Ieškote „Vision“ alternatyvos?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Vision“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio    
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė    
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Atsibodo jūsų klientų aptarnavimo programinė įranga?

Ar norėtumėte pereiti prie kitos pagalbos tarnybos programinės įrangos?

„LiveAgent“ siūlo daugiau galimybių teikti klientų aptarnavimą. Tai geriausias sprendimas jūsų verslui. Naudodami svarbiausius komunikacijos kanalus, daugiau nei 175 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų, jūs taip pat galite perkelti savo aptarnavimą į aukštesnį lygį.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

3 priežastys, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

Laimingesni klientai

„LiveAgent“ padidina klientų pasitenkinimą ir pagerina konversijų rodiklius.

Prieinamos kainos

„LiveAgent“ suteikia daug už priimtiną kainą. Pasirinkite vieną iš trijų mokamų planų arba atskiras funkcijas, kad pritaikytumėte pagalbos centrą individualiems poreikiams

Didesnis produktyvumas

Sutrumpinkite savo agentų darbo laiką ir išspręskite daugiau klientų užklausų naudodami mūsų universalią pašto dėžutę.

„Vision“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos Liveagent Vision
Bilietų sistema
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers ticketing in plan for $25/agent/month.
Tiesioginis pokalbis internetu
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Vision offers Live Chat in plan for $25/agent/month.
Skambučių centras
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
Vision doesn't offer Call Center.
Savitarna
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers Self-Service in plan for $15/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Vision offers a Facebook integration in plan for $25/agent/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
Vision offers a Twitter integration in plan for $25/agent/month.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
Vision doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
Vision doesn't offer a Viber integration.
Žinių bazė
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers knowledge base in plan for $15/agent/month.
Klientų forumas
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers customer forum in plan for $25/agent/month.
Automatika ir taisyklės
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers automation and rules in plan for $15/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers API functions in plan for $15/agent/month.
Interaktyvus atsakymas balsu (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
Vision doesn't offer IVR features.
Vaizdo skambučiai
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
Vision doesn't offer video calls.
Neribota istorija
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers unlimited history in plan for $15/agent/month.
Neribotas svetainių skaičius
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers unlimited websites in plan for $15/agent/month.
Neriboti pokalbių mygtukai
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons in Ticket+Chat plan for $29/agent/month.
Vision offers unlimited chat buttons in plan for $15/agent/month.
Neribotas bilietų/laiškų kiekis
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers unlimited tickets/mails in plan for $15/agent/month.
Neribotas skambučių įrašymas
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
Vision doesn't offer unlimited call recording.
Neribotas aptarnavimas 24/7
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
Vision offers unlimited 24/7 support in plan for $15/agent/month.
app installation - illustration

Galinga „Vision“ alternatyva

Pereikite prie pagalbos tarnybos programinės įrangos, kuri suteikia daugiau, ir perkelkite klientų aptarnavimą į kitą lygį.

„LiveAgent“ palaiko visus svarbius komunikacijos kanalus, tokius kaip el. paštas, tiesioginiai pokalbiai, skambučių centras, žinių bazė ir net socialiniai tinklai, pvz., „Instagram“, „Twitter“ ir „Facebook“. „Viber“ integracija yra kuriama šiuo metu. Puiki bilietų sistema padeda valdyti jūsų komunikaciją ir jums nereikia jaudintis dėl chaotiško bendravimo.

Socializuokitės

Mes gyvename bendravimo internete pasaulyje, todėl svarbu teikti aptarnavimą ne tik tradiciniais būdais, bet ir socialiniuose tinkluose.

„LiveAgent“ yra vienas iš nedaugelio pagalbos tarnybos sprendimų, apimančių ne tik „Facebook“ ir „Twitter“, bet ir „Instagram“. „Viber“ integracija yra kuriama šiuo metu. „LiveAgent“ apima daugybę kanalų, todėl galite geriau aptarnauti savo klientus.

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Greičiausias tiesioginis pokalbis

Tiesioginis pokalbis internetu yra esminis ir labai naudingas įrankis klientų aptarnavimo agentams, nes leidžia jūsų klientams susisiekti su jumis tiesiai iš jūsų svetainės ir nedelsiant kalbėtis. Štai kodėl jis turi būti greitas.

„LiveAgent“ didžiuojasi turėdamas greičiausią tiesioginių pokalbių valdiklį rinkoje, o pokalbių rodymo greitis yra 2,5 sekundės.

Sužinokite, kodėl įmonės pereina į „LiveAgent“

  • „Jame yra daugybė funkcijų ir todėl jis yra pranašesnis negu 5 metus naudotas „zendesk“. Taigi aš perėjau ir tai labai naudinga man, kaip smulkaus verslo savininkui.“ Albertas

  • Iš pradžių išbandžiau „Zendesk“, bet po kelių valandų konfigūravimo ir kainų modelio studijavimo supratau, kad tai ne man. Vietoj to pradėjau naudoti „LiveAgent“ ir turiu pasakyti, kad kol kas esu labai patenkintas. Sistema buvo sukonfigūruota taip, kaip ir norėjau ir aš dar neradau nieko, ko negalėčiau padaryti. Aptarnavimas yra puikus ir paprastai atsako į klausimus per porą minučių.” Erikas

  • „Mes per4jome į „LiveAgent“ iš „ZenDesk“… ir negrįšime. Kainos puikiai prieinamos, o klientų aptarnavimo komanda mums padeda 24/7. Antra, pažangus automatizavimas, kuris pakeitė mūsų požiūrį į „Zapier“, nes yra daugybė integracijų. Be to, jie taip pat suteikia tiek daug papildomų el. pašto adresų, kuriuos galima labai lengvai prijungti.“ Aronas

  • „Mes ir mūsų klientai nuolat turėjome problemų su „Zendesk“, bet po to, kai apsvarstėme skirtingus variantus, mes pasirinkome „LiveAgent“ remdamiesi naudotojų atsiliepimais ir kainomis.“ Adamas

  • „Aš jau daugelį metų naudojau „Zendesk“ ir buvau pavargęs nuo to, kad prie el. laiškų negaliu pridėti failų, tik siųsti nuorodas. „LiveAgent“ man patinka tai, kad jie siunčia el. laiškus (ne bilietus), galiu pridėti failus, tvarkyti el. laiškų srautą lengviau nei „Zendesk“, galiu bendrauti ir tvarkyti el. laiškus iš to paties lango. Be to, „LiveAgent“ suteikia galimybę naudoti skaičiuokles el. laiškuose ir turi puikią klientų aptarnavimo komandą.“ Vladas

  • „Mes perėjome prie šios sistemos po daugelio „ZenDesk” naudojimo metų. Funkcionalumas yra puikus: kontaktinės formos, tiesioginiai pokalbiai internetu, duomenų bazės, integracija su socialiniais tinklais – viskas vienoje paslaugoje ir visi šie moduliai yra gerai apgalvoti ir kompetentingai sąveikauja tarpusavyje. Man patiko, kad paslauga veikia stabiliai net mobiliosiose platformose (po „ZenDesk“ tai yra didžiulis mūsų pliusas).“ Olga

  • „Išbandžiau įvairią įrangą, įskaitant „Zendesk”, „Freshdesk” ir kitas, o tada radau „LiveAgent”. Tai puikus įrankis, geras kainos ir kokybės santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba. O dabar, po kelerių metų naudojimo, tai vis dar yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas.“ Michalas

  • „Anksčiau naudojau daug kitų pagalbos tarnybų sistemų, tokių kaip „LiveZilla“, „Zopim“, „Zendesk “, „Freshdesk“, „Desk.com“ ir kt. „LiveAgent“ už visus juos pranašesni dėl savo kainos, funkcijų, klientų aptarnavimo ir mobiliųjų funkcijų.“ Harisonas

man and woman winners-illustration

Norite gauti daugiau už mažiau?

Suteikti savo verslui puikią aptarnavimo programinę įrangą neturi būti labai brangu. „LiveAgent“ siūlo jums tris nuostabius mokamus planus, kuriuose yra įrankių, funkcijų ir integracijų, kad turėtumėte viską, ko reikia ir galėtumėte teikti geriausią pagalbą.

Peržiūrėkite mūsų planus ir sužinokite daugiau. Pažadame, kad jie neviršys jūsų biudžeto.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Susiję straipsniai su„Vision“ alternatyva
Norite geresnio aptarnavimo skambučiais? Išbandykite „LiveAgent“, kuris gali daug daugiau nei tik skambinti. Sužinokite apie „LiveAgent“ pagalbos centro pranašumus ir pagrindines savybes.

Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?

"LiveAgent" padeda įmonėms organizuoti pardavimus ir klientų aptarnavimo skyrių, padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus, bei siūlo alternatyvas kitoms programinėms įrangoms.

Atlikite ir gaukite skambučius internetu, naudodami mūsų pažangią telefonijos programinę įrangą. Atlikite tarptautinius ir regioninius skambučius vietinėmis kainomis.

Reikalinga patikima telefonijos programinė įranga?

Įdiegus „LiveAgent“, perkančių klientų konversija padidėjo 325%. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis padidinti aptarnavimo užklausų efektyvumą ir pagerinti klientų patirtį.

Jei jūsų klientų aptarnavimas nėra toks, kokio klientai nori, atsiranda skundų. Tai - nepasitenkinimo jūsų paslaugomis išraiška.

Skundai

Skundai yra pažadų nevykdymas klientams dėl prekės ženklo. Jie gali padėti gerinti aptarnavimo kokybę ir parodyti, kad į juos atsižvelgiama.

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją. Pagerinkite savo rinkodarą su LiveAgent pagalbos tarnybos programine įranga.

Norite pagerinti savo rinkodaros reputaciją?

LiveAgent yra daugiakalbė programa, kuri palaiko 43 kalbas. Taip užtikrina, kad jūsų užsienio klientai nesijustų kalbinės barjero. Taip pat yra mobili aplikacija.

Planuojate perkelti savo duomenis iš "Lucep" į kitą sprendimą? Atkreipkite dėmesį į LiveAgent ir pamatykite visus privalumus. Pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.

Norite migruoti iš "Lucep" į LiveAgent?

LiveAgent siūlo daugybę funkcijų, įskaitant žinių bazę, klientų forumą, automatizaciją, API, IVR, vaizdo skambučius ir neribotą pagalbą 24/7. Taip pat siūloma integracija su "Viber", "Facebook", "Twitter" ir "Instagram". Paslaugos kaina prasideda nuo 15$/agentui/mėn. "Lucep" nesiūlo daugelio šių funkcijų ir integracijų, ir paslaugos kaina yra aukštesnė - 30$/agentui/mėn.

Būkite priekyje, su klientų sąveikos programine įranga, jau šiandien. Neatsilikite nuo klientų užklausų ir pagerinkite klientų patirtį visuose kanaluose.

Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga

"LiveAgent" yra įrankis, kuris padidino klientų konversijų rodiklį ir pagerino klientų aptarnavimo patirtį įvairiais kanalais. Tai ekonomiškas ir efektyvus sprendimas.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai