Atsisveikinkite su lėta, žemesnės klasės programine įranga

Pereikite į „LiveAgent“ ir persikelkite savo duomenis iš „Olark“.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Keliatės iš „Olark“?

Ar svarstote apie duomenų perkėlimą iš „Olark“? Išbandykite „LiveAgent“ ir perkelkite duomenis į naują pagalbos tarnybos programinę įrangą. Naudodamiesi mūsų programine įranga pasiekite aukštesnį klientų aptarnavimo lygį ir pagerinkite savo santykius su klientais.

Apsvarstykite išbandyti mus nemokamai ir pajuskite „LiveAgent“ galimybes jau šiandien.

  • Leader in issue tracking software badge

Kokius duomenis galima perkelti iš „Olark“?

Žmones

Importuokite kontaktus, agentus ir administratorių profilius

Bilietus

Visą bendravimą su klientais

Žymas

Išsaugokite svarbias žymas

„Olark“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „LiveAgent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
„Olark“
Bilietų tvarkymas
Turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą.
„Olark“ nesiūlo bilietų tvarkymo.
Pokalbis gyvai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite įdėti į bet kurią svetainę.
„LiveAgent“ siūlo pokalbį gyvai su planu Bilietas+Pokalbis už $29/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo pokalbį gyvai su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Skambučių centras
Skambučių centras, kuris gali būti naudojamas skambinti ir priimti skambučius naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Olark“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri leidžia sukurti klientų portalą į kurį jūsų klientai gali prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo ankstesnių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarną.
„Olark“ nesiūlo savitarnos.
„Facebook“
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją.
„Olark“ nesiūlo „Facebook“ integracijos.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją.
„Olark“ nesiūlo „Twitter“ integracijos.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją.
„Olark“ nesiūlo „Instagram“ integracijos.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus bei paminėjimus ir paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinklų pagalbos tarnybos programos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Olark“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę.
„Olark“ nesiūlo žinių bazės.
Klientų forumas
Tiesiogiai jūsų žinių bazėje esanti klientams skirta internetinė diskusijų vieta.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„Olark“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti, taip pašalindami pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo automatizavimą ir taisykles su planu už $19/agentui/mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms programoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo API funkcijas su planu už $19/mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemos meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Olark“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Skambučiai, kuriuose galimas tiesioginio vaizdo įrašo dalinimasis, tokie kaip naudojant „Skype“, „Zoom“ ar „Facetime“.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Olark“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Bilietai neturi galiojimo laiko ir nėra automatiškai ištrinami, tad juos galite peržiūrėti bet kada.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo neribotą istoriją su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Galite naudoti mūsų programinę įrangą neribotam internetinių svetainių skaičiui.
„LiveAgent“ siūlo neribotas svetaines su planu Bilietas už $15/agentui/mėnesiui.
„Olark“ siūlo neribotas svetaines su planu už $19/agentui/mėnesiui.
Neribotas pokalbių mygtukų skaičius
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus.
„Olark“ nesiūlo neribotų pokalbių mygtukų.
Neribotas bilietų / el. laiškų skaičius
Galite gauti neribotą bilietų ir el. laiškų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / el. laiškus.
„Olark“ nesiūlo neribotų bilietų / el. laiškų.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite visus atliktus ar priimtus skambučius ir bet kada juos perklausykite.
„LiveAgent“ siūlo neribotą skambučių įrašymą.
„Olark“ nesiūlo neriboto skambučių įrašymo.
Neribotas aptarnavimas visą parą
Siūlomas visa parą veikiantis klientų aptarnavimas neribojant galimų pateikti užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 klientų aptarnavimą.
„Olark“ nesiūlo neriboto 24/7 klientų aptarnavimo.
Maximum queue time

Persikelkite į „LiveAgent“ jau šiandien

Gausite puikų klientų aptarnavimo sprendimą su tinkamais įrankiais, funkcijomis ir integracijomis jūsų komandai. Pagerinkite savo santykius su klientais naudodamiesi mūsų patikima bilietų tvarkymo sistema, itin greitu tiesioginiu pokalbiu, žinių baze, skambučių centru ar aptarnavimu per socialinius tinklus. „LiveAgent“ gali pasirūpinti jūsų „Facebook Messenger“, „Twitter“, „Instagram“ ir net „Viber“ paskyromis. Įgykite klientų, valdykite rinkodarą el. paštu ar rinkodaros automatizavimą ir teikite geriausią patirtį klientams su „LiveAgent“.

Priežastys, kodėl verta persikelti iš „Olark“ į „LiveAgent“

Satisfaction prediction scores

Patenkinti klientai

Teikite puikų aptarnavimą savo klientams ir gaukite tokį pat puikų aptarnavimą visą parą iš „LiveAgent“

Service desk

Geriausia klientų aptarnavimo programa

„LiveAgent“ turi visas priemones, funkcijas ir integracijas, kurių reikia norint darbą atlikti geriausiai

Net promoter score NPS

Sutaupykite ir uždirbkite daugiau

Mūsų iniciatyvūs įrankiai leidžia padidinti pajamas už priimtiną kainą

Resolution time

Taupomas laikas

Mūsų įrankiai leis jums atlikti daugiau per tą patį laiką

Susipažinkite su mūsų įrankiais

Puiki bendravimo su klientais programinė įranga turėtų suteikti naudingų įrankių, padedančių pagerinti agento darbo eigą ir padėti greitai suteikti pagalbą jūsų klientams. Be standartinių įrankių, tokių kaip el. paštas, bilietų tvarkymas, skambučių centras ir žinių bazė, turime ir papildomų gėrybių.

Ką manote apie puikų aptarnavimą el. paštu, tiesioginį susirašinėjimą, tiesioginių pokalbių programėlę ar puikią valdymo sistemą? Mūsų pokalbių gyvai valdiklis yra greičiausias rinkoje, kuriuo pokalbis atidaromas vos per 2,5 sekundės. Be to, mes siūlome tokių socialinių tinklų kanalų, kaip „Facebook Messenger“, „Twitter“, „Viber“ ir net „Instagram“, palaikymą. Teikite pagalbą klientams, besikreipiantiems iš bet kurio jų pasirinkto kanalo, ir vis tiek viską valdykite tvarkingai iš vienos vietos.

increase availability

Susipažinkite su mūsų įrankiais

get inspired

Visą parą veikiantis klientų aptarnavimas

Bendravimo palaikymas yra mūsų specialybė. Savo klientus aptarnaujame visą parą. Kreipkitės į mus bet kada prireikus pagalbos arba tiesiog iškilus klausimui.

Mes naudojame tą patį įrankį – „LiveAgent“. Tai reiškia, kad galite su mumis susisiekti per jums patogų kanalą. Parašykite mums el. laišką, pradėkite pokalbį gyvai, brūkštelkite socialiniuose tinkluose arba paskambinkite mums. Visa tai įtraukta į mūsų planą, todėl drąsiai tuo naudokitės. Mes padarysime viską, kad jums padėtumėme.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsiliepimų

Ką sako mūsų klientai

Pereinate iš kitos programinės įrangos?

Nemokamai perkelkite duomenis iš bet kurio žemiau išvardytų pagalbos tarnybos sprendimų teikėjų. Padarykite tai jau šiandien. Mes jums padėsime.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Susiję straipsniai su„Olark“ migracija
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite „LiveAgent“ produktų apžvalgas ir raskite tinkamą bendravimo įrankį. Išbandykite visus kanalus ir susisiekite su mumis.

Stebėkite savo agentų užimtumą. Išbandykite „LiveAgent“ funkciją - agento pasiekiamumą. Gaukite apžvalgą, kai jūsų agentai yra prisijungę. Skaitykite apie tai daugiau.

Agento užimtumas

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kurią sudaro skundų, klientų portalo ir el. pašto valdymo sistemų. Jis yra populiarus VoIP telefono, savitarnos ir įeinančių skambučių centro programinės įrangos variantas. Svetainė taip pat siūlo mokymosi ir pagalbos funkcijas bei daugybę integracijų su kitomis sistemomis. Quality Unit, LLC yra LiveAgent sukūrėjas, o klientams teikiama mokymo, migracijos ir techninė pagalba.

Užsiregistruokite mūsų „LiveAgent“ partnerių programai. Skaitykite daugiau ir sužinokite, kodėl verta tapti „LiveAgent“ partneriu.

„LiveAgent“ partnerių programos registracija

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo VoIP telefono sistemas, savitarnos programą, įeinančių skambučių centrą, skundų valdymo sistemą, klientų portalą ir el. pašto valdymo programinę įrangą. Taip pat yra kaimyninės partnerystės ir apdovanojimų laimėjimų. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų informacija ir užsiregistruoti demonstracijai.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Pagalba

Populiarios programinės įrangos, kaip VoIP telefono sistemos ir klientų aptarnavimo programinė įranga, siūlomos "LiveAgent". Taip pat siūloma daugybė bendravimo kanalų, įskaitant pokalbius, skambučius ir socialinius tinklus. Teikiama demonstracija ir paslaugos, tačiau reikalinga registracija.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x