Ieškote alternatyvos Kustomer klientų aptarnavimo platformai? Pereikite į LiveAgent ir teikite pasaulinio lygio klientų aptarnavimą naudojantis mūsų daugiakanale platforma. Pridėkite daugiau žmogiškojo prisilietimo bendraudami su savo klientais ir sutaupykite pasirinkdami vieną iš mūsų prieinamų kainų planų.
Sukurkite geriausią įmanomą klientų patirtį naudodami teisingus įrankius, palaikančius jūsų klientų pagalbos komandą. Pagerinkite savo agentų produktyvumą su mūsų daugiakanale bilietavimo sistema.
Tęskite skaitymą, norėdami daugiau sužinoti apie LiveAgent arba išbandykite jau šiandien, pasinaudoję mūsų nemokamu 14-os dienų bandymo laikotarpiu.
Duomenų perdavimas per mašiną
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | Liveagent
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikalaujama kreditinė kortelė.
|
Kustomer
|
---|---|---|
Bilietavimas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarrnavimo užklausas.
|
LiveAgent siūlo bilietavimą.
|
Kustomer nesiūlo bilietavimo.
|
Internetiniai Pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje.
|
LiveAgent siūlo Internetinius Pokalbius Bilietas + Pokalbis plane už $29 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo internetinius pokalbius plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Skambučių Centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
|
LiveAgent siūlo Skambučių Centrą.
|
Kustomer nesiūlo Skambučių Centro.
|
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio.
|
LiveAgent siūlo Savitarnos portalą Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo Savitarnos portalą plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Facebook
Facebook integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo Facebook integraciją Bilietas plane už papildomą mokestį, siekiantį $39 / mėnesį / už paskyrą arba be papildomo mokesčio Viskas-įskaičiuota plane.
|
Kustomer siūlo Facebook integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Twitter
Twitter integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas Twitter žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo Twitter integraciją Bilietas plane už papildomą mokestį, kuris sudaro $39/ mėnesį /už paskyrą arba Viskas-įskaičiuota plane be papildomų mokesčių.
|
Kustomer siūlo Twiter integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Instagram
Instagram integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo Instagram integraciją Bilietas plane už papildomą mokestį, siekiantį $39/mėnesiui/už paskyrą arba Viskas-įskaičiuota plane, be papildomų mokesčių.
|
Kustomer siūlo Instagram integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Viber
Viber integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti Viber pranešimus tiesiogiai iš socialinės žiniasklaidos pagalbos tarnybos programinės įrangos.
|
LiveAgent siūlo Viber integraciją.
|
Kustomer nesiūlo Viber integracijos.
|
Žinių Bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir "how-to" straipsnius.
|
LiveAgent siūlo žinių bazę Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo žinių bazę plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Klientų Forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri randasi tiesiogiai jūsų žinių bazėje.
|
LiveAgent siūlo klientų forumą.
|
Kustomer nesiūlo klientų forumo.
|
Automatizacija ir Taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis.
|
LiveAgent siūlo automatizaciją ir taisykles Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo automatizaciją ir taisykles plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu.
|
LiveAgent siūlo API funkcijas Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo API funkcijas plane už $139 / mėnesiui.
|
Interaktyvus Balso Atsakymas (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono sistemoje, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
|
LiveAgent siūlo IVR funkcijas.
|
Kustomer nesiūlo IVR funkcijų.
|
Vaizdo Skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip Skype, Zoom ar Facetime skambučiai.
|
LiveAgent siūlo vaizdo skambučius.
|
Kustomer nesiūlo vaizdo skambučių.
|
Neribota Istorija
Nesibaigia Bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami - galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu.
|
LiveAgent siūlo neribotą istoriją Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo neribotą istoriją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neribotos Interneto Svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje.
|
LiveAgent siūlo neribotas interneto svetaines.
|
Kustomer siūlo neribotas interneto svetaines plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neriboti Pokalbių Mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
|
LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus Bilietas+Pokalbis plane už $29 / agentui /mėnesiui.
|
Kustomer siūlo neribotus pokalbių mygtukus plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neriboti Bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių.
|
LiveAgent siūlo neribotus bilietus / laiškus Bilietas plane už $15 / agentui / mėnesiui.
|
Kustomer siūlo neribotus bilietus / laiškus plane už $89 / agentui / mėnesiui.
|
Neribotas Skambučių Įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu.
|
LiveAgent siūlo neribotą pokalbių įrašymą.
|
Kustomer nesiūlo neriboto pokalbių įrašymo.
|
Neribota Pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus.
|
LiveAgent siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
|
Kustomer nesiūlo neribotos 24/7 pagalbos.
|
Sukurkite išskirtinę klientų patirtį mėgstamiausiuose klientų aptarnavimo kanaluose ir viršikite klientų lūkesčius. LiveAgent turi tinkamus įrankius, kurie gali padėti jūsų klientų aptarnavimo komandai, suteikti geriausią klientų patirtį.
Spręskite problemas kanale, su mūsų funkcionalia bilietų valdymo platforma, kuri apima elektroninius laiškus, internetinius pokalbius, skambučių centrą, žinių bazę, ir socialinę žiniasklaidą – Facebook, Twitter, ir Instagram. Kiekvienas iš jų yra palaikomas pažangiomis funkcijomis, kurios pagerina agentų efektyvumą ir padeda sukurti galingą pagalbos tarnybą.
Tik vienas įrankis, kaip Žinių bazė gali pakeisti visą klientų aptarnavimo patirtį. Klientams skirta žinių bazė yra puiki produktyvumo didinimo funkcija, kuri suteikia galimybę pažengusiems jūsų klientams, naudingų straipsnių pagalba, patiems spręsti iškilusias problemas.
Mūsų WYSIWYG redaktoriaus pagalba galima nesudėtingai sukurti naudingus ir informatyvius straipsnius. Jūs taip pat galite pritaikyti prekės ženklo parinktis ir sukurti žinių bazę, kuri atstovautų jųsų verslo tiklsus ir tapatybę. Žinių bazė yra patogus savitarnos pasirinkimas ir naudingas, bet kurios pagalbos tarnybos, įrankis.
Klientų aptarnavimo patirtis priklauso nuo sklandžios agento patirties su jūsų pagalbos tarnybos programine įranga. LiveAgent turi viską ko jums gali prireikti, geresnių santykių su klientais palaikymui. Pagerinkite savo vidutinį atsakymo greitį su greičiausiu internetinių pokalbių valdikliu rinkoje, prijunkite savo socialinius kanalus ir net gi Viber.
Viską papildo reikalingiausios funkcijos, užtikrinančios sklandų ir nepertraukiamą darbą. Sukurkite intelektualias automatizacijas, kurios rūšiuoja jūsų bendravimą ir apsaugo jus nuo agentų susidūrimo. Sekite klientų istoriją, pridėkite žymas, pastabas, filtrus arba sukurkite didelės apimties integracijas, kurios apjungia jūsų darbo srautą į vieną sąsają.
Mes, taip pat kaip ir jūs, norime pateikti atsakymus į klinetų užklausas. Dėl to, visiems ieškantiems informacijos, mūsų klinetų aptarnavimas prieinamas 24/7.
Parašykite mums žinutę elektroniniu paštu ar gyvo internetinio pokalbio metu, paskambinkite ar peržiūrėkite mūsų klientų portalą, jei tik jums yra reikalinga pagalba ar norite daugiau sužinoti apie produktus. Jūs taip pat galite perskaityti mūsų straipsnius, pateiktus mūsų LiveAgent akademijoje ir gauti informaciją apie kontaktų centrų darbą bei klientų pasitenkinimo pagerinimą, bet kokiomis sąlygomis.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
LiveAgent apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietavimą ir automatizavimą, kuris mums suteikia galimybę teikti išskirtinę pagalbą mūsų klientams.
Peržiūrėkite LiveAgent turą ir pradėkite savo 14-os dienų nemokamo bandymo laikotarpį jau šiandien. Jokių paslėptų eilučių ir nereikalingi jokie kreditinių kortelių duomenys. Jei jau apsisprendėte įsigyti vieną iš mūsų siūlomų planų, juos galite pamatyti čia.
LiveAgent taiko prieinamų kainų planus, tinkančius visų dydžių įmonėms. Taigi, ar jūs pasiruošę? Spauskite žemiau esantį mygtuką ir pradėkite nedelsiant.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
LiveAgent, palyginus su Kustomer, siūlo šias papildomas funkcijas: bilietavimo funkcijos, skambučių centras, Viber integracija, klientų forumas ir 24/7 pagalba.
Papildomi privalumai, vietoje Kustomer naudojant LiveAgent apima padidėjusį klientų pasitenkinimą, klientų išlaikymą, klientų mažėjimo santykį, mažesnsius klientų aptarnavimo kaštus ir geresnį darbo srautą.
Būkite pirmieji, tiesiogiai į savo elektroninį paštą gaunantys išskirtinius pasiūlymus ir naujienas, apie mūsų produktus ir paslaugas.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis