Nebepatenkina dabartinės jūsų pagalbos teikimo priemonės ir darbo eiga? Metas susirasti geresnę alternatyvą savo skambučių centrui! Atraskite visokeriopas integracijas, automatizavimą, profesionalias funkcijas ir daug būdų sutaupyti.
Išsamiai palyginę populiariausias skambučių centro alternatyvas, jų funkcijas ir klientų vertinimus, galėsite išsirinkti jūsų verslo krypčiai ir pačiam verslui tinkamą sprendimą.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„AirCall“
Palyginti „AirCall Inc.“ su „LiveAgent“.
|
„RingCentral“ | „TalkDesk“ | „Zendesk Talk“
Palyginti „Zendesk Talk“ su „LiveAgent“.
|
---|---|---|---|---|---|
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
Bendras „LiveAgent“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
4,2
Bendras „AirCall“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,2 iš 5.
|
4,3
Bendras „AirCall“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
|
4,5
Bendras „TalkDesk“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
4,3
Bendras „Zendesk Talk“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
|
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
|
4,6
„LiveAgent“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,6 iš 5.
|
4,4
„AirCall“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,4 iš 5.
|
4,3
„RingCentral“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,3 iš 5.
|
4,7
„TalkDesk“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,7 iš 5.
|
4,3
„Zendesk Talk“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,3 iš 5.
|
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
|
4,7
„LiveAgent“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,7 iš 5.
|
4,2
„AirCall“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,2 iš 5.
|
4,4
„RingCentral“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,4 iš 5.
|
4,6
„TalkDesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,6 iš 5.
|
4,2
„Zendesk Talk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,2 iš 5.
|
Kainos ir kokybės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
„LiveAgent“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
|
4,0
„AirCall“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
|
4,0
„RingCentral“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
|
4,5
„TalkDesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
|
4,1
„Zendesk Talk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
|
Kaina
Programinės įrangos kaina JAV doleriais už agentą mėnesiui.
|
$39/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
|
$30–$50/mėnesiui/agentui
Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
|
$19,99–$49,99/month/agent
Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
|
Reikia teirautis
„TalkDesk“ siūlo kiekvienam klientui pritaikytą kainodarą. Kainų prašyti reikia jų svetainėje.
|
$49-$99/month/agent
Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
|
Mišrus skambučių centras
Skambučių centras, kuriame galima skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
„LiveAgent“ siūlo mišrų skambučių centrą.
|
„AirCall“ siūlo mišrų skambučių centrą.
|
„RingCentral“ siūlo mišrų skambučių centrą.
|
„TalkDesk“ siūlo mišrų skambučių centrą.
|
„Zendesk Talk“ siūlo mišrų skambučių centrą.
|
Skambučių registravimas
Skambučių rinkimas ir analizavimas, skambučių informacija ir skambučių rezultatai.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių registravimą.
|
„AirCall“ siūlo skambučių registravimą.
|
„RingCentral“ siūlo skambučių registravimą.
|
„TalkDesk“ siūlo skambučių registravimą.
|
„Zendes Talk“ siūlo skambučių registravimą.
|
Skambučių įrašai
Kiekvieno atlikto ar priimto skambučio įrašymas ir perklausymas bet kuriuo metu.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių įrašus.
|
„AirCall“ siūlo skambučių įrašus.
|
„RingCentral“ siūlo skambučių įrašus.
|
„TalkDesk“ siūlo skambučių įrašus.
|
„Zendesk Talk“ siūlo skambučių įrašus.
|
Eskalavimų valdymas
Įspėjimai ir skambučių eskalavimas pagal SLA pagrįstą prioritetą.
|
„LiveAgent“ turi eskalavimų valdymą.
|
„AirCall“ neturi eskalavimų valdymo.
|
„RingCentral“ turi eskalavimų valdymą.
|
„TalkDesk“ turi eskalavimų valdymą.
|
„Zendesk Talk“ turi eskalavimų valdymą.
|
Įeinančių skambučių centras
Skambučių centras, pritaikytas priimti įeinančius klientų skambučius.
|
„LiveAgent“ turi įeinančių skambučių centrą.
|
„AirCall“ turi įeinančių skambučių centrą.
|
„RingCentral“ turi įeinančių skambučių centrą.
|
„TalkDesk“ turi įeinančių skambučių centrą.
|
„Zendesk Talk“ turi įeinančių skambučių centrą.
|
Interaktyvus balso atsakiklis (IVR)
Technologija, leidžianti jums skambinantiems asmenims naršyti balso meniu prieš sujungiant operatoriumi.
|
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
|
„AirCall“ siūlo IVR funkcijas.
|
„RingCentral“ siūlo IVR funkcijas.
|
„TalkDesk“ siūlo IVR funkcijas.
|
„Zendesk Talk“ siūlo IVR funkcijas.
|
Rankinis rinkiklis
Rinkiklis, kuriuo naudodamiesi agentai rankiniu būdu vieną po kito renka klientų numerius.
|
„LiveAgent“ siūlo rankinį rinkiklį.
|
„AirCall“ siūlo rankinį rinkiklį.
|
„RingCentral“ siūlo rankinį rinkiklį.
|
„TalkDesk“ siūlo rankinį rinkiklį.
|
„Zendesk Talk“ siūlo rankinį rinkiklį.
|
Išeinančių skambučių centras
Skambučių centras, skirtas išeinantiems skambučiams atlikti (agentas klientui).
|
„LiveAgent“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
|
„AirCall“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
|
„RingCentral“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
|
„TalkDesk“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
|
„Zendesk Talk“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
|
Numatantysis rinkiklis
Numatantysis rinkiklis automatiškai skambina numeriais, kol aptinka ryšį, ir tada nukreipia skambutį agentui, taip sutaupydamas jam laiko.
|
„LiveAgent“ nesiūlo numatančiojo rinkiklio.
|
„AirCall“ nesiūlo numatančiojo rinkiklio.
|
„RingCentral“ siūlo numatantįjį rinkiklį.
|
„TalkDesk“ siūlo numatantįjį rinkiklį.
|
„Zendesk Talk“ siūlo numatantįjį rinkiklį.
|
Progresyvusis rinkiklis
Progresyvusis rinkiklis – tai automatinė numerių rinkimo sistema, kuri prieš rinkdama telefono numerį agentui pateikia kliento kontaktinę informaciją.
|
„LiveAgent“ nesiūlo progresyviojo rinkiklio.
|
„AirCall“ nesiūlo progresyviojo rinkiklio.
|
„RingCentral“ siūlo progresyvųjį rinkiklį.
|
„TalkDesk“ siūlo progresyvųjį rinkiklį.
|
„Zendesk Talk“ siūlo progresyvųjį rinkiklį.
|
Eilių valdynas
Sistema, naudojama valdyti eilėms.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių eilių valdymą.
|
„AirCall“ siūlo skambučių eilių valdymą.
|
„RingCentral“ siūlo skambučių eilių valdymą.
|
„TalkDesk“ siūlo skambučių eilių valdymą.
|
„Zendesk Talk“ siūlo skambučių eilių valdymą.
|
Tikralaikiai pokalbiai
Vietinis tiesioginių pokalbių valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti bendravimui realiuoju laiku su svetainės lankytojais.
|
„LiveAgent“ siūlo tikralaikius pokalbius.
|
„AirCall“ nesiūlo tikralaikių pokalbių.
|
„RingCentral“ siūlo tikralaikius pokalbius.
|
„TalkDesk“ siūlo tikralaikius pokalbius.
|
„Zendesk Talk“ siūlo tikralaikius pokalbius.
|
Ataskaitos / Analizė
Analizės informacinis skydelis, leidžiantis kurti veiklos ataskaitas.
|
„LiveAgent“ siūlo ataskaitas ir analizę.
|
„AirCall“ siūlo ataskaitas ir analizę.
|
„RingCentral“ siūlo ataskaitas ir analizę.
|
„TalkDesk“ siūlo ataskaitas ir analizę.
|
„Zendesk Talk“ siūlo ataskaitas ir analizę.
|
„LiveAgent“ internetinis skambučių centras yra taupus sprendimas vietiniams ir tarptautiniams įeinantiems ir išeinantiems skambučiams. Nėra jokių paslėptų naudojimo ar papildomų mokesčių.
Mes nuolat pridedame naujų funkcijų ir tobuliname savo platformą, todėl jūsų virtualus skambučių centras visada bus aprūpintas naujausiomis technologijomis – nemokamai.
Pereikite prie mūsų alternatyvios skambučių centro platformos jau šiandien. Pradėkite skambinti ir priimti skambučius per kelias minutes. Tiesiog pasirinkite VoIP paslaugų teikėją, nustatykite savo agento įrenginius ir galite pradėti dirbti. Tai taip paprasta!
Kas pasakė, kad alternatyvūs sprendimai išskirtinai skambučių centro platformoms negali būti profesionalūs? „LiveAgent“ siūlo daug integracijų, aukščiausio lygio saugumą ir profesionalias funkcijas, tokias kaip IVR, ACD, skambučių perdavimai ir automatiniai atgaliniai skambučiai.
„LiveAgent“ yra puiki skambučių centro alternatyva verslą pradedantiems pavieniams asmenims, startuoliams, mažoms bei vidutinėms įmonėms ir net pasaulinio lygio bendrovėms. Ši programinė įranga yra 100 % tinkinama, keičiama pagal darbo apimčių pokyčius ir pritaikoma jūsų poreikiams, nesvarbu, ar naudojate ją vidinei pagalbai, ar nuotoliniams pardavimams.
Jūsų naudojamas sprendimas dėl kainų priverčia susimąstyti – „gal kokį inkstą parduoti“? Mokėkite tik už tai, ką naudojate! Jokių paslėptų mokesčių, jokių viršytų minučių ar talpinimo mokesčių. „LiveAgent“ tuo didžiuojasi!
Suteikite savo klientų aptarnavimo agentams reikiamus įrankius sklandžiai pereiti nuo skambučio priėmimo prie svarbių klientų duomenų radimo. Dėl savo integruoto CRM, „LiveAgent“ leidžia lengvai rasti visą informaciją apie kliento problemos sprendimo eigą nuo pradžios iki pabaigos.
Geriausios skambučių centro alternatyvos siūlo intuityvią vartotojo sąsają su unifikuota agentų vieta darbui, kuriame tvarkingai organizuojamas įvairių bendravimo kanalų, pvz., tiesioginių pokalbių, socialinių tinklų, el. pašto ar klientų portalų sąveikavimas su klientais.
Norite savo klientams suteikti išskirtinį aptarnavimą? Paskirkite jiems pasimatymą! Mūsų vaizdo skambučio funkcija leidžia jums padėti savo klientams išspręsti sudėtingas problemas derinant tiesioginį susirašinėjimą, vaizdo skambutį ir internetinę lankytojų stebėseną. Štai čia tai įspūdingas klientų aptarnavimas!
Mūsų skambučių centro alternatyva siūlo nemokamus vidinius susirašinėjimus ir skambučius programoje. Skambinkite kolegai, kai jums prireikia pagalbos ar turite trumpą klausimą.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“, „Instagram“, „Messenger“, „Twitter“ ir „Viber“ integracijas.
Peržiūrėkite, kuo „LiveAgent“ skambučių centrų programinė įranga skiriasi nuo konkurentų, ir įsigykite tinkamą skambučių sprendimą savo verslui.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.
Ieškote „Extend“ alternatyvos?
Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.
Ieškote „CallHub“ alternatyvos?
"Garsiausiai vertinta pagalbos tarnybos įranga smulkioms įmonėms - LiveAgent. Jis siūlo daugiau nei 180 funkcijų, 40 integracijų ir padeda optimizuoti klientų aptarnavimą."
Ieškote „Groove“ alternatyvos?
„LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis