir išsaugomi ankstesni pokalbiai su klientais bei potencialiais klientais.

Sutaupykite laiko atlikdami pasikartojančias užduotis

Nebereikia rankinio darbo ir atskirų komunikacijos kanalų, dėl kurių sunku atsakyti į užklausas ir atlikti kasdienes administracines užduotis. Naudodami „LiveAgent“ bendravimui su klientais atsikratysite įprastos veiklos perkrovų, kurias sukelia įprastos užduotys. Išspręskite šias problemas naudodami kompleksišką pagalbos centro įrangą, turinčią tiesioginius pokalbius, klientų portalą, forumus arba naudodami pažangias bilietų sekas.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Padidinkite savo prieinamumą

Įsivaizduokite, kad siūlote didesnį prieinamumą, nors skiriate mažiau laiko. Dabar viskas įmanoma, jei bendravimui su klientais įdiegėte „LiveAgent“. Optimizuokite darbo eigą naudodami universalią pašto dėžutę, sujungdami kelis ryšio kanalus ir diegdami pažangią automatiką. Daugiakanalė pagalbos centro programinė įranga vidutiniškai suteiks jums 15 papildomų valandų per savaitę, kurias galite panaudoti, kad sutelktumėte dėmesį į naujus klientus ir jų poreikius.

Pagalbos centro sprendimas prieinamiausia kaina

Nemokamas „LiveAgent“ planas, be kitų funkcijų, siūlo nemokamą žinių bazę. Naudodami mokamą planą, galite gauti dar daugiau už priimtiną kainą.

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų su mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Susiję straipsniai suAgentūra
752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos ir komunikacijos kanalus, įskaitant skambučius, pokalbius ir socialinius tinklus. Taip pat suteikia galimybę registruotis demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas. Teikiama galimybė susisiekti su jais per kontaktinę formą, internetinius pokalbius arba skambučius.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x