Dėkojame, kad susidomėjote galimybe prisidėti prie mūsų tinklaraščio rašymo. Mums patinka svečių įrašai, tačiau esame išrankūs jų kokybei. Siekiame savo auditorijai pateikti informacinio ir unikalaus turinio. Mūsų auditorija: SaaS verslo savininkai, profesionalūs rinkodaros specialistai ir klientų aptarnavimo ekspertai. Kadangi pirmenybę teikiame kokybei > kiekybei, neskelbiame bendrinio turinio, kurį galima rasti bet kur internete.
Prieš siųsdami mums savo temos idėjas, peržiūrėkite toliau pateiktą vadovą. Jei neatsakysime jums per 4–5 dienas, jūsų svečio įrašo nepriėmėme.
Svečio įrašo logistika:
sugalvokite temų idėjas ir atsiųskite jas mums
kai patvirtinsime temą, pranešime jums el. paštu ir atsiųsime užpildyti Svečio įrašo santrauką
galutinis terminas ir tiksli įrašo paskelbimo data bus suplanuoti po to, kai bus peržiūrėta svečio įrašo santrauka
peržiūrėkite čia pateiktus kontrolinius sąrašus: temos idėja, trumpa santrauka, turinys, vaizdinis turinys, nuorodų išdėstymas, galutinė versija
Temos idėjų kontrolinis sąrašas:
panaršykite mūsų tinklaraštyje, kad sužinotumėte, kokias temas nagrinėjome anksčiau ir kokio tipo turinys yra aktualus mūsų skaitytojams – prašome nesiųsti jau paskelbto ar nesusijusio turinio
pasiūlykite 3–5 patrauklių temų idėjas, kurias gerai išmanote ir kurios yra svarbios mūsų pramonei, pavyzdžiui, klientų aptarnavimas / pagalba / sėkmė, aptarnavimo tarnybos sprendimai (pokalbiai, klientų portalas, skambučių centras), skaitmeninė rinkodara, SaaS ir kt.
el. paštu pasidalykite su mumis savo ankstesnėmis publikacijomis
atsiųskite savo pasiūlymą el. pašto adresu hello@liveagent.com, į temos eilutę įrašydami „ice cream“.
Svečio įrašo santraukos kontrolinis sąrašas:
kai tema bus patvirtinta, iš mūsų gausite atsakymą el. paštu
užpildykite mūsų svečio įrašo santrauką, kurią jums atsiųsime
atminkite, kad svečio įrašo tikslas yra ne tik viešumas ir nuorodų patalpinimas, bet ir organinio srauto didinimas, todėl prieš pateikdami užpildytą santrauką taip pat ištirkite galimus mažos konkurencijos raktinius žodžius su didele paieškos apimtimi
Svečio įrašo turinio kontrolinis sąrašas:
„LiveAgent“ visada rašyti kaip vieną žodį
išlaikyti bent 2000 žodžių apimtį, pageidautina ir daugiau
SEO optimizuoti savo straipsnį, kaip nurodyta svečio įrašo santraukoje
rašyti antruoju asmeniu (you/your), šnekamąja kalba ir amerikiečių anglų kalba.
sakinius rašyti trumpus ir lengvai suprantamus
apriboti sakinių skaičių pastraipoje iki daugiausia 5 (puikus nemokamas įrankis – „Hemingway Editor“)
naudoti įvairias formatavimo parinktis: paryškintą tekstą, punktus, numeraciją
straipsnyje išlaikyti vienodą šriftą ir jo dydį
visos antraštės turėtų būti rašomos mažosiomis raidėmis, išskyrus pirmąjį antraštės žodį ir visus daiktavardžius ar akronimus (išvardyti visus akronimus)
tik pirmoji naujo sakinio raidė rašoma didžiąja raide
rašyti naudingus patarimus, statistinius duomenis ir kitus įdomius faktus, kurie būtų naudingi skaitytojui
atlikti gramatikos, skaitomumo ir plagijavimo patikrą
prieš pateikiant galutinę versiją, ją pataisyti ir dar kartą patikrinti
Vizualinio turinio kontrolinis sąrašas:
turinys turėtų būti įvairus – diskusijos, citatos, tviterio žinutės, (kainų) lentelės, grafikai paįvairina tekstą
galima paminėti su tema susijusius produktus
5+ paveikslėlių straipsnyje – nuotraukos be autorių teisių, ekrano nuotraukos su nuorodomis, nuosavi paveikslėliai (kiekvienas paveikslėlis turėtų būti iki 100 kb su tinkamu failo pavadinimu, nuoroda ir alt žyma), ekrano nuotraukos su rodyklėmis tinka
vengti „Stock“ ir prastos kokybės nuotraukų
siunčiant galutinę versiją, prie el. laiško prisegti visus vaizdinius elementus
Nuorodų talpinimo kontrolinis sąrašas:
atgalinės nuorodos aktualumas ir informacinė vertė (pageidautina reklaminės nuorodos)
nuorodos integravimas turėtų atrodyti natūraliai
jokių mokamų ar remiamų nuorodų
reklaminės nuorodos turi turėti „nofollow“ atributus, skirtus paieškos sistemoms
pririšimo (anchor) tekstas ir raktiniai žodžiai (susijusios frazės, raktiniai žodžiai, sinonimai). Pavyzdžiui, bilietų tvarkymo platforma (bilietų valdymo sistemos įrankis, bilietų tvarkymo įrankis…). Venkite tokių žodžių kaip „spustelėkite čia“, „rasite yra“, „patikrinkite čia“ ir pan.
išorinės nuorodos neturėtų būti pateikiamos įžanginėje pastraipoje, antraštėje, poraštėje, puslapio šoninėje juostoje ar išvadose
pageidautina, kad organinis srautas būtų didesnis nei 1 000, tačiau vėlgi – nuorodų priėmimas priklauso nuo bendros svetainės kokybės
2–5 dofollow išorinės nuorodos (į autoritetingas ir susijusias svetaines) ir, pageidautina, šviežias turinys (ne senesnis nei 3 metų ir naudoti ne vieną, o kelis šaltinius).
2–5 vidinės nuorodos į „LiveAgent“, „PostAffiliatePro“, „QualityUnit“ arba bet kur kitur, kur tekste minimas mūsų prekės ženklas.
vengti nuorodų į konkurentus kaip turinio šaltinį (pašalinsime nuorodą ir rasime naują šaltinį, į kurį būtų galima pateikti nuorodą).
atgalinės nuorodos įterpiamos tik į tinklaraščio įrašus, pažymėtus žyma „augimas“, „aptarnavimas“, „pokalbis gyvai ir „aptarnavimo tarnyba“.
Trikčių šalinimas yra procesas, kurio metu reikia surasti problemą ir ją pašalinti. Trikčių šalinimo sėkmė priklauso nuo to, kiek patirties turi jų ieškotojas.
LiveAgent yra galinga klientų aptarnavimo programinė įranga, siūlanti 43 vertimus ir mobilią aplikaciją. Puikus klientų aptarnavimas yra ilgalaikio pelningumo veiksnys, todėl vertinga turėti gerai tvarkomą aptarnavimo komandą. LiveAgent taip pat siūlo nemokamą 7 arba 30 dienų bandymą. Veiklos žurnalas svarbus siekiant užtikrinti saugumą ir stebėti darbuotojų veiklą bei efektyvumą.
Skambinimo mygtukas yra patogus būdas paskambinti tiesiogiai iš svetainės, sumažina klientų pastangas, pagerina aptarnavimo patirtį. LiveAgent siūlo pasirinktinius mygtukus, leidžia skambinti iš kompiuterio į kompiuterį ar iš telefono į kompiuterį.
Klientų aptarnavimo kanalai keičiasi, tačiau telefonas vis dar populiarus. LiveAgent siūlo virtualų skambučių centrą ir el. laiškų šablonus. Įvairios galimybės, pritaikytos verslo reikalavimams.
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.