Ieškote alternatyvos „Kustomer“ klientų aptarnavimo platformai? Pereikite į „LiveAgent“ ir teikite pasaulinio lygio klientų aptarnavimą naudojantis mūsų omnikanale platforma. Pridėkite daugiau žmogiškumo bendraudami su savo klientais ir sutaupykite pasirinkdami vieną iš mūsų prieinamų kainų planų.
Sukurkite geriausią įmanomą patirtį klientams naudodami teisingus įrankius, palaikančius jūsų klientų aptarnavimo komandą. Pagerinkite savo agentų produktyvumą su mūsų daugiakanale bilietų valdymo sistema.
Skaitykite toliau ir sužinokite apie „LiveAgent“ arba išbandykite sistemą jau šiandien pasinaudoję mūsų nemokamu 14-os dienų išbandymu.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | „Liveagent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikalaujama kreditinė kortelė. | „Kustomer“ |
---|---|---|
Bilietų valdymas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas. | „LiveAgent“ siūlo bilietų valdymą. | „Kustomer“ nesiūlo bilietų valdymo |
Internetiniai pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje. | „LiveAgent“ siūlo Internetinius pokalbius Bilietas+Pokalbis plane už $29 / agentui / mėnesiui. | „Kustomer“ siūlo internetinius pokalbius plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
Skambučių centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą. | „LiveAgent“ siūlo skambučių centrą. | „Kustomer“ nesiūlo skambučių centro. |
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio. | „LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui. | „Kustomer“ siūlo savitarnos portalą plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
„Facebook“
„Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos. | „LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją plane Bilietas už papildomą mokestį, siekiantį $39 / mėnesiui / už paskyrą arba be papildomo mokesčio plane Viskas-įskaičiuota. | „Kustomer“ siūlo „Facebook“ integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos. | „LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją plane Bilietas už papildomą mokestį, kuris sudaro $39 / mėnesiui / už paskyrą arba plane Viskas-įskaičiuota be papildomų mokesčių. | „Kustomer“ siūlo „Twitter“ integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos. | „LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją plane Bilietas už papildomą mokestį, siekiantį $39 / mėnesiui / už paskyrą arba plane Viskas-įskaičiuota be papildomų mokesčių. | „Kustomer“ siūlo „Instagram“ integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinkjlų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos. | „LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją. | „Kustomer“ nesiūlo „Viber“ integracijos. |
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius. | „LiveAgent“ siūlo žinių bazę plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui. | „Kustomer“ siūlo žinių bazę plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
Klientų forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri yra tiesiogiai jūsų žinių bazėje. | „LiveAgent“ siūlo klientų forumą. | „Kustomer“ nesiūlo klientų forumo. |
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis. | „LiveAgent“ siūlo automatizaciją ir taisykles plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui. | „Kustomer“ siūlo automatizaciją ir taisykles plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu. | „LiveAgent“ siūlo API funkcijas plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui. | „Kustomer“ siūlo API funkcijas plane už $139 / mėnesiui. |
Interaktyvus balso atsakiklis (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi. | „LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas. | „Kustomer“ nesiūlo IVR funkcijų. |
Vaizdo skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip Skype, Zoom ar Facetime skambučiai. | „LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius. | „Kustomer“ nesiūlo vaizdo skambučių. |
Neribota istorija
Nesibaigia bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami – galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu. | „LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui. | „Kustomer“ siūlo neribotą istoriją plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
Neribotos interneto svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje. | „LiveAgent“ siūlo neribotas interneto svetaines. | „Kustomer“ siūlo neribotas interneto svetaines plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
Neriboti pokalbių mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių. | LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus plane Bilietas+Pokalbis už $29 / agentui /mėnesiui. | „Kustomer“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
Neriboti bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių. | „LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / laiškus plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui. | „Kustomer“ siūlo neribotus bilietus / laiškus plane už $89 / agentui / mėnesiui. |
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu. | „LiveAgent“ siūlo neribotą pokalbių įrašymą. | „Kustomer“ nesiūlo neriboto pokalbių įrašymo. |
Neribota pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus. | „LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 pagalbą. | „Nesiūlo“ nesiūlo neribotos 24/7 pagalbos. |
Sukurkite išskirtinę klientų patirtį mėgstamiausiuose klientų aptarnavimo kanaluose ir viršykite klientų lūkesčius. „LiveAgent“ turi tinkamus įrankius, kurie gali padėti jūsų klientų aptarnavimo komandai suteikti geriausią klientų patirtį.
Spręskite problemas visuose kanaluose su mūsų funkcionalia bilietų valdymo platforma, kuri apima elektroninius laiškus, internetinius pokalbius, skambučių centrą, žinių bazę, ir socialinius tinklus – Facebook, Twitter, ir Instagram. Kiekvienas iš jų yra palaikomas pažangiomis funkcijomis, kurios pagerina agentų efektyvumą ir padeda sukurti galingą aptarnavimo tarnybą.
Vos vienas įrankis, toks kaip žinių bazė, gali pakeisti visą klientų aptarnavimo patirtį. Klientams skirta žinių bazė yra puiki produktyvumo didinimo funkcija, kuri suteikia galimybę pažengusiems jūsų klientams naudingų straipsnių pagalba patiems spręsti iškilusias problemas.
Mūsų WYSIWYG redaktoriaus pagalba galima nesudėtingai sukurti naudingus ir informatyvius straipsnius. Jūs taip pat galite pritaikyti prekės ženklo parinktis ir sukurti žinių bazę, kuri atstovautų jūsų verslo tikslus ir tapatybę. Žinių bazė yra patogus savitarnos pasirinkimas ir naudingas bet kurios aptarnavimo tarnybos įrankis.
Klientų aptarnavimo patirtis priklauso nuo sklandžios agento patirties su jūsų pagalbos tarnybos programine įranga. „LiveAgent“ turi viską ko jums gali prireikti geresnių santykių su klientais palaikymui. Pagerinkite savo vidutinį atsakymo greitį su greičiausiu internetinių pokalbių valdikliu rinkoje, prijunkite savo socialinius kanalus – net „Viber“.
Viską papildo reikalingiausios funkcijos, užtikrinančios sklandų ir nepertraukiamą darbą. Sukurkite intelektualias automatizacijas, kurios rūšiuoja jūsų bendravimą ir apsaugo jus nuo agentų susidūrimo. Sekite klientų istoriją, pridėkite žymas, pastabas, filtrus arba sukurkite didelės apimties integracijas, kurios apjungia jūsų darbo srautą į vieną sąsają.
Mes, taip pat kaip ir jūs, norime pateikti atsakymus į klientų užklausas. Dėl to, visiems ieškantiems informacijos, mūsų klientų aptarnavimas prieinamas 24/7.
Parašykite mums žinutę elektroniniu paštu ar gyvo internetinio pokalbio metu, paskambinkite ar peržiūrėkite mūsų klientų portalą, jei tik jums yra reikalinga pagalba ar norite daugiau sužinoti apie produktus. Jūs taip pat galite perskaityti mūsų straipsnius, pateiktus mūsų „LiveAgent“ akademijoje ir gauti informaciją apie kontaktų centrų darbą bei klientų pasitenkinimo pagerinimą, bet kokiomis sąlygomis.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
„LiveAgent“ apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietų valdymą ir automatizavimą, kuris mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą mūsų klientams.
Peter Komornik, CEO
Susipažinkite su „LiveAgent“ pradėdami savo 14-os dienų nemokamo bandymo laikotarpį jau šiandien. Jokių paslėptų mokesčių ir nereikalingi jokie kreditinių kortelių duomenys. Jei jau apsisprendėte įsigyti vieną iš mūsų siūlomų planų, juos galite palyginti čia. „LiveAgent“ taiko prieinamų kainų planus, tinkančius visų dydžių įmonėms. Taigi, ar jūs pasiruošę? Spauskite žemiau esantį mygtuką ir pradėkite nedelsiant.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Pagalbos tarnybos programinė įranga Kelionių Pramonei
LiveAgent yra klientų aptarnavimo sprendimas, kuris padeda pagerinti atsakymo į klientų užklausas laiką, sumažinant agentų persijungimų poreikį ir sukuriant efektyvią darbo eigą. Taip pat siūlo funkcijas, pvz., atsakymų šablonus ir vidinius pokalbius. Naudojant DUK programinę įrangą, galima pritaikyti įmonės įvaizdį ir optimizuoti klientų savitarną.
Norite padidinti atsakymų greitį?
LiveAgent yra labiausiai peržiūrima ir #1 vertinama pagalbos tarnybos programinė įranga smulkioms įmonėms 2020 metais, kurias renkasi daugiau nei 21 000 įmonių. Ji siūlo daugiau nei 180 funkcijų ir 40 integracijų bei lengvai pritaikoma verslo reikalavimams.
Pereinate iš „ HelpCrunch“ į „LiveAgent“?
„LiveAgent“ siūlo 3 mokamus planus, kuriuos galite pasirinkti iš 43 skirtingų vertimų ir palaiko kalbai pritaikomus valdiklius. Investuokite į LiveAgent ir padidinkite savo ROI.
Norite pereiti iš „SupportBee“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" yra daugiakanalio aptarnavimo sprendimas, kuris padeda pagerinti klientų aptarnavimą ir suteikia daug naudingų funkcijų bei integracijų su kitomis programomis.
Ieškote „Kayako“ alternatyvos?
„LiveAgent“ programinė įranga turi 43 skirtingų kalbų vertimus ir palaiko kalbų valdiklius. Esame daugiakalbiai ir padėsime pašalinti užsienio kalbų barjerą jūsų ir klientų tarpui.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis