Teikite puikų klientų aptarnavimą
Intuityvi klientų aptarnavimo programinė įranga, daugiakanalė platforma su daugybė integracijų ir mokymosi galimybės. LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo įrankių, įskaitant tiesioginius pokalbius, skambučių centrą, ir užklausų valdymo sistemą.
Pereinate iš „CallPage“ į „LiveAgent“?
LiveAgent yra daugiafunkcinė klientų aptarnavimo programa su daugybe funkcijų ir daugiau nei 40 integracijų. Gaukite „LiveAgent“ nemokamai visam laikui arba pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų.
LiveAgent yra siūloma klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo įvairius įrankius klientams aptarnauti, įskaitant VoIP telefono ir el. pašto valdymo programinę įrangą. LiveAgent taip pat siūlo klientų stebėjimo programinę įrangą su nemokamu bandomuoju laikotarpiu ir 24/7 klientų aptarnavimu. Be to, tekste pateikiami privalumai, kaip šablonai padėkos laiškams ir kaip pagerinti puslapių peržiūros skaičių savo svetainėje. Galima užsisakyti demonstraciją ir gauti naujienlaiškį su bendrovės atnaujinimais ir nuolaidomis - taigi teksto tikslas yra propaguoti LiveAgent įrangą ir pritraukti naujus klientus.
Pagalbos tarnybos programinė įranga SaaS
This text outlines strategies for reducing contract termination rates, maintaining low cancellation rates, improving customer loyalty, and managing customer inquiries. The key tactics include analyzing agent metrics regularly, keeping all client messages in one mailbox, and ensuring customer satisfaction with services.
Vienas pagalbos tarnybos sprendimas skirtingoms pramonėms
"LiveAgent" siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos galimybes, įskaitant internetinius pokalbius, telefoniją ir daugiau. Užsiregistruokite nemokamai ir sužinokite daugiau.
LiveAgent yra naujoviška programinė įranga, skirta patobulinti klientų aptarnavimą ir padidinti įmonės pajamas. Jo partnerių programa siūlo daug komisinių, o internetinių pokalbių programa leidžia tiesiogiai susisiekti su klientų aptarnavimo agentais. Nemokama pagalbos tarnybos bilietavimo programinė įranga suteikia galimybę gerinti klientų aptarnavimą, o LiveAgent taip pat teikia VoIP telefono ir skundų valdymo sistemas. Nemokamasis 7 ar 30 dienų banmymas padeda gerinti ryšius su klientais, o geriausia įeinančių skambučių centro programa dar labiau pagerins pasitenkinimą klientų patirtimi.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.