Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Kaip pabaigti el. laišką (patarimai + šablonai)

Kaip pabaigti el. laišką (patarimai + šablonai)

Kadangi dauguma šiandienos verslo susirašinėjimų tvarkomi el. paštu, labai svarbu tinkamai pradėti ir užbaigti el. laiškus. Tačiau visą dėmesį skiriant el. laiškų temai ir pradžiai, į el. laiško pabaigą dažnai žiūrima pro pirštus.

Tiesą sakant, tinkamai užbaigti su verslu susijusį el. laišką yra taip pat svarbu, kaip jį pradėti. Tinkama el. laiško pabaiga gavėjui palieka teigiamą galutinį įspūdį, motyvuoja skaitytoją imtis veiksmų, identifikuoja siuntėją ir jo ketinimus bei pateikia gavėjui jūsų kontaktinę informaciją (todėl jiems nesunku su jumis susisiekti). Skaitykite toliau, kad sužinotumėte viską apie tai, kaip tinkamai užbaigti verslo el. laiškus, ir pasinaudokite mūsų profesionalių el. laiškų užbaigimo frazėmis ir užbaigimo pavyzdžiais, kurie tinka įvairiose situacijose.

Ką įtraukti į el. laiškų pabaigą

  1. Baigiamoji eilutė

Prieš išsiųsdami el. laišką įsitikinkite, kad jame yra trumpas baigiamasis sakinys, užtikrinantis sklandų perėjimą tarp pagrindinės el. laiško temos ir pabaigos. Ši baigiamoji eilutė gali reikšti jūsų dėkingumą už gavėjo laiką, parodyti, kad esate pasirengęs tolesniam bendravimui arba tai gali būti teiginys, rodantis, kad tikitės atsakymo.

2. Parašas

Jei nesate labai artimi su gavėju, kiekvienas verslo el. laiškas reikalauja profesionalaus užbaigimo, kuris gali būti oficialus arba neoficialus, atsižvelgiant į jūsų santykių tipą ir jūsų bendravimo kontekstą. Dažniausiai naudojami el. laiško užbaigimo žodžiai yra „Linkėjimai“ ir „Geriausi linkėjimai“, tačiau mes pateikėme visą pavyzdžių sąrašą (esantį žemiau), tiek oficialų, tiek neoficialų.

El. laiškų šablonų tinkinimas
Tinkinkite el. laiškų šablonus

3. Parašykite savo vardą

Jei rašote kam nors pirmą kartą, į savo elektroninio pašto parašą visada įtraukite vardą ir pavardę. Pokalbiams su kolegomis ar žmonėmis, kuriuos jau pažįstate ir su kuriais keitėtės keliais el. laiškais, pakanka pasirašyti savo vardu. Atminkite, kad patartina vengti pasirašymo slapyvardžiais, nebent jūsų slapyvardis yra plačiai žinomas ir naudojamas vietoj jūsų vardo.

4. Pareigos ir įmonė

El. laiško paraše būtinai pridėkite dabartinį pareigybės pavadinimą ir įmonės pavadinimą, kad nekiltų painiavos dėl to, kas esate, ypač jei siunčiate el. laiškus potencialiems klientams. Jei kreipiatės dėl darbo, patariame palikti savo dabartinę informaciją (el. pašto adresą ir telefono numerį) be parašo.

Pirmasis el. laiškas

5. Kontaktinė informacija

Nors jūsų pranešimo gavėjas jau žino jūsų el. pašto adresą, visada naudinga savo elektroninio pašto paraše pateikti papildomos kontaktinės informacijos, pvz., telefono numerį, nes kai kurie žmonės gali norėti jus susisiekti kitais ryšio kanalais.

6. Papildomi ištekliai

Taip pat galite pridėti nuorodų prie savo parašo. Nuoroda gali būti į jūsų svetainę, „LinkedIn“ profilį ar kitas susijusias socialinių tinklų paskyras, internetinį puslapį, kurį norite reklamuoti, jūsų internetinį portfelį, internetinį kalendorių arba naujausią tinklaraščio įrašą ir kt.

el. laiško parašas

Laiškų pabaigimo pavyzdžiai ir šablonai

Profesionalios el. laiškų užbaigimo frazės

Nuspręsdami, kokius žodžius norite baigdami savo verslo el. laišką, pagalvokite, kam ir kodėl jį siunčiate. Jei nesate tikri, kokie žodžiai būtų tinkamiausi konkrečioje situacijoje, geriau pasirinkti oficialesnę baigiamąją frazę. „Sėkmės jums“, „Linkėjimai“, „Viso geriausio“ ir „Geriausi linkėjimai“. Tai yra vieni dažniausių el. laiškų baigimo būdų, kuriuos galima naudoti visose situacijose ir visų tipų el. laiškuose. Štai dar keli dažniausiai ir plačiausiai naudojamų profesionalių el. laiškų užbaigimo pavyzdžiai:


Oficialaus el. laiško pabaigimo frazės:

Linkėjimai, Geriausi linkėjimai, Su pagarba, Viso geriausio, Su geriausiais linkėjimais, Nuoširdžiai, Nuoširdžiai Jūsų, Pagarbiai Jūsų, Šilti linkėjimai,


Neoficialaus el. laiško pabaigimo frazės:

Greitai pasikalbėsime, Iki kito karto, Iki, Rūpinkitės, savimi Sėkmės, Gero savaitgalio! Geros dienos! Produktyvios dienos! Gero [savaitės diena]/savaitė/savaitgalis], Puikaus [savaitės diena], Linksmų švenčių, Tikiuosi tai padės,


Pabaigimo frazės, rodančios dėkingumą:

Ačiū, Dėkoju, Didelis ačiū, Ačiū dar kartą, Labai ačiū, Labai vertinama, Su dėkingumu, Dėkoju už jūsų [pagalbą/nuomonę/atsiliepimą] Iš anksto dėkoju, Ačiū, kad perskaitėte, Ačiū už jūsų pagalbą, Dėkojame už jūsų dėmesį, Dėkojame už [kantrybę/laiką/bendradarbiavimą].


Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

El. laiško pasutinės eilutės pavyzdžiai

Atsižvelgdami į el. laiško kontekstą, taip pat galite pridėti trumpą el. laiško baigimo sakinį. Naudokite vieną iš toliau išvardytų patikrintų el. laiškų baigimo frazių, kad įsitikintumėte, jog baigiate pranešimą pozityviai ir pranešate gavėjams, kad tikitės jų atsakymo ar tolesnio dialogo.

Kaip pabaigti šalto pardavimo el. laišką

Kiekvienam pardavimų specialistui gali būti sunku išsiaiškinti, kaip užbaigti šaltą el. laišką. Štai keletas pavyzdžių, ką galite įtraukti į šalto pardavimo el. laiškų pabaigą, norėdami paskatinti atsakyti:

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Kaip pabaigti pardavimų el. laišką

Tolesni el. laiškai yra privalomi bet kokioje šaltų el. laiškų strategijoje. Štai kaip galite užbaigti tolesnį pardavimų el. laišką, kad paskatintumėte savo potencialų klientą atsakyti, net jei ankstesni bandymai su jais susisiekti buvo nesėkmingi:

Kaip užbaigti el. laišką po pirkimo/norint pasveikinti klientą

El. laiškai po pirkimo ir klientų pasveikinimo laiškai yra vieni iš svarbiausių el. laiškų el. pašto rinkodaros kampanijose, kuriomis siekiama sukurti ilgalaikius ryšius su klientais. Štai kaip gali atrodyti šių tipų el. laiškų pabaigos frazės:

Kaip užbaigti klientų aptarnavimo el. laišką

Kai baigiate siųsti klientų aptarnavimo el. laiškus, visada naudinga paskatinti klientus susisiekti, jei kiltų kitų klausimų, problemų ar rūpesčių. Taip pat turėtumėte juos įtikinti, kad visada esate pasiruošę padėti. Štai keletas naudingų pavyzdžių, kuriuos galite naudoti klientų aptarnavimo el. laiškuose:

Kaip pabaigti atsiprašymo el. laišką, skirtą klientui

Rašydami atsiprašymo el. laiškus klientams ir bendraudami su nusivylusiais klientais, el. laiško pabaigoje turėtumėte dar kartą pakartoti atsiprašymą ir pasakyti, kad vertinate jų kantrybę ir supratimą:

Apibendrinimas

El. laiško pabaiga paprastai yra tik baigiamoji pastaba arba trumpas sakinys, po kurio eina jūsų parašas, tačiau norint rasti tinkamus žodžius ir tinkamą toną el. laiško užbaigimui, dažnai reikia daug pagalvoti. El. laiško pabaiga iš tikrųjų gali turėti didelės įtakos gavėjo sprendimui atsakyti į jūsų el. laišką. Žinojimas, kaip užbaigti profesionalius el. laiškus, yra raktas į efektyvų dalykinį bendravimą, paliekant skaitytojui teigiamą įspūdį ir didinant atsakymų rodiklius. Jei nesate tikri, kaip pabaigti savo verslo el. laišką, gali praversti anksčiau minėti el. laiškų užbaigimo pavyzdžiai.

Dažnai užduodami klausimai apie el. laiškų pabaigą

Kodėl el. laiško pabaiga yra svarbi?

Kadangi el. laiško užbaigimas yra paskutinis dalykas, kurį perskaito jūsų gavėjas, tai gali būti motyvuojantis veiksnys, lemiantis tai, kaip greitai jie reaguoja ir ar apskritai ketina atsakyti. Mandagiai, profesionaliai ir tinkamai užbaigę el. laišką, turite daugiau galimybių gauti teigiamą atsakymą.

Kokios užbaigimo frazės netinka verslo el. laiškui?

Net jei jūsų santykis su gavėju yra neoficialus, bet kokio tipo verslo komunikacijoje reikėtų vengti neprofesionalios pabaigos. Tai apima „Palaimintos dienos“ (ar bet ko kito su religiniais atspalviais), „Davai!“ (ar bet kuris kitas žargonas), „Thx“ (ar bet kokios kitos santrumpos), „Ate“ (ar bet kokie kiti neoficialūs atsisveikinimai), „Nuoširdžiai tavo“/„ Su meile“ (ar kas nors panašaus).

Kaip suformatuoti el. laiško pabaigą?

Svarbu profesionaliai užbaigti el. laišką, tačiau tinkamas formatavimas taip pat yra labai svarbus norint sukurti gerą galutinį įspūdį. Po baigiamųjų žodžių būtinai padėkite kablelį, tada sekančioje eilutėje parašykite savo vardą ir pavardę, po to pavadinimą, įmonę ir bet kokią kontaktinę informaciją, kurią norite pateikti.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl el. laiškų užbaigimas yra svarbus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kadangi el. laiško užbaigimas yra paskutinis dalykas, kurį perskaito jūsų gavėjas, tai gali būti motyvuojantis veiksnys, lemiantis tai, kaip greitai jie reaguoja ir ar apskritai ketina atsakyti. Mandagiai, profesionaliai ir tinkamai užbaigę el. laišką, turite daugiau galimybių gauti teigiamą atsakymą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios užbaigimo frazės netinka verslo el. laiškui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Net jei jūsų santykis su gavėju yra neoficialus, bet kokio tipo verslo komunikacijoje reikėtų vengti neprofesionalios pabaigos. Tai apima „Palaimintos dienos“ (ar bet ko kito su religiniais atspalviais), „Davai!“ (ar bet kuris kitas žargonas), „Thx“ (ar bet kokios kitos santrumpos), „Ate“ (ar bet kokie kiti neoficialūs atsisveikinimai), „Nuoširdžiai tavo“/„ Su meile“ (ar kas nors panašaus).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip suformatuoti el. laiško pabaigą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Svarbu profesionaliai užbaigti el. laišką, tačiau tinkamas formatavimas taip pat yra labai svarbus norint sukurti gerą galutinį įspūdį. Po baigiamųjų žodžių būtinai padėkite kablelį, tada sekančioje eilutėje parašykite savo vardą ir pavardę, po to pavadinimą, įmonę ir bet kokią kontaktinę informaciją, kurią norite pateikti.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai