Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šablonai
  • Atsakymo į pinigų grąžinimo prašymą el. laiško šablonai

Atsakymo į pinigų grąžinimo prašymą el. laiško šablonai

Produktų grąžinimas, užsakymo atšaukimas ir pinigų grąžinimas yra internetinio verslo vykdymo realybė. Nors akivaizdžiai norite vengti grąžinamųjų išmokų, kai kurie klientai nebus patenkinti jūsų produktu, kad ir koks geras jis būtų, ir paprašys grąžinti pinigus. Gali būti įvairių priežasčių, kodėl klientai prašo grąžinti pinigus. Galbūt jie nusprendė, kad jūsų produktas ar paslauga jiems netinka, arba netinkamas laikas jais naudotis.

Atsakymo į pinigų grąžinimo prašymą el. laiško šablonai

Nepriklausomai nuo priežasties, tai, kaip reaguojate į šias lėšų grąžinimo užklausas, dažnai tampa lemiamu veiksniu vertinant patirtį su jūsų verslu. Jei nesate tikri, kaip teisingai elgtis atsakant į prašymus dėl grąžinamųjų išmokų, pasinaudokite mūsų paruoštais el. laiškų šablonais, kurie gali praversti rašant atsakymus.

Kaip elgtis su klientų prašymais grąžinti pinigus, kad išlaikytumėte klientų pasitikėjimą

1. Įsitikinkite, kad turite aiškią pinigų grąžinimo politiką

Aiškiai apibrėžkite grąžinimo politiką ir įsitikinkite, kad ji lengvai pasiekiama jūsų svetainėje (pvz., klientų portale). Politika turėtų apimti visas produkto grąžinimo sąlygas, terminus ir priimtinas priežastis. Tokiu būdu visada galite nukreipti klientus į savo politikos nuostatas, kai kas nors prašo grąžinti pinigus. Priešingu atveju jums trūksta įgaliojimų atsisakyti grąžinti pinigus.

2. Greitai atsakykite į prašymus grąžinti pinigus

Gavę grąžinimo prašymą, reaguokite kuo greičiau. Kadangi klientas jau yra nepatenkintas, per ilgai laukdamas jūsų atsakymo jis gali tik dar labiau nusivilti. Jei nesate tikri, kaip elgtis toliau, praneškite jiems, kad gavote jų prašymą ir kuo greičiau su jais susisieksite.

grąžinimo prašymas atmestas

3. Nusiraminkite ir išlikite profesionalūs

Labai lengva susierzinti, nusivilti ir ginti savo poziciją, kai kas nors neigiamai kalba apie jūsų produktą ar paslaugą ir reikalauja grąžinti pinigus. Nė viena iš šių emocijų nepadės išspręsti situacijos ir užtikrinti klientų pasitenkinimo. Skirkite šiek tiek laiko atidžiai išnagrinėti jų prašymą ir įsitikinkite, kad atsakote nekonfliktiškai.

4. Paaiškinkite savo sprendimą

Nusprendę, kaip reaguosite į kliento grąžinimo prašymą, informuokite klientą, pagrįskite savo sprendimą ir paaiškinkite, kokių veiksmų ketinate imtis. Jei grąžinsite klientui pinigus, pasakykite jam, kaip ir kada jie gaus grąžinamąją išmoką. Jei atmetate jų užklausą, paaiškinkite, kodėl ji netenkina jūsų įmonės pinigų grąžinimo politikos.

Interested in making your own templates?

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

5. Pasiūlykite alternatyvų sprendimą

Daugeliu atvejų kliento prašymą grąžinti pinigus galite išspręsti kitaip, negrąžindami pinigų. Jei galite geriau suprasti kliento poreikius ir reikalavimus, galbūt galėsite pakoreguoti savo pasiūlymą arba pasiūlyti kitą sprendimą, kuris tiktų jūsų klientui.

6. Paprašykite atsiliepimų

Pinigų grąžinimo prašymas visada yra galimybė gauti klientų atsiliepimus. Jei grąžinimo priežastis nėra aiški, užduokite keletą tolesnių klausimų, kad sužinotumėte, ką jie tikėjosi gauti iš jūsų produkto ar paslaugos ir kaip ji neatitiko jų lūkesčių. Nors tai nėra teigiami atsiliepimai, jie gali suteikti vertingų įžvalgų, ką galėtumėte patobulinti, kad patenkintumėte būsimų klientų poreikius.

Atsakymas į „LiveAgent“ klientų atsiliepimus „Capterra“ platformoje
El. laiškų šablonų tinkinimas

Pinigų grąžinimo užklausos atsakymo el. laiško šablonai

Atsakymo į pinigų grąžinimo prašymą el. laiškų šablonai yra vieni svarbiausių klientų aptarnavimo el. laiškų šablonų, kuriuos turėtumėte turėti po ranka, kad galėtumėte greitai ir profesionaliai reaguoti į pinigų grąžinimo užklausas.

Paprastas atsakymas į pinigų grąžinimo užklausą

Pinigų grąžinimo prašymo priėmimas

Kliento atsiliepimo prašymas po pinigų grąžinimo užklausos

Atsakymas piktam klientui, reikalaujančiam grąžinti pinigus

Derybos dėl pinigų grąžinimo prašymo

Pinigų grąžinimo prašymo atmetimas

Tolesnis el. laiškas apie pinigų grąžinimo būseną

Pinigų grąžinimo būsenos atnaujinimas

Grąžinimas negautas

Atsakymo į pinigų grąžinimo prašymo el. laiško šablonai – dažniausiai užduodami klausimai

Kodėl svarbu tinkamai tvarkyti lėšų grąžinimo prašymus?

Tai, kaip tvarkote produktų grąžinimą ir pinigų grąžinimą, gali nulemti, ar galite išlaikyti ryšius su klientais ir užtikrinti pozityvią klientų patirtį. Daugeliu atvejų, jei pinigų grąžinimo procesas yra nekomplikuotas, vartotojai grįžta ir rekomenduoja jūsų prekės ženklą dėl teigiamos klientų aptarnavimo patirties, net jei jūsų produktas jiems netiko.

Ką turėčiau įtraukti į el. laišką dėl lėšų grąžinimo?

Štai kai kurie pagrindiniai punktai, kuriuos galite įtraukti į savo el. laiškus atsakydami į lėšų grąžinimo užklausas:

  • Praneškite klientui, kad gavote jo prašymą.
  • Praneškite klientui, kad apdorojate grąžinamąją išmoką ir kiek laiko tai turėtų užtrukti.
  • Pateikite aiškų paaiškinimą, kodėl turite atmesti jų lėšų grąžinimo užklausą, taip pat nuorodą į prekių ir pinigų grąžinimo politiką.
  • Apgailestavimą, kad jūsų produktas ar paslauga neatitiko jų lūkesčių.
  • Paprašykite atsiliepimų ir parodyti savo norą tobulinti produktą.
  • Siūlykite pagalbą, jei jie turi papildomų klausimų.

Kaip aš galiu atmesti pinigų grąžinimo prašymą, nenuvildamas kliento?

Kai jums reikia atsisakyti grąžinti pinigus, turėtumėte elgtis taip, tarsi atsakytumėte į kliento skundą. Patvirtinkite jų prašymą, parodykite užuojautą, glaustai paaiškinkite, kodėl negalite grąžinti pinigų (ar tai senos garantijos, praleistas grąžinimo terminas, grąžintos prekės būklė ir pan.), Ir, jei įmanoma, pasiūlykite alternatyvų sprendimą.

Kaip turėčiau reaguoti, jei klientas negavo grąžintų pinigų?

Jei klientas negauna grąžinamosios išmokos, dažniausiai vėluoja bankas. Priminkite klientui, kad lėšų grąžinimas gali užtrukti tam tikrą darbo dienų skaičių, atsižvelgiant į banko sąlygas. Parodykite norą išspręsti problemą, jei pinigai nebus grąžinti.

Išbandykite LiveAgent Šiandien​

Mes siūlome migracijos paslaugas daugeliui populiariausių pagalbos tarnybos sprendimų.

Daugiau, nei 3000 apžvalgų Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl svarbu tinkamai tvarkyti lėšų grąžinimo prašymus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tai, kaip tvarkote produktų grąžinimą ir pinigų grąžinimą, gali nulemti, ar galite išlaikyti ryšius su klientais ir užtikrinti pozityvią klientų patirtį. Daugeliu atvejų, jei pinigų grąžinimo procesas yra nekomplikuotas, vartotojai grįžta ir rekomenduoja jūsų prekės ženklą dėl teigiamos klientų aptarnavimo patirties, net jei jūsų produktas jiems netiko.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką turėčiau įtraukti į el. laišką dėl lėšų grąžinimo?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Štai kai kurie pagrindiniai punktai, kuriuos galite įtraukti į savo el. laiškus atsakydami į lėšų grąžinimo užklausas: praneškite klientui, kad gavote jo prašymą, informuokite, kad apdorojate grąžinamąją išmoką ir kiek laiko tai turėtų užtrukti, pateikite aiškų paaiškinimą, kodėl turite atmesti jų lėšų grąžinimo užklausą ir t.t.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip turėčiau reaguoti, jei klientas negavo grąžintų pinigų?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei klientas negauna grąžinamosios išmokos, dažniausiai vėluoja bankas. Priminkite klientui, kad lėšų grąžinimas gali užtrukti tam tikrą darbo dienų skaičių, atsižvelgiant į banko sąlygas. Parodykite norą išspręsti problemą, jei pinigai nebus grąžinti.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip aš galiu atmesti pinigų grąžinimo prašymą, nenuvildamas kliento?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kai jums reikia atsisakyti grąžinti pinigus, turėtumėte elgtis taip, tarsi atsakytumėte į kliento skundą. Patvirtinkite jų prašymą, parodykite užuojautą, glaustai paaiškinkite, kodėl negalite grąžinti pinigų (ar tai senos garantijos, praleistas grąžinimo terminas, grąžintos prekės būklė ir pan.), Ir, jei įmanoma, pasiūlykite alternatyvų sprendimą.” } }] }
Grįžti į Šablonus Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai