"LiveAgent" siūlo greitus, patikimus ir pritaikomus tiesioginius pokalbius, pritaikytus jūsų įmonės prekės ženklui. Jų pokalbių rodymo greitis yra greičiausias rinkoje - tik 2,5 sekundės. Be to, jie turi tris puikius mokamus planus, palengvinančius jūsų darbo eigą. Įsigykite visus reikalingus įrankius už puikią kainą ir suteikite savo klientams daugiau galimybių.
Ieškote „osTicket“ alternatyvos?
Tekste pristatomas LiveAgent sprendimas, kuris padeda gerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus. Iš jo naudodamiesi pastebėta geresnės klientų konversijos rodiklis ir greitesnis atsakymo laikas į el. laiškus. Įmonės, kurios naudojo LiveAgent, teigia, kad tai ekonomiškas ir gerai veikiantis sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais. Taip pat pasidžiaugta neribotu agentų, elektroninių laiškų, socialinės žiniasklaidos ir skambučių integracija.
Norite palyginti aptarnavimo tarnybų programinės įrangos alternatyvas?
Šiame tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba. Suteikiami palyginimai pagal funkcionalumą, vartotojų įvertinimus, kainas ir patogumą naudotis, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
Šis tekstas skelbia apie geriausiai įvertintą ir daugiausiai apžvalgų turintį pagalbos centro sprendimą, LiveAgent, kuris teikia paslaugas daugiau nei 150 mln. vartotojų ir 40 tūkst. verslų visame pasaulyje. Siūloma naudoti šį pasirinkimą rinkos lyderiams ir skirti dėmesio esamiems klientams, taip pat pasirinkti tinkamiausias funkcijas ir geriausią kainą naudojant LiveAgent alternatyvas. Tekstas taip pat informuoja apie LiveAgent įdiegimo būklę ir jo funkcionalumą.
Šiame tekste aptariama „LiveAgent“ programinė įranga, kurios funkcijomis ir integracijomis galima patobulinti rinkodaros strategiją. Taip pat pateikiami šablonai ir populiarios programinės įrangos kategorijos, pvz. klientų aptarnavimo ar skundų valdymo sistemos. Galima susisiekti su prekybos atstovais ar užsisakyti demonstraciją per socialinius tinklus ar nurodytus telefonus. Yra taip pat galimybė prenumeruoti naujienlaiškį, kad gautumėte informaciją apie programinės įrangos atnaujinimus ir nuolaidas.
„LiveAgent“ yra geriausias aptarnavimo priemonės pasirinkimas, pranašesnis nei kitos sistemos, su daugybe integracijų ir papildomų funkcijų, tokiu kaip skambučių centrą, socialinių tinklų integraciją, žinių bazę ir klientų forumą. Sistema stabiliai veikia net mobiliosiose platformose ir pasižymi plačia funkcijų įvairove, o automatinės funkcijos palengvina el. laiškų srauto tvarkymą. Tai puikus įrankis, gerai apgalvotas ir kompetentingai sąveikaujantis modulių rinkinys, turintis puikią klientų aptarnavimo komandą. Kainos ir funkcijų santykis, paprastas naudojimas, puikus aptarnavimas ir įdiegimo pagalba yra gerai žinomi. LiveAgent siūlo papildomų pranašumų palyginus su konkurencijos pasirinkimu „Channels“. Tekste teikiama informacija apie skirtingus programų ir platformų sprendimus, susijusius su tiesioginiu pokalbiu, bilietų tvarkymu, skambučių centre ir socialinių tinklų aptarnavimo tarnyba, siekiant padėti vartotojams rasti geriausią sprendimą, kuris atitiktų jų individualius poreikius.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis