• Šablonai
  • Kaip pabaigti el. laišką (patarimai + šablonai)

Kaip pabaigti el. laišką (patarimai + šablonai)

Kadangi dauguma šiandienos verslo susirašinėjimų tvarkomi el. paštu, labai svarbu tinkamai pradėti ir užbaigti el. laiškus. Tačiau visą dėmesį skiriant el. laiškų temai ir pradžiai, į el. laiško pabaigą dažnai žiūrima pro pirštus.

Tiesą sakant, tinkamai užbaigti su verslu susijusį el. laišką yra taip pat svarbu, kaip jį pradėti. Tinkama el. laiško pabaiga gavėjui palieka teigiamą galutinį įspūdį, motyvuoja skaitytoją imtis veiksmų, identifikuoja siuntėją ir jo ketinimus bei pateikia gavėjui jūsų kontaktinę informaciją (todėl jiems nesunku su jumis susisiekti). Skaitykite toliau, kad sužinotumėte viską apie tai, kaip tinkamai užbaigti verslo el. laiškus, ir pasinaudokite mūsų profesionalių el. laiškų užbaigimo frazėmis ir užbaigimo pavyzdžiais, kurie tinka įvairiose situacijose.

Ką įtraukti į el. laiškų pabaigą

  1. Baigiamoji eilutė

Prieš išsiųsdami el. laišką įsitikinkite, kad jame yra trumpas baigiamasis sakinys, užtikrinantis sklandų perėjimą tarp pagrindinės el. laiško temos ir pabaigos. Ši baigiamoji eilutė gali reikšti jūsų dėkingumą už gavėjo laiką, parodyti, kad esate pasirengęs tolesniam bendravimui arba tai gali būti teiginys, rodantis, kad tikitės atsakymo.

2. Parašas

Jei nesate labai artimi su gavėju, kiekvienas verslo el. laiškas reikalauja profesionalaus užbaigimo, kuris gali būti oficialus arba neoficialus, atsižvelgiant į jūsų santykių tipą ir jūsų bendravimo kontekstą. Dažniausiai naudojami el. laiško užbaigimo žodžiai yra „Linkėjimai“ ir „Geriausi linkėjimai“, tačiau mes pateikėme visą pavyzdžių sąrašą (esantį žemiau), tiek oficialų, tiek neoficialų.

El. laiškų šablonų tinkinimas
Tinkinkite el. laiškų šablonus

3. Parašykite savo vardą

Jei rašote kam nors pirmą kartą, į savo elektroninio pašto parašą visada įtraukite vardą ir pavardę. Pokalbiams su kolegomis ar žmonėmis, kuriuos jau pažįstate ir su kuriais keitėtės keliais el. laiškais, pakanka pasirašyti savo vardu. Atminkite, kad patartina vengti pasirašymo slapyvardžiais, nebent jūsų slapyvardis yra plačiai žinomas ir naudojamas vietoj jūsų vardo.

4. Pareigos ir įmonė

El. laiško paraše būtinai pridėkite dabartinį pareigybės pavadinimą ir įmonės pavadinimą, kad nekiltų painiavos dėl to, kas esate, ypač jei siunčiate el. laiškus potencialiems klientams. Jei kreipiatės dėl darbo, patariame palikti savo dabartinę informaciją (el. pašto adresą ir telefono numerį) be parašo.

Pirmasis el. laiškas

5. Kontaktinė informacija

Nors jūsų pranešimo gavėjas jau žino jūsų el. pašto adresą, visada naudinga savo elektroninio pašto paraše pateikti papildomos kontaktinės informacijos, pvz., telefono numerį, nes kai kurie žmonės gali norėti jus susisiekti kitais ryšio kanalais.

6. Papildomi ištekliai

Taip pat galite pridėti nuorodų prie savo parašo. Nuoroda gali būti į jūsų svetainę, „LinkedIn“ profilį ar kitas susijusias socialinių tinklų paskyras, internetinį puslapį, kurį norite reklamuoti, jūsų internetinį portfelį, internetinį kalendorių arba naujausią tinklaraščio įrašą ir kt.

el. laiško parašas

Laiškų pabaigimo pavyzdžiai ir šablonai

Profesionalios el. laiškų užbaigimo frazės

Nuspręsdami, kokius žodžius norite baigdami savo verslo el. laišką, pagalvokite, kam ir kodėl jį siunčiate. Jei nesate tikri, kokie žodžiai būtų tinkamiausi konkrečioje situacijoje, geriau pasirinkti oficialesnę baigiamąją frazę. „Sėkmės jums“, „Linkėjimai“, „Viso geriausio“ ir „Geriausi linkėjimai“. Tai yra vieni dažniausių el. laiškų baigimo būdų, kuriuos galima naudoti visose situacijose ir visų tipų el. laiškuose. Štai dar keli dažniausiai ir plačiausiai naudojamų profesionalių el. laiškų užbaigimo pavyzdžiai:


Oficialaus el. laiško pabaigimo frazės:

Linkėjimai, Geriausi linkėjimai, Su pagarba, Viso geriausio, Su geriausiais linkėjimais, Nuoširdžiai, Nuoširdžiai Jūsų, Pagarbiai Jūsų, Šilti linkėjimai,


Neoficialaus el. laiško pabaigimo frazės:

Greitai pasikalbėsime, Iki kito karto, Iki, Rūpinkitės, savimi Sėkmės, Gero savaitgalio! Geros dienos! Produktyvios dienos! Gero [savaitės diena]/savaitė/savaitgalis], Puikaus [savaitės diena], Linksmų švenčių, Tikiuosi tai padės,


Pabaigimo frazės, rodančios dėkingumą:

Ačiū, Dėkoju, Didelis ačiū, Ačiū dar kartą, Labai ačiū, Labai vertinama, Su dėkingumu, Dėkoju už jūsų [pagalbą/nuomonę/atsiliepimą] Iš anksto dėkoju, Ačiū, kad perskaitėte, Ačiū už jūsų pagalbą, Dėkojame už jūsų dėmesį, Dėkojame už [kantrybę/laiką/bendradarbiavimą].


Peter Komornik

LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.

Peter Komornik, Vadovas
logo slido black

El. laiško pasutinės eilutės pavyzdžiai

Atsižvelgdami į el. laiško kontekstą, taip pat galite pridėti trumpą el. laiško baigimo sakinį. Naudokite vieną iš toliau išvardytų patikrintų el. laiškų baigimo frazių, kad įsitikintumėte, jog baigiate pranešimą pozityviai ir pranešate gavėjams, kad tikitės jų atsakymo ar tolesnio dialogo.


Looking forward to hearing from you.
Looking forward to your reply.
Look forward to connecting soon.
I look forward to seeing you next week.
Hope to hear from you soon.
I would appreciate your reply.
Hope your week’s off to a good start.
Happy to help if you want to know more.
Please feel free to contact me anytime.
If you have any questions, please email or call me.
If there’s anything I can do to help you, just drop me a line
If there’s anything I can help you with, just let me know.
If I can be of any further assistance, please let me know.
I am at your disposal for any questions or concerns you may have.
You can reach me at [phone number] if there’s anything you’d like to discuss.
If you require any further information, you can schedule a call with me using this link.
Do not hesitate to contact us again if there’s anything we can help you with.
I look forward to doing business with you in the future.
I enjoyed working with you and look forward to…
Thank you once more for your help in this matter.
Thank you for taking your time.
Thank you for taking this into consideration.
I’d love to hear your feedback.
I’d really appreciate your feedback on …
Please let me know what you think.

Kaip pabaigti šalto pardavimo el. laišką

Kiekvienam pardavimų specialistui gali būti sunku išsiaiškinti, kaip užbaigti šaltą el. laišką. Štai keletas pavyzdžių, ką galite įtraukti į šalto pardavimo el. laiškų pabaigą, norėdami paskatinti atsakyti:

“If you’d like to learn more about how [Company] can help you [reach specific goals], feel free to book a time in my calendar here: [link]. I look forward to hearing back from you.”

“Are you available for a 10-minute call on [date and time]? Just let me know what works best for you, I’d be happy to work around your schedule.”

“Do you have 5-10 minutes to discuss how we can help [their company] achieve [specific goals]? If so, how does your calendar look this week?”

“It would be great to hear your thoughts and even explore how this [solution/ tool/ strategy] would fit with [their company]. Do you have 15 minutes this week?”

“If you’d like to hear about this in more detail, I would happily spend 30 mins telling you everything you need to know. Just let me know if you have any questions or would like to have a more in-depth conversation.”

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Kaip pabaigti pardavimų el. laišką

Tolesni el. laiškai yra privalomi bet kokioje šaltų el. laiškų strategijoje. Štai kaip galite užbaigti tolesnį pardavimų el. laišką, kad paskatintumėte savo potencialų klientą atsakyti, net jei ankstesni bandymai su jais susisiekti buvo nesėkmingi:

“If you are the appropriate person to speak with, what does your calendar look like? If not, who do you recommend I talk to?”

“Are you the right person to speak to regarding this? If not, could you help me find the relevant decision maker? I look forward to your response.”

“I would really like to have 20 minutes of your time as I feel we can really add value to your [area of operations]. Can we book a call or a meeting?”

“Have you given any additional thought to my proposal? I’d be happy to do a quick review of it on the phone and answer any and all questions you may have. What time would suit you for a quick conversation?”

“Please let me know when you have had a chance to take a look at this info and would like me to give you a call to discuss. I’d be happy to answer any questions you have.”

Kaip užbaigti el. laišką po pirkimo/norint pasveikinti klientą

El. laiškai po pirkimo ir klientų pasveikinimo laiškai yra vieni iš svarbiausių el. laiškų el. pašto rinkodaros kampanijose, kuriomis siekiama sukurti ilgalaikius ryšius su klientais. Štai kaip gali atrodyti šių tipų el. laiškų pabaigos frazės:

“Thanks again for shopping with [Brand]. If you have any questions or need help – let us know! We’ll do everything we can to make sure you love your experience with us.”

“If we ever fail to live up to your expectations with the quality of our products, delivery times, or anything else – you can always reach out to our customer support team at [email] or [number].”

“If you’re interested in learning more about your product, feel free to contact me or anyone else on our support team at any time. We’re always here to help you in any way we can.”

“I’d love to hear what you think of [product] and if there is anything we can improve. If you have any questions, please reply to this email. I’m always happy to help!”

“Thanks again for signing up for [product/ service]. We’re always around and love hearing from you. If you ever need help, have ideas, or just want to say hello, please get in touch, and we’ll get back to you within a few hours.”

Kaip užbaigti klientų aptarnavimo el. laišką

Kai baigiate siųsti klientų aptarnavimo el. laiškus, visada naudinga paskatinti klientus susisiekti, jei kiltų kitų klausimų, problemų ar rūpesčių. Taip pat turėtumėte juos įtikinti, kad visada esate pasiruošę padėti. Štai keletas naudingų pavyzdžių, kuriuos galite naudoti klientų aptarnavimo el. laiškuose:

“I will get in touch with our product team and will get back to you within thirty minutes with a complete answer. In the meantime, let me know if you have any more questions, comments, or concerns.”

“We love to help our customers get the best out of our products. If there’s anything else we can assist you with, don’t hesitate to reach out.”

“Please, let us know if you still cannot [ … ] so we can help you solve this issue and make sure you enjoy your [tool/ app] as soon as possible. Thanks again for contacting us, we’re always happy to help.”

“We’re always here to answer any questions or concerns you may have. Please feel free to contact our support team at [phone number], or reply to this message and we’d be more than happy to help.”

“We would be grateful if you would leave a review on our Facebook page as your insights could help others that are in your shoes. Thanks again for letting us know and feel free to contact us in case you have any questions.”

Kaip pabaigti atsiprašymo el. laišką, skirtą klientui

Rašydami atsiprašymo el. laiškus klientams ir bendraudami su nusivylusiais klientais, el. laiško pabaigoje turėtumėte dar kartą pakartoti atsiprašymą ir pasakyti, kad vertinate jų kantrybę ir supratimą:

“Once more, I sincerely apologize for the inconvenience. Please contact our customer support team for any further concerns you might have – our agents are always here to help.”

“I have relayed your feedback to the rest of the team and can assure you that this mistake won’t happen in the future. That said, if there’s anything else I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help.”

“Thank you again for your patience and for bringing the issue to our attention. In the meantime, we’re going to give you [details of your offer] as an additional apology. If there are any other issues that need to be addressed, please don’t hesitate to contact us.”

“Thank you for your patience and understanding. Rest assured, we are doing everything in our power to not let this happen again. If you have any more questions or come across any other issue, let me know, I’ll be happy to help.”

“Once again, accept our apologies. We sincerely appreciate your understanding in this matter. Please feel free to reach out to me with any questions you may have – I’m just an email away!”

Apibendrinimas

El. laiško pabaiga paprastai yra tik baigiamoji pastaba arba trumpas sakinys, po kurio eina jūsų parašas, tačiau norint rasti tinkamus žodžius ir tinkamą toną el. laiško užbaigimui, dažnai reikia daug pagalvoti. El. laiško pabaiga iš tikrųjų gali turėti didelės įtakos gavėjo sprendimui atsakyti į jūsų el. laišką. Žinojimas, kaip užbaigti profesionalius el. laiškus, yra raktas į efektyvų dalykinį bendravimą, paliekant skaitytojui teigiamą įspūdį ir didinant atsakymų rodiklius. Jei nesate tikri, kaip pabaigti savo verslo el. laišką, gali praversti anksčiau minėti el. laiškų užbaigimo pavyzdžiai.

Dažnai užduodami klausimai apie el. laiškų pabaigą

Kodėl el. laiško pabaiga yra svarbi?

Kadangi el. laiško užbaigimas yra paskutinis dalykas, kurį perskaito jūsų gavėjas, tai gali būti motyvuojantis veiksnys, lemiantis tai, kaip greitai jie reaguoja ir ar apskritai ketina atsakyti. Mandagiai, profesionaliai ir tinkamai užbaigę el. laišką, turite daugiau galimybių gauti teigiamą atsakymą.

Kokios užbaigimo frazės netinka verslo el. laiškui?

Net jei jūsų santykis su gavėju yra neoficialus, bet kokio tipo verslo komunikacijoje reikėtų vengti neprofesionalios pabaigos. Tai apima „Palaimintos dienos“ (ar bet ko kito su religiniais atspalviais), „Davai!“ (ar bet kuris kitas žargonas), „Thx“ (ar bet kokios kitos santrumpos), „Ate“ (ar bet kokie kiti neoficialūs atsisveikinimai), „Nuoširdžiai tavo“/„ Su meile“ (ar kas nors panašaus).

Kaip suformatuoti el. laiško pabaigą?

Svarbu profesionaliai užbaigti el. laišką, tačiau tinkamas formatavimas taip pat yra labai svarbus norint sukurti gerą galutinį įspūdį. Po baigiamųjų žodžių būtinai padėkite kablelį, tada sekančioje eilutėje parašykite savo vardą ir pavardę, po to pavadinimą, įmonę ir bet kokią kontaktinę informaciją, kurią norite pateikti.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl el. laiškų užbaigimas yra svarbus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kadangi el. laiško užbaigimas yra paskutinis dalykas, kurį perskaito jūsų gavėjas, tai gali būti motyvuojantis veiksnys, lemiantis tai, kaip greitai jie reaguoja ir ar apskritai ketina atsakyti. Mandagiai, profesionaliai ir tinkamai užbaigę el. laišką, turite daugiau galimybių gauti teigiamą atsakymą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios užbaigimo frazės netinka verslo el. laiškui?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Net jei jūsų santykis su gavėju yra neoficialus, bet kokio tipo verslo komunikacijoje reikėtų vengti neprofesionalios pabaigos. Tai apima „Palaimintos dienos“ (ar bet ko kito su religiniais atspalviais), „Davai!“ (ar bet kuris kitas žargonas), „Thx“ (ar bet kokios kitos santrumpos), „Ate“ (ar bet kokie kiti neoficialūs atsisveikinimai), „Nuoširdžiai tavo“/„ Su meile“ (ar kas nors panašaus).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip suformatuoti el. laiško pabaigą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Svarbu profesionaliai užbaigti el. laišką, tačiau tinkamas formatavimas taip pat yra labai svarbus norint sukurti gerą galutinį įspūdį. Po baigiamųjų žodžių būtinai padėkite kablelį, tada sekančioje eilutėje parašykite savo vardą ir pavardę, po to pavadinimą, įmonę ir bet kokią kontaktinę informaciją, kurią norite pateikti.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai