Ieškote alternatyvos „Kustomer“ sistemai?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia „Kustomer“ alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės
  • ✓ Galima bet kada atsisakyti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Įgriso turima aptarnavimo tarnybos programinė įranga?

Ieškote alternatyvos „Kustomer“ klientų aptarnavimo platformai? Pereikite į „LiveAgent“ ir teikite pasaulinio lygio klientų aptarnavimą naudojantis mūsų omnikanale platforma. Pridėkite daugiau žmogiškumo bendraudami su savo klientais ir sutaupykite pasirinkdami vieną iš mūsų prieinamų kainų planų.

Sukurkite geriausią įmanomą patirtį klientams naudodami teisingus įrankius, palaikančius jūsų klientų aptarnavimo komandą. Pagerinkite savo agentų produktyvumą su mūsų daugiakanale bilietų valdymo sistema.

Skaitykite toliau ir sužinokite apie „LiveAgent“ arba išbandykite sistemą jau šiandien pasinaudoję mūsų nemokamu 14-os dienų išbandymu.

  • Leader in issue tracking software badge

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

„Kustomer“ ir „LiveAgent“ palyginimas

Funkcijos „Liveagent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikalaujama kreditinė kortelė.
„Kustomer“
Bilietų valdymas
Savyje turi valdymo įrankį, kuris apdoroja ir kataloguoja klientų aptarnavimo užklausas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų valdymą.
„Kustomer“ nesiūlo bilietų valdymo
Internetiniai pokalbiai
Pokalbių realiuoju laiku valdiklis, kurį galite patalpinti bet kurioje svetainėje.
„LiveAgent“ siūlo Internetinius pokalbius Bilietas+Pokalbis plane už $29 / agentui / mėnesiui.
„Kustomer“ siūlo internetinius pokalbius plane už $89 / agentui / mėnesiui.
Skambučių centras
Skambučių centras, kurį galima naudoti skambučių atlikimui ir gavimui, naudojant automatinį skambučių paskirstymą.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centrą.
„Kustomer“ nesiūlo skambučių centro.
Savitarna
Funkcija, kuri jus įgalina kurti klientų portalą į kurį jūsų klientai galėtų prisiregistruoti ir gauti prieigą prie savo buvusių bilietų ir žinių bazės turinio.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
„Kustomer“ siūlo savitarnos portalą plane už $89 / agentui / mėnesiui.
„Facebook“
Facebook“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Facebook“ integraciją plane Bilietas už papildomą mokestį, siekiantį $39 / mėnesiui / už paskyrą arba be papildomo mokesčio plane Viskas-įskaičiuota.
„Kustomer“ siūlo „Facebook“ integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
„Twitter“
„Twitter“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visas „Twitter“ žinutes tiesiogiai iš programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Twitter“ integraciją plane Bilietas už papildomą mokestį, kuris sudaro $39 / mėnesiui / už paskyrą arba plane Viskas-įskaičiuota be papildomų mokesčių.
„Kustomer“ siūlo „Twitter“ integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
„Instagram“
„Instagram“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakyti į visus komentarus bei paminėjimus tiesiai iš socialinių tinklų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Instagram“ integraciją plane Bilietas už papildomą mokestį, siekiantį $39 / mėnesiui / už paskyrą arba plane Viskas-įskaičiuota be papildomų mokesčių.
„Kustomer“ siūlo „Instagram“ integraciją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
„Viber“
„Viber“ integracija, kuri surenka visus komentarus ir paminėjimus bei paverčia juos į bilietus. Integracija taip pat įgalina vartotojus atsakinėti ir siųsti „Viber“ pranešimus tiesiogiai iš socialinių tinkjlų aptarnavimo tarnybos programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo „Viber“ integraciją.
„Kustomer“ nesiūlo „Viber“ integracijos.
Žinių bazė
Žinių saugykla, kurioje talpinama svarbi informacija, įskaitant problemų sprendimo vadovus, DUK ir „kaip atlikti“ straipsnius.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazę plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
„Kustomer“ siūlo žinių bazę plane už $89 / agentui / mėnesiui.
Klientų forumas
Jūsų klientams skirta internetinė diskusijų lenta, kuri yra tiesiogiai jūsų žinių bazėje.
„LiveAgent“ siūlo klientų forumą.
„Kustomer“ nesiūlo klientų forumo.
Automatizacija ir taisyklės
Darbų srautai, kuriuos galite automatizuoti ir pašalinti pasikartojančias užduotis.
„LiveAgent“ siūlo automatizaciją ir taisykles plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
„Kustomer“ siūlo automatizaciją ir taisykles plane už $89 / agentui / mėnesiui.
API
Funkcijų rinkinys, kuris skirtingoms aplikacijoms leidžia dirbti kartu.
„LiveAgent“ siūlo API funkcijas plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
„Kustomer“ siūlo API funkcijas plane už $139 / mėnesiui.
Interaktyvus balso atsakiklis (IVR)
Technologija, kuri skambintojams suteikia galimybę naršyti telefono meniu, prieš kalbant su tikru operatoriumi.
„LiveAgent“ siūlo IVR funkcijas.
„Kustomer“ nesiūlo IVR funkcijų.
Vaizdo skambučiai
Visi vaizdo skambučiai, tokie kaip Skype, Zoom ar Facetime skambučiai.
„LiveAgent“ siūlo vaizdo skambučius.
„Kustomer“ nesiūlo vaizdo skambučių.
Neribota istorija
Nesibaigia bilietų galiojimo laikas ir jie nėra trinami – galite juos peržiūrėti bet kuriuo metu.
„LiveAgent“ siūlo neribotą istoriją plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
„Kustomer“ siūlo neribotą istoriją plane už $89 / agentui / mėnesiui.
Neribotos interneto svetainės
Jūs galite naudoti programinę įrangą neribotame interneto svetainių skaičiuje.
„LiveAgent“ siūlo neribotas interneto svetaines.
„Kustomer“ siūlo neribotas interneto svetaines plane už $89 / agentui / mėnesiui.
Neriboti pokalbių mygtukai
Savo svetainėse galite patalpinti neribotą pokalbių mygtukų skaičių.
LiveAgent siūlo neribotus pokalbių mygtukus plane Bilietas+Pokalbis už $29 / agentui /mėnesiui.
„Kustomer“ siūlo neribotus pokalbių mygtukus plane už $89 / agentui / mėnesiui.
Neriboti bilietai / Laiškai
Jūs galite gauti neribotą laiškų ir bilietų skaičių.
„LiveAgent“ siūlo neribotus bilietus / laiškus plane Bilietas už $15 / agentui / mėnesiui.
„Kustomer“ siūlo neribotus bilietus / laiškus plane už $89 / agentui / mėnesiui.
Neribotas skambučių įrašymas
Įrašykite kiekvieną atliktą ar priimtą pokalbį ir perklausykite įrašą bet kuriuo metu.
„LiveAgent“ siūlo neribotą pokalbių įrašymą.
„Kustomer“ nesiūlo neriboto pokalbių įrašymo.
Neribota pagalba 24/7
Klientų aptarnavimas teikiamas 24/7 neribojant pateikiamų užklausų skaičiaus.
„LiveAgent“ siūlo neribotą 24/7 pagalbą.
„Nesiūlo“ nesiūlo neribotos 24/7 pagalbos.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Į klientų pasitenkinimą orientuotas įrankių rinkinys

Sukurkite išskirtinę klientų patirtį mėgstamiausiuose klientų aptarnavimo kanaluose ir viršykite klientų lūkesčius. „LiveAgent“ turi tinkamus įrankius, kurie gali padėti jūsų klientų aptarnavimo komandai suteikti geriausią klientų patirtį.

Spręskite problemas visuose kanaluose su mūsų funkcionalia bilietų valdymo platforma, kuri apima elektroninius laiškus, internetinius pokalbius, skambučių centrą, žinių bazę, ir socialinius tinklus – Facebook, Twitter, ir Instagram. Kiekvienas iš jų yra palaikomas pažangiomis funkcijomis, kurios pagerina agentų efektyvumą ir padeda sukurti galingą aptarnavimo tarnybą.

Galingas, viską apimantis klientų aptarnavimo įrankių rinkinys

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Jūsų sukurtas galingas klientų aptarnavimo portalas

Vos vienas įrankis, toks kaip žinių bazė, gali pakeisti visą klientų aptarnavimo patirtį. Klientams skirta žinių bazė yra puiki produktyvumo didinimo funkcija, kuri suteikia galimybę pažengusiems jūsų klientams naudingų straipsnių pagalba patiems spręsti iškilusias problemas.

Mūsų WYSIWYG redaktoriaus pagalba galima nesudėtingai sukurti naudingus ir informatyvius straipsnius. Jūs taip pat galite pritaikyti prekės ženklo parinktis ir sukurti žinių bazę, kuri atstovautų jūsų verslo tikslus ir tapatybę. Žinių bazė yra patogus savitarnos pasirinkimas ir naudingas bet kurios aptarnavimo tarnybos įrankis.

Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Individualus kliento portalas su pritaikymo galimybėmis

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Pagerinkite atsakymo laiką naudodami patobulintas funkcijas

Klientų aptarnavimo patirtis priklauso nuo sklandžios agento patirties su jūsų pagalbos tarnybos programine įranga. „LiveAgent“ turi viską ko jums gali prireikti geresnių santykių su klientais palaikymui. Pagerinkite savo vidutinį atsakymo greitį su greičiausiu internetinių pokalbių valdikliu rinkoje, prijunkite savo socialinius kanalus – net „Viber“.

Viską papildo reikalingiausios funkcijos, užtikrinančios sklandų ir nepertraukiamą darbą. Sukurkite intelektualias automatizacijas, kurios rūšiuoja jūsų bendravimą ir apsaugo jus nuo agentų susidūrimo. Sekite klientų istoriją, pridėkite žymas, pastabas, filtrus arba sukurkite didelės apimties integracijas, kurios apjungia jūsų darbo srautą į vieną sąsają.

Šiuolaikinė klientų aptarnavimo programinė įranga

Nesudėtingai naudojama klientų aptarnavimo programinė įranga su puikiu klientų aptarnavimu

Mes, taip pat kaip ir jūs, norime pateikti atsakymus į klientų užklausas. Dėl to, visiems ieškantiems informacijos, mūsų klientų aptarnavimas prieinamas 24/7.

Parašykite mums žinutę elektroniniu paštu ar gyvo internetinio pokalbio metu, paskambinkite ar peržiūrėkite mūsų klientų portalą, jei tik jums yra reikalinga pagalba ar norite daugiau sužinoti apie produktus. Jūs taip pat galite perskaityti mūsų straipsnius, pateiktus mūsų „LiveAgent“ akademijoje ir gauti informaciją apie kontaktų centrų darbą bei klientų pasitenkinimo pagerinimą, bet kokiomis sąlygomis.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Stengiamės iš visų jėgų išpildyti klientų lūkesčius

Peter Komornik

„LiveAgent“ apjungia puikius internetinius pokalbius, bilietų valdymą ir automatizavimą, kuris mums suteikia galimybę teikti išskirtinį aptarnavimą mūsų klientams.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pasiruošę tapti patenkintu klientu?

Susipažinkite su „LiveAgent“ pradėdami savo 14-os dienų nemokamo bandymo laikotarpį jau šiandien. Jokių paslėptų mokesčių ir nereikalingi jokie kreditinių kortelių duomenys. Jei jau apsisprendėte įsigyti vieną iš mūsų siūlomų planų, juos galite palyginti čia. „LiveAgent“ taiko prieinamų kainų planus, tinkančius visų dydžių įmonėms. Taigi, ar jūs pasiruošę? Spauskite žemiau esantį mygtuką ir pradėkite nedelsiant.

Palyginkite mus su kitais

    Susiję straipsniai su„Kustomer“ alternatyva
    „LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

    Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

    Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

    Ieškote „Olark“ alternatyvos?

    "LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

    Ar ieškote ko nors, kas išplėstų jūsų pagalbos centro galimybes? Peržiūrėkite pagrindines „LiveAgent“ funkcijas ir privalumus dabar arba prisiregistruokite nemokamam bandymui.

    Ieškote „Extend“ alternatyvos?

    Įmonė LiveAgent siūlo klientams aptarnavimo programinę įrangą, VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemą. Pradėkite nemokamą bandymą.

    Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

    Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

    "LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos? „LiveAgent“ yra puiki pagalbos centro įranga, turinti daugiau nei 179 funkcijas ir daugiau nei 40 integracijų.

    Ieškote „Groove“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ - programinė įranga, kuri palaiko 43 skirtingas kalbas ir padeda kuriant prasmingus santykius su klientais, taupant laiką ir pinigus.

    Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

    Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

    „LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)

    Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

    Start Free Trial x