Klientų aptarnavimo ir pardavimų skambučių centro alternatyva

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia skambučių centro alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote skambučių centro programinės įrangos palyginimo?

Nebepatenkina dabartinės jūsų pagalbos teikimo priemonės ir darbo eiga? Metas susirasti geresnę alternatyvą savo skambučių centrui! Atraskite visokeriopas integracijas, automatizavimą, profesionalias funkcijas ir daug būdų sutaupyti.

Išsamiai palyginę populiariausias skambučių centro alternatyvas, jų funkcijas ir klientų vertinimus, galėsite išsirinkti jūsų verslo krypčiai ir pačiam verslui tinkamą sprendimą.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Funkcijos „LiveAgent“ „AirCall“
Palyginti „AirCall Inc.“ su „LiveAgent“.
„RingCentral“ „TalkDesk“ „Zendesk Talk“
Palyginti „Zendesk Talk“ su „LiveAgent“.
Bendras įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Bendras „LiveAgent“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
4,2
Bendras „AirCall“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,2 iš 5.
4,3
Bendras „AirCall“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
4,5
Bendras „TalkDesk“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
4,3
Bendras „Zendesk Talk“ įvertinimas iš patvirtinų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
4,6
„LiveAgent“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,6 iš 5.
4,4
„AirCall“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,4 iš 5.
4,3
„RingCentral“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,3 iš 5.
4,7
„TalkDesk“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,7 iš 5.
4,3
„Zendesk Talk“ dėl naudojimo paprastumo „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,3 iš 5.
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
4,7
„LiveAgent“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,7 iš 5.
4,2
„AirCall“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,2 iš 5.
4,4
„RingCentral“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,4 iš 5.
4,6
„TalkDesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,6 iš 5.
4,2
„Zendesk Talk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės „Capterra“ vartotojų įvertintas 4,2 iš 5.
Kainos ir kokybės santykis
Kainos ir kokybės santykio įvertinimas iš patvirtintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
„LiveAgent“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,7 iš 5.
4,0
„AirCall“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
4,0
„RingCentral“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,0 iš 5.
4,5
„TalkDesk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,5 iš 5.
4,1
„Zendesk Talk“ pagal kainos ir kokybės santykį „Capterra“ vartotojai įvertino 4,1 iš 5.
Kaina
Programinės įrangos kaina JAV doleriais už agentą mėnesiui.
$39/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
$30–$50/mėnesiui/agentui Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
$19,99–$49,99/month/agent Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
Reikia teirautis „TalkDesk“ siūlo kiekvienam klientui pritaikytą kainodarą. Kainų prašyti reikia jų svetainėje.
$49-$99/month/agent Galimų planų kainų įvairovė. Už visus planus kas mėnesį mokama JAV doleriais. Nurodyta kaina yra už vieną agentą mėnesiui.
Mišrus skambučių centras
Skambučių centras, kuriame galima skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo mišrų skambučių centrą.
„AirCall“ siūlo mišrų skambučių centrą.
„RingCentral“ siūlo mišrų skambučių centrą.
„TalkDesk“ siūlo mišrų skambučių centrą.
„Zendesk Talk“ siūlo mišrų skambučių centrą.
Skambučių registravimas
Skambučių rinkimas ir analizavimas, skambučių informacija ir skambučių rezultatai.
„LiveAgent“ siūlo skambučių registravimą.
„AirCall“ siūlo skambučių registravimą.
„RingCentral“ siūlo skambučių registravimą.
„TalkDesk“ siūlo skambučių registravimą.
„Zendes Talk“ siūlo skambučių registravimą.
Skambučių įrašai
Kiekvieno atlikto ar priimto skambučio įrašymas ir perklausymas bet kuriuo metu.
„LiveAgent“ siūlo skambučių įrašus.
„AirCall“ siūlo skambučių įrašus.
„RingCentral“ siūlo skambučių įrašus.
„TalkDesk“ siūlo skambučių įrašus.
„Zendesk Talk“ siūlo skambučių įrašus.
Eskalavimų valdymas
Įspėjimai ir skambučių eskalavimas pagal SLA pagrįstą prioritetą.
„LiveAgent“ turi eskalavimų valdymą.
„AirCall“ neturi eskalavimų valdymo.
„RingCentral“ turi eskalavimų valdymą.
„TalkDesk“ turi eskalavimų valdymą.
„Zendesk Talk“ turi eskalavimų valdymą.
Įeinančių skambučių centras
Skambučių centras, pritaikytas priimti įeinančius klientų skambučius.
„LiveAgent“ turi įeinančių skambučių centrą.
„AirCall“ turi įeinančių skambučių centrą.
„RingCentral“ turi įeinančių skambučių centrą.
„TalkDesk“ turi įeinančių skambučių centrą.
„Zendesk Talk“ turi įeinančių skambučių centrą.
Interaktyvus balso atsakiklis (IVR)
Technologija, leidžianti jums skambinantiems asmenims naršyti balso meniu prieš sujungiant operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„AirCall“ siūlo IVR funkcijas.
„RingCentral“ siūlo IVR funkcijas.
„TalkDesk“ siūlo IVR funkcijas.
„Zendesk Talk“ siūlo IVR funkcijas.
Rankinis rinkiklis
Rinkiklis, kuriuo naudodamiesi agentai rankiniu būdu vieną po kito renka klientų numerius.
„LiveAgent“ siūlo rankinį rinkiklį.
„AirCall“ siūlo rankinį rinkiklį.
„RingCentral“ siūlo rankinį rinkiklį.
„TalkDesk“ siūlo rankinį rinkiklį.
„Zendesk Talk“ siūlo rankinį rinkiklį.
Išeinančių skambučių centras
Skambučių centras, skirtas išeinantiems skambučiams atlikti (agentas klientui).
„LiveAgent“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
„AirCall“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
„RingCentral“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
„TalkDesk“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
„Zendesk Talk“ siūlo išeinančių skambučių centrą.
Numatantysis rinkiklis
Numatantysis rinkiklis automatiškai skambina numeriais, kol aptinka ryšį, ir tada nukreipia skambutį agentui, taip sutaupydamas jam laiko.
„LiveAgent“ nesiūlo numatančiojo rinkiklio.
„AirCall“ nesiūlo numatančiojo rinkiklio.
„RingCentral“ siūlo numatantįjį rinkiklį.
„TalkDesk“ siūlo numatantįjį rinkiklį.
„Zendesk Talk“ siūlo numatantįjį rinkiklį.
Progresyvusis rinkiklis
Progresyvusis rinkiklis – tai automatinė numerių rinkimo sistema, kuri prieš rinkdama telefono numerį agentui pateikia kliento kontaktinę informaciją.
„LiveAgent“ nesiūlo progresyviojo rinkiklio.
„AirCall“ nesiūlo progresyviojo rinkiklio.
„RingCentral“ siūlo progresyvųjį rinkiklį.
„TalkDesk“ siūlo progresyvųjį rinkiklį.
„Zendesk Talk“ siūlo progresyvųjį rinkiklį.
Eilių valdynas
Sistema, naudojama valdyti eilėms.
„LiveAgent“ siūlo skambučių eilių valdymą.
„AirCall“ siūlo skambučių eilių valdymą.
„RingCentral“ siūlo skambučių eilių valdymą.
„TalkDesk“ siūlo skambučių eilių valdymą.
„Zendesk Talk“ siūlo skambučių eilių valdymą.
Tikralaikiai pokalbiai
Vietinis tiesioginių pokalbių valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti bendravimui realiuoju laiku su svetainės lankytojais.
„LiveAgent“ siūlo tikralaikius pokalbius.
„AirCall“ nesiūlo tikralaikių pokalbių.
„RingCentral“ siūlo tikralaikius pokalbius.
„TalkDesk“ siūlo tikralaikius pokalbius.
„Zendesk Talk“ siūlo tikralaikius pokalbius.
Ataskaitos / Analizė
Analizės informacinis skydelis, leidžiantis kurti veiklos ataskaitas.
„LiveAgent“ siūlo ataskaitas ir analizę.
„AirCall“ siūlo ataskaitas ir analizę.
„RingCentral“ siūlo ataskaitas ir analizę.
„TalkDesk“ siūlo ataskaitas ir analizę.
„Zendesk Talk“ siūlo ataskaitas ir analizę.

Jūsų mėgstamiausieji naudojasi mūsų skambučių centro alternatyva

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Neprilygstamai mažesnės išlaidos aparatinei įrangai ir tarptautiniams skambučiams

„LiveAgent“ internetinis skambučių centras yra taupus sprendimas vietiniams ir tarptautiniams įeinantiems ir išeinantiems skambučiams. Nėra jokių paslėptų naudojimo ar papildomų mokesčių.

Mes nuolat pridedame naujų funkcijų ir tobuliname savo platformą, todėl jūsų virtualus skambučių centras visada bus aprūpintas naujausiomis technologijomis – nemokamai.

Nebrangu, patikima ir paprasta naudoti

Pereikite prie mūsų alternatyvios skambučių centro platformos jau šiandien. Pradėkite skambinti ir priimti skambučius per kelias minutes. Tiesiog pasirinkite VoIP paslaugų teikėją, nustatykite savo agento įrenginius ir galite pradėti dirbti. Tai taip paprasta!

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesionali skambučių centro alternatyva

Kas pasakė, kad alternatyvūs sprendimai išskirtinai skambučių centro platformoms negali būti profesionalūs? „LiveAgent“ siūlo daug integracijų, aukščiausio lygio saugumą ir profesionalias funkcijas, tokias kaip IVR, ACD, skambučių perdavimai ir automatiniai atgaliniai skambučiai.

Sprendimas ir mažoms, ir didelėms įmonėms

„LiveAgent“ yra puiki skambučių centro alternatyva verslą pradedantiems pavieniams asmenims, startuoliams, mažoms bei vidutinėms įmonėms ir net pasaulinio lygio bendrovėms. Ši programinė įranga yra 100 % tinkinama, keičiama pagal darbo apimčių pokyčius ir pritaikoma jūsų poreikiams, nesvarbu, ar naudojate ją vidinei pagalbai, ar nuotoliniams pardavimams.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Jokių papildomų mokesčių, jokių limitų

Jūsų naudojamas sprendimas dėl kainų priverčia susimąstyti – „gal kokį inkstą parduoti“? Mokėkite tik už tai, ką naudojate! Jokių paslėptų mokesčių, jokių viršytų minučių ar talpinimo mokesčių. „LiveAgent“ tuo didžiuojasi!

Kupini informacijos

Suteikite savo klientų aptarnavimo agentams reikiamus įrankius sklandžiai pereiti nuo skambučio priėmimo prie svarbių klientų duomenų radimo. Dėl savo integruoto CRM, „LiveAgent“ leidžia lengvai rasti visą informaciją apie kliento problemos sprendimo eigą nuo pradžios iki pabaigos.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Visi aptarnavimo kanalai vienoje vietoje

Geriausios skambučių centro alternatyvos siūlo intuityvią vartotojo sąsają su unifikuota agentų vieta darbui, kuriame tvarkingai organizuojamas įvairių bendravimo kanalų, pvz., tiesioginių pokalbių, socialinių tinklų, el. pašto ar klientų portalų sąveikavimas su klientais.

Puikiai tinka įsimintinai klientų patirčiai kurti

Norite savo klientams suteikti išskirtinį aptarnavimą? Paskirkite jiems pasimatymą! Mūsų vaizdo skambučio funkcija leidžia jums padėti savo klientams išspręsti sudėtingas problemas derinant tiesioginį susirašinėjimą, vaizdo skambutį ir internetinę lankytojų stebėseną. Štai čia tai įspūdingas klientų aptarnavimas!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Jaučiatės įstrigę?

Mūsų skambučių centro alternatyva siūlo nemokamus vidinius susirašinėjimus ir skambučius programoje. Skambinkite kolegai, kai jums prireikia pagalbos ar turite trumpą klausimą.

Dar kelios priežastys, kodėl „LiveAgent“ yra geriausias skambučių centro pgrogramų palyginime

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Peržiūrėkite, kuo „LiveAgent“ skambučių centrų programinė įranga skiriasi nuo konkurentų, ir įsigykite tinkamą skambučių sprendimą savo verslui.

Mūsų klientai žino geriausiai

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė

DUK

Kodėl iš skambučių centro palyginimo programų turėtumėte pasirinkti „LiveAgent“?

Naudojant „LiveAgent“, skambučių centro aptarnavimo kontrolė yra jūsų rankose. Mūsų debesijos pagrindu sukurtas sprendimas suteikia jums pagalbos tarnybą, kurią lengva naudoti ir valdyti. Kaina paprasta, o jūs mokate tik už tai, ką naudojate. Galite pridėti, keisti arba ištrinti agentus ir paslaugas.

Related Articles to Skambučių centro alternatyvos
Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Patys populiariausi kanalai

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri turi daug naudingų funkcijų. Jos klientai gali susisiekti su jų komanda telefonu, el. paštu ar per portalą, o įmonė taip pat siūlo daugybę kitų paslaugų. Įmonė taip pat siūlo nemokamą demonstraciją ir prenumeravimą naujienlaiškiui, kad klientai gautų informaciją apie jų atnaujinimus ir nuolaidas. Kontaktai yra pateikti klientų aptarnavimo puslapyje.

Kai kurios įmonės renkasi arba yra įsipareigojusios taikyti tam tikrą paslaugų lygio sutartį. SLA nustato konkretų laikotarpį.

SLA pažeidimas

GPTSummarizer cannot provide a marketing summary for this text in language LT as it is an AI language model without contextual knowledge of specific industries or businesses. The text discusses LiveAgent, a customer service software that includes inbound call center software, complaint management system, customer portal software, and email management software. The system provides a demo version and automated ticket management, and has a Service Level Agreement (SLA) to ensure employee accountability and maintain high productivity. LiveAgent also offers various customer service tools such as online chats, phone calls, email, and social networks. The company is a useful tool for collecting and storing company information in its customer service software and allows for the creation of customizable contact fields. The page also offers information on awards and customer feedback, as well as learning opportunities through blogs and webinars.

Klientų atstovų mokymas yra svarbus kiekvienai įmonei, kuri orientuojasi į klientų patirtį, nes vartotojai nori greitų ir efektyvių atsakymų.

Klientų atstovų mokymas

Klientų aptarnavimo atstovo mokymas yra svarbus nuolat besivystančiame pasaulyje su augančiais žmonių poreikiais. Įmonės turėtų naudoti diagramas ir kita vaizdinę medžiagą mokymui, taip pat vertinti atsiliepimus ir idėjas. Rekomenduojama testuoti aptarnaujantį personalą bent du kartus per metus, naudojant „Classmarker“ ar kitas priemones. Dalyvavimas renginiuose ir sukurti žinių dalijimosi programas - geri būdai mokytis minkštųjų įgūdžių. Galima išbandyti LiveAgent, kad tobulintumėte savo klientų aptarnavimo įgūdžius.

Daugelis organizacijų vis dar nepaiso bilietų sistemos. Taip yra daugiausia dėl to, kad trūksta supratimo apie bilietų sistemos naudą.

Kodėl reikalinga bilietų sistema?

Bilietų sistemos gali pagerinti klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti pajamas. Tai leidžia organizuoti ir kataloguoti visas gaunamas užklausas, o agentai gali nustatyti, į kuriuos prašymus reikia atsakyti pirmiausia. Bilietų programinė įranga gali sujungti visą komunikaciją su klientais į vieną giją, o patikimos ataskaitų teikimo galimybės suteikia vadovams ir komandų lyderiams neįkainojamas įžvalgas.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Bilietavimo svarba

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Kaip susisiekti su „Ceneo“ klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, telefonu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.

„Ceneo“ pagalbos centro kontaktai

Tekste aptariama „LiveAgent“ įrangos ir programinės įrangos, skirtos klientų aptarnavimui, telefono sistemoms, savitarnai, skundų valdymui ir el. pašto valdymui, populiarumas bei jos kontaktai. Taip pat pateikiama informacija apie tai, kad vartotojas gali užsiregistruoti paslaugai ir laukti prisijungimo informacijos elektroniniu paštu. Tekste taip pat minimos įmonės teisės ir sąlygos.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai