Esate tarptautinė įmonė? Aptarnaujate klientus keliomis kalbomis? Leiskite savo klientų aptarnavimo agentams naudoti „LiveAgent“ jų pageidaujama kalba. „LiveAgent“ šiuo metu palaiko 42 kalbas ir reguliariai papildo naujais vertimais.


Jei norite sužinoti, kaip viską nustatyti, perskaitykite kalbas ir vertimus.
Galimų kalbų sąrašas:
- Anglų
- Arabų
- Bosnių
- Bulgarų
- Katalonų
- Kroatų
- Čekų
- Danų
- Nyderlandų
- Estų
- Filipinų
- Suomių
- Flamandų
- Prancūzų
- Vokiečių
- Graikų
- Hebrajų
- Vengrų
- Kinų supaprastinta
- Kinų tradicinė
- Indoneziečių
- Italų
- Japonų
- Korėjiečių
- Latvių
- Lietuvių
- Makedoniečių
- Malajų
- Juodkalnijos (lotynų)
- Norvegų
- Persų
- Lenkų
- Portugalų (Brazilijos)
- Rumunų
- Rusų
- Serbų (lotynų)
- Slovakų
- Slovėnų
- Ispanų
- Švedų
- Turkų
- Vietnamiečių
Ar šiame sąraše trūksta jūsų kalbos?
Padėkite mums išversti į naują kalbą ir gaukite 40 % nuolaidą „LiveAgent“ debesijos paskyrai. Norėdami gauti daugiau informacijos, parašykite mums el. laišką.

Daugiakalbystės funkcijų apžvalga:
Kalbai pritaikomi valdikliai
Tinkindami / kurdami savo valdiklius „LiveAgent“, galite lengvai nustatyti pageidaujamą konkretaus skyriaus kalbą. Todėl, jei veikiate skirtingų kalbų rinkose, taip pat galite pritaikyti ir savo svetainės valdiklius.

Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – prie kalbos pritaikomi valdikliai.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Straipsnyje aptariama, kaip teikti pagalbą klientams keliomis kalbomis naudojantis kontaktų ir pokalbių valdikliais. Taip pat siūloma naudoti LiveAgent CRM programinę įrangą, kuri leidžia tiesiogiai bendrauti su klientais ir padidinti jų pasitenkinimą. Atsiliepimų prašymo laiško šablonai ir pokalbių valdiklių nustatymas taip pat gali padėti geriau pažinti klientus ir pagerinti rinkodarą bei produktą ateityje.
Ieškote tinkamos „Bold360“ alternatyvos?
"LiveAgent" yra internetinė programinė įranga, padedanti organizuoti pardavimus ir aptarnavimo skyrių. Tai taip pat siūlo kontaktų integraciją su VoIP teikėjais. Daugybė funkcijų yra nemokamai pasiekiamos.
Bendravimo žinių bazėje šablonai
Žinių bazė yra svarbi įmonės pagalbos tarnybos dalis, kurioje gaunama informacija ir patarimai. Ji skiriasi nuo DUK, kuriame pateikiami dažniausiai užduodami klausimai. Žinių bazėje gali būti įvairaus tipo turinys, įskaitant instrukcijas ir įvairias svarbias informacijas. Žinių valdymas yra svarbus efektyviam įmonės veikimui, o žinių bazės šablonai gali padėti organizuoti klientų aptarnavimą.