LiveAgent čia yra tam, kad jums padėtų gauti geriausius klientų atsiliepimus ir teikti nepakartojamą klientų aptarnavimą. Pereikite į specialų pagalbos tarnybos sprendimą su daugiakanale bilietavimo sistema, greičiausiu internetinių pokalbių valdikliu ir socialinės žiniasklaidos galimybėmis. Tvarkykite el. paštą, skambučius, socialinės žiniasklaidos pranešimus, pokalbius ir klientų portalo straipsnius vienoje vietoje. Skaitykite toliau ir sužinosite, kodėl LiveAgent yra puiki “Birdeye” alternatyva arba pradėkite savo nemokamą bandymą jau šiandien.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikalaujama kreditinė kortelė. | "BirdEye" |
---|---|---|
Bilietavimas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarrnavimo užklausas. | LiveAgent siūlo bilietavimą. | "BirdEye" siūlo bilietavimą. |
Internetiniai Pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje. | LiveAgent siūlo Internetinius Pokalbius. | "BirdEye" siūlo Internetinius Pokalbius. |
Skambučių Centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą. | LiveAgent siūlo Skambučių Centrą. | "BirdEye" nesiūlo Skambučių Centro. |
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio. | LiveAgent siūlo Savitarnos portalą. | "BirdEye" nesiūlo savitarnos portalo. |
Facebook
"Facebook" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos. | LiveAgent siūlo "Facebook" integraciją. | "BirdEye" siūlo "Facebook" integraciją. |
Twitter
"Twitter" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas "Twitter" žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos. | LiveAgent siūlo "Twitter" integraciją. | "BirdEye" siūlo "Twitter" integraciją. |
Instagram
"Instagram" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos. | LiveAgent siūlo "Instagram" integraciją. | "BirdEye" nesiūlo "Instagram" integracijos. |
Viber
"Viber" integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti "Viber" pranešimus tiesiogiai iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos. | LiveAgent siūlo "Viber" integraciją. | "BirdEye" nesiūlo "Viber" integracijos. |
Žinių Bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir "how-to" straipsnius. | LiveAgent siūlo žinių bazę. | "BirdEye" nesiūlo žinių bazės. |
Klientų Forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri randasi tiesiogiai jūsų žinių bazėje. | LiveAgent siūlo klientų forumą. | "BirdEye" nesiūlo klientų forumo. |
Automatizacija ir Taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis. | LiveAgent siūlo automatizaciją ir taisykles. | "BirdEye" siūlo automatizaciją ir taisykles. |
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu. | LiveAgent siūlo API funkcijas. | "BirdEye" siūlo API funkcijas. |
Interaktyvusis Atsakiklis (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemoje, prieš kalbant su tikru operatoriumi. | LiveAgent siūlo IVR funkcijas. | "BirdEye" nesiūlo IVR funkcijų. |
Vaizdo Skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip "Skype", "Zoom" ar "Facetime" skambučiai. | LiveAgent siūlo vaizdo skambučius. | "BirdEye" siūlo vaizdo skambučius. |
Neribota Istorija
Nesibaigia Bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami - galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu. | LiveAgent siūlo neribotą istoriją. | "BirdEye" siūlo neribotą istoriją. |
Neribotos Interneto Svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje. | LiveAgent siūlo neribotas interneto svetaines. | "BirdEye" siūlo neribotas interneto svetaines. |
Neriboti Pokalbių Mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių. | LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus. | "BirdEye" siūlo neribotus pokalbių mygtukus. |
Neriboti Bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių. | LiveAgent siūlo neribotus bilietus/laiškus. | "BirdEye" siūlo neribotus bilietus/laiškus. |
Neribotas Skambučių Įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu. | LiveAgent siūlo neribotą skambučių įrašymą. | "BirdEye" nesiūlo neriboto skambučių įrašymo. |
Neribota Pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus. | LiveAgent siūlo neribotą 24/7 pagalbą. | "BirdEye" siūlo neribotą 24/7 pagalbą. |
Būkite kiekviename svarbiame bendravimo kanale, padėkite savo klientams ir gaukite teigiamus klientų atsiliepimus. Tai yra įmanoma su LiveAgent galingais įrankiais ir bilietavimo sistema, kuri vienoje vietoje suvienija visus bendravimo kanalus. Išplėskite savo matomumą internete naudodami el. paštą, internetinius pokalbius, skambučių centrą, klientų portalą, “Viber”, “Facebook”, “Twitter” ir “Instagram”.
Atsisveikinkite su neigiamomis apžvalgomis ir dėka jūsų svetainėje patalpinto pokalbių mygtuko, teikite greičiausią klientų aptarnavimą. LiveAgent siūlo greičiausius internetinius pokalbius rinkoje, kurie papildyti puikiomis funkcijomis, tokiomis kaip spausdinimo vaizdas realiuoju laiku ir aktyvūs kvietimai pokalbiui. Teikite klientų aptarnavimą nuostabiu greičiu, pagerinkite teigiamų atsiliepimų rodiklius ir pelnykite daugiau lojalių ir mokių klientų.
LiveAgent palaiko kiekvieną įrankį su pagrindinėmis ar pažangiomis funkcijomis, todėl jūs galite daugiau dėmesio skirti klientų aptarnavimui. Be to, jūs galite pagerinti savo darbo srautus su daugiau kaip 140 integracijų su jūsų naudojama aplikacija. Dėka pačioje pradžioje prieinamo mūsų įžanginio vadovo, pažintis su LiveAgent užima labai nedaug laiko.
Inovatyvi programinė įranga
Įkurtas 2006 metais, LiveAgent buvo pirmasis sprendimas rinkoje, siūlantis internetinius pokalbius ir pagalbos tarnybos galimybes. 2021 metais LiveAgent yra geriausiai vertinamas ir daugiausiai atsiliepimų sulaukiantis pagalbos tarnybos sprendimas rinkoje, aptarnaujantis daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių pasaulyje.
Sukurkite įsimintiną klientų patirtį ir padidinkite pajamas.
Pamaloninkite savo klientus su žaibiškais atsakymais.
Padarykite daugiau pardavimų, išlaikydami klientų lojalumą jūsų prekės ženklui.
Naudokite programinę įrangą, kuri jums suteikia pagalbą, kai jums to labiausiai reikia. Mūsų klientų sėkmės komanda deda visas pastangas ir dirba 24/7, kad užtikrintų mūsų klientams sklandžią patirtį su mūsų pagalbos tarnybos sprendimu. Taip mes palaikome savo įmonės reputaciją. Peržiūrėkite mūsų pasiekimus ir autentiškas klientų, kurie nusprendė naudotis LiveAgent, apžvalgas.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizaciją, kuri mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Pradėkite mūsų 14-os dienų nemokamo bandymo laikotarpį ir pamatysite, kaip galite pagerinti bendravimą realiuoju laiku, naudodamiesi mūsų internetiniais pokalbiais ir visa bilietavimo sistema. Jūs taip pat galite peržiūrėti mūsų prieinamas planų kainas arba gauti LiveAgent apžvalgos turą. Paprasčiausiai peržiūrėkite vaizdo įrašą ir pamatykite, ką gali LiveAgent.
Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai… LiveAgent!
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra alternatyva klientų aptarnavimo programinės įrangos „HelpCrunch“. Tai turi daugiau nei 175 funkcijas ir 40 integracijų, padės jums geriau bendrauti su klientais. Nemokamas 7 dienų arba 30 dienų bandymas.
Ieškote „LiveHelpNow“ alternatyvos?
„LiveAgent“ – efektyvus pagalbos centro sprendimas, padedantis aptarnauti klientus įvairiais ryšio kanalais. Teikiami įrankiai: el. paštas ir tiesioginiai pokalbiai.
Ieškote „LiveCall“ alternatyvos?
"LiveAgent" padeda įmonėms organizuoti pardavimus ir klientų aptarnavimo skyrių, padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus, bei siūlo alternatyvas kitoms programinėms įrangoms.
Ieškote „Freshcaller“ alternatyvos?
"AVMarket" ir "Betconstruct" įdiegė "LiveAgent" klientų aptarnavimo programinę įrangą, pagerindamos sąveiką su klientais. Taip pat integruojama su "DoorVaani" VoIP teikėju.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis